Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

Дай да не засягаме и темата в колко сервиза виждаш касова бележка, че тогава вече ще ми се доходи до тоалетната. Щото всеки път, когато някой не чукне бонче на апарата (ако въобще има такъв и ако въобще има фирма), това значи, че аз и всички други, които не можем и не искаме да сме в сивият сектор го папаме...

 

За работа на час - директно запитване към тях.

След ремонт получавате изключително подробна стокова разписка с вложеноте труд и части. За масло, четири филтъра, клаксон, брава, задни дискове с накладки, предни спирачни маркучи и спирачна течност, имах стокова с над 15 позиции, като се има на предвид, че повечето чарколяци си ги носех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    69

  • shaft

    25

  • sauber

    24

  • legaltk

    13

Редно е като им правите такова представяне, да ви предоставят и някаква ценова ставка труд за по-основните  дейности и всеки да си прецени, щото на сайта ми няма информация, а за мен това си е доста несериозно за сервиз с такава репутация. Обикновени гаражни сервизи ги имат, ама те явно са над тия работи. Не на последно място стой и въпроса, каква гаранция дават за части и труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Ванко написа:

Веднъж имах едни опасения за нещо си и им зададох един въпрос от какво може да е. При нас ли е обслужвана колата? Казах им не. Не можем да ви отговорим на въпроса и всичко приключи...все едно ще им взема хляба. Затова ги наричам ОЯДЕНИ на тях не им пука дали ще им станеш клиент, щото си имат предостатъчно. 

Оядени пишеш. А защо не уточниш детайлите по въпроса, който си задал. Защото така извадено от контекста не е коректно от твоя страна... Питал си във фейса за вибрация при навиване на волана. Не си уточнил марка и модел на колата, за която питаш. Какъв отговор очакваш при така зададен въпрос? Попитали са те дали колата е обслужвана при тях, защото ако е била, ще видят какъв е автомобила и ще ти дадат ориентиращ отговор. Поканили са те да дойдеш, да погледнат автомобила. Не си го направил. Е, как при тези обстоятелства да ти дадат точен или поне насочващ отговор?... Попитал си дали е опасно да караш така. Какво си очаквал да ти отговорят? Това е сервиз, не сбирка на врачки. Да правиш заключение за работата и компетентността на някого при горните обстоятелства в публичното пространство е нелепо...

 

Към skauta  Познавам повечето клиенти на Трансексперт, които карат Шкода. Познавам достатъчно други, които карат автомобили, различни от Шкода. И не знам някой от тях да е недоволен. Всеки ремонт или услуга там е съпроводен със записан час, издадени документ и касов бон (освен ако плащането не е по банка). Т.е. всичко е проследимо. Тук имаме раздел Черен списък. Ако е вярно това, което пишеш, че имало недоволни, нека пуснат тема, да посочат ден, в който колата им е била в сервиза, с какво са били излъгани, подведени или ощетени. Иначе нещата са, както пише Сашо - ЕЖК (една жена ми каза)... А относно гаранцията, тя е съобразена с гаранцията на съответния вносител, вида на частта и вида на ремонта. Предполагам ти е ясно, че няма как толкова позиции да се изредят в сайта. Освен това явно не си обърнал внимание, но страницата им е тип онлайн визитка. Ако те интересува нещо конкретно, обаждаш се и питаш. Не хапят. Всъщност, при положение, че не си им клиент, не намирам основателна причина да подхождаш с негатив към тях. Не те устройват цените им, алтернативи винаги има.

 

Саше. Лятото, по време на лятната отпуска на Трансексперт, по спешност трябваше да се погледне една ходова част. Излъгаха ме и смениха ненужен детайл. За което получих гола стокова без касова бележка. Пазя си я. Сервиза е Експрес 2, има го тук, в Бял списък. За реглаж дават бон, за другото явно не. Но пък е от по-евтините, "неоядени", сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

За работа на час - директно запитване към тях.

След ремонт получавате изключително подробна стокова разписка с вложеноте труд и части. За масло, четири филтъра, клаксон, брава, задни дискове с накладки, предни спирачни маркучи и спирачна течност, имах стокова с над 15 позиции, като се има на предвид, че повечето чарколяци си ги носех.

