Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Skoda 120 L' 83] Моята слънчевка


skodko

Recommended Posts

Поздравления за старанието, добра работа !

Аз минах само със сваляне на рейката и смяна на едни втулки в тръбата, дето се бяха разлопали и колата "сееше".

Ама за спирачките все си мисля , че има още за обезвъздушаване.....с Жоро 120 така оправихме моите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skodko

    52

  • joro-120L

    7

  • bega4kata

    4

  • driver

    2

Най-много писали в темата

Поздравления за старанието, добра работа !

Аз минах само със сваляне на рейката и смяна на едни втулки в тръбата, дето се бяха разлопали и колата "сееше".

Ама за спирачките все си мисля , че има още за обезвъздушаване.....с Жоро 120 така оправихме моите....

 

Определено ще се обезвъздушават още веднъж. Ще споделя какъв е резултата. :)

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го виновника за пропадащия педал на спирачката. Добре, че си запазихме серво апарата от синята. Сменихме го, обезвъздушихме системата отново и заспа. И волана, след няколко дни каране вече олекна. Като цяло доволен съм. smile159

post-1856-138453334441_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Лека подготовка преди Класик дей.

Най- после си смених фолиото на задния капак. Става много просто. Взимат се размерите, реже се по отвора, подпъхва се с пръсти и после с една шпатула само го доизпънахме.

Да видим дали ще държи и до кога.

post-1856-1384533758_thumb.jpg

post-1856-138453375805_thumb.jpg

post-1856-138453375809_thumb.jpg

post-1856-138453375812_thumb.jpg

post-1856-138453375814_thumb.jpg

post-1856-138453375817_thumb.jpg

post-1856-13845337582_thumb.jpg

post-1856-138453375822_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И така...

От доста време се бях запалил по една доработка на карбуратора, за която ме информира колега от Класик кар форума, та му пратих един да го направи, после му изправих дъното и капака, преправих втората клапа на механична.

Идеята на доработката( каналчето на първа клапа) е, че прави по- добро разреждане във всм. колектор от там по- добро разпрашаване на горивото, съответно подобрено изгаряне, по- добър вървеж и по- малък разход, заради по- доброто изгаряне на горивото.

И така днес го монтирахме и тук дойде изненадата! Това наистина действа! Тествах колата доста обстойно- градско, извънградско и магистрално каране. Още като го сложихме се усети как мотора работи по- добре- по- тихо и "мазно". Педала на газта стана по- чувствителен. В момента, за да върви както вървеше преди газта трябва само да гали. Преди на висока предавка ( примерно трета) и ниска скорост (30 км/ч) като настъпя газта се чудеше дали да тръгва докато не мине 2000 об., а сега няма такова нещо- тръгва веднага и тръгва яко.

И на края това, което най- много ме изненада -няма го характерното за 120-ка забиване на муцуната при студен двигател без смукач! Върви все едно е загряла!

Сега остава да замеря и разхода на гориво. Сигурен съм, че ще падне, може да е с малко обаче ще падне!

post-1856-138453379637_thumb.jpg

post-1856-138453379642_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Време е за малък ъпдейт.

 

Смених си плафоните в купето, че старите бяха 30 годишни, а пластмасата така изгоряла, че единия плафон ми се изсипа на парчета в ръката като го махнах :D . Поръчах си нови плафони и си взех SMD диоди на Луксима, че крушките с нажежаема жичка светеха като свещи. Естествено, за да ми е гадно трябваше да сменя обувките на захрнващите кабели да плафона, защото оригиналните бяха по- тясни. Смених ги и им сложих и по един термо шлаух за всеки случай. И така всичко точно- диода в плафона, свързвам и... нищо. Викам си сега пък к'во забравих. Слагам старата крушка- свети. А аз почвам да беснея, че са ми пробутали дефектни диоди. И така точно да се откажа и се сетих, че диодите имат посока, обърнах ги и ооо светлина :D . Супер светят, точно както искам- бяла светлина, силна, но не натрапчива. Ето и снимки.

post-1856-13845340151_thumb.jpg

post-1856-138453401514_thumb.jpg

post-1856-138453401517_thumb.jpg

post-1856-138453401519_thumb.jpg

post-1856-138453401521_thumb.jpg

post-1856-138453401526_thumb.jpg

post-1856-138453401529_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес е щастлив ден за мен. Преди няколко дни Odin пусна рапидов салон за продажба и без колебание го взех. Като цяло седалките са много запазени. Има малко изгорено от цигара на задната седалка, и няколко петна, които след пране ще се изчистят. Единственият проблем е избелялата задна лява облегалка. Сега ще мислим с баща ми дали да ги претапицираме. Роската ( rsk ), пък ме светна, че в момента се продават много хубави бои за текстил, та и този въпрос ще проуча. Най- много искам да са си с оригиналната тапицерия. Благодаря и на Жорката ( Odin ), че ми ги продаде, от години исках такива седалки. Ето и две снимки:

 

post-1-0-03055000-1459852190_thumb.jpg post-1-0-63318700-1459852190_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Тошко! На тези седалки ще те заболи задника, щото са с наполовина по-малък дунапрен от оригиналните ти. Това е така, защото на Рапида му е по-нисък тавана. Иначе са красиви!

