Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

Доволен съм от работата и доброто отношение към клиентите!

Бях за стенд и реглаж на ходова част - бързо и чисто се работи. Обърнаха внимание на моите капризи без да се мръщят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    69

  • shaft

    25

  • sauber

    24

  • legaltk

    13

Воланът ми беше с 2 градуса наляво, а така много ме дразни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

След като ползвах услугите на Трансексперт и аз мога да кажа, че съм много доволен от обслужването и отношенито. За първи път си тръгвам от сервиз без да съм разбрал, че съм бил на такъв. До сега след посещения на сервиз където и да било все има мърлявщини по колата ми. Определено ме спечелиха като клиент. Колата я бях оставил за смяна на масло, филтри, спирачна течност, напасване на вратата на комбито която беше яко изметната и ремонт на бравата, прекъснати реотани на задното стъкло, досадно тропане на задницата. Тропането се оказа скъсан болт на окачването, вместо на 4 се държеше на 3 болта за купето. Скъсаният болт беше премахнат и поставен нов. Държаха ме в течение как вървят ремонтите, а когато отидох да си взема колата си я получих перфектно измита от тяхната автомивка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Добре го хвалите сервиза, но сложете и някакви контакти.

 

 

 

Околовръстен път No.353 на разклона за с. Герман. Тел. 0885/271200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес и аз изпробвах сервиза. Смяна на масло и филтри и паразитна ролка на пистовия ремък. Останах с първи много добри впечатления. Миналата седмица се записах за 9:00 часа тази събота. Посрещна ме Евгени и ми предложи да направят и преглед на колата за евентуални други проблеми. Дадох му ключовете и се настаних в кафенето, което е на втория етаж, където в много приятна обстановка човек може да наблюдава ремонта на колата си на инсталирани телевизори показващи картина от инсталираните в сервиза камери. На шофьорската ми седалка беше поставен найлон за да не се цапа, което ми направи много добро впечатление. Бяха ми сменили изгорелите крушки на третия стоп (за които бях забравил, че са изгорели) и една на един от другите стопове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Отново доволен. След разговор по телефона с Евгени се уточнихме, че си търся задни амортисьори. Час по-късно ми бяха предложени няколко варианта с цени, харесах си и на другия ден в бокса за смяна на амортисьори, тампони и т.н. Както обикновено колта си я получих без следи от това, че е била в сервиз, дори перфектно измита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях там миналата седмица, забравих да пиша, че много зор напоследък... За 35 мин. смяна на предни накладки на моята(оригиналните изкараха 56 000км), перфектна работа! Евгени обикаляше работниците и инспектираше - не съм виждал това в друг сервиз! ДОВОЛЕН!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И аз ще се включа към доволните клиенти.

 

Смяна на консумативи (масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър и филтър купе+ комплексно почистване) за нула време и народна цена.

 

Коректното отношение към мен и колата ми ще ме накарат да използвам услугите на сервиза и в бъдеще.

 

Поздрави,

 

Марин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Отново предоволен! Благодаря на момчетата за добрата и чиста работа по колата ми!

 

Бях в бокса на 29-ти за смяна на радиатора за климатроника. След смяната беше закарана за пълнене с фреон и пак съм в играта :) Както винаги си тръгнах с измита колица :)

 

п.с. Благодарско за чистенето на жълатата лампичка вчера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, днес бях за рециклиране на рейката и ми смениха и маншоните. Налага ми се реглаж, а сега се сетих че и ГТП трябва да мина този месец.