Някаква тайна ли е цената на труда? Просто исках информация. Питам съвсем добронамернето, нямам нищо против. За различните услуги различна ли е цената на труда или е еднаква? Ходил (ходили сте) много пъти, не обръщате ли внимание за това? Просто искам обратна връзка от финансова гледна точка, нито ще спекулирам нито нищо. Няма да звъня защото просто е безпредметно. В момента нищо не ми е за ремонт, но примерно като имам 15 неща за смяна едва ли някой ще седне да ми диктува по тел. колко ще ми стува....

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. Дори и по телефона ще получиш цена за частите и цена за труда. Може и на мейла да я получиш, както ти е удобно. Винаги съм гледал крайната цена. Това на час, при сравнение на цени в различни сервизи според мен не е меродавно. В един сервиз може за нещо да определят 60 минути, а в друг за същото 90 минути.

 

Според предоставена от сервиза информация, актуалните към днешна дата цени в Трансексперт са:

 

Основен сервизен час: 60лв.

Ремонти над 5 часа: по 40лв за сервизен час.

За джипове и бусове: 80лв за час или 60 след петия час.

 

Цени с външни консумативи, когато вие си носят частите:

80лв, след петия час 60лв.

 

Всички цени са с включен ДДС

 

Клиентите с активни клубни карти от Шкода клуб България ползват 20% отстъпка.


За всичко останало като смяна на масло филтри амортисьри дискове накладки и т.н. си има фиксирани цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Ванко написа:

,Момчета, много добре ви разбирам!

Мога да се съглася с вас за ремонти, които са трудоемки и много сериозни, тогава бих отишъл при тях, но за смяна на ходова част, дискове, накладки, смяна на масло, филтри и др. такива дребни неща, освен че се набутвате 3 пъти пъти повече с пари друго не постигате. Разбирам държите на чистота, отговорност и качество, но вече всички сервизи започнаха да се стараят, защото станаха много сервизи и конкуренцията не е никак малка. Не е като едно време с гаражните сервизчета.За мен лично Трансексперт са КОЖОДЕРИ! Аз такива скъпарски сервизи знаете ли как ги наричам - ОЯДЕНИ!

Имат много клиенти и въобще не се съобразяват с икономическата обстановка в страната. Те знаят, че ако ти не дойдеш, ще дойдат след тебе двама и въобще не им пука за доходите на хората - бръснат на сухо.Веднъж имах едни опасения за нещо си и им зададох един въпрос от какво може да е. При нас ли е обслужвана колата? Казах им не. Не можем да ви отговорим на въпроса и всичко приключи...все едно ще им взема хляба. Затова ги наричам ОЯДЕНИ на тях не им пука дали ще им станеш клиент, щото си имат предостатъчно.

 

Много глупости са написани в цитата. Ти така можеш да кажеш и на всички останали, защото не се съобразяват с икономическата обстановка в страната. Давам ти няколко примера: автомобилни гуми и части, мобилен оператор, топлофикация, ВиК, енерго, бензиностанции, супермаркети, абе всички търговци, които търгуват със стоки и услуги и... забележи ЛЕКАРИТЕ.

 

Едно влизане в супермаркет ми струва 50лв, излизам с една полупразна торба в която има 2кг картофи, маруля, паста и четка за зъби, два хляба, няколко фафли, шампоан, сапун, 300гр кашкавал, 700гр сирене и това е. За колко време храна е това? "КОЖОДЕРИ" са... не се съобразяват с финансовата обстановка. Тези момчета в Трансексперт, те не влизат в магазина и не оставят пари, трябва на тебе и такива като тебе да ти правят "евалата", за да може ти да си излезеш с повече неща в торбата, даже с две торби, пък те може и с по-малко, като си платят всички сметки, за които дори и не предполагаш, че съществуват. Научили сме се да искаме само, без да даваме нищо, чакаме някой друг да ни даде, ние нашето не си го даваме, нали. :) 

 

