Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    69

  • shaft

    25

  • sauber

    24

  • legaltk

    13

Днес само до обяд бяхме 4бр. Шкоди,плюс едно Кади на колега от клуба.

Аз откога му разправям на Евгени да слага логото на марката отгоре на сервиза.

Да бе, забрави. Ако го направи аз къде ще си ремонтирам бебевоза? :P

 

Миналата седмица, в петък, Буреноска получи за задните си амортисьори нови опорни тампони и комплект маншони. Всичко беше избрано по препоръка на Трансексперт. Отново им благодаря за съветите, коректността и отлично свършената работа!

 

trans_27_04_2018-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А във връзка с чек енджина.... Да благодаря на Евгени за това, че прояви разбиране и ме набута между другото, за да смени датчика за диференциално налягане...  Наистина благодаря!

Както винаги... Дори не си правя труда да вдигам капака и да гледам отдолу. Спокоен съм, че всичко е както трябва! 

Редактирано от Коко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Миналия петък посетих сервиза за смяна на масло и филтри. След предварително запазен час разбира се. Всичко се случи точно когато и както ми беше обяснено предварително в телефонния разговор. Тръгнах си от там доволен.

Беше ми обърнато внимание и на някои забелязани допълнителни дребни неща, които се разбрахме да бъдат оправени в някое от следващите ми посещения. А следващи посещения определено ще има :)

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Някой може ли да даде актуален телефонен номер на сервиза? В темата тук, а и в нета намерих 0885271200, но звъня от няколко дни и ми дава, че тела е изключен или извън обхват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е телефона ,но сервиза е в отпуск. И аз се извинявам за спама , не дочетох мненията преди да пиша коментар :)

Редактирано от ohboli19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Отпуската на сервиза отмина. По този повод се възползвах да започна някои ремонти по ходовата част. Да й е комфортно на жена ми, когато кара колата :)

 

Отново благодаря на Трансексперт. Защото за пореден път изпипаха всичко до най-малкия детайл. Ремонта ще продължи и другата седмица, когато с удоволствие ще ги посетя отново.

 

IMG_0582.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко thrash metal, може би. :banger_2: :tongue_1:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метал слушам от време на време. Ама чак траш не бих си причинил :P

 

На снимката е заден диск. Ето какво има на него:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя Трансексперт са най-добрите. Професионално отношение, интелигентни и мислещи хора - точни и безкрайно коректни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Частите пристигнаха. И да исках (а аз не искам) алтернативни, няма. За тази кола само оригинално, GM. Вносителите на Опел за България могат само да се учат от експедитивността на Трансексперт. Съответно вече всичко е монтирано. С подобаващо внимание и умение. Благодаря ви за всичко момчета, големи сте!!!

 

Боре, компактдиска вече е заменен с грамофонна плоча :P

 

IMG_0829.JPG IMG_0832.JPG IMG_0841.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре бащата има час за смяна на филтри и всички видове масла. После ще напиша отзив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре бащата има час за смяна на филтри и всички видове масла. После ще напиша отзив.

След сменените масла и филтри, съответно и дадени препоръки, баща ми е останал доволен. Даже ще направи повторно посещение за смяна на комплект ангренаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да драсна и аз малко впечатления...

Преди месец почти си записах час при Евгени, ‘щото колата се размрънка, че не ѝ стига налягане и съответно се маскира на “умрел дизел” и ми лазеше по нервите (въпреки намаления разход на гориво). Онзи ден оставих сутринта колата в уречения час и докато дръпна една кафе, Евгени (с който всъщност се запознах в този момент) дойде с диагнозата и съответно различните варианти за отстраняване на “заболяването”. Тъй като ми предстоят не малки пътувания, съответно колата трябваше да е “в час”, колкото се може по-скоро. Та нямаше време да чакам доставка на заместител и оригиналния актуатор бе поръчан, доставен и монтиран в рамките на деня и преди 16:00 получих обаждане, че е готова за път и постижения! Междувременно бяха сменени двете биалетки и една скоба на ауспуха (като преди т’ва се бях чул с Евгени, за тях).

Впечатленията ми са абсолютно и изцяло положителни! На всичкото отгоре бях забравил, че имам клубна карта и като плащах, ме попитаха за наличието на такава и съответно ме изненадаха с отстъпка в цената (не малка) за което съм благодарен също! Много е хубаво да среща човек такова отношение и да изкарва автомобила без да се чуди дали всичко е ОК! Поздрави на целия екип на сервиза и голямо Благодаря още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги посетих днес и за пореден път съм доволен. Вярвам им на тези хора.
Смених маслото на скоростната кутия, ангренажен комплект, водна помпа и антифриз.
И ако мога да съм полезен на някого, ето фактите. По книжка дават ремък да се сменя на 210 000 км.
Колата е на 120 000 км, ремъкът беше за смяна, а водната помпа започнала да тече.
Явно важи правилото за годините, около 6 години, без значение от изминатите километри.

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, тъй като и аз съм със същия двигател, ако се скъса ремъка преди 210 000 км ще се "ангажират" ли от ЕТ с ремонта.....Иначе и аз не мисля да чакам до тогава де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, ремъкът няма да се скъса, той е адски здрав, но може да превърти/да прескочи зъб. Ролките са по-голям проблем. Ако са некачествени - те се разпадат при разглобяването.

 

Виждал съм ангренаж на около 12-13 години, не беше сменян 200 000км и беше целия на бели конци... Колата така дошла от Италия. Новият собствен решил да я обслужва още в самото начало, и добре е направил. Ремъкът беше тотална щета, но двигателя пали и работи.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Предни биалетки, 4 броя нови пружини, нов пистов ремък, нови предни опорни тампони и малко нови болтове. Ново масло, сменени всички филтри. Както винаги с професионалния стил и подход на Трансексперт. За което отново благодаря :)

 

Догодина нови летни гуми. Повече с Nokian няма да обуя никоя кола. Нито с летни, нито със зимни гуми... Не го послушах Гената като ги купувах. От сервиза изпълниха поръчката ми защото аз така исках. Е, вече ще слушам какво ме съветват :)

 

TE_vRS.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.