Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

088 - Код Наглост


Mishelle

Recommended Posts

Преди това първите цифри на номера еднозначно определяха принадлежността към определен оператор.

 

Сега се замислям за нещо което ми прави впечатление, а именно, че често ми се случва когато звъня на номер с код на М-тел да ми съобщават, че абоната е сменил оператора си. НИКОГА обаче не ми се е случвало да чуя, че абонат на Виваком е сменил оператора си! Защо ли!? :D smile091

 

Ами доколкото знам това съобщение върви известно време след смяната, а после го спират. Примерно преди време колега от форума изрично ме предупреди, че е преминал от Глобул към Вива, но след определен период от там вече не пускат съобщенето за смяната при входящи обаждания, така че ако си в неведение може да се набуташ.

Иначе след толкова плюене в темата да взема накрая да напрая едно изключение да похваля /Хе/МТел. Вчера си проверих служебната сметка в групата, за 2 месеца 5 лв - точно колкото 2 месечни такси, напълно нормално след като извън групата не съм надвишавал лимита от 70 безплатни мин. в мрежата им :smt017 Всъщност при един нормален оператор когато всичко е ОК, това не трябва да бъде повод за хвалба, а просто нормалното състояние на нещата... ама в нашата ненормална действителност свикнахме да се радваме и на малкото smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    4

  • felicialx

    4

  • riator

    4

  • PRR

    3

Най-много писали в темата

Съобщението може да е и под формата на специфична мелодия. И няма давност - операторите са длъжни да го пускат за да знаят техните абонати, че звънят на потребител в друга мрежа и съответно цената за минута разговор е различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мтел с отговор на жалбата ми за свързана с проблемите в обслужването забавянето на фактурти и изместването на сроковете им

 

Във връзка с постъпилoтo в “Мобилтел” ЕАД Вашe оплакване, моля да приемете извинения от името на компанията за причиненото Ви неудобство.В началото на септември М-Тел премина към нова платформа за обслужване на клиенти, която ще ни позволи да сме по-близо до клиентите и да бъдем по-гъвкави според техните изисквания. Това е дейност, свързана с прехвърлянето на голяма по обем и изключително детайлна информация. За да заработи новата система в пълния си капацитет, е нужно време. През периода на адаптация, действително е възможно да има затруднения, макар и временни. Те засягат възможностите за информиране относно сметката Ви, по-бавно администриране на поисканите от Вас услуги и изместени срокове за фактуриране и плащане.

Компанията използва всички налични човешки и технически ресурси, за да може преходът към новата система да се отрази минимално върху клиентите. Всички ние, служителите на М-Тел, полагаме усилия за незабавното ограничаване на възникнали за Вас затруднения и тяхното своевременно преодоляване.Отново Ви поднасяме нашите извинения и Ви благодарим за разбирането.

Екипът на Мтел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата фамилия сме с мобилни телефони от Вивател и мога да кажа, че сме изключително доволни ! Сметките като цяло спаднаха повече от на половина, а потреблението дори се увеличи!

 

Тактуване на 30/1 а не на една минута както беше при Мтел !

 

Пакет с минути който важи за цялата мобилна + цялата фиксирана мрежа на Вивател, не както беше преди само за 3, 5, 10 .... и т.н. номера (семейство и приятели) при стария оператор !

 

Минутите от пакета които не можем да изговорим си се прехвърлят за следващия месец, при стария оператор това не беше възможно !

 

Пътувам доста често из България и относно покритието също не мога да се оплача!

Имам и телефон на Глобул, разлики в покритието с този на Вивател не забелязвам !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно мтел нищо хубаво няма да кажа за това няма и да ги коментирам клиент съм им от 5-6 год от когато излезна LOOP мина известно време(около 5год) и със сметките си Е** М****** При положение че на лооп съм плащал по 25-45лв сметки и 2 месеца нямах фактура и по едно време спрях да ползвам телефона за да не се случи получаване на безумно висока сметка, която 100% бях сигурен че ще получа но си мислех нещо за 100-тина лева и на 8-дек разбрах, че телефона ми е нещо от сорта на 220лв и си викам айде ще ги платя пък след нова година да прекратя договора с тия пендели! Пратих един приятел защото бях със счупен крак! А Еврейчетата от мтел казали ми не трябва лично защото неква молба за включване (еми да ви Е** М****** еврейска) Като са осрали те нещо може да направят компромис за човек със счупен крак! Ама не те са великата работа!