Българинът е свикнал да му е безплатно или ако може нещо далаверка да има.  Ето го и твоя пример "попитах ги нещо" безплатно да ми отговорят по нета или телефона (нямам идея)... И да, разбирам, защо не си отишъл, защото това ще те обвърже с плащане на услугата, а така си инкогнито и няма плащане. :)  Знам, че Евгени може да ти отговори безплатно, ама защо трябва да го прави това нещо, да не е длъжен да го направи, случайно?  Няма безплатна информация - дори и сега си си платил, за да стоиш в нета и да гледаш форума - това също се плаща, не е безплатно. Няма нищо безплатно на тоя свят - и чистия въздух си го плащаме. Това, че си дал 20лв/месец за интернет и имаш достъп до безкрайно много информация - това не я прави безплатна, платил си 20лв, ама си използвал 1% от информацията, защото толкова можеш да понесеш, представи си - това е твой проблем... Не можеш да намериш всичко сам, не можеш да разбереш всичко сам и затова прибягваш до въпроси към специалистите. Тези специалисти са натрупали богат опит и знания. Този опит и знания се заплащат, като за специалисти - иначе имаш много "безплатна" информация в нета - търси и действай. Да, ще ти трябва време... Ама времето се заплаща, нали? И по пътя на логиката - колко плати в Трансексперт /обслужвал ли си там колата/, за да имаш минималното право да губиш времето на хората с безплатни въпроси? Защо не попита Чичо Гошо, който ти е гледал колата какво й е... ;)

Не казвам, че всички там са меркантилни, просто така е устроена машината. Един си губи времето в отговаряне на въпроси и после не си е свършил работата, претупва я набързо и айдеее следващия... друг не си губи времето, върши си работата и си иска парите за професионалния си труд и за това време. Това е. Иначе е елементарно всичко и маймуна може да се справи - гайката се разхлабя наляво, затяга се надясно. Инструментите по магазините почват от 5 лева/бр. стигат до 15 000лв комплекта.  

 

Наистина е много трудно да ти кажат какво й е на колата, без да я погледнат, така от разстояние... Има хиляди части по окачването, които може да са прецакани при теб и да си прецедент. При друг може да е било съвсем различно нещо. При теб може и една гайка да е паднала и нещо да се е охлабило - ако ти кажат "за носачи си" - какво ще стане, когато откриеш, че на теб ти липсва само гайката и болтът се е охлабил... Знам какво ще стане - отваряш нета и започваш да разправяш, че сестра им е кОвра... ставаш недоволен, защото не им работи много добре третото око, за да видят, че ти липсва гайката, нали ;) Почва се "тия са некадърници, опитаха се да ме излъжат" и т.н.

 

Относно ценовите листи в сервизите - никога не съм гледал колко е работата на час... това е смешно. Дори да има ценова листа, аз не вярвам в нея, защото винаги излиза още нещо, или пък "не сме си я обновявали". Винаги казвам "крайна сума ме интересува". Още един пример със ставките на час -> в официалния сервиз стоя 40 минути за смяна на масло и накрая пише 2ч.ч. - два човекочаса = 40 астрономически минути? Нещо не го схващам това. Интересува ме колко точно ще ми олекне джоба за да ме отърват от бедата в която съм и преценявам, дали си заслужава - другото е смешно... :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли лично на НИМ  ще ти кажа кой ми даде информация и каква, но нямам желание тука да пиша, а тия 60 лева на час са пълно безумие, аз такъв начин на заплащане тотално би ме отказал. Всеки човек работи с различно темпо и такъв вид ценообразуване е направо смешно, това не са ви някакви роботи с предвидима работа. Аз очаквам, като отида за определена работа да ми кажат предварително колко струва и когато изникне нещо допълнително, да бъда уведомен и да се обсъдят вариантите. Миналата година им бях звъннал на Трансексперт, понеже имах проблем с температурата на маслото, с доста от вас съм го дискутирал, знаете,  да видя, какво ще ми кажат. Обясних, че качва често температура над 130 гр. и отговора беше: "Ми това е нормална работна температура, не знам какво се притеснявате". Оставам на вас изводите, кое е " нормално", а проблема вече си го оправих при един от  тия "евтините" сервизи, дето нищо не разбират, дето си плащаш за свършена работа, дето имам 1г. гаранция за ремонта включваща и пътна помощ за сериозни ремонти направени от тях. Това на мен ми е достатъчно, на който не му е, да ходи, да си плаща часовите ставки, където иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, skauta написа:

Всеки човек работи с различно темпо и такъв вид ценообразуване е направо смешно, това не са ви някакви роботи с предвидима работа.

 

От 1 до 10 грешиш около 8. В Ауто Дата софтуерите, за всяка божа част, вид ремонт, профилактика и обслужване има ставка за какво време се извършва.

Например:

Skoda Superb 2.8 V6

Oil change - 0.5 hours

Spark plug change - 0.5 hours

И ако отида за тия две неща да ми направят като ремонт, труда е 1 час. Дали Трансексперт работят по тази схема - не знам. Така или иначе под "работа на час" имах предвид, че самият им труд е по-скъп от на повечето места.

