Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не знам къде да се насоча...?!


Spartan

Recommended Posts

Или аз съм голям Марко Тотев или 120-ката която карам е голяма бракма...Ама не бързайте да ме плюете а чуйте:приготвих се от 10-ти юни да излизам в отпуск-в балкана с малки внучета ,дъщеря,зет и жена ;) -идилия,бе!!!Стегнах супершкодата,даже смених гумичките на работния цилиндър на съединителя и ауспуха.и мечтая всичко да е наред...Наивник на дърта възраст!!!Тръгвам,наливам бензин от Еко,спирам да пазарувам и като излизам паля нормално и потеглям ама не...колкото и газ да давам не ще да се ускори повече от 30-40 километра и то със зор!И прекъсва и подскача и не ще и не ще!И на втора и на трета а да не говорим за четвърта и пета-там въоще не върви.Спирам отвивам свещи-доста побелели-въртя винтчето на карба за сместа-пак същото.Въртя и другото винтче,както е по съветите в съответната тема-имам ги разпечатани в жабката-същата марда!!!На свободен ход ръботи равномарно и не прекъсва,дам ли газ-безброй прекъсвания и никаква мощност.Няма пукане през въздушния филтър,няма вода в маслото,качва бензин,щото мембраната е нова..по дяволите проклетата шкода!!!Връщам се в къщи със зор-хамалогия по прехвърбянето на целия багаж в сузукито на щерката и хайде пак във ваканция с отровени нерви... :evil: Сега съм отново в къщи и се чудя от къде да започна проклетото чешко изобретение.Дайте някакъв акъл,моля!Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй модела,не марката,брат.Сега фелиция са без пари а фавото е на половин цена от тях,нема какво да му мислиш толкоз.120-ката на надин или която там фирма е почти 300 лв,донаждаш още толкова и стъпваш на фаворит,там е доста по-добре,ако и да не е мерцедес....Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй модела,не марката,брат.Сега фелиция са без пари а фавото е на половин цена от тях,нема какво да му мислиш толкоз.120-ката на надин или която там фирма е почти 300 лв,донаждаш още толкова и стъпваш на фаворит,там е доста по-добре,ако и да не е мерцедес....Успех! :)

 

Toчно пък фаво - фела има толкова маркучета, и кабели по карба, че направо ще луднеш. Да не говорим, че фелиция хечбек 135 е по - бавна от моята 120ка. Вчера един приятел карал и 2 те коли също му направи впечатление.

 

Всички 4 цилиндрови шкоди са спортни машини, много красиви и много бързи са, но по - добро от 120 няма.

 

.....

Да хвърля малко боб... :mrgreen:

Проблем с втората степен на карбуратора?

[-X ускорителна помпа или бензинова помпа или неправилно запалване (голям аванс, нейзправности по ч/н). 120 ката без 2 ра клапа си лепи 150, само че по - бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е имах 120-ка с 136 мотор, сега съм с фаворит и той докаран на толкоз.....хич даже не е по-бавен,ами си е най-вече доста по-бърз :D и бая по-расови коли са се отказвали да ме гонят да не чуят от КАТ \:D/ пък маркучите по карбуратора се сменят за 20 мин и струва 3 лв метъра :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам за твоята 120 ка. Ако си спомняш съм те и питал защо я смени, но за мен е глупаво да смениш 120 за фаворит. Хубава беше твоята, понякога затварям очи и си я представям... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, пичове, пак измествате темата... :mrgreen:

 

Не съм запознат с карбуратора на 120, но на 1000МВ подобен проблем - нормални ниски обороти и невървене на високи, се получава често от задръстен жигльор за високи обороти. Оправя се като се извади въпросния жигльор, източи се поплавъковата камера(напъхвате дебел парцал под жигльора, който да попие изтичащият бензин) и се продуха жигльора. После си напомпвате бензин ръчно и колата е пушка. Дано съм бил от полза smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз си я спомням с добро,ама да е жив Йово,добър фаворит ми продаде,и много прилично върви, не съм очаквал такава разлика :) Поддръжка евтина,части много,на бензин и на масло да насмогва човек!Лесно се кара и е много по-стабилен от 120 на произволен път

