Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Силна загуба на мощност - 1.9 TDI


Grace

Recommended Posts

Все още не мога да направя лог-ове тъй като има някакъв проблем с комуникацията между комп. и автомобила... :?

 

Провери ли дали връзката е през COM Port 1 (COM1)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Grace

    37

  • bega4kata

    12

  • ID A

    7

  • legaltk

    7

Най-много писали в темата

Все още не мога да направя лог-ове тъй като има някакъв проблем с комуникацията между комп. и автомобила... :?

 

Провери ли дали връзката е през COM Port 1 (COM1)?

 

Става дума за 805.1

Настройката в софтуера е USB.

 

Свързва се бавно и трудно и почва да плюе "Too many communication errors to continue" независимо към кой модул. Това също е ново като проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм за това съобщение, но за съжаление никой не се е похвалил да се е справил с този проблем. Остава да опиташ с 409.1 или VCDS 1.1 (това за COM1 се отнася именно за тези версии) или пък помощ от колега с друг лаптоп. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм за това съобщение, но за съжаление никой не се е похвалил да се е справил с този проблем. Остава да опиташ с 409.1 или VCDS 1.1 (това за COM1 се отнася именно за тези версии) или пък помощ от колега с друг лаптоп. smile049

 

С 2 лаптопа пробвахме - и с 2-та до преди работеше всичко както трябва, безотказно и то със същия кабел.

 

Наскоро разкачаха кората под волана, допускам, че е възможно да има проблем с буксата ако нещо се отскубнало или не прави добър контакт.... или с кабела.

Имам и 409.1 под ръка но не пазя софтуера... ако някой го има и бъде така добър да го сподели - бих била благодарна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С друг кабел? :-k

Не става ли с VCDS 1.1 Lite версията от сайта на RossTech (тя беше нещо поорязана)?

Довечера ще видя на др.комп имам ли подходяща версия и ще ти пиша на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с дебитомера? Прабва/хте ли с друг?

 

За съжаление нямам въргалящи се резервни части в мазето :) Няма откъде да се намери друг за проба в момента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ви помолила учтиво да се придържаме към темата - понастоящем има повече спам отколкото друго (моля и модератора за внимание...)

А ако желаете си направете отделна тема за разсъждения и мисли какво съм и от къде съм. Който го интересува повече винаги може да ми прати ЛС - тук не е мястото обаче. :smt018 Мога единствено да съжалявам за стереотипа ви за жена, а има и колеги във форума, които ме познават лично :idea:

 

PRR:

Бих ви помолила учтиво да се придържаме към темата - понастоящем има повече спам отколкото друго (моля и модератора за внимание...)

 

Постове извън темата се трият без предупреждение! Ако някой го тресе хормона да ползва puber.bg!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нямам въргалящи се резервни части в мазето :) Няма откъде да се намери друг за проба в момента...

Опита ли с откачане на буксата и почистването с контактен спрей (само спрей - никакви други манипулации)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нямам въргалящи се резервни части в мазето :) Няма откъде да се намери друг за проба в момента...

Опита ли с откачане на буксата и почистването с контактен спрей (само спрей - никакви други манипулации)?

 

Не бих посмяла сама :) Уиикенда очаквам подкрепление и ще видим докъде ще я докараме. Горивния филтър също вече е тук, предстои да бъде сменен също уиикенда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дойде подкреплението и не е правено още нищо. Новият горивен филтър чака монтаж и да се види дали диагностиката ще проработи както трябва и както си работеше до преди...

 

Всякаш половината изгубена мощност помеждудругото се върна от самосебе си, особено под 100 вече я усещам нормално пъргава, нагоре .... субективно :-k Но не е както беше сякаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дойде подкреплението и не е правено още нищо. Новият горивен филтър чака монтаж и да се види дали диагностиката ще проработи както трябва и както си работеше до преди...

 

Всякаш половината изгубена мощност помеждудругото се върна от самосебе си, особено под 100 вече я усещам нормално пъргава, нагоре .... субективно :-k Но не е както беше сякаш...

кое подкрепление не е дошло....ти не си дошла на сбирката да ти погледнат колегите колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дойде подкреплението и не е правено още нищо. Новият горивен филтър чака монтаж и да се види дали диагностиката ще проработи както трябва и както си работеше до преди...

 

Всякаш половината изгубена мощност помеждудругото се върна от самосебе си, особено под 100 вече я усещам нормално пъргава, нагоре .... субективно :-k Но не е както беше сякаш...

кое подкрепление не е дошло....ти не си дошла на сбирката да ти погледнат колегите колата...

 

Далечко ми е сбирката в момента :) Иначе с удоволствие при първа възможност.

 

Току що минах поредните 120 км - 140 - 160 макс. :? Имам някакво усещане, че е пряко зависимо от климата (температура/влажност) но не съм убедена. Може и да се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... направихме днес лог файлове с колега, на който съм много задължена! smile126

 

Прикачила съм 2 лога:

1. Канал 10 + Канал 11

2. Канал 06 + Канал 15

 

На втория лог според колегата се вижда силно разминаване между Inj Qty requested (accelerator) и Inj Qty (actual) при пълна газ (маркирано в жълто)... и той обаче не знае дали това е нормално!?

Този лог е правен при лек наклон нагоре... вижда се скоростта при пълна газ .... :-/

 

Първият лог съдържа 3-та, 4-та и 5-та скорост до ~4000 оборота.

logs.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дебитомера дава много ниски стойности при пълна газ трябва да има поне 850 mg/str а той дава наполовина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що пробвах да откача дебитомера и така покарах около 60-70км магистрала - огромна разлика. Колата сякаш стана по-лекичка, определено повече мощност и макс скорост ~190 по километраж - нещо абсолютно недостижимо до преди това!

Все още си мисля, че дори и това положение не е съвсем оптималното по отношение на ускорение (спрямо преди няколко месеца), но и не знам дали мога да го очаквам при разкачен уред!?

 

Нямаше никаква сигнализация на таблото за проблем.

 

Всичко това сигурен признак ли е, че проблемът е именно в дебитомера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това сигурен признак ли е, че проблемът е именно в дебитомера?
ДА

п.п с откачен дебитомер не може да се достигнат стойности като при нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това сигурен признак ли е, че проблемът е именно в дебитомера?
ДА

п.п с откачен дебитомер не може да се достигнат стойности като при нов

 

Ясно! Благодаря много за съдействието ти :) Ще драсна като пробвам с нов.

 

още 5 пъти попитай

 

Явно едва при петия път се получава отговор :idea: Исках да се уверя преди да дам 150лв за нещо (нямам ги в задния джоб!).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.