Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Силна загуба на мощност - 1.9 TDI


Grace

Recommended Posts

Интересно развитие!!

 

Вчера смениха дебитомера с Pierburg! Колата и в града още вчера направо летеше! Невиждана мощност smile035

 

Днес обаче се качихме на магистралата за тест, колата отново закачена на ВАГ-КОМ.

 

Отново - невиждана мощност - колата ускорява страхотно. В един момент когато задържах обаче газта на макс, скоростта се качи до над 200 км/ч по скоростомера и няколко секудни по-късно се усети нещо и скоростта внезапно взе да пада въпреки пълната газ!! Мощността остро падна. Веднага се записа грешка:

 

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

P1557 - 35-00 - -

 

 

Моментът на случката го има логнат! Файлът е прикачен - маркирано е с жълто. Спряхме и изгасих двигателя. Колегата, който помагаше предположи проблем в турбото/спукване на тръба.... гледайки отгоре под капака не се вижда нищо нередно.

След запалването обаче, грешката вече я нямаше и колата вървеше отново много пъргаво, както преди "случката", но не посмях да я натискам отново до край.

 

Какъв може да е проблемът !? Прекалено високи стойности от новият дебитомер? :| А тъкмо се зарадвах, че колата върви като никога преди това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Grace

    37

  • bega4kata

    12

  • ID A

    7

  • legaltk

    7

Най-много писали в темата

Не - дебитомерът е доколкото проучих единствения за VAG от Pierburg: 7.22684.08.0

Към него върви "разрешително" за употреба в различни двигатели на различни VAG автомобили, вкл. ATD при Fabia...

 

Иначе - за времето преди да влезе очевидно в авариен режим, достигна някъде около 200-205 по километража на видимо равен път, но имаше тенденция и за повече според мен...

 

Колата бе/е изключително пъргава и ускорението - пуф....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз път ти е пренадула турбината и компа я е изключил , а и с 200 и пълна газ къде тука може да се кара smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз път ти е пренадула турбината и компа я е изключил , а и с 200 и пълна газ къде тука може да се кара smile049

 

А защо? А и това не означава ли, че ще се случва и при други скорости при високи обороти!?

 

Както казах не посмях ( а и нямаше много къде) да я натисна отново :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз път ти е пренадула турбината и компа я е изключил , а и с 200 и пълна газ къде тука може да се кара smile049

 

Може да не е тука, бе колега..., може да е там !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -

 

Пренадува ти турбината. Най-добре е вече да потърсиш някой да я погледне по професионално. Не я карай така, да не правиш и турбина накрая.... Да ще се случва и в бъдеще. Да беше мъж, да ти кажем какво да гледаш.... ама си дама, не върви да те пращаме в маслото.....

 

Макар, че като се замисля, не познавам друга дама която да знае какво е log фаил, smile091 Или пък да знае, че Pierbrug прави дебитомери, а не четки за зъби. А такава дето да лети по магистралата с 200... пък съвсем smile048

 

Все пак, направи лог на 11-ти, та да хвърлим боба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -

 

Пренадува ти турбината. Най-добре е вече да потърсиш някой да я погледне по професионално. Не я карай така, да не правиш и турбина накрая.... Да ще се случва и в бъдеще. Да беше мъж, да ти кажем какво да гледаш.... ама си дама, не върви да те пращаме в маслото.....

 

Макар, че като се замисля, не познавам друга дама която да знае какво е log фаил, smile091 Или пък да знае, че Pierbrug прави дебитомери, а не четки за зъби. А такава дето да лети по магистралата с 200... пък съвсем smile048

 

Все пак, направи лог на 11-ти, та да хвърлим боба :)

 

 

Ами наложи ми се да ги науча тези неща :)) Да не мислиш, че ми е особено приятно :)) А иначе до голяма степен препредавам думите на колегата, който ми помага, но и той се чувства в случая безсилен.

 

Имам лог на 11-ти с новия дебитомер, но от преди да премине в авариен... Би ли свършил работа или...?

 

И все пак възможно ли е това да е резултат от дебитомера? До сега не ми се е случвало такова нещо с предния, дори когато приемам, че е работил както трябва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да се получи дори и без да е дефектирал никога оригиналния дебитомер ... караш цяла зима в града на ниски обороти в задръствания и лека по лека геометрията започва да се движи трудно и при първото излизане на магистралата започва да пренадува ...имаше някъде писания по форума , че като я по сръчкваш на 3та - 4та известно време и спира да влиза в авариен режим , но колко е възможно нямам никаква идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми толкова казват, че достига и бензиновата 74kW - 205-210 по километраж. Това е инфо от колеги от форума.

Да не би да имаш предвид, че това е софтуерното ограничение на скоростта?

Според ръководството за експлоатация на ATD (74kW) му дават максимална скорост 189 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. По каталог е към 190. А преди няколко години колеги се хвалиха, че достига до 205 -210. Аз никога не съм достигал такава скорост, още на 180 ме хвана шубето по нашата хубава магистрала Тракия и оттогава не съм повтарял.

