Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бръмчене след спиране на мотора -О2 .


димон

Recommended Posts

След като гася мотора понякога се чува бръмчене на моторче за около 1 мин. След като отворих капака се оказа една черна кутийка с 10-на маркучета , намираща се в задната част на коша - пред чистачките . Чува се вътре някакво моторче да жужи . След минута спира , някога само . Друг път не се чува .

Въпрос към разбиращите : какво е това нещо и за какво служи то ... Преди не се чуваше , забелязвам го от 20-на дни .

О2 - 1,9 ТДИ ПД .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу,Димоне как не те е срам :smt0344 :smt0344 :smt0344 ...чак сега да го чуеш това нещо.Срамота.Разочарован съм от теб :(

п.п.там има 3 електромагнитни клапана,които управляват вакумно -актуатора на турбото,агра и топлообменника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу,Димоне как не те е срам :smt0344 :smt0344 :smt0344 ...чак сега да го чуеш това нещо.Срамота.Разочарован съм от теб :(

п.п.там има 3 електромагнитни клапана,които управляват вакумно -актуатора на турбото,агра и топлообменника

 

Ами преди бръмчеше около 5-6 сек . Сега по 1 мин и то май само когато не е загряла до 90 градуса . :D Може сега да се е разбръмчало по-силно , освен това не е електромагнит , а е мотор. Нещо помпи там , прави вакуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен също го има това след като загася двигателя, но е в порядъка на 10 сек. ( също от време на време ). понякога се получава и като дам само на контакт и бръмчи пак около 5-10 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу,Димоне как не те е срам :smt0344 :smt0344 :smt0344 ...чак сега да го чуеш това нещо.Срамота.Разочарован съм от теб :(

п.п.там има 3 електромагнитни клапана,които управляват вакумно -актуатора на турбото,агра и топлообменника

 

Ами преди бръмчеше около 5-6 сек . Сега по 1 мин и то май само когато не е загряла до 90 градуса . :D Може сега да се е разбръмчало по-силно , освен това не е електромагнит , а е мотор. Нещо помпи там , прави вакуми...

не е мотор-електромагнит звънка бобинката му

нормално е не се притеснявай моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък от известно време ми прави впечатление, че при гасене изтропват чистачките. Мръдват с няколко милиметра нагоре-надолу. Случва се на 10 гасения веднъж примерно. Калибрират ли се, какъв им е проблемът... не знам, ама като е тихо, си е стряскащо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък от известно време ми прави впечатление, че при гасене изтропват чистачките. Мръдват с няколко милиметра нагоре-надолу. Случва се на 10 гасения веднъж примерно. Калибрират ли се, какъв им е проблемът... не знам, ама като е тихо, си е стряскащо.

 

Taka са си направени програмно. Като гасиш се мръдват малко за да се обърне перцето наобратно. Направено е с цел да не се смачква все на една и съща страна . Явно не си обръщал внимание преди, а може сега защото са твърди да си започнал да го чуваш/виждаш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен винаги влизат надолу малко. След няколко минутки можеш да ги издърпаш плавно, за да ги вдигнеш - няма никакво усилие/контра. Иначе, гасиш колата и вадиш ключа, цъкаш лостчето надолу и те се вдигат и замръзват, за да могат да се сменят/чистят чистачките. Когато съм пуснал алармара/централното няма никакъв начин да мръднеш чистачките на ръка.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka са си направени програмно. Като гасиш се мръдват малко за да се обърне перцето наобратно. Направено е с цел да не се смачква все на една и съща страна . Явно не си обръщал внимание преди, а може сега защото са твърди да си започнал да го чуваш/виждаш. ;)

 

Гениално! Благодаря.

 

Също така тази зима една сутрин не забелязах, че перата са замръзнали (а много внимавам за това) и ги пуснах. Направиха опит да тръгнат и някаква защита сработи. Много умни чистачки има Октито, браво!

 

Също искам да похваля перата на чистачките, които мисля, че не са сменяни откакто е купена колата, т.е. вече 5 години и половина и си чистят прекрасно smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evin за чистачките... Една случка от тази зима. Пътувах привечер, а то тамъъън беше натрупало доста сняг... Зимната течност в чистачките свърши - изпреварват ме, мърлят, цапат, пръскат и нищо не се вижда... Имах една бутилка вода и реших, че ще я наливам в казанчето за чистачките - много глупава постъпка при -3.5, но вече си знам :) Идеята ми беше, че вътре ще е останало някакво количество течност, та като сложа и водата, да го доразредя и да пръскам още известно време, докато се добера до течност. Да, ама не - замръзна си от раз. Чувам как мотора/помпата сработва, чистачките тръгват, но вода не излиза. Пробвах го 10-тина пъти така, за да видя дали няма да пробие най-накрая нещо - тц...

 

По едно време пак дърпам лостчето и нито моторчето сработва, нито чистачките тръгват да бършат. Реших, че изгорих моторчето или е бушон. Гледам бушоните са ок, няма нищо там. Отчаях се, че моторчето/помпата си е отишло/а, ама и чистачките не тръгваха хич и реших, че ще чакам като се затопли времето да ги гледам, какво става. След два три дена, без да се случва нищо като дръпна лостчето - сами се оправиха. То беше станала + температурата.

 

Мисълта ми е, че явно има защита, която сработва и спира системата, за да не изгориш моторчето, когато не минава през него вода. Интересно ми е какво е точно, защото не вярвам и помпата да е замръзнала, тогава чистачките трябваше да си минават, без да се чува помпата, или греша?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарищ Димончук, няма вече, не мъ бий много :) Спирам да ти подливам водъ в темата. Като почне да жужи пак, е те тогава ще видиш ти! s_flag

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Сами , прави ми вЧепетление , че когато бръмченето на "ел.магнита" ( както го нарече) е дълго - към 1 мин. след това , да речем след час педала на спирачката преди да запаля е твърд. Когато обаче не съм го чувал да бръмчи , може и след 2 дни вакуума в сервото да си е останал . Има ли връзка между 2-те неща ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами , прави ми вЧепетление , че когато бръмченето на "ел.магнита" ( както го нарече) е дълго - към 1 мин. след това , да речем след час педала на спирачката преди да запаля е твърд. Когато обаче не съм го чувал да бръмчи , може и след 2 дни вакуума в сервото да си е останал . Има ли връзка между 2-те неща ?

не те знам кво чуваш бе Димо,може от ел клапата да чуваш звука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чува се от кутийката с маркучета , която е нанизана на тампончета :D и от нея стърчи една кука на която няма нищо закачено , а само минава кабела на дебитомера. Няколко маркучета излизат от едната страна на кутията. Оттам се чува . smile159

Според моето УХО обаче май е мАторче !

 

преди се чуваше 2,3 секундно жужене и звук от затваряща се клапа , то и сега го има де, но понякога бръмчи онова моторче в черната кутийка , дето незнам какво има в нея . Мисля , че то ми изпива и вакума на спирачките . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.