 

Нека ти дам контра пример с "един от ония сервизи". Обаждам се с искане да ми се направи диагностика и ако покаже, че има проблем с MAF-а да се поръча нов ида се подмени. Отивам до сервиза, прави се диагностика, MAF-а е с порблем, поръчвам го. Това се случва в Понеделник. Казва ми се да отида в Сряда. Междувременно питам дали могат да ми поръчат клаксон и колко време ще отнеме монтажа му + смяната на дебитомера. Казва ми се, че ще се случи за 30 минути като отида в Сряда.

В Сряда никой не ме търси. В Четвъртък звъня, казва ми се "че камьона с частите бил закъсал", което оправдание можеш да дадеш на баба Пенка, която си е поръчала Тиган от Телешопа. В крайна сметка ми се звъни на другият ден (Петък). Отивам и след 2 часа чакане, чесане по главата и проби-грешки се оказва, че нито дебитомера, който са поръчали е за мен, нито клаксона. Разбивка:

30 минути път до сервиза

2 часа престой там

30 минути път на обратно

= Загубил съм около 75 лв. във време и работата НЕ беше свършена.

Та предпочитам да отида някъде да дам 75лв. повече, но поне на финала да си тръгна със свършена работа. За да спестя някакви къси пари, не ми се рискува да изгубя двойно повече.

 

п.с. - И сервиза с лошия пример хич не е от малък калибър и хич не е гараж. А и ми беше препоръчан от колега, който ми е помагал десетки пъти! И проблема естествено не е в колегата, който ми го е препоръчал, а в това, че тия толкова си могат.

 

п.с.2 - Да се звъни в ляво и дясно "за да попитам нещо", ми прилича на потребител, който пише cena под някаква снимка във Фейсбук, но никога нищо не купува. Пише го ей така, да уплътнява време.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, skauta написа:

Юли лично на НИМ  ще ти кажа кой ми даде информация и каква, но нямам желание тука да пиша, а тия 60 лева на час са пълно безумие, аз такъв начин на заплащане тотално би ме отказал. Всеки човек работи с различно темпо и такъв вид ценообразуване е направо смешно, това не са ви някакви роботи с предвидима работа. Аз очаквам, като отида за определена работа да ми кажат предварително колко струва и когато изникне нещо допълнително, да бъда уведомен и да се обсъдят вариантите. Миналата година им бях звъннал на Трансексперт, понеже имах проблем с температурата на маслото, с доста от вас съм го дискутирал, знаете,  да видя, какво ще ми кажат. Обясних, че качва често температура над 130 гр. и отговора беше: "Ми това е нормална работна температура, не знам какво се притеснявате". Оставам на вас изводите, кое е " нормално", а проблема вече си го оправих при един от  тия "евтините" сервизи, дето нищо не разбират, дето си плащаш за свършена работа, дето имам 1г. гаранция за ремонта включваща и пътна помощ за сериозни ремонти направени от тях. Това на мен ми е достатъчно, на който не му е, да ходи, да си плаща часовите ставки, където иска.

Разбирам, че ти е скъпо. Недей да ходиш там и всичко ще бъде ок. По повод на това, че всеки работи с различно темпо - сервизите си имат разчет, (поне сериозните, а този вярвам е такъв) за всеки вид ремонт, на време което отнема интервенцията. И точно това време после се вписва във фактурата. Ако си майстор там и го свършиш за повече, сори значи си работил повече, за същите пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skauta написа:

Юли лично на НИМ  ще ти кажа кой ми даде информация и каква, но нямам желание тука да пиша, а тия 60 лева на час са пълно безумие, аз такъв начин на заплащане тотално би ме отказал. Всеки човек работи с различно темпо и такъв вид ценообразуване е направо смешно, това не са ви някакви роботи с предвидима работа. Аз очаквам, като отида за определена работа да ми кажат предварително колко струва и когато изникне нещо допълнително, да бъда уведомен и да се обсъдят вариантите. Миналата година им бях звъннал на Трансексперт, понеже имах проблем с температурата на маслото, с доста от вас съм го дискутирал, знаете,  да видя, какво ще ми кажат. Обясних, че качва често температура над 130 гр. и отговора беше: "Ми това е нормална работна температура, не знам какво се притеснявате". Оставам на вас изводите, кое е " нормално", а проблема вече си го оправих при един от  тия "евтините" сервизи, дето нищо не разбират, дето си плащаш за свършена работа, дето имам 1г. гаранция за ремонта включваща и пътна помощ за сериозни ремонти направени от тях. Това на мен ми е достатъчно, на който не му е, да ходи, да си плаща часовите ставки, където иска.

