Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход при настъпване на 1.9 ТДИ 2005 год.


Трендафил

Recommended Posts

Колеги,

 

Знам че ви звучи неуместно но съм нов.Извинявам се предварително

 

Искам да ви попитам колко скача разхода на 1.9 тди след 2005 година???

И наистина ли скача на 50/100 ???

 

Благодаря предварително !!!

smile027 smile159 :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за моментния разход - нормално е, даже и повече от 50 на 100 да ти изписва на дисплея. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал моментен разход от 0-90 всички стойности, но все пак това е моментен разход. Нормално е като потегляш с пълна газ да покаже 50-60-70 дори и повече, а като си по инерция без газ да е 0.

За мен е странно това, че когато си по инерция показва 0 като си на скорост (независимо коя), а като си на неутрална показва разход различен от 0. Това е напълно обратно на моето схващане до сега за разхода. Ако някой може да обясни защо се получава така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал моментен разход от 0-90 всички стойности, но все пак това е моментен разход. Нормално е като потегляш с пълна газ да покаже 50-60-70 дори и повече, а като си по инерция без газ да е 0.

За мен е странно това, че когато си по инерция показва 0 като си на скорост (независимо коя), а като си на неутрална показва разход различен от 0. Това е напълно обратно на моето схващане до сега за разхода. Ако някой може да обясни защо се получава така.

 

 

 

- При спускане на скорост с обороти над 1200 инжекторите не пръскат гориво т.е. моментиният разход е 0.0л/100км и това е режима на "моторна спирачка" - нещо абсолютно нормално дори за карбураторните двигатели - няма смислъл да се пръска гориво при условие че двигателя се върти от инерцията на автомобила.

- Когато оборотите паднат под 1200 инжекторите започват да пръскат толкова гориво че да се поддържа 14.7:1 съотношение въздух/бенизн - това също е нормално защото в противен случай двигателя ще изгасне при по-нататъшно спадане на оборотите.

- На място се показва разход в л/час защото няма скорст и не може да се дели на 0.Това е разхода необходим да се преодолят силите на триене в двигателя и обслужващите агрегати като отново се поддържа AFR 14,7:1

 

пп: информацията е на колеги от друг форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- При спускане на скорост с обороти над 1200 инжекторите не пръскат гориво т.е. моментиният разход е 0.0л/100км и това е режима на "моторна спирачка" - нещо абсолютно нормално дори за карбураторните двигатели - няма смислъл да се пръска гориво при условие че двигателя се върти от инерцията на автомобила.

 

Тази консумация 0.0 при РАБОТЕЩ двигател е най-голямата мистерия за мен... щото явно бръмчи и се храни с въздух... цяло перпетуум-мобиле smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази консумация 0.0 при РАБОТЕЩ двигател е най-голямата мистерия за мен... щото явно бръмчи и се храни с въздух... цяло перпетуум-мобиле smile021

Мисля, че просто използва инерцията на колата за да върти двигателя без гориво (или с минимално гориво) като моторна спирачка. Като падне скоростта и оборотите на двигателя под едиколко си ЕКУто пуска гориво и показва някакъв разход.

ПС а той колегата kra го е писал вече, сори, не видях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази консумация 0.0 при РАБОТЕЩ двигател е най-голямата мистерия за мен... щото явно бръмчи и се храни с въздух... цяло перпетуум-мобиле smile021

 

Не бръмчи ,а бучи като компресор, който нагнетява въздух. Тъй като обаче не трака значи няма и запалване , няма консумация на гориво и затова разхода е 0,0 .Всъщност двигателя тогава не движи колелата , а те движат него и затова не му се пуска и нафтица.

 

цяло перпетуум-мобиле е , ама само по нанадолнище ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя слух си трака като при запалване. Звучи си баш като дизел, а не като въздушен компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И наистина ли скача на 50/100 ???

При мен с автомата при потегляне като го сриташ (кикдаун) и направо полудява... Моментен 99.9/100km smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моя слух си трака като при запалване. Звучи си баш като дизел, а не като въздушен компресор.

 

Твоята е автоматик и за това май си трака. Доколкото знам при автоматика

по нанадолнище е все едно със скорости на неутрална и се спира със спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам при автоматика по нанадолнище е все едно със скорости на неутрална и се спира със спирачка.

При автомата е същото... Пускаш газта по нанадолнище и показва 0.0, слаган на неутрална и показва 0.5-6-7-8 примерно. Когато си паднат оборотите до 1200 (не знам точно на колко), само сваля 1 предавка на долу и няма празно. Чак на 2-ра като паднат не включва първа ами отцепва (ако спираш) и чак като спреш си пуска първа. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При DSG на D винаги е на скорост, няма неутрална. Като пуснеш газта и почва да превключва предавките надолу докато спре почти на скорост. То в движение е супер забранено да се включва на неутрална така или иначе. Май пада налягането на помпата на маслото в кутията и не се маже/охлажда добре. Щото имам познат с DSG, който винаги включва на N по нанадолнище по стар навик от "ръчките". На Audi съм чувал, че дори лепят стикер с предупреждение на самия лост на новите коли, че в движение трябва да бъде само на D или S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Evin, поне си карал Лада и ще ти кажа за да направиш аналогия. Престави си, че спускаш надолнище, включваш 4 предавка, и врътваш контактния ключ на междинно положение. В това състояние електромагнитния жигльор затваря притока на гориво за празен ход, искра няма, а двигателя бръмчи почти като запален.

На 5-ци и 7-ци с карбуратор Озон 2 дори има такава електронна система, която се грижи за това, дори да не си угасил двигателя от ключа, както на инжекционните двигатели, където с тази задача е натоварено ECU. Бензин или дизел, просто прекъсването на горивоподаването става при различни обороти. При TDI е около 1100 оборота. Ако опиташ да намалиш още вече ECU пуска гориво и двигателя започва да работи по различен начин. Димон го е казал точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си помислите, че Димон пак чува някакви шумове от космоса...

тествано е на 1,9TDI 77kW...

Пускате по надолнище на ППХ (принудителен празен ход - т.е. колата е на скорост но не подавате газ.) за препоръчване с умерена скорост 50-60км/ч.

Отваряте джамовете и слушате, как като подадете леко газ (така че моментния разход да се промени от 0,0 на да кажем 1,0л/100км), шумът на мотора се променя... съответно като върнете газта и после пак...

 

бръъъм бръъъм smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си помислите, че Димон пак чува някакви шумове от космоса...

тествано е на 1,9TDI 77kW...

Пускате по надолнище на ППХ (принудителен празен ход - т.е. колата е на скорост но не подавате газ.) за препоръчване с умерена скорост 50-60км/ч.

Отваряте джамовете и слушате, как като подадете леко газ (така че моментния разход да се промени от 0,0 на да кажем 1,0л/100км), шумът на мотора се променя... съответно като върнете газта и после пак...

 

бръъъм бръъъм smile092

 

Дори не трябва да се отварят джамовете , вътре прекрасно се чува промяната на звука.

За целта трябва само да имате добре трениран слух !!! smile091 ...от което аз не мога да се оплача .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.