Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на биалетни лагери на Фабия 2


dude_BG

Recommended Posts

Здравейте, колеги

 

Мой приятел трябва да сменя въпросните лагери и не знае как може да го направи по-лесно, защото в момента му се струвало, че "трябва да се маха целия двигател", за да се стигне до тях. Ако някой може да помогне с акъл и картинки, ще сме благодарни! Колата е разглобена в момента и онзи е изпаднал в паника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба Ли Му Ма Мата! Той така ми го издекламира... Сега ще разпитам по-подробно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва били лагери на коляновия вал smile049

Може ли да стигнат до тях без да свалят ск. кутия, картер, т.н?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тва иска да каже! Значи няма начин за Фабия 2 без да се свалят карантийки! А случайно някой да помогне с картинки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяташ отговора си за помощ, значи и ти не си по-добре от нас... smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със снимки не мога да ти помогна, до сега ремонт на моя кола на двигател не съм правил, дано и да не правя, но виж в Autodata, с каква сила се затягат биелните и основните лагери, това е много важно при ремонта. Затягането става с динамометричен ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и да трябва да се замерят шийките на коляновия вал преди да сложите новите лагери :-k и на колко километра е двигателя че ще ги сменяте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой професор или гуру ви каза че само лагери трябва да смение ? И кой ви каза че като не се смени маслото 70 к км само лагерите може да са задрали и т.н. Кой и как да ти помогне когато правите глупави неща. Вие не знаете къде се намират лагерите а сте решили че те са за смяна е па как става това чудо. Ами ако са задрали основни лагери ще искаш снимки как се сваля блока ли. Интересно ми е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте така да критикувате момчетата, може да са отписали колата вече и да се учат на нея. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега някой ще си каже че се шегуваме с колегата, но не е точно така. Интересно ми е след като нямат никаква идея за какво иде реч защо си мислят че подобен ремонт става с обяснения по картинки в нета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

70 000, но маслото не е сменяно никога!

Твоят приятел си е истински италиянец. smile092

 

Карат Фиати и мотори! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега някой ще си каже че се шегуваме с колегата, но не е точно така. Интересно ми е след като нямат никаква идея за какво иде реч защо си мислят че подобен ремонт става с обяснения по картинки в нета.

 

Абе пич, ти що бързаш да си правиш изводи без да питаш? Ситуацията беше доста по-различна от това, което си мислиш, но нямаше време да обяснявам. Както и да е... намерих един .pdf със схеми на 1.2 HTP и той му свърши работа. Благодаря на всичките 0 човека, които се включиха с ценно инфо... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.