Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia VRS-VAMPIRES /TST powered/


vpd

Recommended Posts

За да няма тайни и загадки реших и аз да си пусна тема тук. Скоро ще публикувам всичко,което съм правил по-колата...Нов съм във Форума и ще се радвам да се запознаем... Приятно ми е Велизар (червената РС-ка) :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаното от мен.Днес остана малко време да попиша и публикувам някоя друга снимчица :D . Такааа. Всичко се започна през далечната 2006 година когато и аз като повечето от вас станах собственик на шкодичка FABIA 1.9 TDI VRS.Ще наблегна повече на техническата част и по-малко на преразказа,че хич не ставам за майстор на късия разказ :lol: . Първото което направих беше да си затъмня стъклата,което според мен стана повече от добре и имах прекрасната възможност да се запозная с повечето полицаи и катаджии в града,понеже им станах абонат а и такава красавица се забелязва от далече... (да ме извинят ако има полицаи по професия във форума,ама ми напукаха шушоните с "ко ща правим сега? " и т.н.post-7988-138453306718_thumb.jpg Е и две лепенки за фасон хахах. Ако знаете колко ми е трудно да вращам лентата назад но ще се постарая да докарам долу горе хронологичен ред на нещата.Ще бъда и благодарен на модераторите ако ми помагат в темата или я подреждат и т.н. To be continue....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък сега като ми дойде музата и немога да се спра хахаххаха.... И така покарах си аз количката около 20 000км . И нали се сещате разни келеши с бегачки като видят отзад РС и почват да дават яко газ покрай мен,и започнах да се дразня,а пък тя миличката шкодичка само 131 кончета,и си викам гаранция аут и газ при Тони (TST racing) da чипосва колата, че станах като Ну Пагади хахахха smile092 И в карйна сметка се получи това...post-7988-138453306821_thumb.jpg За по незапознатите това е графика от дино стенда на Тони (TST racing) измерената мощност на колелата ..... Колата литна,такава радост не бях изпитвал отдавна smile152 ... To Be Continue......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудничко е колеги,все пак минаха 5 години...... Следващото нещо което направих беше да си боядисам черна предната маска,само че не помня дали тука видях от Искрен и копирах :lol: или някъде от някой тунинг сайт и много ама много ми хареса (Ися ти ще кажеш тука, беше някъде 2007-2008) получи се това:post-7988-138453306865_thumb.jpg Хахаха сега се сетих и от къде ми доиде идеята за Вампира :lol: Такаа тогава пиех само BACARDI ром :lol: и така си гледах бутилката една вечер и страшно ми хареса прилепа на шишето,после го навързах с Вампири хаххах ,и газ в една рекламна къща и си поръчах лепенки. Получи се това :post-7988-138453306921_thumb.jpg Съответно на другия ден и стоповете,като ще е гарга да е рошава :lol:post-7988-138453306926_thumb.jpgpost-7988-138453306929_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Колата литна,такава радост не бях изпитвал отдавна smile152 ... To Be Continue......
И така.Колата летя летя още 10000км и нали се сещате конете никога не стигат,и познайте къде се отзова ? (TST racing) :lol: Влязох във филма:1.Интеркулерpost-7988-138453306931_thumb.jpgpost-7988-138453307044_thumb.jpgpost-7988-138453307046_thumb.jpg2.Турбо пътищаpost-7988-138453307048_thumb.jpgpost-7988-13845330705_thumb.jpg3.Скромна хибридна турбинка 1752post-7988-138453307053_thumb.jpg4.Генерация ф76post-7988-138453307055_thumb.jpgpost-7988-138453307057_thumb.jpgpost-7988-138453307059_thumb.jpg5.Софтуер.... Крайният резултат е това :post-7988-138453307062_thumb.jpg To be continue .........
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим до каде стигнах...... ахъм...Купих си джанти OZ ULTRALIGGERApost-7988-138453307416_thumb.jpg нали вече е бегачка :lol:post-7988-138453307551_thumb.jpgpost-7988-138453307555_thumb.jpg е писюр съм хич не си мия количката :lol: залагам повече на техническата част ;) Опс.. сега видях на последната снимка,че съм и с уредите.Малко по нататака ще ги снимам,иначе на кратко си взех уред за налягането на турбината,изгорелите газове(Ися ! помисли върху въпроса,след 930 градуса имаш голям проблем,а мога да те уверя,че на пълната газ на 4 предавка на 4500 обората имаш проблеми,да не говорим за 5 и нагоре.Сори,че забравих да го споделя но утре ще ти звънна.....кефиш ме точен си ),температура на маслото от спарко магазина във Варна,демек качествени и от стъкло.Имах голяма дилема за мястото им,и накрая реших да ги тупна на таблото,понеже на колоната 3 уреда някак си не ме кефише.И така 32 000 км. Евала на Тони (TST racing) и на Миро... Както казах по-нагоре конете никога не стигат smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си че грам не разбирам от тези графики, а и питам конкретно за разходът на гориво :)
Правилно който незнае пита и не е срамно :smt017 Накратко няма да обеснявам за разликата м/у чип и мапванве, писане на софтуер и т.н. Така конкретно за разхода,ами и тя е сложна тема но лично при мен няма кой знае каква разлика. Извън градско 5.5-6.0л. зависи от скороста :) примерно до Италия сега зимата при скорост от макс 130-140 км/h ми даде 5.5 л. на 100 км.(пълен пълен резервоар,на борд компа не вярвам,макар че по-него ми даваше 5.2).В градски условия пак е относително при нормално каране 7.5л на 100 км. Оф много е относително повечето колеги ще ме разберат,но повече от 8.5л не ми е вдигала разхода.... дано да съм обяснил разбираемо за теб.. :smt030
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При чипосваме / мапване, няма да се усети голяма разлика, ако колата не се юрка (над 120-140).