Дали можете да ми препоръчате този сервиз за тези неща? Работят ли събота и неделя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работят в Събота до 14.00 ч., но най-добре се обади и се разберете предварително кога могат да те приемат. ГТП не правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е удобно като дестинация, за ГТП ти препоръчвам пункта в Дружба, бул. Цветан Лазаров. Не знам на кой номер се намира. За ориентир - Крафт точно над Ромпетрол. Пичовете са много точни и най-вече не са начумерени, все едно си им длъжен, потенциален престъпник с неизправен автомобил и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности и от мен на момчетата от Трансексперт!
Смениха тампони и биалетки по предно окачване и сложиха нови задни амортисьори.
Отделно от това отношението към клиента е на ниво.
Като му дойде времето пак ще ида при тях, че водачите на спирачните апарати и те са за ремонт.
:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И от мен отново благодарности за Евгени и хората от Трансексперт. Откриха ми досадното виене, за което бях споменал в една тема. Оказа се виещ лагер на алтернатора. Иначе самия алтернатор си беше перфектно рециклиран (явно някъде в Германия) - нов оригинален електронен блок BOSCH с четки, нови колекторни пръстени, нови лагери Koyo (но единия - по-малкия лагер беше сдал багажа). Лагерите са сменени и шумът го няма. Хората от Трансексперт ми демонтираха алтернатора - изчакаха ме да го занеса на мой познат да го ремонтира и ми го монтираха след това обратно на колата, като междувременно ми провериха и други неща дали са си наред. Колата ми беше върната измита и шофьорската седалка увита в найлон за да бъде предпазена. Да са живи и здрави. Следващия път когато се наложи някакъв ремонт или обслужване пак ще отида в този сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мен ме нямаше при колата иначе щяхме да се видим да си полафим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В седмицата преди събора двигателят ми заработи, като на три цилиндъра. В сервиза преди си бях сменял ангренажа, чух се с Евгени, посетих ги - оказа се бобина. Познаваме се, извади една кутия със стари бобини, каквото ти се падне както каза. Колата се оправи. Предложи да я покарам 2-3 дни така и да реша какво ще правя: най-доброто смяна на всички бобини и свещи, смяна само на тази бобина или да си търся бобина откъдето искам. Даде ми цена за Беру, като цена една идея под тази в търговската мрежа, съответно реших да сменя всичко. В момента разходът ми е паднал с около 1.5-2л/100км. Колата беше с оригиналните си бобини на 120к км, съвпадат като седмица и година на производство с производството на колата.

Като отношение, слагат пластмасови калъфки на седалките и се отнасят внимателно с колата, в смисъл без мятане по седалки, блъскане на врати, надуване на музиката, пилене на гуми, набиване на спирачки и т.н.

Не сме приятели и не знам дали така би подходил към всеки, но аз лично съм много доволен от сервиза и ще продължа да го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време имахме проблеми с едната Фабиа 1,4 ТДИ. Губеше турбината и светваше чека.
Днес я закарахме при Евгени и след огледа се оказа, че актуатора и е блокирал. Почистен, раздвижен и смазан, вече работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

За пореден път искам да благодаря на екипа на ТРАНСЕКСПЕРТ за професионализма и приятелското отношение. Общо взето 99% от нещата които правят по колата ми са нестандартни и влизат в графа тунинг. Ето и малко снимки от работата им.

 

Монтирахме по-големи спирачки отпред и отзад. Имахме проблеми с изнасянето на задните апарати, но се намери решение за това:

post-4130-138453481215_thumb.jpg

 

post-4130-138453481303_thumb.jpg

 

Ново спортно окачване + тампони по окачването:

post-4130-138453481324_thumb.jpg

 

post-4130-138453481334_thumb.jpg

 

Реглаж на преден мост със стенд 3D технология:

post-4130-138453481341_thumb.jpg

 

Монтаж на голямо нестандартно турбо, по-голям изпускателен колектор, преправяне на водни и маслени магистрали:

post-4130-138453481354_thumb.jpg

 

post-4130-138453481359_thumb.jpg

 

post-4130-138453481368_thumb.jpg

 

Преминаване от нормален съединител към керамичен:

post-4130-138453481374_thumb.jpg


Внимание към детайлите:

post-4130-13845348138_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

И аз да благодаря пак на екипа на ТРАНСЕКСПЕРТ - Евала, момчета!

 

На жената служебната кола - Renault (Clio) Symbol 1.4 75 коня 2007-ма година... турските рендета, работни добичета, където наводниха пазара за по 18-тина хиляди лв... както и да е :) Почна да прекъсва в ниски, след това във високи и т.н. Отделно от няколко месеца-година, яко тропаше отзад вдясно - водиха я на сервиз два-три пъти шефчетата - казали им, че са амортисьори, после друго, трето, пето не знам си какво - накрая нищо не се смени и цяла година така...