 

Иво, аз също имах проблем, но не знаех какъв. Записах си час и отидох. Преглеждаха колата около час и половина и Евгени дойде и каза - актуатор за смяна. Предложи ми директно три варианта - нов от Шкода, заместител и рециклиран. Всеки вариант - с абсолютно конкретна сума! Гаранция на новия - 2 години, на заместителя - също. На рециклирания - 1 година. Като отидох да си платя след като беше готова на другия ден колата ме попитаха имам ли карта за отстъпка и съответно ми намалиха 20%. Не съм гледал дори фактурата детайлно, а просто погледнах сумата, но знам, че всичко си е описано. Вероятно масовата ставка се определя така, както са зададени при съответния производител. 

Демек, искам да кажа, че преди да почнат да правят каквото и да е - ти одобряваш варианта, който ти харесва. Сигурен съм, че и пълна разбивка ще дадат на цената предварително. От там насетне - всеки си решава дали да плаща за консуматив 100 лева и за работа 100 лева или да си купи “нещото” и сам да го сменя. Аз лично наблюдавам много хора, които са ОК с цената на която аз работя, но разберат ли, какъв е процента на труд и съответно на материали - почват - “ама как искаш толкова пари, не може така!” Демек, ОК са за цялата цена, но предпочитат да ги “излъжа” и да кажа - алармата е 1000 лева, а труда е 100, вместо да кажа - ето фактурата на алармата - 800 лева, труд 300. Т’ва...не мога да го разбера! Всеки ти гледа в паницата и все му се вижда, че взимаш много!

Иво, ти поне знаеш как бачкахме с теб - казваш цена и точка. Няма пазарене, обяснения... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skauta написа:

А тия 60 лева на час са пълно безумие, аз такъв начин на заплащане тотално би ме отказал. Всеки човек работи с различно темпо и такъв вид ценообразуване е направо смешно, това не са ви някакви роботи с предвидима работа. Аз очаквам, като отида за определена работа да ми кажат предварително колко струва и когато изникне нещо допълнително, да бъда уведомен и да се обсъдят вариантите.

 

Брат, часовата ставка за сервиз е въведена преди много години. И то не само в автомобилните сервизи. В цял свят се работи по нея. Както Сашо вярно ти е посочил, има я заложена дори в софтуерите. Защото не можеш да сменяш термостат цял ден, а съединител за 1 час, според това как ти е удобно. Или да излъжеш клиента и да му кажеш колко трудно е било, колко много часове си ремонтирал. Освен това часовата ставка е пряко свързана с производителността на сервиза, както и с финансовите разчети и резултати в него. Тук не става въпрос за бай Гошо, който цял ден си бърка в носа, ползва нелегален софтуер (ако изобщо има такъв) и укрива данъци.

 

Съвсем правилно очакваш и това е факт, като отидеш при тях или се чуете по телефона - получаваш предварително информация за това колко ще трае ремонта и колко ще ти струва всичко. Като цената я разделят на две - цена за труд, цена за части. И ако те устройва, действате. И можеш да си сигурен, че ако изникне нещо непредвидено, касаещо ремонта или например открит проблем по време на ремонта, ще бъдеш предварително уведомен, а не изненадан с различна цена накрая. Не случайно в тази тема хората често пишат, че от Трансексперт са коректни, нали?

 

преди 17 минути, lyubcho88 написа:

Разбирам, че ти е скъпо. Недей да ходиш там и всичко ще бъде ок. По повод на това, че всеки работи с различно темпо - сервизите си имат разчет, (поне сериозните, а този вярвам е такъв) за всеки вид ремонт, на време което отнема интервенцията. И точно това време после се вписва във фактурата. Ако си майстор там и го свършиш за повече, сори значи си работил повече, за същите пари.

Абсолютно вярно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skauta написа:

Юли лично на НИМ  ще ти кажа кой ми даде информация и каква, но нямам желание тука да пиша.

