Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.4 tdi 51 kw vs 1.4 mpi 63uw


bozuk007

Recommended Posts

здравейте имам няколко въпроса относно шкода румстър понеже се колебая м/у 1.4MPI и 1.4TDI вярно ли е че 3цилиндровият дизел 70 к.с. среща трудности при изкачване на стръмнини и въобще как се чувства колата при натоварване - 300 кг да речем и още има ли проблем с балансирането на двигателя в смисъл посещава се често сервиза за ново балансиране или това са измислици също така верно ли е че 3 цилиндровият дизел е по-икономичен от 4цилиндровиятакъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ново балансиране или това са измислици
измислици са

икономична е много повече от 1.4 бензиновата,както малко и от 4 чил.дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Не знам за 70-те коня, но мога да говоря за 80-те.

 

Не знам какво визираш под "стръмнини". Например, изкачвам Витиня с още двама души и пълен багажник(като за 2 седмици на море) без проблем. Това означава, че поддържам спокойно скоростта на останалите автомобили и не се затруднявам да изпреварвам, ако се наложи(при това без да изключвам климатика :) ). Не усещам да се "задъхва" колата. Двигателят по-скоро има известна слабост при потегляне, особено с пуснат климатик.

 

"Посещаване на сервиз за балансиране на двигателя"? Това не го разбрах :roll: . Иначе двигателя тресе и е относително шумен. 3 цилиндъра са, няма как да е иначе. Но не е нещо натрапчиво.

 

За икономичността - не мисля, че 1,4 TDI 80к.с. е по-икономичен от 1,9TDI :roll:. Много са близки като разход, доколкото знам. От MPI със сигурност е осезаемо по-икономичен. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 е също шумен, но може би не тресе толкова много.За икономичност - ако не го натискаш можеш до 6 градско без проблем, а ако няма задръстване можеш и по-малко.За извънградско, последно мога да ти кажа София - Петрич - София (през кв.Симеоново > с.Бистрица > с.Железница .... > Клисура > Дупница - и в двете посоки) двама човека и багаж - 4.3/100.

Иначе 1.9 лятото с климатик, 5-ма човека и багаж тръгва доста тежко, но пък по магистралата си ги държи 140 без проблем с разход 5-5,5/100.

Надявам се да съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, моята фабийка е с мотор 1.4 TDI 51kw и нищо лошо не мога да кажа отностно проблеми с изкачвания, с багаж, с ускорение и т.н, а ако я галиш в града доста рядко ще посещаваш дизеловите колонки smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,Колеги искам и аз да изразя своето скромно мнение за 1.4MPI 86к.с двигателя,изминал съм 17000 км. до сега ,като около 4500 са в България,останалите в планините на Швейцария при винаги почти пълна кола (4 човека и пълен багажник ),и при наклон в повечето участъци 12% (по пътни знаци),не знам дали има такива наклони в България,колата се държи доста прилично ,има си достатъчно мощност,динамична е.......разхода е среден градско 7.2-8.0,извън градско около 6,другият плюс е че е много безшумен и балансиран мотор,а и зимата при - 15 ,загрява за около 5-6 мин.до изгасване на синия показалец на таблото при включено парно.............Дано съм бил полезен на колегите,а и друго първа смяна на маслото в ЕТ в България ми струваше около 130лв.да не говорим за дюзи,горивни помпи,лошо гориво ,килограми на двигателя при дизела,сервизно обслужване,работа зимата ..............Помислете важно е ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Не съм "състезател" и си търся нова, икономична кола. Бях забравил за Шкода. Но като разгледах сайта ме впечатли Фабия комби с двигател 1.4 MPI 63 kw с монтирана от Шкода газова уредба. Чета мненията тук, добри са. А как е като цяло този модел във времето и по нашите пътища?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Само да ти кажа, че "заводската" газова уредба, всъщност я слагат в Еуратек smile049. Иначе май само хубави неща се пишат за този мотор из форума. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

giimi - този вариант 1.4 бензин с АГУ с запазване на гаранцията откъдето и да го смяташ / аз съм си ги смятал / идва най-евтин и като начална инвестиция и като разход на пари на км. Добави и факта че в БГ на доста места може да попаднеш на лоша нафта.

 

Иначе аз гласувам за Руумстър спрямо Фабия комби - далеч по-смислена кола макар и малко "грозничка". Освен флекси седалките най-хубавото му е че заради удълженото междуосие предлага място за 4-ма едри възрастни без никой да се чувства като сардела - в Фабията като дръпнеш шофьорската седалка докрай и зад теб най-много някое дете да сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.