-и гори към 8 литра в градско лятно време. Не е пичеловка ,ама голям праз :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв резултат може да се получи от засмукване на боклуци от резервоара след по-голямо зареждане. Тогава бъркоча е на достатъчно високо ниво и помпата засмуква всичко. При мен се е случвало малка водна капчица да си тича из поплавъковата камера и да запушва жикльорите по нейно усмотрение. Необходимо е основно почистване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с карбуратора на 120, но на 1000МВ подобен проблем - нормални ниски обороти и невървене на високи, се получава често от задръстен жигльор за високи обороти. Оправя се като се извади въпросния жигльор, източи се поплавъковата камера(напъхвате дебел парцал под жигльора, който да попие изтичащият бензин) и се продуха жигльора.

Точно това и е проблема и според мен, моята като се беше задръстила трябваше да я карам постоянно на смукач (явно обогатява сместа и компенсира недостига на бензин по нормалния начин), тогава си имаше почти нормален ряз, но без смукач като натиснеш газта все едно си настъпил спирачката, иначе на празен ход-часовник smile035 . Трябва сваляне на карба, основно почистване и продухване на всички жигльорчета от човек, който разбира на този карб и няма ядове s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или аз съм голям Марко Тотев или 120-ката която карам е голяма бракма...Ама не бързайте да ме плюете а чуйте:приготвих се от 10-ти юни да излизам в отпуск-в балкана с малки внучета ,дъщеря,зет и жена ;) -идилия,бе!!!Стегнах супершкодата,даже смених гумичките на работния цилиндър на съединителя и ауспуха.и мечтая всичко да е наред...Наивник на дърта възраст!!!Тръгвам,наливам бензин от Еко,спирам да пазарувам и като излизам паля нормално и потеглям ама не...колкото и газ да давам не ще да се ускори повече от 30-40 километра и то със зор!И прекъсва и подскача и не ще и не ще!И на втора и на трета а да не говорим за четвърта и пета-там въоще не върви.Спирам отвивам свещи-доста побелели-въртя винтчето на карба за сместа-пак същото.Въртя и другото винтче,както е по съветите в съответната тема-имам ги разпечатани в жабката-същата марда!!!На свободен ход ръботи равномарно и не прекъсва,дам ли газ-безброй прекъсвания и никаква мощност.Няма пукане през въздушния филтър,няма вода в маслото,качва бензин,щото мембраната е нова..по дяволите проклетата шкода!!!Връщам се в къщи със зор-хамалогия по прехвърбянето на целия багаж в сузукито на щерката и хайде пак във ваканция с отровени нерви... :evil: Сега съм отново в къщи и се чудя от къде да започна проклетото чешко изобретение.Дайте някакъв акъл,моля!Благодаря!

Почисти си карбуратора , има запушване на жигльорите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци,изглежда ми се оформя голяма хамалогия!Реших,ще източа колкото мога проклетия резервоар /резервоари!/ през гъровината и през маркуча към бензиновата помпа.Ще прецедя скъпоценния /безценния/ бензин.Ще демонтирам карба и ще продухам всички жигльори.Ще се опитам да регулирам нивото на 10-12 мм както е описано в книжката.Само че се колебая 10 или 12 мм е защото карба е от последните за 120 а чувах някъде за 12 мм?!Ще сложа филтърче за бензин-вече купих от по-големите.Ще сменя всички скоби на пътя на бензина.Помпата няма да пипам за сега-сменяна е скоро мембраната,а като натиснеш педалчето се чува как качва.Нещо друго да препоръчвате?Ще се отчета накрая ама не ви гарантирам извод от какво ще се оправи-ако се оправи,де...! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо друго да препоръчвате?

