Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.4TDI Максимална скорост


bss

Recommended Posts

Здавейте колеги

 

Имам едно питане

От скоро имам фабиа 2004-та 1.4TDI и срещам доста трудности с максималната скорост.

На магистрала по баира наболу много трудно вдигам 135... Та питането ми е и вие ли имате подобни трудности или трябва да ида на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди имах такава 1.4 TDI PD 75 p.s комби беше и максимума които съм успявал да вдигна е 190 по магистрала и лек баир на долу. Иначе 180 ги вдигаше без много да се мъчи. Беше супер машинка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш някакъв проблем явно. :-k

 

С моя Баничарко съм правил почти 170 по gps, май можеше и повече, ама ме достраша smile012.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Дано да си решил проблема!

Иначе Фабията ми я измъчих за две минути на 190 - точно 4500 об - равен участък - двама човека товар

имаше възможност за още 5 км/ч , но отказах да експериментирам - защо да съсипвам двигателя зорлем :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си решил проблема!

Иначе Фабията ми я измъчих за две минути на 190 - точно 4500 об - равен участък - двама човека товар

имаше възможност за още 5 км/ч , но отказах да експериментирам - защо да съсипвам двигателя зорлем :-k

Нищо не съсипваш, това е спорен автомобил, той така обича,това му е в природата, освен ако това 1,4тди-пд не е 3 цилиндровата издънка на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 цилиндровата Шкода не е. Другото са безмилостни бегачки който наказват oще от 1976 с появата на 1174 кубиковата версия на мотора който сега наричате Fabia 1.4i !!!

 

Другата лека издънка е Felicia "135" там двигателя пак е мощен, но купето е прекалено тежко. Тази грешка е поправена с "136"мпи варианта, така че и през периода 1990-1998 (от когато свършва 120 и се появява Октавия) също е налице спортен автомобил от Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Като се качиш на спортен автомобил ще се смееш сам на написаното! Спортен автомобил с двигател под 200 коня smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също 180 на магистралата с 3 човека smile021

П.С - 70 к.с ++

 

Аз като ти казвам, че и вадиш душичката на твойта. И после се чудя, що ме настигаш smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е спорен автомобил,

smile091

Това е всичко друго ама не и спортен автомобил :smt018

Ти пък къде видя спортен smile091

За него двигателя е спорен 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал съм поради недоглеждане. Двигателя... не е спорен. 3 цилидровия може да вдигне и 180 както е писал blackspot за мен си е несериозна история и тук спор няма. По другия въпрос за натоварването - при по - високите обороти и скорост мотора се маже добре, охлажда се, единственото което вижда зор е ангренажа, (180 предполагам са около 5500оборота) но и той не е кой знае какъв. Ключова роля в случая играе да е качествено маслото, тъй като ще за позагрее малко повече. (т.е да не е Диона Супер :mrgreen: )

 

Симеончо много прилично кара момчето, с него се връщахме заедно от събора 2010. Когато бяхме пред него в колоната се нагажда по скоростта, ако съм отзад в колоната също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(180 предполагам са около 5500оборота)

 

Само да се намеся пояснително - дизеловите автомобили са доста малооборотни, повечето са ограничени до около 5000-5500 оборота, като от малко над 4500 оборота вече се влиза в лютеницата (червената зона), където се задейства прекъсвач обикновено. Така че колкото и да се пънеш, един обикновен дизел трудно ше го докараш до 5500 оборота, независимо с каква скорост. Ето нагледен пример от двигател 1.9 TD, 75 к.с. на Голф 3 Вариант, 5та предавка, до абсолютната ламарина: post-7136-138453323286_thumb.jpg

 

А Фабията при тая скорост не си спомням на колко точно оборота беше като я тествах, че не гледах уредите, гледах пътя, но при всички положения не се е качвала над 3500 оборота (всичко това на 5та предавка разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се съобразих, че е дизел, съпоставих я с мойте обороти извинявам се. 1,9 TDI знам само че при октавиите е 90 коня, а в на чичо ми смешната Бора същия мотор е към 115. Доколкото ми каза byrziqvlak - разлика в компютрите и в дюзите.

Тоест вероятно ако сложиш дюзи и map за компа от смешна Бора на ОК1 ще е много добро ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чичо ми смешната Бора същия мотор е към 115

 

На чичо ти бората е с един от най-хубавите двигатели, много по-динамичен от 90 и 110 коня, който за съжаление на Октавиа 1 не го слагат и това е голяма грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател вече на никоя кола не се слага! 1.9TDI, колкото и да е жалко, е вече история smile049

 

Пак се отнесохме в безумен спам ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си решил проблема!

Иначе Фабията ми я измъчих за две минути на 190 - точно 4500 об - равен участък - двама човека товар

имаше възможност за още 5 км/ч , но отказах да експериментирам - защо да съсипвам двигателя зорлем :-k

Нищо не съсипваш, това е спорен автомобил, той така обича,това му е в природата, освен ако това 1,4тди-пд не е 3 цилиндровата издънка на Шкода.

Сори - ама Шкода нямат нищо общо с изобретяването на този трицилиндров дизелов двигател

той си е на VW :!:

http://www.theaa.com/staticdocs/pdf/car ... -MAY00.PDF

още от 2000 г.

1,2 литров на Лупо - трилитров разход

1,4 на Поло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.