Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спешно за Фелиция!


krisantas

Recommended Posts

Здравейте, докарах една Фелиция от Англия, обаче на техническия в КАТ ме върнаха заради обратната траектория на светене на фаровете. Има ли някой колега, който ще се съгласи да дойде до КАТ да направим трампа на фаровете само за техническия и после обратно? Моделът е от 2000 1.3. Ще се доразберем да сме доволни и от двете страни s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, докарах една Фелиция от Англия, обаче на техническия в КАТ ме върнаха заради обратната траектория на светене на фаровете. Има ли някой колега, който ще се съгласи да дойде до КАТ да направим трампа на фаровете само за техническия и после обратно? Моделът е от 2000 1.3. Ще се доразберем да сме доволни и от двете страни s_flag

Кой град е това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те трябва да ги забранят да се регистрират такива коли.....да се кара само с англ.регистрация....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официалната инструкция на Фелата, пише в такива случаи да се залепи непрозрачно фолио на фаровете, по указния начин.

Не знам дали КАТ-аджия ще се навият да те пуснат така - може да ги контрираш с инструкцията за експлоатация на автомобила.

 

Що се отнася до хейтъра:

100% подкрепа всякакви криви, ксенонови афтер-маркет, и други ч**ии на тема фарове да се наказват строго.

(те са забранени от закона по принцип)

 

Аз шофирам предимно нощем и с годините става по зле, особено с ксеноните, които се слагат във фар със разпръсквателно стъкло, т.е. тип Фелиция, Голф 2 и т.н.

Ефекта за насрещно шофиращите е неописуем!

 

Малко по-добре стоят нещата с ксенони, монирани в рефлекторен фар с гладко стъкло, особено ако някой си а направил труда да им настрои ъгъла.

 

Да не говоря за дивотиите от сорта на пръснати с черно стопове (които не се виждат в мъгла), сини мигачи, габарите и тям подобни дивотии.

Както и неразбираеми за мен навик - хората да карат на фарове за МЪГЛА, когато няма мъгла, и да карат без такива, когато има МЪГЛА!

 

Не знам как същите, КАТ-аджии не почнат да събират по 10 лв от всеки навитак с такива фарове, вместо да дебнат за скорост. Много по-лесно е.

Въпреки, че чух слухове за хора, които били глобени за каране с включени фарове за мъгла, без наличието на такава, както и за разните му там разноцветни

"светкалца" по колато.

 

Ако има някой колега, чиято работа е да шофира предимно нощем - съм сигурем че ме разбира, защо съм толкова възмутен.

!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Phiko: абсолютно подкрепям! Самият аз съм с очила и определено рязката разлика "тъмно-светло" ми се отразява пагубно на зрението. Светенето със силни фарове - независимо какви - е много удобно и полезно, но не, когато е в очите на отсрещните!

@krisantas: Квалификациите "хейтър", "факър", фен" и подобни подхождат на хора, които поне се познават от известно време, че не е лошо и да са се запознавали лично! Подмяната на фаровете с нечии други може и да ти помогне да минеш на прегледа в КАТ, ма замисли се дали, като си върнеш оригиналните фарове, няма да прецакваш много хора, особено в тъмното?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, докарах една Фелиция от Англия, обаче на техническия в КАТ ме върнаха заради обратната траектория на светене на фаровете. Има ли някой колега, който ще се съгласи да дойде до КАТ да направим трампа на фаровете само за техническия и после обратно? Моделът е от 2000 1.3. Ще се доразберем да сме доволни и от двете страни s_flag

За да са доволни всички , най-добре си смени фаровете с нормални , т.е. за ляв волан ( не само за пред КАТ) , А за това , че още позволяват да се регистрират автомобили с десен волан , съм против , направо изтръпвам ,като ги видя по пътя . Все си мисля ,че няма шофьор в автомобила , когато са с десен волан .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тези Фелиции толкова ли са скъпи че чак от Англия си внасяме със десен волан и то: каква е далаверата не знам, след като си смениш фаровете и чистачките а за обръщане на табло и т.н.smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалянето на фаровете и новото им монтиране почти винаги ще доведе до разместването и ще трябва да се прави нов реглаж.

 

Относно другите светлини е писано преди мен ,само допълвам,че има много коли с автоматични устройства за пускане на фаровете,но са включени дългите светлини и се намаля с 25 до 50 % силата им за да не заслепяват ,но нощно време точно това става.Правят го под предлог ,че жичките на късата светлина се натоварвала и по-често горяла.Не знам да ли е така,като знам ,че на трабанта за 23 г съм сменил само една лампа и то заедно с фара ,защото ми го бяха счупили,на формана не съм сменявал,на фелицията също не съм сменявал лампа на фаровете.По-често са горяли на мигачите и на стоповете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Севи, напълно съм съгласен с теб! И с Бегачката съм съгласен! Тези коли са опасни на пътя. И не го казвам просто така - шофирал съм десен волан и просто не са подходящи тези коли за не-имперско движение. А тази размяна, която иска колегата е мечешка услуга - нека си купи толкова два фара. Все пак Фелициата му е дошла почти на цената на велосипед, няма да се набута толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.