 

Да. Не се натоварвай излишно с източване на бензина. Купи си 2 филтъра - сложи единия и го ползвай докато изхабиш този резервоар и после го смени с новия. Макар че, надали ти е точно от бензина проблема. Ако мислиш, че има вода в бензина, налей в резервоара 1-2 шишенца медицински спирт 95 градуса. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spartane брат, ще счупиш шкодата си и пак ще я кълнеш! Не пипай поплавъка не пипай нищо. той сам изведнъж се не е преебал Ако ще чистиш карб това става с кореселин, и четка никакви други геройства. Ще извадиш жигльорите - запиши ги имат по себе си малки цифри. По - лесния начин за почистване е с каране на високи обороти и според мен би трябвало ако е от тва, да се отпуши при малко връщане на скорости с натиснат до долу педал на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци,изглежда ми се оформя голяма хамалогия!Реших,ще източа колкото мога проклетия резервоар /резервоари!/ през гъровината и през маркуча към бензиновата помпа.Ще прецедя скъпоценния /безценния/ бензин.Ще демонтирам карба и ще продухам всички жигльори.Ще се опитам да регулирам нивото на 10-12 мм както е описано в книжката.Само че се колебая 10 или 12 мм е защото карба е от последните за 120 а чувах някъде за 12 мм?!Ще сложа филтърче за бензин-вече купих от по-големите.Ще сменя всички скоби на пътя на бензина.Помпата няма да пипам за сега-сменяна е скоро мембраната,а като натиснеш педалчето се чува как качва.Нещо друго да препоръчвате?Ще се отчета накрая ама не ви гарантирам извод от какво ще се оправи-ако се оправи,де...! :D
Колега, ако си някъде около студентски град, звънни един телефон и ще я бориме заедно. 0886 02 94 35 - Коко.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми maxrpm,не само че не си счупих колата но я поправих ИЗЦЯЛО!Това не е хвалба,сега шкодака е оса!Описвам цялата 12 часова хамалогия,защото може да послужи и на други:

1.източането на бензина през гърловината с тънак маркуч не показа НИКАКВИ боклуци,макар да съм наливал от разични бензиностанции.Нека никой не ми дава акъл че те са на дъното на резервоара,а да ми каже как да го стигна-и без безумни идеи за демонтаж на двигателя и ск.кутия или за пробиване на дупка отдолу на резервоара!

2.пълното ръзглобяване на карбуратора показа леко запушване,но не пълно, на някои жигльори,особено на малкия жигльор дълбоко между двете камери.Продухах ги и след това ги провъртях с мека клечка за зъби-едва тогава пролича че имат отвътре отлагания,но бяха "светли",недозапушени.Регулирах поплавъка на 10 мм защото беше 12 и свещите бяха бели-много бедна смес.

3.НАЙ-ВАЖНОТО- установих развити болтове на капака на карбуратора,за което обвинявам себе си-при предната смяна на гарниура ме беше страх да не ги пренавия в алуминиевия корпус и да разбия резбите.Сега ги навих здраво.

4.установих развита дясна задна гайка за прикрепване на фланеца на карбуратора към смукателния колектар.Тази гайка не е моя вина-тя се достига и навива много трудно-изисква изпилен странично гаечен ключ 12-13.Заедно с недозавитите болтове на капака според мен е основната причина за нехерметичност и проникване на въздух и оттам лоша работа на високи обороти при голяма компресия..

5.смених старите скоби тип "болт и гайка" с нови "червячни" по хода на маркучите на горивото.Сложих широк филтър за гориво на маркуча и за 40 км вътре не се вижда нито прашинка-няма механични замърсявания в бензина.Това не значи че няма разтворени мръсотии-затова имаше жигльори с намален светъл отвор,преди прочистване със клечка за зъби.И хич не ми говорете че това прочистване е некадърност-знам го от баща ми,бог да го прости,а той беше инженер "двигатели с вътрешно горене" давършил в Германия и препоръчваше такова прочистване не само на бензинови жигльори а и на дизелови дюзи-клечката за зъби НЕ ПОВРЕЖДА металните им отворчета а ги прочиства от смолисти наслоявания.

Е,сега предлагам който води форума да се замисли върху това дали съм "веднъж карал Шкода".Дано съм ви бил полезен със старческите си излияния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

установих развити болтове на капака на карбуратора,за което обвинявам себе си-при предната смяна на гарниура ме беше страх да не ги пренавия в алуминиевия корпус и да разбия резбите.

