Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

Саше, саше...много си черноглед! Нищо няма да протече от ДОТ 5.1! Ако протече, ще протече, защото не сме го стегнали...ще го стегнем и ще спре.

 

За педала на съединителя -понеже всичко е ново и сухо според мен има микро мехурчета в течността / по помпите и маркучите, които най-вероятно вече са се събрали на 1 по-голямо мехурче и с 1 последно обезвъздушаване ще стане работата.

 

Трябва й реглаж на бензино/въздушната смес, че ниски обороти има, ама подпушва малко като на богата смес - това мисля Киро да го направи, че знае как.

 

За карането като БМВ няма да коментирам, мислех, че вече си се отказал от подобни безумни идеи. Нима искаш да съсипеш 1-2 години усилия заради единия кеф? Та колата реално в момемнта няма спирачки, ти знаеш колко време и километри им трябва да се напаснат...Аз не бих я карал с повече от 60-70 поне първите 1000 километра...

 

Какво следва?

Интериор малко, да накича вратите, да монтирам новите ключалки, да монтираме предната броня, да накараме предния капак да се затваря въпреки новото уплътнение...С две думи вижда му се края! smile152

 

Да знаете къде може да се пробва колата на спокойствие някъде около София? Божурище?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Вчера с помощта на майстор Киро понапреднахме още малко. Вече няма проблем със съединителя, капака го затворихме и оставихме да сляга, алтернатора от жълтата ми кола се телепортира на тази и вече щастливо алтернира (14в на 1000 оборота :-) )...Тия дни ще се опитам да довърша вратите и интериора; намерих си 4 чудесни сиви пълнещи амортисьора, които ще се качат на колата с нови тампони; Коцето обеща да ми потърси планки за предната броня - дай боже да намери или да даде неговите поне за модел, да ги огъна на някой абкант...Ще се занимая малко и с документите, да сме си на чисто и...сме на финалната права!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Аз на малкия му звънях вчера да го питам за мотор 781.136, беше някъде на шумно място и не можахме да говорим за планките, последно като говорихме, каза че мислил че си ги е оставил по броните, но уви не били там. Аз съм ти казал, за събора ако трябва мигачите на мелеза с тиксо ще ги хвана, броня ще ти дам!

 

Много се радвам и съм изключително доволен от това, което сте постигнали вчера. Само като те питах за предното окачване какво е станало с него, щом чух, че всичко е точно ми олекна. Ако не ме мързи много жестоко, ще мина да тествам алтернатора и да го монтирам.

 

Ще видя по кутиите нямам ли 4 болчета с конусна глава за ламарината дето седи радиото, че да я хлопнем и нея, а ти търси касетка с кабелче. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Стискам палци да се получи добър събор - аз съм пас и тази година.

Не мога да тръгна в петък, не ми се ходи с модерна кола, а ако тръгна в събота с някоя от задномоторните класики ще стигна след пистата (сутринта трябва да се мине преглед...)

А и не са ми готови на 100% колите, не са тествани и съответно не ми се тръгва на 500км пътешествие с непробвана кола - спомена от събор 2011 ми е пресен - сменяхме двигател насред пътя и така и не стигнахме до събора...

 

Догодина, живот и здраве, ще се запиша. Не съм доволен, че няма да дойда, до последно мислех, че ще успея, но...

 

Шапка свалям на Анастас, за ентусиазма. В събота го посетих и ми се видя, че имат още адски много работа - а последния пост от темата, е, че май ще стане колата. Ако успеят да я завършат - направо не знам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Реших да тръсна праха от темата, че и от колата - снощи си поиграх с интериора на баба Шкода. Наредих килимите, поизправих ги, нагласих ги и станаха прилично. След това монтирах предните колани - но понеже нямах метчик 12х1,25 да прекарам отворите, да се махме боята, и съответно стана, ама стана с повечко зор. Та така - следва амортисьори, брони, огледалца...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Мили съфорумци, дойде времето и аз да се похваля с един завършен проект. И понеже работихме без проект - една завършена реставрация.
Оранжевата Шкода е готова!

След 2 години, хиляди човекочасове и несметни разходи Оранжевата Шкода е готова. Тук и сега е моментът да изкажа огромни благодарности на всички, които се включиха по един или друг начин в това начинание. Благодаря ви, Приятели!

Разбира се не мога да не отдам заслуженото на maxrpm - двигателя на проекта - който неуморимо, ежедневно и почти ежечасно ме тормозеше да се движим напред; който не се спря пред нито една трудност, гадна задача или неприятна работа; който събираше сили всеки път, когато дребната наглед задачка прерастваше в работа за цяла нощ; Max-и, който намираше части от къде ли не, включително от личните му запаси, само и само да види проекта завършен...благодаря от все сърце!