Иво, нито ти, нито аз имаме моралното право да пишем от името на други в тази тема. Както вече написах по-горе, мога да посоча много доволни клиенти на сервиза, поименно, по ник или по кола. Но ако някой иска да пише, до похвали или да порицае, следва сам да го направи. Затова вече ти написах - тези, които визираш, че са недоволни, да си пуснат тема с конкретна дата на постъпване в сервиза, с кой автомобил са били и с какво са били излъгани или ощетени. Най-малкото това би помогнало на Трансексперт да станат още по-добри, изчиствайки евентуални свои грешки. Защото, можеш да си сигурен, че ако сбъркат, няма да се покрият или да извадят от 10 кладенеца вода, само и само да замажат положението. Хора сме, можем да грешим. Ти също със сигурност допускаш грешки в работата си. Но тези, които искаме да вървим напред, се учим и от негативни коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skauta написа:

......., а проблема вече си го оправих при един от  тия "евтините" сервизи, дето нищо не разбират, дето си плащаш за свършена работа, дето имам 1г. гаранция за ремонта включваща и пътна помощ за сериозни ремонти направени от тях...................

Пусни една тема за тях в белия списък, напиши какво си ремонтирал, колко си платил.

Ако изложиш валидни аргументи, може и да ни убедиш.

Може да чуем и други мнения от колеги. Ще преценим. Ние не сме "балъци".

Дотогава ще си ходя в Трансексперт, защото не искам да треперя кой ще ми прави колата и дали ще я направи - децата си карам в нея.

И нямам време да ходя по 2-3 пъти до един и същ сервиз, да ми я дооправят.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз да се включа :)

 

Ходил съм един път в Трансексперт и останах доволен от ремонта ( съгласен съм с всички хвалби изписани в предни постове ).
Не съм ходил повече пъти щото не ми се е налагало ( живея в чужбина не си ремонитрам колата в бг ) не защото съм отписал сервиза.

 

Не съм напълно наясно с цените в софия но когато ремонтирах колата точно преди година, ми се стори че са завишени цените. Струва ми се че Трансексперт са по скъпи от останалите. Демек съм съгласен и с хорат които пишат че е по-скъпо там.

 

Като сложа чертата няма хора които лъжат тука. Въпроса е дали ти изнася, дали е добре за теб като индивидуален клиент, дали си доволен на това коеот получаваш с/у това което ти струва ( това което ти струва в мн случаи не е само пари а време и нерви също така, ако сервиза е скапан и тр да ходиш пак и пак )  - за всеки влак си има пътници.

 

Аз лично бих отишъл пак. Лично аз искам да съм сигурен че колата няма да ме остави веднага след ремонт в Сърбия или Унгария примерно, и това спокойствие го получавам след посещение на Трансексперт.

 

Никой сервиз няма да събере 100% симпатии никога. Защото плюсовете които предлага на едни,може да се окажат минуси за други.


Поздрави на всички, и пордължавайте с фийдбек за да бъдем ъпдейтнати всичкъ къде какво се случва. Пък кой къде ще си закара колата си е лична работа и никой чужд няма право да му се меси :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което не е по темата, е и ще бъде изтрито! Мисля, че прекалихте с безпочвени ценови коментари... На който му е скъпо, да не ходи в Трансексперт. На който луканка Маджаров му идва в повече като цена, да пазарува шпек Бургас. За всеки влак си има пътници, за всеки джоб си има разходи. Това е тема за хората, които са доволни от сервиза, не за такива, на които им е скъпо. Прави ми впечатление, че тези, които ползваме услугите на Трансексперт сме хепи и доволни. А недоволни и/или подхождащи с негатив са само хора, които не са стъпвали там. Странно, нали? Хейта им е срещу цените, не срещу качеството на работата. Което автоматично означава, че услугите в Трансексперт са и продължават да бъдат на топ ниво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

 

Иво,несериозно е без да си ползвал услугите на сервиза да даваш мнение.

Като гледам основно оплакванията са за това,че не са ви свършили работа по телефона.

Е,няма как да стане!

Иначе, Евгени трябва цял ден да се занимава в разговори,вместо да си гледа работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4-5г.ходих със старата ми кола(О1)във въпросния сервиз,за смяна на масла и филтри.Останах със смесени чувства.Няма да коментирам цени,защото всеки сам си преценява колко да му се плати за извършения труд.За парите толкова.

