Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

претапициране на таван и още нещо...


micyri

Recommended Posts

От известно време в задната част на тавана ми се отлепи плата и висеше над главите на стоящите на задната седалка.

След като прочетох за проблема в други форуми и как се решава, днес запретнах ръкави и аз.

Първо демонтирах тавана(кората) от колата.Стана бързо и без проблеми.

После свалих стария плат от коратаpost-3740-138453299677_thumb.jpg

След това с телена четка отстраних дунапрена който остава по кората.

post-3740-138453299743_thumb.jpgpost-3740-138453299759_thumb.jpg

после с парцал и кореселин почистих кората.

Процедурата продължи с грундиране на кората с лепило, след което предстоеше самото лепене.

Самото лепене се извършва на части.Мажеш около 20-30 см.(по дължината) от повърхността на кората и залепяш плата.

Притискаш с парцал и разнасяш ако някъде остане въздух.

Ето и резултата:

post-3740-138453299752_thumb.jpgpost-3740-138453299756_thumb.jpg

След 48ч. ще го монтирам на колата,но мисля че се получи.

И така всичко стана за около 4 часа,цената на материалите е:

плата-1.80/1.20м. -някъде към 20лв.

лепило-15лв.

нерви-15%-тука няма цена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее... супер е станало! Браво!

 

Кората каква е - пластмаса ли е или някаква олекотена измишльотина...?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее... супер е станало! Браво!

 

Кората каква е - пластмаса ли е или някаква олекотена измишльотина...?

 

Поздрави

Някаква измишльотина,като пресована хартия , но има и някакви влакна като при PVC смолите

post-3740-13845329978_thumb.jpg

Ако някой ще прави подобно нещо и му е много напукана кората,трябва да ползва по дебел плат,защото пукнатините остават и след това и се виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото те домързя да си вземеш Полифом ( или там както се чете Polyfoam ) - хем става гладко , хем меко , инак и само на плат се е опънало екстра :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото те домързя да си вземеш Полифом ( или там както се чете Polyfoam ) - хем става гладко , хем меко , инак и само на плат се е опънало екстра :smt017

Нещо не си ме разбрал!

Аз съм си го направил точно с такъв плат(с дунапрен),просто споменах че ако има големи напуквания по кората след това си личат.

А думичката "домързя" не се вписва в моето CV smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метни после няколко снимки, като го монтираш :P Интересно ми е да видя също, как изглежда тавана без кората на него :)

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тъмносив плат щеше да стане още по-джиджано

Поздравления за скъсаните нерви, процедурата изглежда гадна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изглежда положението под кората:post-3740-138453300248_thumb.jpgpost-3740-138453300401_thumb.jpg

А след монтажа на кората ,така:post-3740-138453300411_thumb.jpgpost-3740-138453300415_thumb.jpgpost-3740-13845330042_thumb.jpg

сори за последната снимка ,но много ми трепериха ръцете накрая.

Процедурата по монтажа е доста по трудна за сам човек,особено след като цяла нощ препусках по трасето Варна-София-Варна.

Утре започват другите ремонти ](*,) ,но там ще се обърнем към специалисти!

Поздрави!

 

 

п.п ...я ,ами то станало ракиено време! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правих това и да ви кажа не само нерви и сръчни ръчни ръце трябват .И майки до 9-то коляно се споменават (особено при лепенето). :lol: С какво притискаше плата? Аз използвах бояджийски валяк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правих това и да ви кажа не само нерви и сръчни ръчни ръце трябват .И майки до 9-то коляно се споменават (особено при лепенето). :lol: С какво притискаше плата? Аз използвах бояджийски валяк

топка плат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тавана смених и кожата на скоростния лост.За целта се снабдих с нещо като кожа ;) и понеже съм шивач по професия smile049 набързо си уших калъфче.post-3740-138453302058_thumb.jpg

Следва смяна и на кожата на ръчната спирачка,но там нещо не разбрах как се маха/слага самия калъф.

Та очаквам малко помощ от някой който е сменял този калъф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги всички се втурнахте с щуротиите преди събора :lol: Оттук оттам гледам да се правят все неща, с които смятах да се откроя на таз годишния събор :-k По процедурата за ръчната не знам дали ще съм ти полезен сега, тъй като моята е с пластмасова облицовка, но след около час ще мога да погледна на баща ми ръчната (защото е с твоя интериор) и ако открия нещо, ще ти пиша. Иначе еваларка за тавана и скоростния лост.

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 години по-късно...

колега от къде закупи плата и лепилото за тавана 

защото те са специфични 

особено лепилото то трябва да е температуро устойчиво и плата да е с донапренче.искам да сменя на баща ми на колата но не мога да открия къде се продават тези авто тапицерски платове и лепила 

ще ти бъда благодарен ако ми кажеш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Привет,

 

И на моята О1 таванът е разлепен и с изронен дунапрен, още откакто я купих. Бих желал сам да си сменя плата.

 

Някой скоро правил ли е процедурата? Кои са предпочитаните платове и лепила за работа? Можете ли да ме упътите къде в София мога да си ги набавя?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се налага да го правя. Мисля да стане този месец.

 

Тук има всичко необходимо - от пълни инструкции кое как, както и всички необходими материали в магазина им. Лично аз смятам да купувам и да действам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Малко да вдигна темата с един два въпроса....

Какво количество лепило ти е отишло за този таван, съдейки по цената предполагам че е литър/кг

Аз съм с комби и да знам дали да взимам 2 лт/кг или и 1 ще ми стигне

Благодарско предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера започнах с лепенето и спрях ?

Оказа се че един литър лепило не стига за комби. Днес мисля да взема още 2 литра и ще пиша колко съм използвал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Извинявам се че чак сега пиша, ама е от ЕГН- то ?

Лепилото не ми стигна понеже го разнасях с четка и общото количество което изхабих за тавана на комбито беше 3 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е станало. Браво колега!

предстои ми същата операция на моето комби А4 Б7, което е горе-долу колкото размера на Шкодата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет, дайте някакво мнение дали да търся майстор за претапицирани или да боядисам корите на вратите където свалих тапицерията. Проблемът вече е на всички врати. Лепилото е много голяма мъка да се свали, ако имате идея споделете

IMG_20200911_174702.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи на тапицер защото ще си скъсаш нервите.За София мога да дам кординати на кадърни тапицери ама май ти е далеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.