Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно първо палене сутрин 2.0 TDI-PD код на мотора BKD


Cvetomir

Recommended Posts

Здравейте колеги, дайте някакви идеи и предположения от какво може да е! Вечерта като преспи колата навън и на сутринта като тръгна да я паля понякога става трудно (от втория път, като помагам и с газта) и с големи пушилки сиви, понякога по лесно (без да помагам с газта и от първия път захапва и значително по малко пуши)! Колата върви и е обслужена от А до Я дето се вика, с нов EGR клапан,нов акумулатор и сменена дюза като и 4-те дюзи са си в нормата при Иво (Ifidik) Варна сме ги гледали! Обаче първото палене сутрин ме притеснява с тези сиви пушилки, пушека изчезва напълно до 1 минута!Отивам на работа (2 километра) след работа примерно минали са 8 часа отивам завъртам ключа и пали от първия път без пушилки! Не мога да разбера, защо ми прави тези магарии сутрин! Колата не пуши настъпвал съм я много, казват само като сменям скоростите и подам рязко газ леко изпушва, но съвсем малко и това било нормално, хора, които караха зад мен специално с тази цел да проверя колко пуши като я настъпя! Колата върви, харчи нормално след като Иво направи центровката дето се вика всичко по набиране, разход и вървеж ми е добре, само паленето с тези пушеци сутрин ме притеснява в първата минута , след това мистеризно си изчезва (20 пъти след първото запалване сутринта да я запаля, тая пушилка я няма) и се появява на следващата сутрин при първото за деня палене! Колата е без грешки на Ваг ком, последна беше и отстранена температурния датчик показваше, че съм палил на -5 градуса смених го с нов! Колата не е Октавия, но е съвместима на 90% Ауди А3 8P!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да отидеш при бегачката не виждам друго решение. Има една тема за спукана глава, дано не те е сполетяло това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да отидеш при бегачката не виждам друго решение. Има една тема за спукана глава, дано не те е сполетяло това.

 

Това с главата е почти невъзможно, защото мотора е сменян на колата, явно точно поради тази причина предполагам и в момента кода на мотора е BKD 394 626 (което по ЕТКА и там други таблици отговаря на мотор производство някъде 2007 година!),а стария оригинален мотор ,с който е излязла колата е бил BKD 037560 ! Нямам проблеми със загуба на антифриз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пушека като на масло или гориво е?Гумичките на дюзите нови ли са?

крива биела като вариант....

свалете главата и вижте каква е хавата по етажите

компресия мерена ли е на си споменал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пушека като на масло или гориво е?Гумичките на дюзите нови ли са?

крива биела като вариант....

свалете главата и вижте каква е хавата по етажите

компресия мерена ли е на си споменал

Сами ако си спомняш видяхме се за секунди на магазини ЗОРА преди около месец и казах, че трябва да дойда да я погледнеш и те питах за сервиза! Каза ми до Свободния университет! Та по въпроса на масло е пушека! Едната дюза е сменена и по думите на Иво и други майстори и 4-те в момента са абсолютно в нормите! Ако ми кажеш, дали всичко това, което си ми написал може да направим при теб за един ден и колко ще ми струва, ще съм ти благодарен! Вече параноята ли ме гони не знам, ама като покарам колата по-дълго примерно 100-тина километра, преди да я оставя вечерта пред нас я държа 1-2 минути да работи на място и сутринта по-трудно пали отколкото, ако съм я карал примерно само градско 5 километра и сутринта да я паля! Пак дали не си внушавам ама като е на баир надолу май по лесно пали отколкото, ако е на нагорнище! Не знам може и да си внушавам интересно е, че е само първото палене за деня (стриктно чакам да изгаснат подгревните свещи изчаквам малко още и тогава завъртам ключа уж да впръска или подкачи нафта така си го представям аз, завъртам и) тогава пали трудно и вдига пушек сив за секунди на масло и после до минута всичко изчезва(случвало ми се и сутрин да запали лесно, тогава пушека е в доста по малки количества), след това и 20 пъти да я запаля до края на деня, нито ще изпуши, нито ще се мъчи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Не знам какво стана с колата ми, но колкото по студено беше толкова по-добре работеше и палеше, сега като се постопли малко по-трудно пали първия път, доволно Нона Караджова ми се кара заради пушека smile001 сив първата минута докато загрее малко, и се изчиства, спира да пуши, но си я карам, доволен съм, огън е, като събера достатъчно финансови средства, знам къде да отида и какво да правя! Не искам да я правя на парче, ще се прави цялостно, а за това се иска четири цифрена сума! Зимата ми харчеше антифриз, а лятото не го пипна, сега като налея ще го следя, да видя! Колата е А3 8Р 2.0 TDI-BKD мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Здравейте колеги :)
Темата е стара, но проблемите ми са абсолютно същите като описаните от вас. Трудно палене сутрин, придружено от стабилен сиво/бял дим и претрисане на от двигателя за 20-30 секунди. Дима се изчиства и двигателя започва да работи равномерно. Забелязал съм, че проблема зачестява в топлите сезони, зимата палеше без проблем. Понякога усещам претрисане и когато спра на светофар, под наклон, като предницата е надигната, но не съм сигурен, че двата проблема са свързани. Мотора е 2.0 тди-бкд. Някой намери ли решение или поне насоки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

губи ли антифриз ? трябва да се проверят показанията на синхоронизацията и дюзите,както и тандем помпата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на фланец, не губи никакъв антифриз. Дюзите изглеждат добре на vcds, но не са проверявани в сервиз. Масло също не бута... Интересно ми е защо в топлите месеци започва да се пъне така, а в студа пали без проблем и не дими. Забравих да спомена, че колата е Golf 5, но това явно е общ проблем на 2.0 тди... Гледам,че и в ауди форума се обсъжда и никъде няма решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте.

Извинявам се, че използвам чужда тема, но и при мен се появи проблем с паленето. Колата е Октавия 2, 1.9 тди, 105к.с., 2006 г.

Преди месец в сервиз ми смениха ангренаж, масла, филтри. Два-три дни по-късно рано сутрин отказа да запали - сартера върти, но не пали.

След обаждане до сервиза, майсторите я взеха обратно, за да си прегледат нещата. Нямала проблем с центровка, не записва грешки при диагностика, нищо.

Та, така - рано сутрин или след престой от 7-8 или повече часа, сартера върти като изоглавен десетина-петнайсет секунди, светва лампата за маслото и чак тогава пали. При палене на къси интервали от време няма абсолютно никакъв проблем.

Започнах да обикалям по сервизите:

- при едните - въздух. Смениха о-пръстен. Без резултат. 

- другите - пак въздух - смяна на някакъв маркуч плюс цилиндърче на филтъра. Без резултат. 

- третите - смени бензиностанцията. Пробвах, но пак без резултат. 

От цялата работа колата стои минимум по четири дни във всеки сервиз докато прегледат всичко. 

Тази събота започна петият престой.

Ако пак нямам късмет, вариант са Еуратек Бургас (от които, може би, трябваше да започна).

Колеги, ако имате някакви идеи или насоки казвайте. Ще съм ви благодарен. 

 

 

Редактирано от r.pehlivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.