Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проект skoda 120l "Оскар"


Recommended Posts

post-6262-138453292636_thumb.jpg

това са новите ми придобивки за летите ми джанти

Предстоят още подобрения и още снимки на музиката която имам.

post-6262-138453292659_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за екстрите :)

 

Би ли споделил тези главинки за задните колела от къде са / в смисъл прави ти ги някой или са поръчани от някъде/ , че и на мен ми се ще да ползвам този вариант когато дойде ред да сменям джантите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така ;)

Това като гледам е изпускателната система от колата на Никови :) Значи са с друг мотор ;) Ще стане интересно.

Браво колага само така. Би ли споделил колко ти излязоха задните главини(може и на лично).

Айде снимай повечко да гледам как се развива шкодилака.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги шкодата ми във завои се държи страхотно,но не мога да приценя ефекта от сухото окачване и от тези джанти с широки гуми.Мисля да и сложа още една торсионна щанга на предния мост и да припасна някой ден и една за задния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип моята има отпред,но мисля да добавя още една шкодова щанга или да ми огънат една жигулска.По яко ще стане кат сложа и на задния мост една торсионна щангичка.

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за материала колега
добра работа.Никога не ми е минавало през ума да направя това с мокрото ми окачване много яко
тва не е ли торсион от москвич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес най-сетне запалих "Оскар" понеже преди няколко дене ми светна лампата за маслото и се наложи да по разглобя двигателя,че да видя какъв е проблема и да го отстраня.Хем сложих и спортното валче и колекторите от Ников,смъкнах 0.3 мм главата, че и колегата "lend" и той я е шлайфал.Значително има разлика,но има кво да се бута още като например маховика,биелите,да се полират колекторите и по-големи клапани естествено.А и дане забравя сложих и стикер на клуба

post-6262-138453301202_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май гарнитурката на маслената помпа.Понейе нямах налична я поизбарсах малко силикон и работата бетон :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги моя проект малко окъса понеже не обърнах внимание на това колко е шлайфана преди мен главата и аз кат я лизнах 0.3 мм стана бела.Намерих си друга глава но трябва да направя някои подобрения по нея,остава да намеря подходящи бутала и четири спирачни диска понеже се сдобих с 4 спирачни супорта 2 от които са от пежо за вентилирани дискове и другите два от вартбург .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.