Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак проблем - свети символа за подгряване.


Delf

Recommended Posts

Здравейте колеги, вече взе да ми писва от повреди по моята барака....

Днес сутринта, жена ми е установила, като пристигнала на работа, че стоповете и третия стоп светят постоянно. Опитала е наново да стартира мотора, и после го е изгасила, но резултат никакъв - продължават да си светят стоповете. На таблото е започнала да мига лампата за подгревните свещи - доколкото си спомням, тя свети при проблем с електрониката. Утре ще имам възможност за диагностика, но ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели опита си! smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стопмашинката при педала на спирачката? Май индикацията за подгрева светеше и при такъв проблем.

Точно така!!

 

Имах абсолютно същия проблем преди 3-4 месеца! Спирам и светва индикацията за подгреа на свещите. Излизам от колата - гледам стоповете светят постоянно независимо от всичко!

 

Оказа се шалтера за стоп-светлините, който се намира под педала на спирачката! Струва около 23лв от VW. Аз ходих да ми го сменят, тъй като не знам как, но не е кой знае какво - маха се кората под волана за целта обаче.

 

Също - оказа се, че новият модел от VW е малко по-дългичък от оригиналния, който беше при мен - това да не те стряска - пасва си и си работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика излязоха следните кодове - 00778, 01324, 00906.

Най интересното беше, че след като изтрихме грешките, всичко си дойде на място и престана да мига индикатора.

Майстора ми каза, че това най-вероятно е от стоп машинката, както ме насочихте.

За момента се оправи но ми каза да си имам едно на ум и да си купя нова за по нататък.

Благодаря на всички отзовали се! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как пък ще е по-дълъг smile009

 

Еми така :) видях го с очите си :) Дизайнът бе малко по-различен и сложени една до друга, новата беше леко по-дълга.

И двете бяха оригинални... и новата бе правилната по каталог за Fabia, взета от Skoda (VW).

 

Майсторът се усъмни да не е станала грешка, но провери и се оказа, че всичко е правилно и като я сложи си проработи както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Като се замислих и при мен беше така, но с машинката на съединителя. Оригиналната е по-къса (самия кожух) от заместителя (купен от ЕТ). Иначе самия палец, т.е. това което контактува с педала си е същата дължина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред оста е на тресчотка и се удължава като я издърпаш.Трябва да се издърпа докрай преди да се постави и при поставянето и последващото натискане се саморегулира дължината и.Ако при поставянета в момента на заключването на конзолата,не е издърпана оста и съответно не е машинката в натиснато положение се чупи вътре механизма...

аз това -тази дължина на работната ос имах в предвид-ТОВА Е ВАЖНОТО.ИНАЧЕ ЗА ОТЗАД НЯМА ЗНАЧЕНИЕ,ЗАЩО ИЗОБЩО ГО ОТБЕЛЯЗВАТЕ...КАКТО И ДА Е smile027 РАЗЛИЧНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ...ТАКА Е smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самуил е напълно прав.Оста се регулира, а тялото колко е дълго е без значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.