А иначе за дебитомера ми се струва, че дава по-високи показания и затова еку-то буха повече гориво, оттук колата върви повече. Затова питах да не сте объркали типа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - типа е 100% правилен. Ако има обаче за мой късмет дефект... е друг въпрос. Точно за това питам ако някой има познанията да диагностицира спрямо логовете, защото това не ми се бе случвало до сега никога откакто я имам, а не за първи път я натискам до край (просто до сега и не бе вдигала чак такава скорост на равно.... )

 

И дали въобще е възможно да е от дебитомера? Ако да - ще го върна и ще пробвам с нов... но а де !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам с нетърпение развитието на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя нещо, което не знам доколко може да е причина - поради особеността на винтовете с които е хванат дебитомера, колегата не успя да ги стегне съвсем... т.е. самиа дебитомер не е плътно притиснат навътре-ако се натисне навътре се вижда, че може да е по-стегнат. Не знам дали това може да е причина....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 60к км и при мен имаше тоя неприятен ефект. Явно от стоенето (за 9 месеца колата мина под 500км) беше позапекла геометрията. Като резултат при пълно натоварване за повече от 4-5 секунди и прекъсваше. Изкарах я на магистралата, газ до дупка за 2-3 секунди, напълно отпуснат педал пак за толкова. След 10-20 такива престанах да имам проблем.

 

Та според мен от дългото каране с "дефектен" дебитомер си позацапала геометрията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 60к км и при мен имаше тоя неприятен ефект. Явно от стоенето (за 9 месеца колата мина под 500км) беше позапекла геометрията. Като резултат при пълно натоварване за повече от 4-5 секунди и прекъсваше. Изкарах я на магистралата, газ до дупка за 2-3 секунди, напълно отпуснат педал пак за толкова. След 10-20 такива престанах да имам проблем.

 

Та според мен от дългото каране с "дефектен" дебитомер си позацапала геометрията.

 

Ще опитам това... нищо не пречи да се пробва...

Благодаря!

 

А трудоемко и росковано ли е почистването на турбината (в сервиз например)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя нещо, което не знам доколко може да е причина - поради особеността на винтовете с които е хванат дебитомера, колегата не успя да ги стегне съвсем... т.е. самиа дебитомер не е плътно притиснат навътре-ако се натисне навътре се вижда, че може да е по-стегнат. Не знам дали това може да е причина....

 

Винтовете на дебитомера се малко "по-специфични". Развийте ги и сложете кръстати....

post-161-138453323924_thumb.jpg

post-161-13845332399_thumb.jpg

 

П.С: Това няма да реши проблемита, казвам го между другото! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Grace

защо занимаваш целия форум с глупостите си???ЗАЩО ГИ ПУСКАШ ИЗОБЩО ТЕЗИ ЛОГОВЕ,КАТО СА НАПРАВЕНИ СУПЕР ТЪПО.

ПРОЧЕТЕТЕ МОЛЯ ВИкак се прави лог файл

натискаш старт на файла когато си на 4-та и подаваш пълна газза кво ги пускаш тея файлове като газта ти е няква на 20-30% smile091 smile091 smile091

като гледаш турбо налягане натискай турбо за да е по бърз обмена на данни

 

Грешката означава разлика в изискваното налягане и реалното.За да я запише е била в плюс или минус 0.3 бара и за повече от 5-6 секунди.От лога НЕМОЖЕ да се разбере защо е.Но както ти казаха колегите,най вероятно пренадува.

Не започвайте теории,че е от дебитомера щото давал високи стойности и повече гориво и т.н.Не знам кой ти ги вкарва тези филми?-във фолсваген форума ли.....приятелите ти ли.Дебитомера ако ще и 1200единици да дава,си има лимитери.Не ми се обяснява сега точно как работи горивоподаването,но го приеми че не е от дебитомера,въпреки че си се изциганила и не си купила какъвто ти е оригиналния-А ИМЕННО БОШ.

Преди да сваляте турбото,диагностицирайте точно от къде е проблема с пренадуването.От клапана ли е,от актуатора ли е,от мапа ли е,от геометрията ли е,от вакуум ли е...

успех с ремонта,ще помагам от далече доколкото мога

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Не разбирам агресивната реакция - прилагам каквото имам в момента. Ако можех да карам 1 час на пълна газ - може би щях да го направя. Неперфектния лог не е в резултат на треперещ крак...

Ще се опитам да направя нов лог в скоро време.

 

А теория - нямам. Имам само въпроси и те глупави или не, са съвсем логични - поставя се нов уред - появява се нов проблем ---> логично макар и незадължително е съмненията да са именно в него.

 

А за изциганяване - ни най-малко. Ако попиташ google ще ти отговори, че именно този дебитомер се препоръчва горещо в замяна на фабричния Бош, тъй като е по-точен, по-надежден и т.н. и т.н.

 

http://www.maf-shop.com/luftmassenmesse ... r-tdi-lmm/

 

Разликата в цената е нищожна. Избрах него именно след проучване за най-доброто, а не за най-евтиното!

 

Наистина не разбирам реакцията ти. Моля ако и други се чувстват "занимати с глупости" да кажат. Ще спра да го правя. А сякаш форума е именно за взаимнопомощ. Но явно темите за светодиодни крушки в купето са по-значими...

 

Бих била благодарна на съветите ти, но пък ако "глупавите ми въпроси и теории" са ти толкова противни.... зарежи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не те кара да караш 1 час на пълна газ...просто си направи труда да прочетеш как се прави лог файл-в нашия форум съм пуснал тема-ТОВА МЕ ПОДРАЗНИ МНООГО

точно за 40секунди се прави,не за 1 час

а за дебитомера...не се засягай,но след като колата излиза с бош...защо да слагаш друг????алтернативен

ами тогава не слагай ролки ина на ангренажа,а някакви други....

Пуснала си била каквото имаш....ами като не върши абсолютно никаква работа,защо го пускаш този лог?Ако беше прочела щеше да ти е ясно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.