Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Аз междувремено поръчах рециклирано турбо от Варна, ще дойде идната седмица. Интересно дали ще се изисква нещо по-особено при първоначалната му разработка.

Оказа се също, че почти новият ми антифриз е неподходящ, от синия, а за алуминиеви блокове трябвало да бъде по-пречистен червен, вероятно ще го сменя.

От сервиза казаха, че ще заредят масло GM, слагали го на всички Шкоди, но по информацията в интернет не видях да има отбелязана спецификация на VW, било "опелско масло".

Чудя се също дали да продължа с 10W40, или да смъкна на 5W40 за по-добро смазване, въпреки че колата е на 240 000. Досега не ми е засмуквала масло май, а изцяло синтетичното защитавало по-добре турбината, вече малко духам каша по тая тема.

Някой може ли да даде съвет?

 

Бтв, наистина по клиповете повечето рънауейки са бмв, а уж им слагали същите турбини като на фолксваген, четох някъде, затова и се впечатлих. Може би на О2 има допълнителни защити. Все още съжалявам, че не успях да взема такава кола, а имах шанс, но сигурно пък тогава щях да се жалвам за други неща :)

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    32

  • Цецо75

    18

  • evin

    16

  • shaft

    10

Най-много писали в темата

Публикувано
Чудя се също дали да продължа с 10W40, или да смъкна на 5W40 за по-добро смазване, въпреки че колата е на 240 000. Досега не ми е засмуквала масло май, а изцяло синтетичното защитавало по-добре турбината, вече малко духам каша по тая тема.

Някой може ли да даде съвет?

5W40 е по-добре за турбината
Публикувано

GM - General Motors - за всичките техни коли (Опел, Шевролет, Сааб и др.).

За VAG групата масла с означение 505.... или 507.... , Castrol, Shell, мисля, че и други отговаряха на стандарта за VW мотори.

Публикувано

Двигателите с турбина се карат само с пълна синтетика 5W30 или 5W40, за да няма после ОХ, АХ, ВЪЙ и пр.

Маслата GM са много читави, но май нямат VW сертификат. Иначе са производство на BP, доколкото съм чувал.

Публикувано

Здравейте,

 

Без да влизам в теоретични спорове и само за сведение - турбината и двигателя на бившата ми Octavia 1.8 T, се радваха на отлично здраве с Castrol 10W40 Magnatec от 0 до 210 000 км. Колегата , който продължава да я кара, няма оплаквания също - ако чете , нека каже на колко е вече.

 

Поздрави

Публикувано
Аз междувремено поръчах рециклирано турбо от Варна, ще дойде идната седмица. Интересно дали ще се изисква нещо по-особено при първоначалната му разработка.

Оказа се също, че почти новият ми антифриз е неподходящ, от синия, а за алуминиеви блокове трябвало да бъде по-пречистен червен, вероятно ще го сменя.

От сервиза казаха, че ще заредят масло GM, слагали го на всички Шкоди, но по информацията в интернет не видях да има отбелязана спецификация на VW, било "опелско масло".

Чудя се също дали да продължа с 10W40, или да смъкна на 5W40 за по-добро смазване, въпреки че колата е на 240 000. Досега не ми е засмуквала масло май, а изцяло синтетичното защитавало по-добре турбината, вече малко духам каша по тая тема.

Някой може ли да даде съвет?

 

Бтв, наистина по клиповете повечето рънауейки са бмв, а уж им слагали същите турбини като на фолксваген, четох някъде, затова и се впечатлих. Може би на О2 има допълнителни защити. Все още съжалявам, че не успях да взема такава кола, а имах шанс, но сигурно пък тогава щях да се жалвам за други неща :)

няма да е рециклирано,а НОВО!!!Само колекторите с геометрията ще са употребявани,но ще изглеждат като нови и ще са в перфектно състояние.Моля не ни обеждай с рециклажи.

на другите въпроси,колегите са ти отговорили

Публикувано

няма да е рециклирано,а НОВО!!!Само колекторите с геометрията ще са употребявани,но ще изглеждат като нови и ще са в перфектно състояние.Моля не ни обеждай с рециклажи.

на другите въпроси,колегите са ти отговорили

 

smile126 отново бат Сами помага на колега в нужда

 

smile027

Публикувано
няма да е рециклирано,а НОВО!!!Само колекторите с геометрията ще са употребявани,но ще изглеждат като нови и ще са в перфектно състояние.Моля не ни обеждай с рециклажи.

