Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предницата тресе


C2H5OH

Recommended Posts

От скоро започна да тресе предницата при 90 км/ч. С ускорение над 90 започва да тресе повече. Първата мисъл - крива гума. Моментално ревизия и на четирите. Да, ама не. Втора мисъл - крива джанта. Моментална ревизия и на четирите. Да, ама пак не. Изследването на проблема показа, че тресе само при подаване на газ. Колкото повече газ подавам над 90, толкова повече тресе. Консултация с майстор - изсъхнало каре. ОК Разглобихме каретата. Отдясно се оказа цепнат маншона, но само цепнат. Както писах в темата "Маншони за карета" сменихме го, измихме карето от някакво там подобие на грес, сложихме нова зегерка (която беше счупена на 3), напълнихме с графитна грес и сглобихме. Отляво същата процедура, с разлика, че маншона беше перфектен, но подобието на грес беше още по-ужасяващо и още по-малко като количество. Ааа да не пропусна. Разменихме каретата (не че имаше нужда). За съжаление проблемът не изчезна. Тресе си при над 90 км/ч и това си е. Няколко пъти с риск да ме щракне някоя камера вдигах и над 100. Повече тресе. А пусна ли газта мога да пусна и волана. Колата спи. Давайте съвети колеги. Има съмнения за вътрешно каре и там не съм наясно ни с цени, ни с труд и операции, ни с нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,по принцип ако установиш че вътрешните карета са разбити ,от тях може да ти тресе предницата при ускорение,

и мойта тресе на около 80 км/ч,след 100 изчезва,обаче си знам че и 2-те вътрешни са тръгнали,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ревизия на преден мост, или пък някое шарнирче да е избило, все пак виж си геометрията на предния мост, остави ги тези карета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизия на преден мост правих зимата, защото ми теглеше на една страна. Оказаха се минимални разлики, които се коригираха с реглаж на предницата. Шарнирите са перфектни. Кормилните накрайници също, пък и когато тресе не тресе волана. Както казах по-горе. С висока скорост пускам газта, пускам и волана и колата не помръдва встрани. Подам ли газ обаче започва да тресе. Направи ми впечатление днес. С малко над 120 км/ч спира да тресе. С повече по Ботевградско не смея да карам, а и имаше много гадна катастрофа на кръстовището с Летоструй. Хюндай Соната беше блъснал отляво едно Пежо 205. Личеше, че Пежото е рязано за да извадят пострадалия. За щастие сега прегледах новините. Няма загинали, т.е. човекът е жив и дано се оправи бързо.

Сори за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се заблуждавам и да те подведа,но прегледай и тампоните на двигателя.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се заблуждавам и да те подведа,но прегледай и тампоните на двигателя.

 

Успех

 

С чиста съвест и ръка на сърцето ще ти кажа, че не е от тампони на мотора(от тампоните се чува блъскане при ускорение). smile159 Вътрешните карета са според мен. Операцията е същата като външните-кормилния накрайник откачен, скобите на маншоните свалени иии дърпаш :) . ако нямаш големи ръбове по чашите, може да минеш и с 40лв. Ама ако ръбовете по чашите са големи отиваш каре+чаша=около 55лв. Внимавай че има 2 модела-разликата е в шлиците към кутията :smt030

 

ПП: И каретата са 2 модела... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Малко да съживя темата за да не отварям нова.Въпроса ми е как се демонтира чашата и има ли някакви тънкости? Също така за монтажа на новата чаша дали има нещо особено? Маслото от скоростите трябва ли да се източи предварително?

Редактирано от Prodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.