Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Ето и обещания ъпдейт (Започна се!):
Преди:

post-15-0-92351400-1488296658_thumb.jpg

След:
post-15-0-50919900-1488296659_thumb.jpg

Коша(луминисцентните лампи силно затрудняват малкото мозъче на телефона и цветовете са...на всяка снимка различни smile049 ):
post-15-0-36320600-1488296660_thumb.jpg

post-15-0-16762000-1488296661_thumb.jpg

А ето и вътре какво се случва - намерих битумно лепило на културна фирма и в културна опаковка:
post-15-0-83206300-1488296661_thumb.jpgpost-15-0-65146800-1488296730_thumb.jpgpost-15-0-23141700-1488296731_thumb.jpg

Това е само началото - идеята е да се постигне равна повърхност, където да се пльосне един цял лист битум. За целта ще има 2 пласта по 4 мм в надлъжните вдлъбнатини.


А докато аз си играх с битума Макси сглобяваше такива красоти:

post-15-0-07654400-1488296730_thumb.jpg


Та...така. Моята работа с битума далеч не е готова, а и е доста пипкава - имам поне още 4-5 работни часа...След туй следва пръскане на купето отвътре с правилния цвят и разбира се продължаваме към предницата...там трябва да се грундира, оцветява и сглобява.

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно, освен ако не запуши и отворите за вентилация между задното стъкло и моторния отсек.

Аз ли нещо не разбирам, или? Къде са тези отвори?

 

...колкото повече шумоизолация праиш , толко по-малко ша свири...

Тук не те разбирам smile049

 

Чак ми идва да ви пратя и моята за освежаване \:D/ s_flag

ААа, всеки сам си освежава и после си ги мерим...та де, показваме си ги на Сокола :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш да слагаш музика няма да е толкоз обемен звука без туби и тем подобни професионални уреди за музика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш да слагаш музика няма да е толкоз обемен звука без туби и тем подобни професионални уреди за музика ;)

 

Не би трябвало да е така, даже напротив...има цяла тема в тунинг бг за обезшумяване на кола - повечето направили го се хвалят с по-обемен звук..? Разбира се хората от тунинг бг на 99% имат туби и усилватели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така! :smt017 Давай докато е голо купето, шумоизолация навсякъде- врати, таван, под, бомбета на калници и т.н. После няма да разбереш, че се возиш в Шкода

Да, засега идеята ми включва всичко без таван - технологията и материалите не позволява да лепя по тавана...а и по вертикалните части не съм 100% сигурен, че ще стане бетон...

 

Тая изолация не е толкова лека и според мен, не е хубаво да се прекалява с нея. Не че е толкова фатално, ама и без това ефекта няма да е кой знае колко колосален :D

Ефект се надявам да има осезаем. А за тежестта - 4 кг на квадратен метър - рулото, което купих е 10 квадрата и едвам го донесох smile117 Но няма да отидат повече от 3-4 квадрата по предварителни изчисления.

 

Та не разбрах: Къде са тези вентилационни отвори между купето и мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворите са на задните колони на купето и са непосредственно преди задното панорамно стъкло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не си облепил цялата кола пробвай да чукнеш някъде по ламарината и чукни върху не облепено въобще място ... реално не е необходимо цялостно облепяне , а само на възлови места , което е достатъчно за гасене на вибрациите , ама в заводите си имат цели отдели занимаващи се с това ... с две думи така облепен пода само с ленти мисля , че ще и е предостатъчно , че инак тоя 1000 кубиков двигател ще види бая зор с толко гума :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве колко да тежи таз изолация 15кг дори и 20 да е кво на 800кг. кола са 1 , 2 % стига сте издребнявали , някои ще каже усеща се 20 кила ми да се усеща после поне ще си усеща главата и вътре ще се чуват кво се говори s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси се, за целите на проекта, картер, алуминиев. Стария блок, но плитък. Не си спомням точно кой години беше, но първите '76 - '79 не е, и не е след '84. Най - вероятно го сменят с фейслифта през '81.

Мога да прасна една снимка на гарнитурата, но ще е утре вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се случи през изминалите дни:
Напълних кухините с този продукт:
post-15-0-16186000-1488297584_thumb.jpg
Монтирахме новите иноксови ограничители: \ :D/
post-15-0-77412700-1488297584_thumb.jpg
Brute force-нахме колектора(старите шпилки бяха фира):

post-15-0-10428000-1488297583_thumb.jpg

И средната дупка стана проходна, с място за гайка:
post-15-0-61399000-1488297583_thumb.jpg
Довърших лявата страна с битума (мисля, че стана добре):
post-15-0-56661300-1488297651_thumb.jpg

post-15-0-18121900-1488297622_thumb.jpg

А ето какво не трябва да има във всмукателните колектори (глави от закалени болтове smile048 ):

post-15-0-64196700-1488297621_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викам да изпляскам едно smile126 за битума , за иноксовите огр. и аз сторих подобни ма доста късички и бутнах едно мълкучле в долния край дето се сгъва лентата около полуоската та като опира да не я стърже smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилния картер, почистен :smt032

post-15-0-68321100-1488297830_thumb.jpg

Преди:
post-15-0-27761400-1488297831_thumb.jpg
След (flashband applied):

post-15-0-36660200-1488297832_thumb.jpg

Специално за gogata(едно Meglio върши чудеса!):
post-15-0-82965700-1488297831_thumb.jpg
А ето и резултата от над 30 часов труд:
post-15-0-93595300-1488297832_thumb.jpg
Легена отпред стана доста добре:
post-15-0-53264900-1488297833_thumb.jpg
Работата продължава, грунд навсякъде, филер-милер, водна шкурка... :|

