Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно дебитомера.


zorozlatanov

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Малко предистория към това, което искам да попитам. И така, миналата седмица с двама човека на борда и около 100кг багаж(минерална вода в туби от Хисар) по магистралата Пловдив-Ст. Загора не можах да вдигна повече от 160км/ч по километраж, а значи реално е по-малко. Оборотите застанаха на около 3300 и повече не искаше да се развърта. Понеже много мразя колата ми да не е в ред, а си я гледам като писано яйце започнах да си мисля от какво може да е.

Първото което ми дойде на ум беше за катализатора и за задръстени всмукателни пътища от АГРа. Още в неделя миналата седмица я качих на подемника и запретнах ръкави(всичко си правя сам до колкото умея):

1.Махнах катализатора и сложих тръба от неръждавейка направо до скобата

2.Почистих АГРа и смукателните колектори с обезмаслител и 90градуса вода с ротационната дюза на пароструйката.Направо светнаха.

3.Затапих АГРа с планка отдолу.

4.Проверих геометрията-движи се свободно.Вакума към клапана на геометрията също е ОК

След всичко това и констатацията че за 118 000км катализатора не беше задръстен, колекторите имаха само по 1мм нагар по стените друго не открих.

Днес сутринта я пробвах и пак повече от 170 не вдигна. На 1,2,3 предавка се развърта до 4200об, а на 4 и особенно на 5та не ще. Според мен не изпада в сервизен режим,защото на по малки предавки си върви.

Сега си мисля за проклетия дебитомер дали не е тръгнал да си заминава.Нямам ВАГ КОМ, но имам 2-3 дебитомера но от различни мотори. Искам да попитам дали мога да пробвам с тях дали ще има промяна.Единия дебитомер е от 2,0ТДИ 140к.с а другите два не ги зная от каква кубатура и мощност са. Забелязах само че единия има запоено съпротивление отгоре на крачетата, а другите два както и моя нямат.Номерата на дебитомерите са различни.

ВАГ КОМ нямам а и Самуил ми е далече.Отдавна се каня да го посетя, но ще е средата на август като отида на морето.

Между другото Сами-честити ти нови джанти.Супер са

Благодаря предварително колеги, може да е малко глупаво,но ако е възможно искам да пробвам. smile159 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много добре ми е известна твоята тема за проблема.Точно така, явно моя е същият, но мисля че съм изключил всички механични повреди и остават само електронните, където не съм компетентен. Точно затова попитах за дебитомерите, защото четох май в дизел форума че при тунинг се слагат такива за по голям дебит на въздуха и ме интересуваше да ли не стават за 1,9 ТДИ. Самуил ако прочете днес поста ми, а и други колеги навярно ще дадат отговор.

П.П.До 3 000об. поне аз не намирам да няма мощност, а от 3000об. нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много добре ми е известна твоята тема за проблема.Точно така, явно моя е същият, но мисля че съм изключил всички механични повреди и остават само електронните, където не съм компетентен. Точно затова попитах за дебитомерите, защото четох май в дизел форума че при тунинг се слагат такива за по голям дебит на въздуха и ме интересуваше да ли не стават за 1,9 ТДИ. Самуил ако прочете днес поста ми, а и други колеги навярно ще дадат отговор.

П.П.До 3 000об. поне аз не намирам да няма мощност, а от 3000об. нагоре.

 

Да, и при мен липсата на мощност идва при високи обороти (и съответно по-висока скорост). Дали точно от 3000... е доста субективно. Бих казала, че плавно от още по-ниски обороти, може би над 3000 е по-осезаемо.

 

Непременно пиши ако намериш причината. Доста е дразнещо, особено в моя случай - 90% от шофирането ми е на магистрала... :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли резултат ще информирам веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Значи ще изчакам още 15 дена докато я погледнеш и си дадеш мнението, и кажеш какъв е лека, като предварително ти се обадя разбира се. Как се надявам да не е дебитомера, ама надали.

Хубава вечер на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Значи ще изчакам още 15 дена докато я погледнеш и си дадеш мнението, и кажеш какъв е лека, като предварително ти се обадя разбира се. Как се надявам да не е дебитомера, ама надали.

Хубава вечер на всички!

 

Аз пък вече почнах да се надявам да е НЕЩО, та дори и дебитомера, щото е най-лошо като е "нищо" - т.е. "Нищо и няма бе, всичко си е наред", пък е очевидно, че не е :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас кой дебитомер си заслужава при една евентуална подмяна:

1.BOSH - 160 - 180лв.

2.Pierburg - 155лв.

3.HUGO - 105лв.

Четох в другите форуми нмого добри отзиви за Пиербург.Моля споделете вашето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас кой дебитомер си заслужава при една евентуална подмяна:

1.BOSH - 160 - 180лв.

2.Pierburg - 155лв.

3.HUGO - 105лв.

Четох в другите форуми нмого добри отзиви за Пиербург.Моля споделете вашето мнение.

 

Аз поръчах Pierburg... Като дойде ще споделя впечатления.

Обърни внимание обаче, че някои (като Бош) идват с цялата тръба около него, а други като Пиербург - само самият сензор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.