Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

088 - Код Наглост


Mishelle

Recommended Posts

Колеги,

някой да е осведомен - до къде стигнаха нещата с мобилните оператори - приеха ли, че с едномесечно предизвестие мога да прекратя договора си с оператора?ИИ какво се случи в крайна сметка, след толкова много шум?

сори, ако на някой му се струва незначително това, но току що си взех поредната ф-ра...отнесох поредното клане от оператора ми! :smt0344

няма да го скрия - "великия" М-тел ! smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    4

  • felicialx

    4

  • riator

    4

  • PRR

    3

Най-много писали в темата

Информация, която открих по този въпрос е следната:

 

На 15.03.2011 г. на сайта на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията е публикуван за обществено обсъждане проект на Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения:

 

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията съобщава, че е изготвен проект на Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения.

 

Проектът е публикуван в електронен вид за обществено обсъждане и е на разположение на всички заинтересовани лица до 17,30 часа на 29 март 2011 г. в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Гурко” № 6, етаж ІV.

 

Мотиви:

 

Проектът на Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения е изготвен в изпълнение на ангажиментите на Република България като пълноправен член на Европейския съюз (ЕС) за привеждане на българското законодателство в съответствие с изискванията на Регулаторна рамка 2009 на ЕС в сектор електронни съобщения:

 

Директива 2009/140/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 г. за изменение на Директиви 2002/21/ЕО относно общата регулаторна рамка за електронните съобщителни мрежи и услуги, 2002/19/ЕО относно достъпа до електронни съобщителни мрежи и тяхната инфраструктура и взаимосвързаността между тях и 2002/20/ЕО относно разрешението на електронните съобщителни мрежи и услуги;

Директива 2009/136/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 г. за изменение на Директива 2002/22/ЕО относно универсалната услуга и правата на потребителите във връзка с електронните съобщителни мрежи и услуги, Директива 2002/58/ЕО относно обработката на лични данни и защита на правото на неприкосновеност на личния живот в сектора на електронните комуникации и Регламент (ЕО) № 2006/2004 за сътрудничество между националните органи, отговорни за прилагане на законодателството за защита на потребителите.

 

Предложените изменения и допълнения в Закона за електронните съобщения имат за цел да се отразят:

 

подходите за консолидиране на единния европейски пазар;

принципите за неутралност по отношение на технологиите и услугите при управлението на радиочестотния спектър;

тенденцията за преобладаващо използване на режима на обща оторизация за навлизане на пазара;

новия инструмент за ex-ante регулиране на достъпа при вертикално интегрирани предприятия – функционалното разделяне;

взаимодействието на Комисията за регулиране на съобщенията с Органа на европейските регулатори в областта на електронните съобщения при определени регулаторни процедури;

повишените изисквания за защита правата на потребителите, включително потребителите с увреждания;

повишените изисквания за сигурност на мрежите и услугите;

и другите нови елементи на ревизираната регулаторна рамка.

 

 

 

Пълният текст на Проекта на Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения може да се види в Приложението.

 

Лица за контакти:

 

г-жа Красимира Димитрова – държавен експерт, отдел „Развитие на електронните съобщения”, дирекция „Съобщения”,

тел.: 02 949 2705

e-mail: kdimitrova@mtitc.government.bg

 

г-н Лъчезар Василев – главен експерт, „Развитие на електронните съобщения”, дирекция „Съобщения”,

тел.: 02 949 2425

e-mail: lvasilev@mtitc.government.bg

 

Приложение:

 

Проект на Закон за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения.

 

 

От справката на сайта на Народно събрание открих следното, но не е прикачен самия проект и не знам дали е същият, който е качен на сайта на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Така, че може би все още тази версия не е внесена за разглеждане след като крайният срок за обществено обсъждане е 29.03.2011 г., а последния внесен законопроект е от 25.02.2011 г.

 

Информация за законопроект

Име на законопроекта Законопроект за изменение и допълнение на Закона за електронните съобщения

 

Сигнатура 154-01-24

Дата на постъпване 25/02/2011

Сесия Пета сесия

Текст на законопроекта

Вносители

 

МИХАИЛ РАШКОВ МИХАЙЛОВ

 

Разпределение по комисии

 

Комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения (водеща)

Комисия по икономическата политика, енергетика и туризъм (участваща)

 

На тази страница е описано как законопроектът става закон:

 

Как законопроектът става закон

 

Законодателният процес в Народното събрание се осъществява въз основа на Конституцията и на приет от него правилник. Право да внасят законопроекти имат народните представители и Министерския съвет. Това право се нарича право на законодателна инициатива.