Това и да стане, не е чак толкова фатално, аз имам един такъв болт, дето по тази причина не хваща в корпуса, с малко фантазия,сръчност и друг по- дълъг болт можеш да го стегнеш с гайка отдолу, важото е капака на карба да не се криви при стягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми maxrpm,не само че не си счупих колата но я поправих ИЗЦЯЛО!Това не е хвалба,сега шкодака е оса!Описвам цялата 12 часова хамалогия,защото може да послужи и на други:

1.източането на бензина през гърловината с тънак маркуч не показа НИКАКВИ боклуци,макар да съм наливал от разични бензиностанции.Нека никой не ми дава акъл че те са на дъното на резервоара,а да ми каже как да го стигна-и без безумни идеи за демонтаж на двигателя и ск.кутия или за пробиване на дупка отдолу на резервоара!

2.пълното ръзглобяване на карбуратора показа леко запушване,но не пълно, на някои жигльори,особено на малкия жигльор дълбоко между двете камери.Продухах ги и след това ги провъртях с мека клечка за зъби-едва тогава пролича че имат отвътре отлагания,но бяха "светли",недозапушени.Регулирах поплавъка на 10 мм защото беше 12 и свещите бяха бели-много бедна смес.

3.НАЙ-ВАЖНОТО- установих развити болтове на капака на карбуратора,за което обвинявам себе си-при предната смяна на гарниура ме беше страх да не ги пренавия в алуминиевия корпус и да разбия резбите.Сега ги навих здраво.

4.установих развита дясна задна гайка за прикрепване на фланеца на карбуратора към смукателния колектар.Тази гайка не е моя вина-тя се достига и навива много трудно-изисква изпилен странично гаечен ключ 12-13.Заедно с недозавитите болтове на капака според мен е основната причина за нехерметичност и проникване на въздух и оттам лоша работа на високи обороти при голяма компресия..

5.смених старите скоби тип "болт и гайка" с нови "червячни" по хода на маркучите на горивото.Сложих широк филтър за гориво на маркуча и за 40 км вътре не се вижда нито прашинка-няма механични замърсявания в бензина.Това не значи че няма разтворени мръсотии-затова имаше жигльори с намален светъл отвор,преди прочистване със клечка за зъби.И хич не ми говорете че това прочистване е некадърност-знам го от баща ми,бог да го прости,а той беше инженер "двигатели с вътрешно горене" давършил в Германия и препоръчваше такова прочистване не само на бензинови жигльори а и на дизелови дюзи-клечката за зъби НЕ ПОВРЕЖДА металните им отворчета а ги прочиства от смолисти наслоявания.

Е,сега предлагам който води форума да се замисли върху това дали съм "веднъж карал Шкода".Дано съм ви бил полезен със старческите си излияния.

 

Поздравления за успешния ремонт!

Разбира се ясно е, че няма как да нараниш отвора на жигльора с клечка за зъби освен ако не отчупиш парченце от нея вътре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми maxrpm,не само че не си счупих колата но я поправих ИЗЦЯЛО!Това не е хвалба,сега шкодака е оса!Описвам цялата 12 часова хамалогия,защото може да послужи и на други:

1.източането на бензина през гърловината с тънак маркуч не показа НИКАКВИ боклуци,макар да съм наливал от разични бензиностанции.Нека никой не ми дава акъл че те са на дъното на резервоара,а да ми каже как да го стигна-и без безумни идеи за демонтаж на двигателя и ск.кутия или за пробиване на дупка отдолу на резервоара!

2.пълното ръзглобяване на карбуратора показа леко запушване,но не пълно, на някои жигльори,особено на малкия жигльор дълбоко между двете камери.Продухах ги и след това ги провъртях с мека клечка за зъби-едва тогава пролича че имат отвътре отлагания,но бяха "светли",недозапушени.Регулирах поплавъка на 10 мм защото беше 12 и свещите бяха бели-много бедна смес.

3.НАЙ-ВАЖНОТО- установих развити болтове на капака на карбуратора,за което обвинявам себе си-при предната смяна на гарниура ме беше страх да не ги пренавия в алуминиевия корпус и да разбия резбите.Сега ги навих здраво.