 

А за глобул мога да кажа, че съм супер доволен никога не е имало грешка с нищо имам перфектен мобилен интернет с много добра скорост и е неограничен! Няколко хиляди минути към всички от глобул няколко хиляди смс-а и ммс-а и отделно минути за разговор с всички фиксирани мрежи. Редовно получаване на фактури и въпреки, че съм частен клиент а не корпоративен получавам оферти за най-новите телефони на уникални цени при всяко преподписване на договор!

 

А мтел какво са??? Лайнари, които са има шанса да са първия мобилен оператор в нашата мила родина и поради тази пеичина ние говорим най-скъпо от всички в европейския съюз. Благодаря МТЕЛ дано ви запалят всичките офиси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудел защо хората стоят на Мтел. Трябваха ми над 5 години да поживея и да разбера => Интелигентните хора мислят как да извадят пари, а не как да спестят. Примери само на тази страница - няколко. Според мен причината Мтел да не ги е*е, е защото са първият оператор => при тях са първите клиенти. А кои са първите клиенти? По онова време, когато една сим карта е 120лв? Хората, които имат нужда от телефон, чрез него си вадят парите и единственото което ги интересува е като всеки нормален човек на края на месеца, като тегли чертата, да е на печалба. Дали ще плати 300, 200, 20лв няма значение. Важното е да има връзка с клиентите, било в едната, било в другата посока. Ето наример Mishelle, ще се откаже ли от мтел? Не, защо? Защото тези пари няма да го съборят, няма и да му е кой знае колко по-евтино при друг оператор за аналогично говорене, дори и 30% да е по-евтино, не си заслужава да си губиш връзката със света само заради едно кино за двама пари. BlackPearl ще се откаже ли след измислената от нищото сметка от 500+ лв? Не, защо? Поради горните причини.

 

И така, кервана си върви ли, върви.

 

Приятна вечер шкодари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абонат съм на М-тел от 99г., въпреки всичко ми спряха телефона, защото не съм платил една сметка от 66.80 лв. Не си бях получил фактурата по куриера. Беше август месец 2010г. Платих си телефона в брой и поисках да ми издадат дубликат на фактурата. В петък дойде /21.01.2011г./. Случайно съм на долния етаж и идва една шматка и казва - "Нося фактура на М-тел" - "Носих ви и една в неделя и я оставих ей тук" и сочи външната врата т.е. тротоара и казва "Мина един и я взе и вашия пазач нищо не му каза" - Е кво да му каже, пазача не е този дето ще ми получава фактурите. Сигурно пак ще трябва да искам дубликати, но на кои фактури ще се разбере, като спрат някой от фирмените телефони.

Имаме 12 карти, имахме договор от ноември 2009г. с нови планове. Но ми се случиха проблеми от здравословен характер и през февруари 2010г. с учудване разбирам, че сме си на старите планове и това, че сме подписали договор изобщо не се е случвало. Искам среща с акаунт-мениджъра. Тя вече е на по-високо ниво!!! Вашия обслужващ офис е в кв. "Славейков" - много практично няма що - пада ми се на другия край на града. И т.н. и т.н. докато след два месеца си извоювах новите условия с новите планове но и с новия срок /подписвахме договорите наново/. Изобщо, "страхотно внимание" към клиента.

Имам карта и на Глобул - една единствена за цялата фирма. Акаунт мениджър ли беше не знам, но дойде да ми обърне внимание, да се запознаем и въпреки, че картата е само една - да попита "Имам ли проблеми, всичко нормално ли е и т.н. и т.н."

....И така, кервана си върви ли, върви....

Точно по тази причини, че не ми пука за неустойките, които ще платя, ще си сменя мобилния оператор. И то не защото ще спестя някакви пари, а просто за да покажа на надутите самодоволни шемети в Ментел, че имам някаква гордост и не може да ми се подиграва някаква п*кла и да ми обяснява как и при другите мобилни оператори било "тъй". Е ми ще пробваме тогава, да видим дали е "тъй"!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кои са първите клиенти? По онова време, когато една сим карта е 120лв? Хората, които имат нужда от телефон, чрез него си вадят парите и единственото което ги интересува е като всеки нормален човек на края на месеца, като тегли чертата, да е на печалба.