на другите въпроси,колегите са ти отговорили

 

Ок, извинявам се, не знаех как да го нарека smile049

Инак е голямо облекчение за човек да знае, че може да разчита на получената част, тия дни си изгризах ръцете до лактите smile027

Притеснява ме само оттам нататък какво ще следва. Дали двигателят като заработи няма да цъфнат скрити повреди, дали диагностиката ще покаже всичко ок, дали от супер липса на късмет някое скрито парче няма да ми разкърти хубавата нова турбинка. Дали 5W40 няма да цръкне от всички пролуки и да ми направи нов маслен удар. Дали куриерското камионче няма да се обърне по пътя, такива неща smile021

Публикувано

няма да има проблеми,спокойно,мисли положително

п.п.-рециклиране на турбина означава корпуса да се престърже за да се поставят ремонтен комплект лагери,сегменти....ротор,и т.н.-които няма как да са оригинални,защото не се предлагат оригинални ремонтни.Стандарта е един-оригинален.Няма ремонтни оригинални :!: :!: :!: Има правени някъде-по-дебели сегментчета,роторчета без осов център и т.н. smile091

Публикувано

В тоя ред на мисли, ако човек си има манометър в колата, дали ще види ефекта от запеклата геометрия? В смисъл разликите в налягането осезаеми ли са?

Публикувано

естествено че ще го види

манометъра е много по-показателен от ваг-кома.С ваг-кома пиковете по-трудно се хващат-малко бавно работи.Най добре е с ТОЧЕН манометър. viewtopic.php?f=30&t=9909&start=60

освен това колата записва грешка ако повече от 6 секунди работи на свръх налягане

Публикувано

Мда, ще взема да и бодна и на мойта един. Предполагам, че трябва да е:

 

1. Задължително аналогов.

2. Не много китайски.

 

А? :)

Публикувано

задължително механичен ,да

Едно време турбоколите задължително си имаха заводско манометри за налягане на турбото,налягане на маслото и температура на маслото!!!!Сега ги тъпчат с всякви глупави екстри,а най важните неща се игнорират....А МОЖЕ БИ УМИШЛЕНО :? ....

Публикувано

Аз в Maxi-dot -a мога да гледам темп. на маслото. Значи съм 1/3 по информиран smile049

Публикувано

Самият манометър лесно ли се монтира или се правят преработки по тръбните пътища? Откъде взима налягане?

Аз също мисля, че е много полезен уред, който всяка турбо кола през 80-те години притежаваше задължително.

Публикувано

Ми на по старите мотори (без помпи по дюзите) - е относително лесно да се закачиш на пътя ня налягането. На по новите bega4kata да каже.

 

То май по големия проблем е къде да го забучиш в купето. Един истински турбо фен задължително го слага отляво на колонката :)

Публикувано

Аз имам странични завеси и не ми се пипа колонката изобщо

 

Ще потърся нещо по-малко на размер, което мога да сместя по таблото и да не стои грозно

Публикувано

аз използвах вентил от гума на велосипед и го сложих на маркуча преди клапата на агр-а ..... пасва идеално и се монтира за секунди без всякакви преработки .

Публикувано

Какви са нормалните работни стойности на налягането на турбината и кои са екстремните? За да знам какъв манометър да търся.

Публикувано
Какви са нормалните работни стойности на налягането на турбината и кои са екстремните? За да знам какъв манометър да търся.

 

ако ти е стоков мотора ,ще ти е достатъчен до 1,5bar /обхват/

Публикувано

Тоест всичко над 1,5 бара е извън нормата?

Стоков е и такъв ще остане

Публикувано

Вероятно сте го виждали, но ето от форума на колегите, изчерпателно написано:

 

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... =26&t=1147

 

Иначе щом моторетката е стокова можеш да сложиш и до 1.5 бара. Ама няма ли да притеснява ако виждаш стрелката честичко в края? :)

 

Всъщност трябва да се провери какво има на пазара - според мен ако има разграфен до 2 бара ще е най-удачно. Щото едно е да видиш че е над 1.5 бара, ама колко? 1.7 или 2.5?

Публикувано

до 2 бара -тогава е най точен

Публикувано
Знае ли някой как се гаси двигателя, ако турбото не гръмне в движение, а на място, при стартиране? :-k На показаното видео двигателя явно не се гаси сам и трябва да се направи нещо???

 

Включваш 1-ва, натискаш спирачката силно, отпускаш съединителя..........и стискаш палци да издържи. smile049

 

А като си с DSG какво се прави... :-k smile049

Публикувано
А като си с DSG какво се прави... :-k smile049

Буташ лоста 1 позиция нагоре... Тоест на N предполагам smile049

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.