Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Технически проблем?


BlackPearl

Recommended Posts

Колеги, знам, че Всеки за Всичко не е мястото, но много малко колеги следят раздел : Газови уредби.

 

Имам проблем.

 

Мотокарчето ми взе да губи обороти и мошност и едвам крета. Всичко му е обслужено и е в перфектна кондиция.

Понеже (сбърках) е газокар (заводски) с маздов двигател, консултирах се и ми казаха, че най-вероятно е изпарителя (мембраните)...

 

Добре, тръгвам да разглобявам....ама газокара ми с 2 изпарителя (за ниско и за високо налягане). Разглобих ги и 2та- перфектни са им мембраните (филтърчето) буталцата (там едни като палчета)....

Въпреки че не е пипан 4 години (по газовото) всичко си е перфектно.

 

Къде може да е проблема в загубата на мощност и да не може да се форсира...едва крета миличкия.

Проверих свещите- ОК са.

 

Направи ми впечатление, че идва газ от бутилката към изпарителя за високо налягане, но от него по маркуча към изпарителя за ниско налягане - НЕ, при подаден контакт също не идва??? (аз тез неща не ги разбирам)..

 

От какво може да е? Дайте идея, че газокара ми трябва, а газаджията каза чак вторник бил свободен.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам, че Всеки за Всичко не е мястото, но много малко колеги следят раздел : Газови уредби.

 

Имам проблем.

 

Мотокарчето ми взе да губи обороти и мошност и едвам крета. Всичко му е обслужено и е в перфектна кондиция.

Понеже (сбърках) е газокар (заводски) с маздов двигател, консултирах се и ми казаха, че най-вероятно е изпарителя (мембраните)...

 

Добре, тръгвам да разглобявам....ама газокара ми с 2 изпарителя (за ниско и за високо налягане). Разглобих ги и 2та- перфектни са им мембраните (филтърчето) буталцата (там едни като палчета)....

Въпреки че не е пипан 4 години (по газовото) всичко си е перфектно.

 

Къде може да е проблема в загубата на мощност и да не може да се форсира...едва крета миличкия.

Проверих свещите- ОК са.

 

Направи ми впечатление, че идва газ от бутилката към изпарителя за високо налягане, но от него по маркуча към изпарителя за ниско налягане - НЕ, при подаден контакт също не идва??? (аз тез неща не ги разбирам)..

 

От какво може да е? Дайте идея, че газокара ми трябва, а газаджията каза чак вторник бил свободен.....

 

Казах ти от какво може да е. Сложи ги в една торба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам, че Всеки за Всичко не е мястото, но много малко колеги следят раздел : Газови уредби.

 

Имам проблем.

 

Мотокарчето ми взе да губи обороти и мошност и едвам крета. Всичко му е обслужено и е в перфектна кондиция.

Понеже (сбърках) е газокар (заводски) с маздов двигател, консултирах се и ми казаха, че най-вероятно е изпарителя (мембраните)...

 

Добре, тръгвам да разглобявам....ама газокара ми с 2 изпарителя (за ниско и за високо налягане). Разглобих ги и 2та- перфектни са им мембраните (филтърчето) буталцата (там едни като палчета)....

Въпреки че не е пипан 4 години (по газовото) всичко си е перфектно.

 

Къде може да е проблема в загубата на мощност и да не може да се форсира...едва крета миличкия.

Проверих свещите- ОК са.

 

Направи ми впечатление, че идва газ от бутилката към изпарителя за високо налягане, но от него по маркуча към изпарителя за ниско налягане - НЕ, при подаден контакт също не идва??? (аз тез неща не ги разбирам)..

 

От какво може да е? Дайте идея, че газокара ми трябва, а газаджията каза чак вторник бил свободен.....

 

погледни маркучите за вакума може той да се бъзика... ако е електрически изпарител, погледни на кабела на бубуната към свещите трябва да има един намотан кабел около него- може да е разхлабен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодатя на всички за отзоваването. Оправих проблема днес сутринта.

Оказа се , че (не знам как да го нарека) съдчето за газ над всмукателните колектори- карбуратор ли, как да го кажа трябваше да се почисти. Там където влиза вакуума от първия съд (дето му викам за високо налягане) към този карбуратое се бяха събрали мазги, изчистих ги и сега мотокара мърка като котенце.

 

П.С: Мембраните са в перфектно състояние, както и филтърчето.

Остана само да се пробвам да оправя оборотите, понеже от началото на зимата (всички консумативи са му сменени) като подам пълна газ, мотокара се форсира на макс след около 5 секунди, а преди скачаше от раз :).

 

Ще видим как ще го магиря :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че за да се е събрала толко гняз........смени си доставчика на газта. Ако си бил със сини бутилки, смени ги с жълти. Или обратното. И това не е без значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че за да се е събрала толко гняз........смени си доставчика на газта. Ако си бил със сини бутилки, смени ги с жълти. Или обратното. И това не е без значение.

Кви бутилки бре,това да не е бойлер. smile049 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви бутилки бре,това да не е бойлер. smile049 smile048

Не е. И готварска печка не е. Ама работи с бутилки кат за такива уреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.