Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

колко е нормалната консумация на ток при спряла и заключена кола при фабия 1 2000г и нормално ли е да пада акумулатора на 10 дни без да се кара акумулатора е 45ah.МЕРСИ

Публикувано
колко е нормалната консумация на ток при спряла и заключена кола при фабия 1 2000г и нормално ли е да пада акумулатора на 10 дни без да се кара акумулатора е 45ah.МЕРСИ

 

Нормално. От опит знам,че при покой/поне след 30мин/ е от 30-50. В повечето варианти е 50-100. Та сметката е:

70+ х 24 - 1.7А х 10 - 17А

Публикувано
...

70+ х 24 = 1.7Аh х 10 = 17Аh

Сметката е точна, но това не би трябвало да събаря акумулатора. Все пак остават близо 2/3 от капацитета му...

Публикувано

Нормално е, първият път когато ми се случи, колата нямаше и година. За 10 дена алармата беше изсмукала акумулатора. (същият акумулатор изкара в последствие 8 години). От тогава, когато отсъствам за по-дълго, оставям колата на паркинг с изключена аларма (от ключа за изключване на самата аларма) и няма проблем.

Публикувано

когато сменях акумулатора, в сервиза ме предупредиха:

Ако не караш колата повече от 7 -10 дни, сваляй клемата

Публикувано
когато сменях акумулатора, в сервиза ме предупредиха:

Ако не караш колата повече от 7 -10 дни, сваляй клемата

:?: :?: :?:

Случвало ми се е да не пипам колата цял месец - пали от раз :!:

Вярно, акумулатора не е 45Ач, но за 7-10 дена да свалям клема...

ПП.Колата е с аларма.

Публикувано

Не знам дали случайно мразя алармите, но аз подобни проблеми нямам. И на двете коли консумацията е 20 mA. Над 50 mA е прекалено.

Публикувано

Айде и на мене да ми мине реда в програмата ...

Миналата година на 2 февруари си счупих крака. Фабията я подкарах на 50тия ден след това - запали без проблем, а си беше зима като зима. Не бях свалял клемата, алармата си е фабричната, радиото слагано в Еуратек.

Сега 3-годишното Поло на сестра ми има проблеми с разреждане на акумулатора - и алармата, и радиото ги слагаха допълнително.

Публикувано

O1 - 1.9TDI с нефабрична аларма (монтирана допълнително от ЕТ) с изправен акумулатор изкарва 80+ дни без палене зимата smile049

Публикувано

Естествено е, всичко да е функция на консумацията на алрамата и капацитета на акумулатора. При мен е монтирана някаква gemini и е като ламя.

Публикувано

Колеги я ме просветлете как се мери тази консумация smile159

Публикувано

С постоянно-токови амперклещи или мултицет, включен последователно на една от клемите на акумулатора. Всичко изключено и колата заключена.

Публикувано

В гаранционната карта на Бош S4 пише че гаранцията на акумулатора не се признава при консумация в покой над 65 mA. Т.е. всяка консумация над тази не е нормална.

Обикновено консумацията в покой (свален панел на радиото) на една кола е от порядъка на 20 mA +20mA на алармата.

Консумацията може да я измерите с включен последователно мултицет, но изчакайте да изгаснат плафоните в купето. Мултицета се слага първо на 10А и после се превключва на 200 mA за да не изгори предпазителя в него (някои CD при включване тестват механиката и първоначално дръпват голям ток).

Наскоро имах проблем с акумулатора на джипа, оказа се старото ми радио, в което има стабилизатор на напрежение - беше частично изгорял и дърпаше към 100mA.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.