Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как се регулира карбуратор SEDR?


Galliard33

Recommended Posts

Здравейте, драги съфорумци! Снощи се опитах, но не съм сигурен, че успях да регулирам сместа на ниски обороти...излиза задушлив аромат, което ме съмнява да е ОК. Иначе държи обороти, върви, набира, не пуши и тн., НО задушливите прозрачни изгорели газове не ми миришат на добра смес...

 

Та как се регулира SEDR? Някой може ли да сподели? (Разгледах из търсачката, но не открих нищо) Аз въртя два винта, които са челно, един под друг, леко вдясно се падат, зад пружината за връщане на газта...Горния според мен е за въздух, долния за бензин, нали така? И с двата можеш да я угасиш smile049 но не успях да оправя аромата, колкото и малко бензин да пусках и съответно повече въздух...сигурно бъркам нещо? smile049

Отделно по дебелата книга с частите намерих още един винт отдясно, до който няма достъп без да сваляш въздушния филтър, и е зад капачка - той пак ми прилича на бензинов, него ли трябва да въртя? Колко оборота? Предполагам на завинтване?

 

Благодаря предварително! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрей двигателя до работна темп.развий големия винт,около три оборота.развиваи малкия винт до максималните обороти,и ги намаляи с големия винт до стоиности на стандартните ниски обороти.значи,като развиваш малкия винт,обогатяваш горивото в карба.като навиваш същия съответно намаляш горивото.ти като развиеш мотора повишава оборотите до един момент,и започва да глъхне поради мнгото постъпващо много гориво,и тя се дави.та за това развиваш до максимлния момент.и с големия винт завиваш до спокоината работа на мотора.Може и да греша ама моя така го реголирах. и на бензин ми гори 5 на 100 извън градско.ма пиши кво е станало s_flag бог да пази Шкода,неините семеиства,и България

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че става дума за карбуратора, чийто ел. жикльор се завива в основата му. Ако е той то регулирането му се прави от двата винта - дебел и тънък, които се намират зад пружината за връщане на клапите. С дебелия винт се нагласяват оборотите на празен ход около 850. След това се завива тънкия винт докато двигателят започне леко да прекъсва. Следва много внимателно развиване на същия винт до изчистване работата на двигателя. В никакъв случай не се гонят максималните обороти при това развиване а само момента на изчистване работата на двигателя. Ако след това регулиране оборотите са по-високи или по-ниски се донагласят от дебелия винт. При положение, че работата на двигателя се влоши, операцията се повтаря. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводското положение на малкия винт е около 2.5 оборота развит след като предварително е бил завит докрай. Изобщо не серазвива до край. Другото колегата го е описал. И тези винтове имат 0 пръстени които е хубаво да се подменят в противен случай ще се разбутат отново от вибрациите на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите - довечера ще пробвам различните варианти и ще видя как се държи двигателя...има ли смисъл да ходя на газ анализатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако мерещия знае какви са стойностите за този карбуратор. При споменатата от мен регулировка минах на преглед и стойностите бяха в нормите, но преглеждащият беше с 35 годишен стаж като диагностик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.