Когато я юркаш на висока скорост, тогава ще се вдигне разхода.

Иначе до 120-130 даже (само с чип) може и леко надолу да даде.

 

Велизар сега ти сподели неговите наблюдения със 17ките. А като си обуе 15ките (шайбите) и може и 4.8-6 да му дава разход извънградско с нормално каране, въпреки конете.

 

Велизаре, поправи ме ако греша.

И се извинявам, ако се натрапих в обясненията ти с този пост. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимките на уредите както обещах....post-7988-138453308359_thumb.jpgpost-7988-138453308402_thumb.jpgpost-7988-138453308406_thumb.jpgpost-7988-13845330841_thumb.jpg За разлика от Искрен и Самуил,на мен ми харесва повече бялата светлина,някак си по-класическо е . Радвам се,че има различни мнения по доста въпроси свързани с интериора и екстериора....Благодаря ви за хубавите думи от всички,благодаря и на всички които ще се изкажат негативно.... Днеска нещо нямам дар слово :lol: след малко като разпусна с една две водчици smile159 ще ми дойде словото и ще се понапъна да се сетя за следващото избухване smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При чипосваме / мапване, няма да се усети голяма разлика, ако колата не се юрка (над 120-140).

Когато я юркаш на висока скорост, тогава ще се вдигне разхода.

Иначе до 120-130 даже (само с чип) може и леко надолу да даде.

 

Велизар сега ти сподели неговите наблюдения със 17ките. А като си обуе 15ките (шайбите) и може и 4.8-6 да му дава разход извънградско с нормално каране, въпреки конете.

 

Велизаре, поправи ме ако греша.

И се извинявам, ако се натрапих в обясненията ти с този пост. :smt030

Хах ти си ми слобост Ися няма грешка.Аз се уча от теб smile159 В интерес на истината вояжа до Италия беше с 15"-те,но сега и със 17" нямам някаква осезаема разлика...И да знаете много съм честен не очаквайте от мен фентъзита :lol: РЕАЛИСТ СЪМ :idea:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така 32 000 км. Евала на Тони (TST racing) и на Миро... Както казах по-нагоре конете никога не стигат smile117
И като не стигат конете ко-прайм !!! газ при Тони и Миро.Викам им слаба е количката вече,ко - прайм :lol: И веднага се появи едно кашонче с една турбинка прилична :lol: хм. мислих точно 1 мин хаххахха. И се почна: ГТ 2260 и ръчна изработка на колектори изспускателни.Мирито мрънка малко ам стана работата :lol: Тука ще помоля Самито ако има снимка на въпросната турбина да е пусне,че аз имам една но няма да се види нищо.Ще се опитам да снимам колекторите които са монтирани отдавна но ще направя опит неопит дано се види нещо.Съжелявам но бях превъзбуден много какво ще се получи и не ми мина хич през главата да снимам съжелявам.Само ще отбележа че доста трудничко се напъха турбинката,но евала на Миро за ентусиазма.Така и Тони си взе лаптопчето и почна да прави чудеса хаххаха евала...На първи рън 10кв. хахха без пипане smile168 в карайна сметка се получи това !!!post-7988-138453308417_thumb.jpg оставих ме я на 149.9кв защото на 150кв трябваше да откажа цигарите хаххахахха това съвсем сериозно ...........................
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така 32 000 км. Евала на Тони (TST racing) и на Миро... Както казах по-нагоре конете никога не стигат smile117

 

Моля поясни Миро щот много хора не са наясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага пояснявам брачед smile159 Миро е колегата на Тони (TST racing) или както го познават драгаджиите Миро лудия хаххаххах....Много вироглово момче ам евала има златни ръце..... smile159

 

GTB2260

една огромна турбина

Благодаря Сами.. smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Колега днес те видях на лукойла :D Наистина евала ти правя за колата много е красива особено с тези джанти и тавана е станала още по-добре!!!

Иначе имам няколко въпроса към теб. Интересува ме с какъв съединител си и маховика оригиналния ли е?

 

Благодаря ти предварително и успех с красавицата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.