Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Roomster 1.2 64коня -въпрос за мощността


porty

Recommended Posts

Насочил съм се към румстер и искам да мина тънко. Но не ми е ясно дали този двигател не е твърде слаб. Нямам възможност за пробно каране за момента. Ако някой има впечатления с колата на извън градско, моля да сподели.

За равно ясно, че ще върви, но какво става когато с 4 човека и раниците им, стигна до баира? Изпреварване...?

 

Поздрави и предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като смятам излиза:

Тико - 70кс/тон (карам тико)

Румстер - 56кс/тон

 

Все пак чакам някой ако кара такъв румстер да сподели впечатленията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е да се насочиш към друг двигател, ако смяташ да возиш повечко хора и багаж в колата и да пътуваш извънграда. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е да се насочиш към друг двигател, ако смяташ да возиш повечко хора и багаж в колата и да пътуваш извънграда. smile049

:smt017

тси105

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че 1.2 е лош двигател ама един ден със сигурност ще съжаляваш че не си взел малко по-мощна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително се пробвай поне за 1.4 mpi - 86 к.с. дори ако трябва да се лишиш от оборудване, с двигател 1.2 htp просто ще спестиш малко пари сега но после ще съжаляваш като видиш че не можеш един камион на магистралата да изпревариш. Отделно едва ли ще имаш удоволствие от шофирането, освен ако не караш само в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина искаш да минеш тънко вземи най-малкия дизел. Ще върви доста повече заради големия въртящ момент, а с парите, които ще спестиш от разхода на гориво, ще си покриеш по-високата месечна вноска. Освен това дизела държи по-висока цена при продажба на старо, т.е. дадените пари в повече някой ден ще ти се върнат.

За изпреварване с четирима души в Румстър с 64 к.с. просто забрави. А ако пуснеш и климатик ще ти трябва трета предавка, за да постигнеш каквото и да е ускорение. Двигателя има своите хубави страни, но те се проявяват основно в града и основно при Фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина искаш да минеш тънко вземи най-малкия дизел. Ще върви доста повече заради големия въртящ момент, а с парите, които ще спестиш от разхода на гориво, ще си покриеш по-високата месечна вноска. Освен това дизела държи по-висока цена при продажба на старо, т.е. дадените пари в повече някой ден ще ти се върнат.

За изпреварване с четирима души в Румстър с 64 к.с. просто забрави. А ако пуснеш и климатик ще ти трябва трета предавка, за да постигнеш каквото и да е ускорение. Двигателя има своите хубави страни, но те се проявяват основно в града и основно при Фабия.

 

Колега , всичко е въпрос на сметки , а те показват че с това което си написал-заблуждаваш човека.Стига той да не кара по 30 000 км. годишно ама и там нещата са на кантар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина искаш да минеш тънко вземи най-малкия дизел. Ще върви доста повече заради големия въртящ момент, а с парите, които ще спестиш от разхода на гориво, ще си покриеш по-високата месечна вноска. Освен това дизела държи по-висока цена при продажба на старо, т.е. дадените пари в повече някой ден ще ти се върнат.

За изпреварване с четирима души в Румстър с 64 к.с. просто забрави. А ако пуснеш и климатик ще ти трябва трета предавка, за да постигнеш каквото и да е ускорение. Двигателя има своите хубави страни, но те се проявяват основно в града и основно при Фабия.

 

Колега , всичко е въпрос на сметки , а те показват че с това което си написал-заблуждаваш човека.Стига той да не кара по 30 000 км. годишно

Е ли възможно да ги видим тези сметки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ли възможно да ги видим тези сметки?

 

Разбира се.Сметките са правени за Фабия бензин (1,4 , а не 1,2 , а тя е даже по-скъпа), газ , и дизел.За румстъра са аналогични.Все пак разликата на 1,2 бензин и най-малкия дизел(1,6 TDI-CR) e почти 5000 лв. Няма проблем да коментираме.Стойността на горивото е тази по бензиностанцийте , от дата 29.04.2011г.

post-3949-138453305975_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаб двигател, карал съм го, защото избирах Fabia за роднина.

Много измъчена работа с Fabia с 4-ма човека, за Roomster с багаж и хора не ми се мисли.