 

Тая кола не знам как изкара въобще цяла година (кара се всеки ден), но ако някой я гледаше, ако се беше повозил в нея - щеше да си каже "това е гробница най-страшна"... толкова икономия от части и т.н. - нямам думи... Малко история: на 15 000км гаранционно сменени амортисьори, на 25 000км - дискове, пак гаранционно сменени - на 50 000км дискове - извънгаранционно, защото били сложени турски от гаранцията и станали на лист - изтъркани... скърцаха/стържеха... след това дросела не затваряше и колата 6000 оборота при натиснат съединител (та нов дросел), не знам още какво й се смени - сега е на 60 000км... и супер много съм доволен, че успяхме да убедиме шефчетата на жената да закараме в Трансексперт колата, защото лично не исках повече тя да я кара, защото ще се пребие някъде с тая кошница долна!

 

Като цяло смениха:

1. Всички филтри + масло (май, май преди горивният филтър никога не е сменян, та изкара 60 000км);

2. Външни накрайници - НЕ амортисьори, както бяха казали в предния сервиз - амортисьорите са си били "чук"...

3. Момчетата бяха прегледали и видяли, че крушката на преден габарит е изгоряла - сменено без да питат!

4. Гледах отдолу колата, преди две-три седмици, когато беше на технически преглед, та на канала използвах да видя какво става отдолу и скоростната кутия цялата в масло отдолу и КАПЕШЕ!?!?! Момчета от Трансексперт го видели, ние забравихме да им кажем, та ремонта бил много скъп и е нерентабилно да се ремонтира... след като се гони такава икономия... - сменили маслото в скоростите - сега скоростите влизат като в... боза! Меко, та меко, гладко, кеф! Преди се вкарваха с... почти с удар... без прехъркване беше, ама се развиваха мускули докато влезеше тоя лост...

5. Свещи - нови. Не знам още какво имаше в списъка, но колата няма нищо общо с предното същество, което беше - тропащо, сякаш гумите бяха готови да отлетят... клатеше се яко, тряскаше яко - сега... направо като я подкарах - не можах да повярвам - педала на газта направо се промени - с лекота ускорява, отпуши се тая кола, стана пак кола... задницата е като закована, стегната, кеф ти да я караш, не тряска, не тропа, не стърже... скоростите са сладки за превключване... и цялата операция с работа и т.н. - 3хх лв.

 

Изобщо, колата беше подготвена да служи още време! ЕВАЛА! Не знам по-кадърен сервиз в София!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Много добре ми настроиха светлините - точно както исках, и то по специфичен начин!

И получих точно каквото исках.

Тъй че, много съм доволен! :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Това е най-добрия и най-чистия сервиз, в който съм влизал. Посрещането е любезно, а отстраняването на проблеми - изключително компетентно и професионално. Трансексперт за мен е единствения сервиз, в който мога спокойно да си оставя колата и да не гледам какво правят по нея, защото знам, че ще извършат ремонта качествено и с нужното внимание към автомобила. Единственото, за което съжалявам, е че разбрах за този сервиз сравнително наскоро.

 

Преди събора смених маслото, а на място се констатира скъсване на един тампон на средното гърне, който беше подменен веднага. Всъщност по-важното е, предвид годината на производство на Гюнтер, че знаеха с какъв могат да го подменят (нищо не е преправяно), което доказва професионализма, с който се работи в този сервиз. Направиха обстоен преглед на цялата кола, получих ценна информация и съвети, които, разбира се, ще бъдат реализирани. До сега винаги съм треперил за евентуални ремонти по ходовата част. Колкото и да пазя колата, рано или късно ще се наложи ремонт. Оказва се, че той е възможен, с налични на пазара части. За разлика от други сервизи, включително и опелски, където все ми вдигаха рамене, когато задам този въпрос, в Трансексперт знаеха решението. Което говори и за богат опит, с който разполагат.

 

Това е сервиза, на който ще поверявам без притеснение всякакви последващи ремонти и обслужаване на Гюнтер (и не само, разбира се). Ето и няколко снимки от последното ми посещение там, обърнете внимание на чистотата:

 

IMG_2996.JPG IMG_2998.JPG IMG_2997.JPG

 

На последната снимка се вижда, че за обслужването на колата помогна, макар и от мързеливо седнало положение, лично собственика на най-бързата към момента клубна Шкода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.