Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия2 - Задни амортисьори разкъсани прахоуловители


mile

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Сменявайки гумите онзи ден видях, че прахоуловителите (поне така мисля, че се наричат) на задните амортисьори се държат от изключително некачествен и разпадащ се "дунапрен". При единият амортисьор този маншон или каквото е се е иткъснал изцяло и прахоуловителят е падналв долната част на стеблото на амортисьора, като не изпълнява функцията си.

Искам да попитам, продават ли се отделно от амортисьора тези маншони и смяната трудна ли е.

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам при Октавия 2 как е, при 1 са лесни за смяна и се продават отделно. Като се разкъса шоковия тампон, праховия пада на долу и стъблото на амортесъора се цапа с боклуци и в последствие ще се нарани и амортесъора ще почне да изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сблъсках с този проблем. Явно докато съм бил с другите пружини са се скъсали. Един приятел ме посъветва вместо да ги сменям със същите, да ги направим със маншони с подходящ размер. Казаха ми, че е 100 пъти по надежно и в този случай изобщо няма да влиза мръсотия при амортесьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така сега малко патило да се обади.тези ,,гъби"които държат прахоуловителя са и противоударни тампони те се разпадат когато са подлагани на повечко удари (примерно като имаш 100кг музика в багажника) струваха 40лв 2та за да се сменят е голяма хурка. иска доста инструменти и менгеме и много трябва да се внимава да не подведете болта в друга резба че после в шкода ви казват честито 80лв нарязване на резба и нов болт (от личен опит)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Октавия 2, но при 1 се сменят лесно. Амортисиора отгоре е на 2 болта и долу на моста на още един и това и пада. После с контра се сваля шапката отгоре, абе цялата работа е за не повече от 2 часа с вдигането на крик и махането на гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Ще огледам точно как става, може и снимки да приложа. Не знам защо слагат такива некачествени материали. На баща ми аудито е на 20 години и няма подобни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Октавия 2, но при 1 се сменят лесно. Амортисиора отгоре е на 2 болта и долу на моста на още един и това и пада. После с контра се сваля шапката отгоре, абе цялата работа е за не повече от 2 часа с вдигането на крик и махането на гумите.

ами и на 2ката е точно така ама ако за теб 2 часа неса много за мен са прекалено и се изнервям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

Сменявайки гумите онзи ден видях, че прахоуловителите (поне така мисля, че се наричат) на задните амортисьори се държат от изключително некачествен и разпадащ се "дунапрен". При единият амортисьор този маншон или каквото е се е иткъснал изцяло и прахоуловителят е падналв долната част на стеблото на амортисьора, като не изпълнява функцията си.

Искам да попитам, продават ли се отделно от амортисьора тези маншони и смяната трудна ли е.

Мерси предварително!

Имаш ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен :)

Преди около месец разбрах за същия проблем на моята Шкодичка (Octavia II).

Бях за смяна на десен мигач на страничното огледало и видяха и това като проблем.

Цена на Прахоуловителите - 38,36 лв. за 2 броя

Смяна на Прахоуловителите- 59,40 за 2-та броя

 

Когато попитах за причината, която е довела до разкъсването им ми казаха, че се късат лесно зимно време от ниски температури и също така от удари.

Забравих да отбележа, че бях в сервиз на Шкода.

За около час прахоуловителите бяха сменени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да отбележа че не е само при октавия а и при фабиите е същия проблема и моя десен прахв тампон се е закъсал ама още не се е разделил на две и при едно ауди а6 2003 год го видях същия проблем така че не е само при шкодите а е проблем на ваг групата изглежда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебати товаренето 2 големи и 2 деца и малко багаж като аз съм наи тежък 85 кг жената 50 кг а двете лапета общо 35 кг = 170 кг + 50 кг багаж =22О КГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебати товаренето 2 големи и 2 деца и малко багаж като аз съм наи тежък 85 кг жената 50 кг а двете лапета общо 35 кг = 170 кг + 50 кг багаж =22О КГ

 

не забравяйте гладките ,като стъкло български пътища,за мен те са основната причина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебати товаренето 2 големи и 2 деца и малко багаж като аз съм наи тежък 85 кг жената 50 кг а двете лапета общо 35 кг = 170 кг + 50 кг багаж =22О КГ

 

не забравяйте гладките ,като стъкло български пътища,за мен те са основната причина

 

Естествено. Това е главната причина. А не некадърни тампони...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Не знам дали са точно те, но преди две години отзад, като триех едно петно по калника видях жестоко разкъсани и паднали най долу тампони бяха станали на парцал дунапрена се беше накъсал жестоко и това без почти да е сядано отзад в колата и да е слагано нещо тежко в багажника. Беше точно след зимата, явно не са издържали на студа, леда,лугата и пясъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм..., чак ме е страх да надникна зад гумите ...

 

p.p. не издържах и погледнах. Ба ма ...и мойте са тръгнали ... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм..., чак ме е страх да надникна зад гумите ...

 

p.p. не издържах и погледнах. Ба ма ...и мойте са тръгнали ... smile027

Значи , пак ще ме видиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ са по 23 кинта единия тампон. Тая Събота ги смених.

Имайте предвид, че са два чешита за О2. Едните са цилиндрични, а другите са елипсовидни в сечение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X Мойта е хечбек, а за нея ми казаха, че има два вида в зависимост от годината на производство. Може и да са ме метнали, щот беше жена продавачката в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо не са гумени, а такива от гъбест матриал...

Дори ми се струва , ако се сменяват с нови на самите тампони да се нахлузи по една термошлаухка за да ги държи здрави дълго време и да не прониква вода .

Гадното е при О2 , че трябва да се демонтира и кората в калника за да има видимост към втория болт. Днес се врях и видях , че единия е под мокета . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.