Колега, 120 лв. струваше карта от МОБИЛ ТЕЛ чак през 2000г. и то в "промоция" аз съм се редил на опашка за такава карта без да си изкарвам парите с телефона. Иначе когато се появи GSM оператор в БГ и отначало се казваше ЦИТРОН а после МОБИЛ ТЕЛ картата струваше от сорта на 500 марки и един апарат като НОКИЯ 8110 която се появи през 1998г. и беше "извънземна" струваше около 1000. За да се поддържа монопола на Мобил тел големи заслуги имаха цял куп политически игри от онова време. 99% от бизнесмените които си позволяваха да имат мобилен телефон през онези времена, или изобщо не го плащаха защото бяха от "наште" или се занимаваха със супер "светъл" бизнес сързан с лесни пари или и двете.

В днешно време услугата GSM е вече масова както следва да бъде и е нормално хората които си изкарват парите с честен труд, както е нормално, да си правят сметка за какво колко плащат и съответно да не искат да плащат повече когато имат избора да плащат по-малко. Освен това всеки нормален човек се стреми да е на възможно по-голяма печалба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако прецените да сменяте оператора не се подвеждайте по това да чакате изтичането на договора ви с тях. МТел вече са го нарушили по минимум 2 точки, което ви дава право да го прекратите по всяко време smile159

 

Заблуден си приятелю мой в договора ми с мтел преди мисля около 2 год, нямаше такава точка по която да се откажа. Или плащаш неустойка или лапаш smile045 По - късно на примата ми смениха номера без да питат и без да съм искал! От тогава се заклех, че докато не започна да се къпя в пари аз договор няма да подпиша.

 

В момента ползвам и плащам Вивакомска карта на името на Мая. Сметката се връзва около 20 лв без много разговори, но съм я предупредил, че аз не съм подписал нищо и ако дойде 200лв сметка с разговори до Швайцария, аз пак ще си платя 20 smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, не съм в никаква заблуда. Аз договорите преди да ги подпиша ги чета и когато ми трябва да си припомня нещо от тях - пак ги чета. В този с МТел имам точка, в която е указано до коя дата трябва да си получавам сметката/фактурата. Има и още една точка, която обаче не е за във форуми. И по нея МТел е в нарушение.

 

...И така, кервана си върви ли, върви...

Донякъде си прав. Но само ако се гледа повърхностно на нещата. Смяната на оператор за една фирма не е въпрос на щракване с пръсти, а на финансов разчет и най-вече на правилна сметка. При положение, че по фактура повече от 60% от разговорите ми са с абонати на МТел, от които около 80% са бизнес абонати, ако мина на друг оператор месечната ми сметка ще се увеличи. Допълнително тя ще се натовари от неизгодните условия на другите двама оператори за мобилен интернет, който също активно ползвам. С което надявам се разбираш, че поговорката ти не е валидна.

 

А относно коментарите по-горе за финансовото удовлетворенир от другите два оператора - всичко зависи от това с какви абонати разговаряте. Ако разговорите са предимно в мрежата на оператора, ясно е, че месечните ви сметки ще са по-ниски. На базата на прости изчисления не мога да приема някой да напише "ей тоя оператор е супер защото ми спаднаха разходите". За един оператора Х е по-изгоден, за друг - оператора Y. Всичко е въпрос на преглеждане на фактурите, дори калкулатор не е нужен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да хваля сегашния си оператор , нито да оплювам М-тел , щото всички са маскари ( както е казал Алеко Константинов ) и вземат едни пари , които не им се полагат (става въпрос за разговорите в една мрежа) и представят това като невероятна екстра към разни месечни планове , а то е като да си менкаме файлове в една локална мрежа и да си плащаме за това , че някой се сетил да дръпне жица между компютрите ни , ама и за това не става въпрос ... става въпрос за отношение към клиента - било то дребна мижитурка с предплатена карта или мастит бизнесмен ... и това най - много ме дразни в системата на М-тел - те са велики , единствени и за всяко неудобство или дори и разпечатка на проведени разговори трябва да им се молиш , да подаваш една камара хартия и дорде доде отговор ти си забравил за какво си питал , а тез , при които съм сега ми я дават без да я ща и като им се обадя , че някъде нямам обхват се стараят до ден - два това да се промени , ама цялата им структура е изградена по модел на държавната ни администрация - всичко е направено така , че на човек да му е гадно и само при мисълта за цялата бюрократщина , която го чака да се откаже да се жалва или да си търси правата .