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тавана нямаше ли как да се сложи цяла изолация? Някакъв цял лист имам впредвид.

А ако ламарината се облече с нещо малко по-дебело, а по гредите залепите от тези ленти няма ли да получите равна основа за последващото тапициране?

М/у другото доколкото виждам картера е само с отчупени ребра - не си личи да има пукнатина. Ако все пак е спукан и нямате къде да Ви го оправят свиркайте да помагам - имам много печен заварчик на цветни метали. Човекът е проверен и му имам 150% доверие.

Успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е спукан, бреее, така си е фабрично...това ,което се вижда на снимката е мустака от отливката, сега ходих да го гледам...Всичко е точно, значи.

 

За изолацията - да, ще налепя още, ако остане време. Подкалниците отвътре задължително, с дебелия битум, на ленти, на 2 слоя. Така го виждам. Флашбанда по тавана по-скоро го налепих, за да не се бъзика ламарината нагоре-надолу, не толкова за някаква изолация...има търсения ефект, де. Укрепи доволно. Цял лист няма смисъл, а и тежи много, може да падне от тежестта си. Това няма да падне, само 1мм е. Дебелото е 4...

 

@Logrus: Добре е да имаш доверен заварчик, може да се наложи да му ползвам услугите...Питай го дали може да зааврява материала, от който се правят карбуратори...ЦАМ ли е, какво е... За колконките...няма смислъ да слагаме каквото и да било, пък и ще пречи на фабричните щипки, с който се закача фабричната кора там. Не планирам да слагам нищо там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен по подкалниците не бива да има битум. Отдолу ще събере вода/влага , а отгоре е безмислено. Досега въпроса за там ,беше шегрен или подкалник от алуминий. Това с битума е ново 20, появи се отначалото за малко и беше отхвърлена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ЦАМ ли е, какво е...

Тук ударих яко на камък- всички бягаха като дявол от тамян като питах за обработка на този материал- а исках една проста резба да ми нарежат, дори не исках да пробивам или заварявам.

Отговора навсякъде беше- ЦАМ-а само се отлива, всякаква друга обработка 99% води до спукване/трошене. При мен пилихме на ръка- 2 дни smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме се със Сашо за битума. Сигурно ще има отвътре на калниците. Той мислил, че ще пляскам отвън...което по-скоро няма да се случи.

Ето какво се случва с предницата:
post-15-0-64208800-1488298004_thumb.jpg
Епоксиден грунд, най накрая стигнах до него...
post-15-0-21316200-1488298005_thumb.jpg
Ето и един тийзър - проба на услугите на дуо пясък+прах (повече - по-късно)
post-15-0-76820300-1488298005_thumb.jpg
ЦАМ-а засега не е спешен, само питах...

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сегментите ще светят натъмно, както свети поялник за 2лв, гумите ще пушат като кремиковски комин, а стрелката на уреда за водата ще избърше прахта от 90те градуса дори и с wahler-a и голямата помпа:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и един тийзър - проба на услугите на дуо пясък+прах (повече - по-късно)

 

17683079814180960961335436486lU4FWq4fi6amnSYpbBfi.JPG

 

ЦАМ-а засега не е спешен, само питах...

Утре ще говоря лично със заварчика и ще ти кажа какво е рекъл.

Пясъка с регулиране на налягането ли е? Търся за ламаринен детайл, но никъде не искат да го правят, за да не го смачкат. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пясъка с регулиране на налягането ли е? Търся за ламаринен детайл, но никъде не искат да го правят, за да не го смачкат. :cry:

Мисля, че е с регулиране, а и като цяло не е много мощен, щото е в камера. Имаше доста ламаринени детайли при тях, а и аз го пуснах това, бялото, точно с такава цел - да видя какво ще направят с ламарината. Изводът е, че или майсторът е добър, или машината е добра или и двете \:D/ Разбира се мога да дам координати, а ако ви хареса може да се опитаме да уговорим специална цена за клуба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме си слънчев мост! \ :D/

post-15-0-66723500-1488298109_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мажеш двете гумени части със веро пъхаш ги в носача мажеш и втулката и я надяваш в дупката , след това слагаш оста в дупката след нея пъхаш скоба шаиба загерка зегерка и скоба шаиба и така събираш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.