Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

Сега е момента. Докато е тихо и спокойно. Или докато още може да се работи (ако ще налагат допълнителни забрани заради коронавируса).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    69

  • shaft

    25

  • sauber

    24

  • legaltk

    13

Вчера, 09.04. си взех колата от Евгени, бях я оставил за смяна на масло, задни накладки и дискове + нови пружини. Всичко стана бързо и качествено, както винаги! Страхотен професионалист и човек, желая на него и екипа му много успехи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах през сервиза, че исках да погледнем генерацията. И разбрах защо от Шкода са решили да кръстят последния си модел Камик :)

 

viber_image_2019-10-24_10-16-28.thumb.jpg.861f354f59c3e8f46e724310399720bf.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е...като ходиш по гори и паланки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, shaft написа:

Така е...като ходиш по гори и паланки.

 

Тва е сигурно защото е скръндза и не иска да даде 50 лв за хотел... ?

 

П.с. - Аз минах за гуми, масло и филтри. Както винаги - бързи смели, сръчни. Няман търпение да опънат околовръстното до там. Ще стигам за 10 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Имах съмнения относно акумулатора. Нищо, че е нов и се грижа отлично за него. С мултицет не мога да хвана това, което ме интересуваше. Имах път покрай сервиза. Независимо, че нямах записан час, направиха една бърза проверка и се оказа, че всичко е перфектно. За което благодаря.

 

20200518_101043.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как не съм се сетил... Можеше да помоля Евгени като ходих за масло и филтри да проверят и моя. Някакъв Банер е, супер стар е според мен и са го метнали на колата като е влезнала в България. Аз го търкалям вече две години и половина. Той е според мен на още толкова... Ще каже "Мяу" всеки момент, макар че няма никакви симптоми.

Това е такава машинка, дето симулира въртене на стартен, налЕ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Миналата седмица и аз посетих Евгени за обслужване на Октавията. Масло, ангренаж, верига и обтегач на маслената помпа и малко тампони. Всичко беше изпълнено перфектно, с внимание към детайла и автомобила като цяло. Огромни благодарности на целия екип! И за финал, една снимка, която да покаже, че там не се ремонтират само Шкоди ??

 

20200618_100124.thumb.jpg.d01c30fe6c202929b558871262d4d1e5.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Миналия уикенд, на слизане от Драгалевци, от задницата на колата се чу страшно изпукване, последвано от дрънчене на метал при каране на паваж и определени неравности. Ясно, може би пружина, може би щанга, скъсан болт. Нещо се е предало. Пружините съм ги сменил скоро. Ама с качеството на частите за по-старите коли човек вече всичко може да очаква. Така или иначе трябваше да записвам час за масло, филтри и задни биялетки. Отивам в сервиза и след малко Гената излиза и се хили. Явно е крайно време да си купя Шкода Камик. По-горе в темата бях пуснал една снимка как камък се беше заклещи между генерацията. И този път не беше друго. Застъпил съм с вътрешната част на задна лява гума камъчето, оттам то изхвърча и се удря яко във вътрешния борд на задна дясна джанта и набрало скорост, се мята отгоре на задния десен носач.

 

Имах забележка към развъртането на мотора. На два пъти през последната седмица ми забиваше муцуна при рязко ускорение. Грешки в компа нямаше, гледах. Но Гената след една минута заигравка реши - датчик колянов вал. Смени го и проблема изчезна.

 

Та така. С нови филтри, ново масло, две нови задни биялетки, нов датчик и един камък по-малко - ами доволен съм :P

 

Този път реших да заложа отново на Liqui Moly за масло. Та след още 15К километра ще знам кое е моето - Motul или Liqui Moly. Bardahl отдавна отпадна от класацията, дори в бутиковата си литрова тенекиена разфасовка.

 

20200925_142842.thumb.jpg.97286935dd89c93b10075abdc64afb37.jpg

 

20200925_142753.thumb.jpg.94d3d8b0857a6b056b90fa7153cbfa9d.jpg

 

20200928_093222.thumb.jpg.8b836120a997c1f11a9ca7fd6f4f106a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еб@@си Скалата (Scala-та) и камик-о (Kamiq-o) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Mishelle написа:

Bardahl отдавна отпадна от класацията, дори в бутиковата си литрова тенекиена разфасовка.

Ще споделиш ли защо е отпаднало? Питам, защото и аз съм му вдигнал мерника, а уж беше мега хвалено масло

Ще те помоля и за Лики Моли да споделиш мнение. Предполагам е молибденовото.

