Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Силна загуба на мощност - 1.9 TDI


Grace

Recommended Posts

Момчета от около 2 седмици имам трайна и осезаема загуба на мощност :(

 

Преди сякаш я бях усещала само в опредлени дни... сега обаче е трайна. На магистрала трудно прехвърля 140 км/ч, има ли наклон - и 120 едва поддържа. В града е по-слабо осезаема, но има разлика в ускорението.

 

Няма запаметени грешки в паметта.

Колата е на реални 230 000 км.

 

Насочиха ме към дебитомер, но порових в интернет и установих, че при мен липсват други типични симптоми при зацапан дебитомер - нямам проблеми с паленето... нито с празния ход. Нямам "дупки" в ускорението... Просто колата е мудна и особено при висоите скорости - разко променена. преди достигаше без проблем ~190 km/ч. В момента и за 160 наклон надолу...

 

Разхода го намирам нормален...

 

Възможно ли е все пак да е дебитомера? Къде може да е причината??

Скоро не е пипано нищо по двигателя. Възд. филтър изглежда чист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Grace

    37

  • bega4kata

    12

  • ID A

    7

  • legaltk

    7

Най-много писали в темата

В началото на седмицата заредих и горивото което сипах е отвратително. Загуби се динамиката, сякаш и по-шумен стана мотора. Няколко пъти даже ми изгасна при потегляне защото глъхне двигателя. Та да не се окаже и при теб това проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - вероятно е дебитомер ... пробвай с почистване с шпрей за карбуратори и ако няма ефект , дърпай един втора цедка от някоя морга .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър

 

Горивният е на 30 000 км...

 

Той по принцип максимум на толкова километри се сменя. ;) Иначе не смея да гадая, направи най-добре една диагностика. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той по принцип максимум на толкова километри се сменя. ;) Иначе не смея да гадая, направи най-добре една диагностика. smile049

 

Знам... в списъка е за смяна заедно с маслото след около 1000-1500 км. Но ще го сменя още сега за да го изключа като причина.

 

Диагностиката както казах нищо не си признава. Няма записани грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загасиш и запалиш пак ли няма мощност? Или в началото има и след това рязко губи мощност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загасиш и запалиш пак ли няма мощност? Или в началото има и след това рязко губи мощност?

 

 

Липсата на мощност усещам най-вече извънградско при по-високи скорости. Както казах - едва додрапва до около 140 и до там при пълна газ! В града е по-слабо забележима... просто по-слабо ускорение.

 

Ако не се лъжа преди усещах подобно поведение само отделни дни. Сега обаче е трайно (от около 2 седмици)... гасене и палене не променя нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента гадаем, но на мен ми звучи като не работещо турбо или изпуснали турбо пътища. Един VAG-COM си е задължителен. Мога да се пробвам утре да мина през НИМ с лаптопа и да пуснем едни логове.... Ама без да обещавам, че с тия жеги всичките ми планове са с главата надолу smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента гадаем, но на мен ми звучи като не работещо турбо или изпуснали турбо пътища. Един VAG-COM си е задължителен. Мога да се пробвам утре да мина през НИМ с лаптопа и да пуснем едни логове.... Ама без да обещавам, че с тия жеги всичките ми планове са с главата надолу smile049

 

Добре де... съвсем принципно не би ли имало задължително записани грешки при ниско налягане, т.е. проблем с пътищата или турбото!? Четох из интернет, че такива проблеми са съчетани със съответните грешки за подналягане и т.н. ...

 

Кажете как точно да пусна логове с 805.1?

