Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пренадува ми турбината


briketi

Recommended Posts

Искам да попитам възможно ли е само от датчика да ми дава грешка за пренапомпване на турбото ими светва лампата на комп. О2 2,0 тди 140к. Има ли някаде в стара загора кадето да тествам този датчик ,имам самнение че понякога си работи? smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно е от геометрията

дат4ика може да го провериш мн.лесно -дали показва атмосферното :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря,но еджа лие катализатора ще пробвам парво с датчика като го сменя и да се надяваме че ще съм олучил

само нз има ли опасност за двигателя ако се окайе 4е нее и продалйавам да си карам с прнапомпване на турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря,но еджа лие катализатора ще пробвам парво с датчика като го сменя и да се надяваме че ще съм олучил

само нз има ли опасност за двигателя ако се окайе 4е нее и продалйавам да си карам с прнапомпване на турбото?

viewtopic.php?f=46&t=23493&start=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега пак си я карам и лампата за компа сама си огасна но след като мина 3500 оборота на 5 предавка пак рязко губи мо6тност и докато неогася двигателя не се оправя Когато на ново стартирам двигателя няма проблем и не светва лампата сега не сам я зака4ал на комп за да видядали пак има грешка но си мисля че ще има щом гуи мощност.Разбирам че може да е от геометрията на турбината но не ми се вярва защото колата ми е едва на 34 000км.Чудя се дали да не пробвам парво да сменя датчика? наи много да с набутам с около 100лв ако се окаже че проблема не идва от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти белята ли си търсиш? В горните постове bega4kata ти е дал два жокера, които ти обясняват най-вероятно в какво се състои твоят проблем. Геометрията не ти зависи от това на колко хил.км. ти е колата, а предимно от начина по който я караш - тя не се износва, а се замърсява. За 100 лв. и нещо отгоре вместо да си губиш времето, най-добре я дай да ти изчистят геометрията. За 1 ден работа е. След това ще си много доволен smile021 - обещавам ти! Има толкова много писано по темата ти в този форум, че само да прочетеш и сам ще си отговориш на въпросите, които си задаваш. :smt034 В темата от линка над последния ти пост, на стр.2, колегата е посочил и къде се намира ползвания от него автосервиз в Стара Загора (, ако все пак решиш да правиш нещо). Успех - ще се оправи колата ти! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега пак си я карам и лампата за компа сама си огасна но след като мина 3500 оборота на 5 предавка пак рязко губи мо6тност и докато неогася двигателя не се оправя Когато на ново стартирам двигателя няма проблем и не светва лампата сега не сам я зака4ал на комп за да видядали пак има грешка но си мисля че ще има щом гуи мощност.Разбирам че може да е от геометрията на турбината но не ми се вярва защото колата ми е едва на 34 000км.Чудя се дали да не пробвам парво да сменя датчика? наи много да с набутам с около 100лв ако се окаже че проблема не идва от него.

Кой датчик ще сменяш бе smile091 smile091

върви при някой който разбира-да я закаче на компа в живи данни да види изискваното и реалното налягане,да провери за спукан вакумен маркуч,датчика който мислиш да сменяш не знаам какво имаш в предвид.....но ако е този който мери налягането -мап сензора -се проверява много лесно като го сравниш с атмосферното налягане.Ще ти проверят после и Н75,следва актуатора и ако при тях всичко е наред-ПОЧИСТВАНЕ НА ГЕОМЕТРИЯТА ЗА 200ЛВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених датчика на турбото и проблема си остана сега се насочвам кам турбото и катализатора,казаха ми че ако е подпушен катализатора сащо е вазможно да кара торбината да пренапомпва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не искаш да ти гръмне целия двигател и после да се чудиш какво да го правиш:

 

1. прочети темата, която ти е пуснал колегата

2. бягай - да ти чистят турбото.

 

3. ако толкова не ти се чете - разгледай клиповете в youtube - те са достатъчно убедителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, е това с БМВ-то ме изкефи...кебапчийница.

Колегаааа, отивай бързо да чистиш турбото, пък и актуатора да ти видят. Аз имах същия проблем дори и тема съм пускал и дъвкал в продължение на година, но докато не зачистих геометрията не спря да ми забива ..... и то добре, че забива, щото ако не е компа да следи налягането досега да съм се навътрил с турбина....

не отлагай, че е ти излезе скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених датчика на турбото и проблема си остана сега се насочвам кам турбото и катализатора,казаха ми че ако е подпушен катализатора сащо е вазможно да кара торбината да пренапомпва.

безнадежден случай си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах - и какво ще му прави колегата на катализатора? Ще го сменя с нов ли или ще го отремонтира? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених датчика на турбото и проблема си остана сега се насочвам кам турбото и катализатора,казаха ми че ако е подпушен катализатора сащо е вазможно да кара торбината да пренапомпва.
напиши от кой град си ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от стара загора съм.датчика не съм го копувал,само го заех за проба.Съгласен сам и ще се опитам да сваля турботоза почистване но не сам сигорен дали ще се справя.тррябва ли да го отварям за да го почистя или с препарат ще стане.т.е.има ли препарат за почистване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от стара загора съм.датчика не съм го копувал,само го заех за проба.Съгласен сам и ще се опитам да сваля турботоза почистване но не сам сигорен дали ще се справя.тррябва ли да го отварям за да го почистя или с препарат ще стане.т.е.има ли препарат за почистване ?

 

http://diesel-club.com/forum/viewtopic. ... 0%B8%D1%8F

 

сам прецени дали можеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Закарай колата в някой сервиз, докато още имаш ТурбО!!! Колегата "minimalizum" ти е дал чудесно инфо за това какво ти предстои!

Р.С. Защо не послуша съветите които ти бяха дадени от "bega4kata".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върви при някой който разбира-да я закаче на компа в живи данни да види изискваното и реалното налягане,да провери за спукан вакумен маркуч,датчика който мислиш да сменяш не знаам какво имаш в предвид.....но ако е този който мери налягането -мап сензора -се проверява много лесно като го сравниш с атмосферното налягане.Ще ти проверят после и Н75,следва актуатора и ако при тях всичко е наред-ПОЧИСТВАНЕ НА ГЕОМЕТРИЯТА ЗА 200ЛВ.

Това е цитат от първа страница на твоята тема. Човекът ти го е написал ...................... :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.