Относно сервиза, предполагам с ремонта на Околовръстното си е сменил местоположението. Ако е така къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над средния клас масла не мисля, че има лошо масло, стига да се спазва спецификацията за автомобила. Но не винаги едно и също масло работи еднакво добре в различни двигатели, независимо, че покрива въпросната спецификация. При мен случая с Bardahl е именно такъв. Пробвах на 2.0 TFSI преди 3 смени Bardahl XTEC 5W40. В началото всичко беше ОК, но след 7-8000км пробег двигателя стана една идея по-шумен на празен ход (в движение няма как да го чуя). Наскоро приятел с Пасат дизел 170 коня беше сложил от литровите тенекиени разфасовки на Bardahl и ми звъни един ден, оплаквайки се, че в началото се е кефил на макс, но след почти 7000 км пробег ще го маха. Причината - като при мен, увеличен шум. Преди и след Bardahl бях с Motul 8100 X-cess 5W40. От смяна до смяна няма разлика в работата на мотора. Което конкретно за моя двигател, между тези две масла, Motul-а определено е по-добрия избор. Преди няколко смени на маслото пробвах LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W40. И бях доволен. Реших отново да го пробвам, за да го съпоставя с посочения вариант на Motul. За сега, след има-няма 600 км пробег, мога да напиша, че с LIQUI MOLY двигателя работи една идея по-тихо, но по-важното е, че с Motul от време на време си чувах повдигачите при сутрешно палене. С LIQUI MOLY не ги чувам. Но е рано още за конкретни заключения. Ще споделя повече, ако не забравя ( :) ) преди следващата смяна на маслото.

 

И да се върна на първото изречение. Колегата @Izolini пробва Motul и Bardahl. Предстои му смяна на масло. Ще източи Motul-а, защото е по-доволен от Bardahl, който при него държи малко по-ниска температура на маслото. Така че не мога да кажа, че Bardahl е лошо масло. Но не е моето.

 

Относно адреса на Трансексперт. Същия си е, няма как да се промени заради ремонта на околовръстното. Сервиза си работи. Малко по-различно е захождането към него, но като се чуеш с Евгени, той ще ти обясни.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Миналия месец дойде време за смяна на масло на шкодето. Чухме се с Евгени и се разбрахме за час. Като отидох на място ме упъти как да вляза в двора на сервиза (заради разкопките на околовръстното). Каза, че мога да изчакам на място за да не се разкарвам - варианта ме устройваше. След около няма и час всичко беше готово. Евгени обясни какво е забелязал и какво да имам предвид за смяна. Бързо, качествено, коректно. А началото на тази семица шлепа беше приет за проверка на сходимост. След среща на задна дясна гума с паркинг-елемент волана се килна леко в дясно. Отново бърза реакция и качество от страна на екипа на Трансексперт. Този месец се каня да водя и един Citroen за смяна на масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет, 

и от мен :) 

Смело ще заявя, че откакто посещавам сервиза на Трансекперт
и се доверявам на Евгени, нещата с подръжката на моята Шкода Октавия,
някак се улесниха и придобиха така желаната от мен цикличност, която е
важна при прогнозиране (много ми е важно) на време и финанси. 

Доволен съм, но се вслушвам в много от съветите, които ми дават там!

Скоро, когато оправят и пътната артерия пред сервиза, ще е напълно и 
лесно достъпен, както си беше и преди! :) 

Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямам доверие на официалния сервиз, независимо, че отново става дума за гаранционен автомобил, решението за мен е едно и то е ясно. Записах си час, останалото оставих в ръцете на Трансексперт. Отлично свършена работа по неШкодата Пежо 3008. От вносителя София франс ауто има още много да учат... Благодаря ви, живи и здрави бъдете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Я да видим как се работи по един от клубните автомобили :)

Немалко проекти са минали през Трансексперт. Заради знанието и вниманието към всеки един детайл, с което подходждат от сервиза. Освен за текущи ремонти и смяна на консумативи, всеки може да се довери на опита и вниманието на екипа. Както е направил за пореден път @Stucata. Който го познава знае, че е педант и няма да повери автомобила си на кой да е. Подробности - в темата му за по-бързия Superb.

 

Това, за което съжалявам е, че бях забравил за кога си е записал час. И не можах да се порадвам на доработките по колата и да видя на живо черните дискове, преди да ги е изтъркал. Ама така е, като не ме подсеща, ще си гледа телевизия на втория етаж сам :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Нямах време да драсна пак, че ме налегнаха ангажименти. Миналата седмица оставих за основно обслужване едно фирмено Транспортерче - дискове, накладки, ангренаж, пистов ремък, билаети, тампони, масло, филтри, антифриз и т.н. Бая работа имаше по буса, но пък като се има предвид, че през последните близо 5 години освен масло нищо друго не е правено по него, си е супер. После закарах и Вольвотйо за регулярно обслужване. Та докато бях при Евгени се запознах и с един готин собственик на Фабия.