Тресе, вибрира и бръмчи като косачка

Удоволствие от шофирането и комфорт = 2

Според мен си струва да изгладуваш едно TSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни какво имат на склад или изложено при тях.Доста често са доста по-евтини.Преди два месеца някъде имаше един червен с 1.2 TSI за около 23 хиляди ако не се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

@tzsm Колега, не е много адекватно да правиш сметките с разхода на гориво по каталог, защото той е непостижим на практика. При каране с повече газ, разхода на гориво при бензиновите двигатели скача драстично. При дизела разликата в разхода между спокойно и "ентусиазирано" каране е доста по-малка. А при Румстър 1.2 настъпването на газта до дупка ще бъде част от ежедневието, защото само така се осигурява що-годе прилично придвижване. Така че твоите сметки би трябвало да изглеждат малко по-различно, ако вкараш в уравнението реален, а не каталожен разход. За 4 години с Фабия 1.2 средния ми разход, засичан в продължителни периоди от време /ако не се лъжа показанието на бордовия компютър се изчистваше автоматично на всеки 10 000 км./ беше между 6.5 и 7.2 на 100 при смесено каране във всякакви условия /градско София, градско Пловдив, междуградско, магистрала/. Не мога да си представя как Румстър ще слезе под 7.

В някои случаи разликата в разхода е особено драстична. Например градско София делничен ден:

Фабия 1 хечбек 1.2 12V - от 8.5 до 11 на 100

Фабия 1 седан 1.4 TDI PD - от 5.8 до 6.8 на 100

по данни от бордовия компютър.

Прав си, че е въпрос на сметки. При 5-10 000 км. на година 1.2 ще излезе по-изгоден. Но си остава влошената динамика при возене на пътници и товар - а ако не се лъжа точно това му е идеята на Румстъра.

ПС. Вече и Еуратек се включиха на хорото на лизинга с остатъчна стойност. Така че спокойно можеш да оставиш тези 3-4 000, които са разликата между бензин и дизел като остатъчна стойност, да плащаш като за 1.2 и да му мислиш чак след 5 години, докогато най-малкото инфлацията ще е направила тези 3-4 000 доста по-лесни за плащане отколкото сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не почваме пак темата дизел-бензин. Колегата попита дали 1.2 ще му е слаб и отговора (поне до момента) е твърдо, че ще му е слаб. Дори да не държи на динамиката, колегата е писал 4 човека + багаж на дълъг път. С 1.2 това си е приключение. Виж за града горе долу би се вързало.

 

@porty, ориентирай се към по-голям двигател. Относно Тико-то - не го сравнявай с Roomster. Нито на килограми, нито на обем, нито на гуми са еднакви. Ако на Тико 1.0 двигател бива и има някаква динамика, то 1.2 на тая Шкода ще е мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tzsm Колега, не е много адекватно да правиш сметките с разхода на гориво по каталог, защото той е непостижим на практика. При каране с повече газ, разхода на гориво при бензиновите двигатели скача драстично. При дизела разликата в разхода между спокойно и "ентусиазирано" каране е доста по-малка. А при Румстър 1.2 настъпването на газта до дупка ще бъде част от ежедневието, защото само така се осигурява що-годе прилично придвижване. Така че твоите сметки би трябвало да изглеждат малко по-различно, ако вкараш в уравнението реален, а не каталожен разход. За 4 години с Фабия 1.2 средния ми разход, засичан в продължителни периоди от време /ако не се лъжа показанието на бордовия компютър се изчистваше автоматично на всеки 10 000 км./ беше между 6.5 и 7.2 на 100 при смесено каране във всякакви условия /градско София, градско Пловдив, междуградско, магистрала/. Не мога да си представя как Румстър ще слезе под 7.

В някои случаи разликата в разхода е особено драстична. Например градско София делничен ден:

Фабия 1 хечбек 1.2 12V - от 8.5 до 11 на 100

Фабия 1 седан 1.4 TDI PD - от 5.8 до 6.8 на 100

по данни от бордовия компютър.

Прав си, че е въпрос на сметки. При 5-10 000 км. на година 1.2 ще излезе по-изгоден. Но си остава влошената динамика при возене на пътници и товар - а ако не се лъжа точно това му е идеята на Румстъра.

ПС. Вече и Еуратек се включиха на хорото на лизинга с остатъчна стойност. Така че спокойно можеш да оставиш тези 3-4 000, които са разликата между бензин и дизел като остатъчна стойност, да плащаш като за 1.2 и да му мислиш чак след 5 години, докогато най-малкото инфлацията ще е направила тези 3-4 000 доста по-лесни за плащане отколкото сега.

Има какво да ти кажа за твоите сметки , но модератора ще ни удари през пръстите.Така че -Мир да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.