Остават ти само едни лети джанти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усетих, че са по- твърди, ама не ми пречи. Даже са ми по- удобни. В 120-ковите на дълъг път се схващам. Т'ва за джантите и аз си го мислих днес :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Тошко! На тези седалки ще те заболи задника, щото са с наполовина по-малък дунапрен от оригиналните ти. Това е така, защото на Рапида му е по-нисък тавана. Иначе са красиви!

Остават ти само едни лети джанти :)

 

Грешиш. Рапидовите са по-дълбоки и по-удобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера звънях на един тапицер от Пловдив, работи много качествено, обаче ми поиска 250лв. на седалка за черен плюш, което е много над възможностите ни. Кожа не искам, че без климатик... Татко иска да им правим калъфи, ама за мен така е грозно. Чакам Роската да видя какво ще каже за тази боя за текстил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, видях че си сменял маската с фаровете. Искам да попитам каските от овалните фарове същите ли са като на правоъгълните? Питам, защото искам да правя същата процедура. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не са еднакви, обаче не съм сигурен. Аз имах други каски и направо ги смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прегледах едни стари снимки и разлика има. Захващането на фаровете е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, защото на Рапида му е по-нисък тавана.

 

Грешиш. Рапидовите са по-дълбоки и по-удобни.

Казвам каква е причината, за да са наполовина по-тънки седалките. От друга страна се вързват и със спортната визия на Купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера звънях на един тапицер от Пловдив, работи много качествено, обаче ми поиска 250лв. на седалка за черен плюш, което е много над възможностите ни. Кожа не искам, че без климатик... Татко иска да им правим калъфи, ама за мен така е грозно. Чакам Роската да видя какво ще каже за тази боя за текстил.

Тошко, имам познат тапицер в Пв, но първо вземете решение какво ще се прави, за да знам какво да говоря с него.

Аз бих потърсил същия или близък цвят дамаска, или някакъв по-дебел плат и бих направил само задните облегалки. Това е вариант, ако намериш цвят. Същото е и с боята. Цвета трябва да е същия. Дано боята да е качествена и да не излиза, или пък да цапа дрехите.

Като решиш нещо, пиши ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Жоро. Питай за черен плюш.

 

Аз днес след като се върнах от Бачково не издържах и ги сложих. И съм много доволен. По- твърди са, но много по- добре заемат формата на тялото.

post-1856-138453407451_thumb.jpg

post-1856-138453407461_thumb.jpg

post-1856-138453407464_thumb.jpg

post-1856-138453407468_thumb.jpg

post-1856-138453407471_thumb.jpg

post-1856-138453407475_thumb.jpg

post-1856-138453407479_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошко, 150лв. за всички седалки. Плата от теб.

Разбрахме се за претапициране на лицевата част. Оригиналната кожа отстрани и отзад остава - нали това ти е идеята? /ако искаш малко дунапренче под плюша, цената може леко да се увеличи. За това не съм говорил/

Работата включва събличане на седалките, премахване на лилавия плат, ушиване на плюша и монтиране в/у седалката.

Майстора в момента не е на работа. Ще се появи другата седмица вторник-сряда.

За доуточняване, ако искаш ЛС или тлф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, пак ти благодаря, че се занимаваш с мен! Цената е много по- приемлива. Точно това ми е идеята, само платът да се смени. Ще се разберем по телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези седалки са по -спортни и са по тялото, все едно си в корито.

Предполага се за спортна кола ;) , да обхващат тялото по -плътно.

Но вярвайте ми за дълъг път и особено в жегите стават неудобни.

Като се кача на ""четиривратите", се чувствам по комфортно.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малък ъпдейт- сложихме стопче за мъгла отзад, естествено бяло стъкло с червена крушка. Много свежо застана, чак се изненадах, че ми хареса, защото идеята беше на баща ми, а аз бях против. Ето и няколко снимки:

 

post-1-0-95544200-1459851788_thumb.jpg   post-1-0-21435800-1459851789_thumb.jpg   post-1-0-47551200-1459851789_thumb.jpg

 

post-1-0-74763800-1459851789_thumb.jpg   post-1-0-99827200-1459851789_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.