 

Иначе другия проблем е, че сега за първи път имам и проблем с комуникацията между PC-то и колата. Досега никога не се бе случвало. Трудно се свързва с който и да е модул и мине не мине време плюе "Too many communication errors to continue" :x

Тъй че не знам как ще мога да логна но поне да знам за да мога да опитам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) тази Фабия уж в Германия се търкаляше пък от форума на брат'чедите разбирам, че е в Холандия. smile001

 

Иначе аз клоня към дебитомер. Струва ми се, че само невярни показания и погрешно отчетен въздушен поток, съответно по-малко гориво, би отсъствала грешка и колата няма да има мощност. Така ми се вижда на хвърления боб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) тази Фабия уж в Германия се търкаляше пък от форума на брат'чедите разбирам, че е в Холандия. smile001

И на мен първата ми реакция беше свързана с някои други противоречия ......., но вероятно те си имат своето обяснение, което лично на мен не ми е нужно. smile049

След това някак си ми стана хубаво, че от червения форум помагат на една шкода (, макар че те не знаят че е шкода).

Също така ценното там е, че nasko1978 много хубаво е обяснил смисъла от разкачването на дебитомера и вървежа (още един + в подкрепа на мнението на Иво). smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички несвързани с темата въпроси - на ЛС на който са му важни.

 

Дебитомера беше свален и почистен вчера, но според майстора нямаше никакви следи от зацапване. Нито прах нито нищо.

Ефект обаче няма. Просто колата спира да върви при около 140... при попътен вятър - 160 ...

 

Горивен филтър? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко е синхронизацията на 4 ти канал 4та колонка направи лог файлове на 1-ви, 10-ти, 11-ти и 3-ти, 8-ми, 10 канал

как става избираш примерно 1-ви, 10-ти, 11-ти и натискаш лог и даваш старт и като свършиш стоп прави се 1600об до пълна газ

но намери някой да ти помага http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко е синхронизацията на 4 ти канал 4та колонка направи лог файлове на 1-ви, 10-ти, 11-ти и 3-ти, 8-ми, 10 канал

как става избираш примерно 1-ви, 10-ти, 11-ти и натискаш лог и даваш старт и като свършиш стоп прави се 1600об до пълна газ

но намери някой да ти помага http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301

 

Благодаря ти!

 

smile159

 

Ще опитам.

 

С всички версий на ВАГ-КОМ ли става? (напр. 409.1 и 805.1)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко е синхронизацията на 4 ти канал 4та колонка направи лог файлове на 1-ви, 10-ти, 11-ти и 3-ти, 8-ми, 10 канал

как става избираш примерно 1-ви, 10-ти, 11-ти и натискаш лог и даваш старт и като свършиш стоп прави се 1600об до пълна газ

но намери някой да ти помага http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301

ехееее,ти всички канали изреди

на 10-ти и 11-ти само е достатъчно -това не е двигател с роторна помпа * на първи педала на газта може и на място да си го види за секунда

в статията е обяснено за голф 3 тди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Дебитомера беше свален и почистен вчера, но според майстора нямаше никакви следи от зацапване. Нито прах нито нищо.

Ефект обаче няма. Просто колата спира да върви при около 140... при попътен вятър - 160 ...

 

Горивен филтър? :-k

Това, че дебитомера не е мръсен не означава, че работи коректно. Освен лог-а, пробвайте с някой друг дебитомер, който е сигрно, че работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се само дали ако сълзи от помпата ще трупа грешки... :-k

Не. Грешките са за неща, които се измерват по някакъв начин. Може да хване евентуално ниско налягане на горивото в горивопровода и дотам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма помпа

освен маслена,водна и в резервоара

 

 

Грешката е моя, това е PD :oops: , помислих си го защото при tdi-то на един приятел на шарана му сълзеше от помпата и едвам отлепваше... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам новия горивен филтър тази седмица за да се изключи и той като вероятна причина. Горивото отпадна - заредих от съвсем различно място без осезаема разлика. В града или при скорости под 100 е слабо забележимо или доста субективно по-маломощна. Проблемът става по-очевиден над 100 ... :|

 

Все още не мога да направя лог-ове тъй като има някакъв проблем с комуникацията между комп. и автомобила... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.