Колкото до алтернативи - има и то много и на телефонията им и на интернета и на телевизията ... да ще се плаща малко повече и то на няколко места , но за сметка на това ще си спестиш много нерви , които за жалост никой не оценява , а те са много по - скъпи от един смотан GSM оператор !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам средна продължителност на разговор около 25-30 сек, а първоначално ми се таксува цяла минута ! При това по план имам 500 безплатни минути, а са ми отстъпени 2-3... как са се пък минали, ебаси. И като рекламират цени и не знам си какви супер условия - тези неща на практика едва ли могат да се получат понеже са поставени зад невъзможни условия или поне провокират разговори от други абонати. Може би ако сметката ми е над 500 лв. ще разбирам за какво става дума smile048

Всичко е ташак- работа, всички тез глупости са за да зарибяват и омайват хората и да вземат пари. Ето затова не може да е просто, а на всяка цена трябва да е сложно. Нали не си мислите, че някой ще ви предоставя услуги щото сте готини... най-малко пък мобилен оператор или банка. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова беше голямата борба,кой да вземе лиценз за GSM-оператор.Държаха в началото високи цени на разговорите,за да могат да си избият инвестициите в базови станции и оборудване,сега машинките си цъкат и паричките дето си ги цакаме ежемесечно ,бързо се изнасят към чужбина и към банковите сметки на тия дето им дадоха лицензите.Питате ли се от какво живеят една камара бивши министри,като-Бонев,Бъкарджиев и т.н.,дето доведоха Чорни в М-Тел по времето на Костов или пък тези на Царя,дето дадоха лиценза на Виваком.Ами то по същия начин си ни цакат и банки,застрахователи,енерго и ВиК дружества и пр.! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да коментирам българските оператори, просто нямам думи.

Случай от тази сутрин, седим трима човека в една кола, единия на глобул другия на Ментел и аз на МТС с роуминг през Глобул, Другите двама, най вече човека с голбула нямаха покритие, а аз пак реално съм вързан към клетка на глобул и имах фул, не мога да си го обясня това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да коментирам българските оператори, просто нямам думи.

Случай от тази сутрин, седим трима човека в една кола, единия на глобул другия на Ментел и аз на МТС с роуминг през Глобул, Другите двама, най вече човека с голбула нямаха покритие, а аз пак реално съм вързан към клетка на глобул и имах фул, не мога да си го обясня това.

 

 

Фил, може да е от апаратчето, аз лично съм много доволен от глобул и покритието им smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десетки пъти ми се е случвало - избирам от М-тел и телефона стои, нито набира нито се изключва. Направих си експеримент - около 1 мин нищо - нито свързване, нито изключване.

Обадих се на оператор, отговора беше "От апарата е!". Е, апарата ми е с две сим карти Samsung - D880 и на глобулската карта, не ги прави тези номера.Разменях сим картите в гнездата - няма промяна. Говорих и с няколко колеги и те имат същия проблем.

 

Искам да кажа, че едва ли е от телефона. Просто М-тел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получава същото когато от Глобулския номер избирам Мтелски номера които в указателя на телефона са записани без префикса +359. Когато го добавя проблемът изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене също един самсунг, някво D беше- правеше подобни изпълнения но беше сменен с друг телефон и с проблема се свърши. Та склонен съм да вярвам че от апарата е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

За 2011г. още не съм получил нито една фактура от м-тел и за двата телефона, които ползвам :evil:

Обадих се,имали технически проблеми с новата система от СЕПТЕМВРИ месец. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2011г. още не съм получил нито една фактура от м-тел и за двата телефона, които ползвам :evil:

Обадих се,имали технически проблеми с новата система от СЕПТЕМВРИ месец. smile091

 

Аз пък от 2 месеца не съм получавал фактури. И сметката даже не мога да си видя колко е. smile049 Усещам как ще им тегля една майна в съвсем скоро време, че това вече не се търпи. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на 2 от номерата получих за януари и февруари на другите два не съм получавал за тази година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква операторка ме убеждава,че дори и накуп да дойдат фактурите срокът за плащане щял да бъде удължен. :roll:

Повече информация можело да се получи ако се регнеш на http://www.mtel.bg/index.php? щото операторите несмогвали. smile091

Незнам,имам чувството ,че ще ме изгубят тотално като техен абонат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе, че MTel не са чак толкова безочливи... Или поне има значение кой точно им плаче (и за какво).

Ето част от една моя кореспонденция с тях:

Категория :

 

 

Искане за проверка на сметка » Предплатена карта Прима »

 

Име :

 

 

Борислав Станчев Станчев

 

Мобилен номер :

 

 

359887601759

 

Договор :

 

 

група СОТ

 

E-mail :

 

 

docbobo@abv.bg

 

Обратна връзка :

 

 

Мобилен номер

 

Оплакване :

 

 

Поради изтичане срока на валидност на предплатен прима номер 088ХХХХХХХ номерът е изключен от системата. Последно зареждане е осъществено на 18.12.2010 г. на стойност 5.00 лв. през ePay.bg. Примата има заредени общо 80-100 лв. Използва се в автомобилно GSM устройство за обратна връзка клиент - автомобил. НЕ ИЗИСКВА ИЗХОДЯЩИ РАЗГОВОРИ И SMS ОТ ПРИМА-НОМЕРА. Молбата ми е (по изключение) да бъде възстановен прима-номера на същата карта. Желателно е да не бъде подменяна картата, поради сравнително сложното естество на устройството и ограничения достъп до него (в таблото на автомобил)

А ето и двата последвали отговора:

От: M-Tel - Complaint Management

Изпратени: 02 Април 2011 г. 13:31

До: Борислав Станчев Станчев

Тема: RE: [#6] Iskane za proverka na smetka >> Predplatena karta Prima

 

Здравейте,

 

 

 

Във връзка с постъпилата Ваша молба се извършва проверка дали технически ще бъде възможно въстановяването на дискутираният номер, след приключването и ще се свържем с Вас.

 

Екипът на Мтел

 

И... О - чудо - ДНЕС:

Здравейте!

Вашата предплатена карта е възстановена!По баланса й са налични 96.60 лв. с ДДС. Моля, информирайте се за условията, които следва да бъдат изпълнени, за да не бъде деактивирна отново!

Екипът на МТел

 

Може би немалка роля изигра

група СОТ
но пък какво от това...???

 

 

Е, защо да съм недоволен от тях??? Иначе, принципно, примата можеше да си ми замине със стоте лева в нея. И това е най-малкото. Представям си на А6-цата, дето към я слагал какво кършене на пръсти трябваше да става пред собственика и какво разглабяне на панели и табла щеше да има. Пък и после - нова карта, нови настройки и т.н.

Ако щете ме напсувайте, но аз ще кажа

smile159 за MTel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро мой роднина като лоялен клиент получи "безплатен подарък"- телефон, после обаче се оказа, че всеки месец му се начисляват лизингови вноски на въпросния телефон :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Във връзка със всенародните тържества на щастливите абонати на МенТел, на които компанията набучи три сметки наведнъж по светите празници, ето малко поезия от един скромен творец:

 

Осем Осем след звездичка :

днес набрах и няк'ва пичка,

с механичен глас досаден

/за слуха направо гаден /,

почна да се обяснява,

че услугата не става -

временно е недостъпна ...

Аз от гняв безсилен тръпна !

Трети месец все така е -

пичката едно си знае -

моли да я извините ...

Писна ми на макарите !

Утре - кихай вкуп парички,

че дошли са сметки трички !!!

Ама те успокояват -

Гратис-период ти дават !

Гратис, лапайте ми хуя !

Марш ! Не искам да ви чуя !

 

post-7746-138453299597_thumb.jpg

 

Автор: ПИЯНИЯТ БАРД smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.