Смениха маслото филтрите и огледаха колата.Излязоха някакви тампони по окачването за смяна,рейката сълзеше(това си го знаех)казаха и че 2 тампона на двигателя са за смяна.Казах да ми пратят оферта за всичките неща и по живо по здраво.След като получих е-mail със цените на тампоните и труда,малко се разколебах.Цените на тампоните бяха х2 от най скъпите предлагани в нета.Още повече ме отказа да си направя там колата е че след като попитах Евгени,каква марка тампони ми е калкулирал,отговора беше......хубави са?.По стечение на обстоятелствата след това си сменях маслото и си правих колата при Мишо от Герман.Когато ми сменя маслото ме извика да ми покаже,че масления филтър е сложен наобратно и капачката на филтъра е счупена.....какво да кажа още.

Колата я карах още 2г.и я продадох на Еуратек със "заминалите тампони на мотора"

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, igeorgiev82 написа:

По стечение на обстоятелствата след това си сменях маслото и си правих колата при Мишо от Герман.Когато ми сменя маслото ме извика да ми покаже,че масления филтър е сложен наобратно и капачката на филтъра е счупена.....какво да кажа още.

Този Мишо от Герман не го познавам. Ама защо човека да не подлее вода на конкуренцията. Особено ако тя е читава. Сам пишеш, че те е извикал, за да констатираш нещо, посочено от него. Т.е. не си го видял в процеса на работа. Разбирам, че си се доверил на сляпо на Мишо, но да знаеш - филтъра не може да се сложи наобратно. Защото ако го обърнеш наобратно, няма да можеш да сложиш капачаката. Дори и да я счупиш, пак няма да можеш да я сложиш. Обзалагам се, че ти е казал, че филтъра е бил сложен наобратно докато филтъра е бил изваден или със свалена капачка. Стар трик... Повечето филтри на съвременните автомобили имат защита срещу грешно поставяне, дори и зорлем да не можеш да сбъркаш.

 

Относно капачката. Ако тя е била спукана или счупена от Трансексперт, как си карал до следващата смяна маслото без масло/мазане в двигателя? Не казвам, че Мишо я е счупил. Не съм бил там и не мога да го твърдя. Само мога да предполагам. Но дори той да не я е счупил, тази капачка е консуматив. Изработена е от PVC. Добре е да се сменя през няколко смени на маслото. Защото би могла и сама да се спука - нещо, което в процеса на експолатация на колата ще го разбереш много бързо. Така че по всичко излиза, че си закарал колата на Мишо със здрава капачка. Освен ако тя не се е спукала/счупила непосредствено пред входа на сервиза му. Или в ръцете му...

 

Ето ти и две снимки на филтъра. Не обръщай внимание на надписа Top/Oben, обърни внимание на отвора. Как ще го сложиш наобратно?

skoda_O1_oil_filter.jpg.51cd88137c9efc999482c13d6c46b2c3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам,че не ти харесва,да се излага негативно мнение за любимия ти сервиз,но е факт,че не останах доволен.Айде махни го филтъра,ама да ми обявяваш цени на тампони,х2 и да кажеш просто.....ми хубави са,някак е несериозно.И мен лично,това ме отблъсна.А сервиза на Мишо и Ники в Герман(справка VW форум),когато са правили коли от ВАГ групата(само такива правят)Трансексперт не са съществували?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, igeorgiev82 написа:

Разбирам,че не ти харесва,да се излага негативно мнение за любимия ти сервиз,но е факт,че не останах доволен.Айде махни го филтъра,ама да ми обявяваш цени на тампони,х2 и да кажеш просто.....ми хубави са,някак е несериозно.И мен лично,това ме отблъсна.А сервиза на Мишо и Ники в Герман(справка VW форум),когато са правили коли от ВАГ групата(само такива правят)Трансексперт не са съществували?.

 

имали ги в белия списк във форума тези? Ако не ще е хубаво да започнеш нова тема :)

Относно Трансексперт, с единственото си ходене там, се оказа че имам повече неща за смяна отколкото предполагах. Ама ся няма как да изкажа негативно мнение по тоя върпос щото може пък наисистина нещата дето смениха да са си били за смяна.

В някои сервизи сменят примерно по една биелетка ( или както там се пише правилно, извинявам се ) в Трансексперт ми смениха всички 4ри, отделно разни неща по окачването сменяваха дето нямаше видим ( за мен ) проблем около тях. Но като ги смениха тия неща и колата си подобри характеристиките на пътя. Примерно спря да ми тресе волана като намалям рязко от над 100км/ч

 

В друг сервиз примерно ако е 50/50 положението няма да ти сменят дадена част ( с риск да те остави на пътя утре колата ) в Трансексперт ще ти я сменят. Сега някои клиенти искат да изстискат последната капка живот от дадена част, ако може с два дена да отложим смяната - добре, ако е супер наложително - хайде да сменяме. Аз не съм от тези клиенти и за това съм доволен.