Благодарен съм и на всички, включили се с части! Благодарение на вас сега по колата има 99% нови и 100% оригинални части!
От фирмите  и магазините - всички живи Шкода магазини, Алекс, дето държеше магазинчето на баня Мадара, че даже и Еуратек, било то и само с гумите...

Изненадващо и за мен самия, абсолютно всичко, всяко ключе, крушка, ръчка, включително термостата, че и термовключвателя заработи без проблеми! Шкодата просто беше готова за новия си живот!

Ето няколко неофициални снимки от ден първи, от техническия преглед и малко разходки и (нощна) София... Като се пооправи времето мисля да направя една официално фотосесия, с качествен апарат.

 

post-15-0-30696300-1488546311_thumb.jpg

post-15-0-20575100-1488546312_thumb.jpg

post-15-0-04519600-1488546313_thumb.jpg

post-15-0-81698100-1488546313_thumb.jpg

post-15-0-01744200-1488546315_thumb.jpg

post-15-0-21297700-1488546316_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:eusa_clap:  Бравооооооооо! Респект!

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Косьо! Респект и от мен за упоритостта, търпението и усилията, вложени по колата! Надявам се да я видим на живо на някоя НИМ среща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво ! Огромно Евала за старанието и положения труд ! Очакваме да я видим наживо :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, разтуптя ми се сърцето от вълнение! Първо да поздравя теб и всички виновници за перфектия завършек на проекта и да ти пожелая много приятни емоций и незабравими моменти!!! И не я оставяй много да събира прах. Нека по-често да напомня с блясъка си за красотите от "едно време"!

 

Поздрави, още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления, Косьо! Страхотен автомобил! Много хубави моменти с него ти пожелавам(и да идваш по срещи и събори с него)! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Косьо! Много се радвам за теб мах-а и колата, че попадна при вас. Показа ли я на дядо си? Нали това беше идеята? Аз ще продължавам да се оглеждам за оригиналните брони за колата, ако не си се отказал от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поздравленията! На живо ще ви хареса още повече, сигурен съм :rolleyes:  Живот и здраве на събора ще я покажем, пък и тревата ще е мека и зелена, ще може който иска да легне и отдолу да погледне ;)

 

@skodko

 

Дядо може да я види само от небето вече...Реставрацията отне прекалено много време и той не можа да я дочака да я види...Но нищо. Затова мисля, да я изкарвам често под открито небе -  и той, и баба, да я видят отгоре и да си спомнят всички хубави моменти, които са преживели с нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, чувствам се много почеткан от тези коментарчета. Аз си се радвам че започнахме навреме и завършихме.

 

Другото което ми идва на акъла, свързано с официалния финал, не мога да събера в пост. Превъртам си назад филма от септември 2011 какво ми се е случило на мене и то.. не е за писане.... ама то и от колата само покрива остана :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам за завършения проект. Двамата с Макса показвате неистово желание да вършите работата, дори и по трудния начин. И резултата е налице . Още една шкода се завърна към живота благодарение на вас и затова ви поздравявам. На снимките изглежда прекрасно, на живо сигурно е още по-впецатляваща. Респект.  :eusa_clap:  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам за завършения проект. Двамата с Макса показвате неистово желание да вършите работата, дори и по трудния начин. И резултата е налице . Още една шкода се завърна към живота благодарение на вас и затова ви поздравявам. На снимките изглежда прекрасно, на живо сигурно е още по-впецатляваща. Респект.  :eusa_clap:  :flag_skoda:с

И аз! :eusa_clap:

Поклон , Косьо!

Все едно виждам първата ми кола от студенските години , служила ми вярно цели 7 - 120 ЛС 1981г. Ех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според обявите в мобиле е перфектната кола - ново чукче , капачка, нови накладки, свещи на 220км, сменено масло има и верига!.... :lol: :lol: :lol: Хем и трудно пали, че акулатора е стар, напълно в крак с последните модни тенденции при Шкодите!!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добре свършената работа. С ентусиазъм, желание, хъс и воля се постига всичко . (разбира се и с финанси и свободно време доколкото е възможно).

 

ЕВАЛА, колата е станала един път! Ще се радвам да я видим на Събор 2014 в пълния и блясък!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galliard33 said: "Благодарение на вас сега по колата има 99% нови и 100% оригинални части!"

 

Споко бе, датчика за маслото е фелициев ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.