Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лед светлинки в цялото купе


Anubis

Recommended Posts

И така приятели да се похваля, цялото интериорно осветление вече е лед :)

Общата консумация на на 12 крушки е 4,2W s_flag .

За да е пълен кефа смених и крушките на фаровете с Xenon-Like абе кеф :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xenon-Like какво ще рече? Ксенон или сини (лилави кат' цигански гащи) крушки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на фаровете са Osram XENARC® COOL BLUE® INTENSE 6000 К светят бяло към синьо.

Габаритие са пак са Осрам но не помня модела точно и те светят бяло към синьо.

 

В купето и на огледалата всичко е Narva ледове. Ще пробвам да ги снимам но светкавицата убива ефекта.

На живо трябва да се скиват, според мен са много яки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимки!

А така само ни текат лигите - без да знаем за какво става въпрос, и как изглежда всичкото! :mrgreen: smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартирахме с фаровете :)

 

IMG_20130311_190211_0.jpg

 

После с габарита

 

IMG_20130311_193956_0.jpg

 

Вече сменени

 

IMG_20130311_193918_0.jpg

 

Снимките са от телефона и ...

 

Сега и от купето. Снимани са на светло днес.

 

IMG_7579.JPG

 

И на вратата.

 

IMG_7580.JPG

 

Довечера ще пробвам как ще станат снимките на тъмно s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един малко глупав въпрос :).Фаровете с h7 ли са или са пригодени за ксенон?Наистина се е получило много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И при мен мъждукат но засега не е имало проблем( с акумулатора имам предвид)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен светят много добре! В купето е бяло като ден, в багажника е малко по-слаба светлината но това зависи от броя крушки в плафона, но въпреки това е в пъти по-силна от нормалните крушки.

 

Ако се сетя довечера ще я щракна да видите как свети вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че ако сте взели хубави диоди, проблеми с мъждене не би трябвало да имате. От поне година съм диоди взети от Луксима в купето и предните гарабити и никога не са ми мъждели. Светлината е наистина бяла, а не синьо-лилава, като на повечето китайски ментаци. Но пък и цената не е като на гореспоменатите. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е моите са китайски,затова сигурно мижат,ама не е фатално,а в багажника сложих две с по двадесет диода и свети като ден.

Аз искам да сложа и на габаритите но ми дава веднага грешка,пробвах с всякакви крушки и не става ](*,) даже и на Филипс купих и пак не стана.

светват за момент и изгасват,модула спира тока към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам за габаритите-ледовете са малко по-специални.

Интериорните не са направени да светат постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото са по-качествени диодите, толкова по-силно ще мъждукат в изгасено състояние smile049

Не се притеснявайте за акумулатора, тестовият ток при обикновена крушка е същият или по-голям!

Мъждукането се оправя с резистор паралелно на крушката, около 1Mohm би трябвало да свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявайте за акумулатора, тестовият ток при обикновена крушка е същият или по-голям!

Това е така да, но при обикновенна крушка тества и след това модула заспива,а при лед не можеше да заспи поне при мен и акумулатора падаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... около 1Mohm би трябвало да свърши работа.

 

Дали? Ако с толкова успееш да го излъжеш ще е екстра, ама според мен ще трябва да е доста по-нискоомен, а тогава вече се губи смисъла от ЛЕД.

 

То зависи какво има в модула де. Така и не съм намерил читаво описание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз стигнах до заключението, че това, че диодите не мъждукат, не значи, че модула е заспал.Също така е достатъчно поне една крушка в плафона да е с нормален товар, че модула да заспива.Не е нужно и трите да са със съпротивления.При мен съм с 330 ома свързани паралелно на средната крушка в плафона.

 

Дали? Ако с толкова успееш да го излъжеш ще е екстра, ама според мен ще трябва да е доста по-нискоомен, а тогава вече се губи смисъла от ЛЕД.

То съпротивлението ще разсейва мощност, само когато плафона свети.Като е заспал модула, ток през съпротивленията няма да протича и ще ти е все тая дали ще имаш едно съпротивление в повече в плафона.Също така пак общата консумация и на трите диода + съпротивлението ще е по-малка от на обикновените крушки.Ако е за габарити съм съгласен, че се губи смисъла, ако идеята е да се пести енергия.Ако идеята е всички крушки във фара да светят в един цвят, то тогава има смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.