Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

За лайсните ползвах следната технология:

1.Изправям ги внимателно, ако има някви кривини, без клещи и т.н.

2. В зависимост от дълбочината на дерюгите започвам от 400/600/800 и карам през 1200 до 1500. На сухо. Късам малки парченца, като се запълни шкурката и така. За 1500 измислих малък трик - като се запълни продължавам да търкам още малко - и вече запълнената шкурка започва леко да полира.

3.След това избърсвам детайла с обезмаслител (може и с нещо друго, ама това имах под ръка).

4.Следва полиране с гъба на флекс (на бавни обороти) и полирпаста номер 1 на 3М. След това пак почиствам с обезмаслителя и запечатвам с Turtle Wax.(Може би не е най-добрия вариант, но това имам под ръка)

Пробвах да карам цялата система на пастите - 1,2,3, но резултата не бе задоволителен. Даже пасти 2 и 3 развалят гланца, получен от 1-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

След кратка разходка из шипките зад Симовия гараж и среща с безвремието и няколко покъртителни гледки като тези:

18320585657066894891362735024MCN5G4UmNFi

113061793617376726871362735011KLBm47OK5p

3659809681497381781362735033vL8PEV2FqUMB

Се сдобих с тези слънчеви Щипки:

post-15-0-18606500-1488545109_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Жената ме пита онази вечер какво ще правя в гаража, а аз й казах, че отивам да лъскам! :roll:

Ето какво направих:
След отгоре, преди отдолу:

post-15-0-61050500-1488545207_thumb.jpg

Преди да ги пипам, със следи от 30 години тежък живот(мат):

post-15-0-24907100-1488545518_thumb.jpg

След полирането (гланц):

post-15-0-79510400-1488545518_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броните...имам 4-5 броя хромирани, ще избирам от тях. Мигачите мисля, че имам стъкълца, даже май имам 2 бели, ама не знам дали ще ги монтирам (с оглед оригинален вид).

 

Следват големите стъкла, интериор, конзола с педали, малко накачане предница, успокоителна щанга, амортисьори...ще видим докъде ще стигнем този уикенд.

 

@skodko

 

Яската? Май нещо съм пропуснал...броните да не би да са пластмасови, с мигач?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имаме си преден и заден прозорееец!
Ето една снимка от сухите проби - все пак сме сменяли доооста панели, трябва да сме сигурни, че ще пасне...
post-15-0-16836900-1488545708_thumb.jpg
Ето по-отблизо - пасва идеално, 4-5 мм луфт
post-15-0-74108700-1488545708_thumb.jpg
След това Макси понакичи разни работи - чистачки, задна маска със светлини и номер...А аз снощи направих от това

post-15-0-86526100-1488545869_thumb.jpg
това:

post-15-0-41177300-1488545870_thumb.jpg

:smt032 :smt032 :smt032

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето бе! И други имат авточасти в банята, не съм само аз ! :lol: С паста за зъби ли го ми :mrgreen:

 

п.с Едно време го мажех с течен парафин, но ефекта е за 2-3 дни и много събира прах. Става за събора.

 

Ако можеш виж мокетите тая седмица, ако трябва звънкай да ги перем у нас. Тоя от моята нещо не пасва много, нейния дано пасне по - добре, че вече ... ми идва да го напасвам с поп нитове :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макси, мокетите са за външна автомивка, ей са ги гледах. Ако задържи добро времето ще ги замъкна в събота да ги поизперат...Това не е за в банята, сигурно 30 години не са прани, камъни и дървя има по тях...А иначе досега прах и мих разни дреболии в банята, направо се разбих - час и половина тежък физически труд :|

 

Виж дали са ти останали килимчета за предните ботуши, че оригиналните изглеждат доста разбити...

Кора заден джам? Свалихме ли я (от червената)? Изпрах килимчето, дето са сложили върху нея, ама самата кора нещо се опитва да се разпадне на прах... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

...

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

...Що се отнася до гумите Барум – вече са поръчани, когато ги доставим ще Ви информирам за това.

 

Поздрави

 

Драгомир Димитров, Р-л отдел "Резервни части"

Еуратек ООД... smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Хайде, дайте да намерим предни държачи за броня хром, че да го финишираме тоя проект! Иначе ще залепя мигачите с хартиено тиксо, а номера с тел. Малко ми е акъла, особено когато събор наближава, преглед трябва да се минава, време не остана. Кога ще я карам настрани, ако всичко стане в последния момент?

 

Пък трябва и в студентски град да се отиде да се спре пред онова скъпарското кафе до УНСС и да си пия количка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Най-после правилните гуми на правилните джанти стигнаха до колата. Ето няколко снимки:

post-15-0-54867300-1488546092_thumb.jpg
Арката се изпълва доста добре...особено задната :-)
Предна:

post-15-0-63900900-1488546094_thumb.jpg

Задна:

post-15-0-78925500-1488546093_thumb.jpg

Стойката се поизправи, Шкодата се понаду с новите обувки ;)

post-15-0-18773100-1488546093_thumb.jpg
Само чашките за крем-карамел не знам как да ги монтирам...ама за тях се надявам Жоро да сподели технологията.

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите джанти ги свалих от Бийтъл. Централния отвор от вътрешната страна е разширяван на струг до половината от дебелината, не целия. Т.е. с два диаметъра е и конуса на купичките ляга. Като за начало, пробвай дали пасват на самата джанта. После ще говорим за монтажа.