4.установих развита дясна задна гайка за прикрепване на фланеца на карбуратора към смукателния колектар.Тази гайка не е моя вина-тя се достига и навива много трудно-изисква изпилен странично гаечен ключ 12-13.Заедно с недозавитите болтове на капака според мен е основната причина за нехерметичност и проникване на въздух и оттам лоша работа на високи обороти при голяма компресия..

5.смених старите скоби тип "болт и гайка" с нови "червячни" по хода на маркучите на горивото.Сложих широк филтър за гориво на маркуча и за 40 км вътре не се вижда нито прашинка-няма механични замърсявания в бензина.Това не значи че няма разтворени мръсотии-затова имаше жигльори с намален светъл отвор,преди прочистване със клечка за зъби.И хич не ми говорете че това прочистване е некадърност-знам го от баща ми,бог да го прости,а той беше инженер "двигатели с вътрешно горене" давършил в Германия и препоръчваше такова прочистване не само на бензинови жигльори а и на дизелови дюзи-клечката за зъби НЕ ПОВРЕЖДА металните им отворчета а ги прочиства от смолисти наслоявания.

Е,сега предлагам който води форума да се замисли върху това дали съм "веднъж карал Шкода".Дано съм ви бил полезен със старческите си излияния.

Здравей Спартане, радвам се, че си решил проблема. Обаче имам нЕкои съображения:

1 При източване с маркуч не се постига нищо. Боклуците са на дъното и са слепнали във вид на кал.

Не си заслужава да сваляш резервоар, заради това. Обслужвай си редовно филтрите и няма да имаш проблем.

2 За нивото 2мм разлика не са решаващи. Бедната смес е от частично запушените жигльори.

3 Оглеждай по- внимателно моторния отсек. При хлабави болтове на капака, обикновено карб. е влажен отвън. А става и пожароопасно.

4 Гайката е на кофти място. По принцип се стяга, но за твое улеснение, ползвай ключ "звезда"

5 Моите уважения към теб и баща ти/бог да го прости/, че сте инж. с техн. специалности, но всеки що годе техн. грамотен човек знае, че жигльор е Забранено да се почиства с твърд предмет, щото му се нарушава калибровката. Препоръчително е със сгъстен въздух.

И още нещо към тази точка- при стегнати три болта на фланеца на карб. няма как да влезе въздух, а през капака на карб. е абсурдно, дори и да е хлабав.

И не на последно място- ей този фин филтър, който си сложил на маркуча преди карб. ще ти реши проблема. Ще забравиш за запушени карбуратори.

А иначе Сашко/maxrpm/ е прав! Има начин да се отпуши карб. без да се сваля и разглобява. ;)

 

Поздрави s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...без отваряне може да се отпуши празния ход но главната дозираща система не става така, понеже- четете по-горе "не вдига оборотите"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.НАЙ-ВАЖНОТО- установих развити болтове на капака на карбуратора,за което обвинявам себе си-при предната смяна на гарниура ме беше страх да не ги пренавия в алуминиевия корпус и да разбия резбите.Сега ги навих здраво.

pROBLEма го имах и аз при 100с карба.Произлизаше от това, че нямаха зегер шайби 2-3 болта и те се развиваха, другите бяха ок. При нестегнат капак страда смукача.
4.установих развита дясна задна гайка за прикрепване на фланеца на карбуратора към смукателния колектар.Тази гайка не е моя вина-тя се достига и навива много трудно...

За нея се демонтира ускорителната помпа, като тогава много се улеснява достъпа, след това пак се монтира, като на гайката също се поставя шайба и зегер шайба за да може зегер шайбата да не задълбава в магнезиевата повърхност на карба.

 

...без отваряне може да се отпуши празния ход но главната дозираща система не става така, понеже- четете по-горе "не вдига оборотите"

 

Не съм го пробвал, защото на мен само малките обороти ми умираха, но си мисля,че ако на 40 ръгнеш 2 ра, с педала до долу, като вдигне оборотите ще дръпне и боклуците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...без отваряне може да се отпуши празния ход но главната дозираща система не става така, понеже- четете по-горе "не вдига оборотите"

Някой път се получава. Зависи колко е задръстен.

Разбира се, няма нищо лошо карбуратора да се разглоби и да се направи профилактика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.