Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем при каране на газ


OGOFOGO

Recommended Posts

Здравейте!Появи се проблем с Фелата(1.3карб.)при каране с LPG между ниските и срадните обороти се получава от време на време прекъсване в работата на двигателя.Кабелите,свещите и дистрибуторната капачка са на 2500км..На по високи обороти работи добре на ниски също!Що е то? :-k

Ако някой е имал подобен проблем ,моля нека да

сподели!Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изпарителя ти наред ли е,виж нивото на водата,колкото и странно да звучи аз имах проблем.може виж филтъра на газовия клапан,там се сабира нещо като графитена прах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзива!Казват,че имоло някякъв практичен тест за установяване състоянието на изпарителя ако някой има информация би ли споделил?Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Появи се проблем с Фелата(1.3карб.)при каране с LPG между ниските и срадните обороти се получава от време на време прекъсване в работата на двигателя...

От разстояние е трудно, но:

Как е смесването - щуцери, дупчен карб. с щуцери, плочка над/под карбуратора?

Съвпада ли появата на проблема със смяната на възд. филтър?

Моите съмнения са, че й идва в повечко въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!С горна плочка е захранването,въздушният филтър е на3000км,плочката е с две гнезда за подаване на газта съответно към всяка камера. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!С горна плочка е захранването,въздушният филтър е на3000км,плочката е с две гнезда за подаване на газта съответно към всяка камера. :-k

Здрасти!

Значи не е от това, за което си мисля. Щом до сега не си имал такъв проблем.

Но все пак,може само за проба частично да намалиш сечението на тръбата на възд. филтър/напр. с ПВЦ лента/ и да видиш дали има ефект.

Горната плочка е далеч от дифузора на карб. и вакуума е по- слаб по принцип.

Също може да е от износена ангр. верига, нерегулирани или прегорели клапани, кабели, свещи.

Сега сигурно ще кажеш "Да, ама на бензин работи перфектно"! Така е, но газта е по- чувствителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Веригата е на 26000км.,клапаните са напасвани и със същият пробег(бяха много добре)можеби е от реглажа не съм ги пипал от миналата пролет.Но ще направя опита с всмукателната тръба.Благодаря,а знаете ли за някякъв уличен тест на изпарителя,прочетох във форума,че имало такъв.Изпарителя е Ловато вакумен и е на 25000км.или 3 годинИ. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си свещите. Продали са ти некви ментета. Същия проблем го имах и аз. Смених свещите и магазина и всичко заспа. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...знаете ли за някякъв уличен тест на изпарителя,прочетох във форума,че имало такъв.Изпарителя е Ловато вакумен и е на 25000км.или 3 годинИ. :roll:

Няма такъв тест.

Не пипай изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Веригата е на 26000км.,клапаните са напасвани и със същият пробег(бяха много добре)можеби е от реглажа не съм ги пипал от миналата пролет.

По принцип мисля, че на аколо 6 000 км пробег се проверява и регулира хлабината на клапаните, не е лошо да се видят. По- вероятно обаче е да е от регулировката на изпарителя- да пуска бедна смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са brisk за газ и са на 1500км.. :-k

 

Сваляш ги една по една и си пробваш колко по-далеч можеш да хвърлиш. Имаш 4 опита smile092

П.С. гледай да не целнеш някой по кратуната smile150 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Бриск и не са за газ а са си точно за фела куувани са от Еура тек и върви на пушка. Щом нямаш проблеми на високи обороти значи влиза достатъчно газ. 100% проблема е някъде по тоците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се опитвай да променяш настройката на изпарителя, защото ще започне да мирише на газ и да гори много. Проблемът е електрически - кебели, свещи, капачка, палец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте!Регулирах клапаните зачистих и регулирах свещите и делкото накрая пипнах малко изпарителя и нещата си дойдоха намясто.Благодаря! smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Здравейте!Регулирах клапаните зачистих и регулирах свещите и делкото накрая пипнах малко изпарителя и нещата си дойдоха намясто.Благодаря! smile152

Здравейте!София-Търново 220км-13.8л.LPG при скорост 90/100/110км.ч.! :smt004 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.