 

Както написах по нагоре за всеки влак си има пътници.

 

Водната помпа която ми смениха в Трансексперт примерно, след 6м. ми се прееба пак и трябваше да я сменям пак. Човека дето я смени ми показа старата - точно тази марка която Трансексперт ми бяха сложили ( не са ме излъгали че са я сменили ), та сега дали са си напрвили ремонта качествено или просто тая водна помпа е била дефектна или имам др проблем по колата който ми ебава водните помпи - няма как да кажа със сигурност още. Както ти неможе да кажеш със сигурност кой ти е обърнал филтъра и спукал капачката. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, HOT__SPOT написа:

имали ги в белия списк във форума тези? Ако не ще е хубаво да започнеш нова тема :)

Има си ги в белия списък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, igeorgiev82 написа:

Разбирам,че не ти харесва,да се излага негативно мнение за любимия ти сервиз,но е факт,че не останах доволен.Айде махни го филтъра

Факт е, че сервиза е единствения в София, на който към днешна дата бих поверил автомобила си. Но не е вярно, че не ми допадат негативни коментари по негов адрес. Такива винаги има към всеки, който работи с клиенти. Без значение дали е сервиз или хлебарница. Негативните коментари често водят към подобряване на услугата, което е в плюс и за двете страни. Но под негативни разбирам наистина негативни - да са вярни. По-горе двама души пишат без да са стъпвали там, на база "чух и прочетох". А в твоя случай с филтъра ти показах, че няма как критиката ти към тях да е вярна. Сега пишеш "махни го филтъра", но камъните вече са хвърлени в градината. Не е коректно да се критикува някой безпочвено и без да си сигурен - ето затова пиша в тази тема. Не го правя от гледна точка на админ. Не го правя защото Трансексперт са заслужено клубни партньори. Правя го защото е видно, че критиката е неоснователна. Постави се на тяхно място. Някой да почне да те храни, без да е прав. Или дори без да те познава. Няма да ти е гот, нали?

 

Преди 3 часа, igeorgiev82 написа:

ама да ми обявяваш цени на тампони,х2 и да кажеш просто.....ми хубави са,някак е несериозно.И мен лично,това ме отблъсна.

Тук си абсолютно прав. На твое място и аз така бих реагирал. Позволих си да потърся информация по точно този въпрос. Допусната е грешка с твоите тампони. За смяна са били едни, а цена си получил за други. Затова правилно си преценил, че цената е висока. Поради немарливост от страна на един от майсторите, който тогава е работил там - той е извадил грешни тампони по каталог, съответно е дал тяхната цена на Евгени и накрая ти получаваш информация за нещо сбъркано. Въпросния майстор след още няколко издънки е получил червен картон. Това е една от причините в сервиза към днешна дата да работят малко, но кадърни хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mishelle написа:

Поради немарливост от страна на един от майсторите, който тогава е работил там - той е извадил грешни тампони по каталог, съответно е дал тяхната цена на Евгени и накрая ти получаваш информация за нещо сбъркано

Доста "сбъркано"(да не кажа по груба дума)оправдание от страна на собственик/мениджър на екип,който си измива ръцете с човек от по долната верига,който дори и не работи вече там,не мислиш ли??Доста удобно.Ок.Приключвам темата.Изразих мнение,че не съм доволен.Как,защо и как е било,вече няма значение.

Точно това,беше една от водещите причини,да си купя нова кола и да не си губя времето и нервите с псевдо-майстори и сервизи.

п.п.Не че ЕТ са цвете,ама колата следващите 5г.не я мисля,да се оправят.А и с официален сервиз,по има начин да си потърсиш правата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам ти отговора, като ти гарантирам, че е истина. Не е измиване на ръце, не е оправдание. Твой избор е да го приемеш или отхвърлиш. Както беше твой избор да обвиниш без основание, но пък удобно. След 5 години.

 

Новата кола винаги е отличен избор. Но и там има подводни камъни. В понеделник имам записан час за преглед на гаранционно Волво. В Трансексперт, не в Мото Пфое :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.