Сложи им черничко на джантите ;) /ако ти се занимава/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чашките пасваха в фаската от вътрешната част на джантата, къде видя зор ? Етикетите разлепи ли ги или направо с пилежи ще ги махаме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купичките влизат, но не се закрепват никак...Съответно хлътват навътре, ако монтирам джантите на колата. Черничко...засега няма да слагам, малко ще я потъркалям така. По-скоро се замислям дали не е имало някаква капачка върху болтовете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купичките влизат, но не се закрепват никак...Съответно хлътват навътре, ако монтирам джантите на колата....

При мен това хлътване или луфт на капачките се получи на задните джанти. Подложих отвътре по един семеринг

с подходящ размер. Трябваше да е нещо еластично, хем да подпре капачката, хем да може при стягането да поддава и джантата да си опре на барабана. Самия семеринг го залепих с тиксо към джантата, колкото да не падне, докато я кача.

Може и нещо гумено да си изрежеш за подложка или квото ти идва на ум, като решение.

На предните не са наложиха импровизации. Стават точно и не мърдат.

 

.... По-скоро се замислям дали не е имало някаква капачка върху болтовете...

Няма никаква капачка. Центъра на джантата си е черен. Може да сложиш декоративните пластмасови шапки на гайките, но на тия светли джанти не знам дали ще паснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните стават точно на главините, които имат фланец за централния отвор на джантата - не знам коя година го въвеждат. Иначе ще хлътват като задните. Аз мерих джантите, ходих и купих семеринги, но нещо така и не уцелих размера... Накрая пластмасови втулки от стругар - с лека стегнатост за да си стоят на мястото, станаха добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

семеринг с подходящ размер?

 

Аз си мислех евентуално за огромна зегерка за вал, ама трябва да отида с джантата до евроболт, което не знам кога ще стане...а и не знам дали ще задържи стабилно, след като няма специален канал в джантата...ще видим. За начало сигурно ще ги потъркалям така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислех евентуално за огромна зегерка за вал, ама трябва да отида с джантата до евроболт, което не знам кога ще стане...а и не знам дали ще задържи стабилно, след като няма специален канал в джантата...

Защо си усложняваш живота

Казах, може и да не е семеринг. Аз това имах подръка. Сложи гумен О пръстен.

Каквото и да правиш, важното е джантата да легне на цялата си площ върху барабана и капачката да не мърда.

 

....Айде ще вкарам един жокер - "гаранция Поксипол" .

Капачката трябва да може да се сваля. Като се наложи някога как ще балансира гумата?

А и разглобяемите неща винаги са за предпочитане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го измисля това с капачката.

 

Кажете - нови амортисьори от магазина или старите от колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислите , че тоя Поксипол държи нещо в случая ... на моите лети джанти предвид факта , че са от някаква архаична талянка съм сложил пилени едно към гьотере капачки от Октавия (менте естествено) и съм ги лепнал с Поксипол само да не падат , но при гумаджията излитат е едно почукване с дръжката на чука ... аз и палеца на делкото си лепя с Поксипол , ама там е по-сложно трябва раздвижни клещи :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, Косьо и останалите уважаеми четящи кибици,

Давам ви готов сдъвкан материал с елементарна сложност и то приложен на практика . Нещо ме карате да слагам зегерки и Поксипол ли?

Разбира се, че не! Шегувам се.

Гена, за къв чеп ми е Поксипола, след като се оказа, че не държи? Кой ще обере луфта от около 10мм. м/у капачката и барабана?

Баси и тъпите капачки! Още малко и ще станат, като темите с тъпите гуми............................

 

п.п. Косьо, не говоря за твоите гуми. Забравих да ти честитя. Супер са! Точен размер и чешка марка за автентичност :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите хамортисьори са пълен т...шак :smt0344 От тея черните сложих на мб-то така скача че ще ги хвърлям там дето само душмани минават !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Ще го измисля това с капачката.

 

Кажете - нови амортисьори от магазина или старите от колата?

Старите, напълнени с ново масло и нови уплътнения... или нови /неупотребявани/ сиви от старото производство. Има вариант и за сини "Закс" от един известен ретро-търговец в Пловдив, аз си купих такива от него, но все още не съм решил на коя Шкода да ги сложа, затова нямам впечатления за качествата им, ако някой тук вече ги е пробвал нека сподели. Косьо, понеже те знам, че ходиш на ретро-базарите - следващия е на 13.07, потърси там Станимир, последния път видях, че са му останали още чисто нови в кутийки :) Ако пък бързаш, ще ти дам номера, той май почти всяка седмица идва към Сф.

 

п.п. честито и от мен за гумите, ако някой ден реша да инвестирам в нови гуми за ретро Шкода това е варианта и за мен. За джантите прав е Жоро двуцветни ще изглеждат по-добре, но това са подробности, важното, че колата вече си е стъпила на краката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава беше на педала но при вас не се знае , какво точно прави колата ?

Говорих си с Вальо и се разбрахме с пича. Колата прави абсолютно същото, Косьо е недоволен и мисли да връща помпата, но аз мисля, че след толкова много време след покупката, много е вероятно да се принудим да сменяме гумичките и.

 

За момента Косьо още се заблуждава, че в системата има въздух, защото е много тъпо да приемеш, че тряя да източиш казанчето и да свалиш нещо на 0км за ремонт, пък и е почти 100% сигурно, че заради тоя демонтаж, нещо ще се нацапа което е шит.

Другото е, че аз имах резервна помпа за съединител, но пък моята се разпадна след демонтажа и сложих нея.

 

Най - ме кефи ефекта на новата верига, регулираните клапани и нагласеното делко без луфтове. Колата потегля без много газ и дори и да се замисли, не гасне. smile009 Само Киро да стегне предното окачване, че да не се разглоби, мисля да я покарам малко, както се кара БМВ, да видим какво мисли по въпроса... По възможност, преди да е протекло всичко живо заради Дот5.1 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.