 

Законопроектите се внасят заедно с мотиви към тях, в които вносителят дава становище по очакваните последици от прилагането на проектозакона, включително финансови. В мотивите на законопроектите, които са свързани с членството на Република България в Европейския съюз, се посочва конкретна част от правото на Европейския съюз, която налага съответното регулиране.

 

В 3-дневен срок от постъпването на законопроекта председателят на Народното събрание го разпределя на постоянните комисии, като определя и коя от тях ще е водеща в обсъждането.

 

Членовете на постоянните комисии обсъждат законопроекта не по-рано от 24 часа и не по-късно от 3 седмици от получаването им. Те представят на председателя на Народното събрание и на председателя на водещата комисия мотивирано становище. Постоянните комисии изготвят предложения по Годишна програма за участие на Република България в процеса на вземане на решения на Европейския съюз не по-късно от две седмици от получаване на разпореждането. За първо гласуване докладите по законопроектите се представят не по-късно от два месеца от тяхното внасяне.

 

Законопроектите, мотивите към тях и докладът на водещата комисия се представят на народните представители поне един ден преди заседанието, в което ще бъдат разгледани.

 

Законопроектите се приемат на две гласувания, които се правят в различни заседания. Народното събрание може да реши двете гласувания да се проведат в едно заседание.

 

При първото гласуване законопроектът се обсъжда в цялост. Когато на първо гласуване са приети повече от един законопроект по една и съща тема, водещата комисия с участието на авторите на законопроектите, изготвят един общ законопроект в срок от 14 дни.

 

Народните представители могат да правят писмени предложения за изменения и допълнения на приетия на първо четене законопроект в определен от Народното събрание срок.

 

До 14 дни след изтичането на този срок водещата комисия внася в НС мотивиран доклад с писмените предложения на народните представители и предложенията на комисията.

 

Народното събрание обсъжда и приема закона на второ гласуване глава по глава, раздел по раздел или текст по текст.

 

Приетият закон се изпраща на Президента на Република България за издаване на указ за обнародване.

 

Президентът на Република България може да върне закона за преразглеждане. Президентът на Република България издава указ за обнародване на закона.

 

Законът се обнародва в Държавен вестник и влиза в сила след 3 дни, освен ако в самия закон не е определен друг срок.

 

Ако на някой му се смята колко време ще отнеме приблизително нека каже. :)

 

Прегледах набързо законопроекта и ми се видяха свързани с въпроса следните членове:

 

Чл. 229а. (1) Срочен договор може да бъде продължен само при изрично съгласие на абоната относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане на срока на договора, последният се преобразува в безсрочен при същите условия. Абонатът има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това.

 

Чл. 230. (1) Общите условия или измененията им се публикуват от предприятията на страницата им в интернет и се представят на видно място в търговските им обекти или по друг подходящ начин в срок не по-кратък от 30 дни преди влизането им в сила.

(2) При изменение на общите условия или на индивидуалния договор не по-късно от 30 дни преди влизането им в сила, абонатът получава подходящо предизвестие за измененията.

(3) Всеки абонат при изменение на общите условия или индивидуалния договор от страна на предприятието, има право да прекрати индивидуалния договор без санкции в срок до един месец от влизането им в сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. с две думи ако си на +/- 30 дни от изтичането можеш да го прекратиш веднага, ако ти е трансформиран в безсрочен - с едномесечно предизвестие - няма неустойки.

Ако обаче си го преподписал преди 3,4,5 ... месеца, ще си платиш като поп неустойките до края на договора.

Аз вече съм задействал прехвърлянето на нашите служебни карти от Мтел към Глобул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само ние, ами и държавата трябва да вземе мерки срещу тоя изтръпнал оператор!

Сто пъти го препродаваха - и все с печалба!

Ама - какво ти държавата - нали най-важно е да сменяме министри, зам.министри, управители на НОИ всеки ден - пък хората - кучета ги яли!

 

Нали не смятате че това ще го изтърпят в Германия?

най-големия оператор да се гаври почти година с хората!

Ами ще го изкъртят от глоби...

И накрая собствениците ще го продадат на загуба...и ще изчезват от пазара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали за това питах тук - оказва се че няма избор...още!

Да не смяташ, че ще продължавам да плащам всеки месец за 3 карти и днес ще ида да си купя още 3 от друг опрератор ?

Трябва да е допустимо човек да се откачи в рамките на месец, а не да го държат вързан 2 г. !

Представяте ли си да съм наемател на жилище и офис с договор и да не мога да го разваля :)

Ползвам 3 месеца и наемодателя ми казва: Не може - ще стоиш тук до края на договора! Няма да напускаш ! smile091

Ей това е И случая с монополите!

Платиха си навремето да направят законите за тях - и сега се спокойни..

И закона за енергетиката, закона за банките...и..всичко е в ущърб на обикновения човек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.