 

Отново благодаря за отлично и грамотно свършената работа, както и за приятелското отношение и търпение при обясняване на кое, как и защо по извършените сервизни дейности.

 

vw_transexpert_2021.thumb.jpg.ebc83e9098e191025d47cb7847efd221.jpg

 

volvo_transexpert_2021.thumb.jpg.c74d197aa5038bc0e45221d5652ce07e.jpg

 

fabia_transexpert_2021.thumb.jpg.1cf15ccc0c3bc837968f7513771813ba.jpg

 

А тук си джиткам с кеф по северната с буса след като си тръгнах от сервиза:

vw-2_transexpert_2021.thumb.jpg.4e7928832bfcf60c3e24b32f46a48c10.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

За пореден път благодарности на Евгени. Трансексперт продължава да е единственият сервиз, в който си оставям колата напълно спокоен. Нямам притеснения, че ще имам надрани джанти при монтаж на гуми, знам, че всяко нещо, за което ме е посъветвал е внимателно проверено преди това. Вчера отидох за едно, по пътя се сетих за още няколко неща. Всичко беше оправено и проверено в кратък срок. За всяко нещо ми се дават опции и се комуникира с мен.

Стигането до сервиза вече е супер бързо с новата част на Околовръстното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Пиша с доста голямо закъснение от 3 седмици, но първо исках да натрупам впечатления.

 

Списъка с направеното от Евгени е огромен - всички ремъци и ролки, вкл. на маслената помпа. Тампони на предни амортисьори с прашници, същото и на задните (след разглобяване се появи и виновника за скърцането в задницата - счупена пружина, та и те са сменени). Всички тампони на предни и задни носачи. От години опявам по различни сервизи, че имам проблем с тампоните на ДВГ, но навсякъде отговора беше "нищо им няма". При Евгени си замълчах, но той ги хвана веднага. Ремонт на съсипаната преди години в ЕТ кора под двигателя. Ремонт на (много дразнещо) дрънчащ заден десен спирачен апарат. Смяна на снадка на ауспуха. Това, в комбинация с тампоните на двигателя, прекрати изявите на римския пълководец Вибраций при каране с ниски обороти на 2ра, за които обвинявах скапаните съединители на 7DSG.

С 3 думи - много съм доволен! От отношение, кадърност, скорост за извършване на ремонта.

 

Благодаря!

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и аз на Евгени, за консултацията по телефона, отностно кола, която е поддържана и обслужвана от тях. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица сервиза обслужи Touareg-а на сестра ми. Доста работа се свърши - масло и всички филтри, предни дискове, преди и задни накладки, подмяна на един от маркучите за антифриза, подмяна амортисьорите на предния капак, реглаж на една от вратите и още куп дребни неща, които имаха нужда от доизкусуряване. Останаха едни щипки на декоративни лайстни за подмяна, поръчани са, утре ще ги сменят и тях. Провериха и донапълниха климатика.

 

От последното реших и аз да се възползвам, че от 6 години не съм го проверявал, не че толкова го използвам де. Та вчера сутринта  се отбих за една бърза манипулация, оказа се, че си е имал нужда. Ако някой се чуди къде да му проверят и евентуално дозаредят климатика, в Трансексперт го правят, машината им е добра.

 

IMG_2630_small.thumb.jpg.e98fb2d5f4feb23083b8692b41a7a974.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти "ходиш" (not) както си трябва като мен - всяка година ? 

Аз го бях докарал само до три без ходене. Евгени ме закачи, доля там каквото трябва. И даже беше приятно изненадат, че за толкова време е загубила толкова малко (не помня точното количество).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам навика. На предишните коли никога не се е налагало да доливам фреон, масло и т.н. Ама във ВАГ групата се налага да следиш разни неща, за да не ти е скучно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, забравил съм - и при мен имаше проверка и дозареждане на климатика (не беше проверяван от както колата е излязла от завода), но понеже го ползвам малко трябваха само 200 грама фреон. Също смяна на антифриза и казанчето, масло, всички филтри, сваляне и почистване на картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвайте ги тези климатици .. по-вероятно е да сътворите глупост при прегрял мозък , от колкото при прегрял двигател ;)

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.