Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Публикувано

Сивата само не ми харесва, много безличен цвят.

Публикувано

Абе всичките са хубави.Но най-не бих си купил синята-мнооого цигански цвят и червена.Сребристата ми е много безлична-тя ми е най грозна.Черната-при нея се губят някои детайли и мноого трудно се поддържа.

След бялата, сивата бих си взел.

Междудругото зелената е циганско зелено пак,но ми харесва.Може да е и защото предната ми беше пак зелена... :Pskoda-octavia-rs-skoc11_51dd7a6c2ca1d-im

Публикувано (Редактирано)

Сами като гледам тези "лайсни" на вратите на синята и черната ... мисля, че няма да стоят на бялта РС-ка ... Black пакета си е най-добре...

Мисли имаш още време ;)

 

П.С. хромираните лайсни може ли да се боядисат в "пиано лак" черен, както на багачката???

Редактирано от N.Zlatev
Публикувано

Абе то може всичко,ама не ми се занимава.С черния пакет ще е и с гумените лайсни.Ще ги преживея.

Публикувано

Нека да за цигански.Как няма кой да ми подари една.. :lol: Благородно ви завиждам.Леко чакане!А за цветовете въпрос на вкус.Кафявия топаз металик на О3 също е много добър според мен.

Публикувано (Редактирано)

Яд ме е , че спряха тъмно сивия металик, това щеше да е хубаво решение. Засега нямам цвят фаворит. Турското синьо, жълто и зелено ги изключвам поради прекалената им натрапчивост. Сребристото е класика, ама за Порше, тук наистина доста обезличава колата...но е решение все пак, ако търсиш скромност.Черното не и отива всякаш. Бялото и червеното ми харесват най-много, но и двата цвята са ми спорни като решение, защото на едни коли отиват, на други не. Бялото ме дразни , защото е избора на всяка мутреса за Ауди или Бенц, макар че тук няма връзка. Сивото тип баданарка май ще се окаже най-куул избора...абе проблеми, проблеми...

Редактирано от bubaru
Публикувано

Сами, не издържаш вече , нали?

Публикувано

Да,наистина,не може да се поръчват с 19-ки.Някой голям маниак ще е този :)

И кво,аз ще чакам до март-април ли :(  Да се настройвам психически значи.

Публикувано

За България не казват нищо - сроковете са за Англия.

Публикувано

То само комбита бе :) Да ни дават по-бързо лимузините на нас.

Повечето са дизели.

Публикувано

В Англия и Германия са луди по комбитата, предимно се поръчва комби vRS.

Между другото така и така сме на темата за чакането, имам един въпрос за това. Как и кога разбирате евентуалната седмица за производство на автомобила или поне дали поръчката е потвърдена от завода.

Обажда ли се някой от ЕТ или трябва постояно да ги ръчка човек?

Публикувано (Редактирано)

В Англия и Германия са луди по комбитата, предимно се поръчва комби vRS.

Между другото така и така сме на темата за чакането, имам един въпрос за това. Как и кога разбирате евентуалната седмица за производство на автомобила или поне дали поръчката е потвърдена от завода.

Обажда ли се някой от ЕТ или трябва постояно да ги ръчка човек?

Вярно че много хора предпочитат комбита но си мисля че само от практичност  избора. Според мен  седана седи много по спортно. И красиво :)

Редактирано от Favorit
Публикувано

Ха,ха,мога да започна с очерка от сега ;)

Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:

1-веригата се износва много бързо. :arrow:  Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.

2-масления повдигач. :arrow:  Оправен е,друг модел се поставя.

3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. :arrow:  Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.

4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. :arrow:  Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!

Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.

 

 

Това са много оптимистични и хубави новини.

 

Само за 2.0 мотора ли е информацията или важи и за 1.8 ?

Публикувано

Това за всички TSI ли се отнася или за определени?

Защото при всички по нови TSI е премахнат EGR, който на практика е единствената причина да се цапат входящите клапани.

Само по-старият BZB има EGR, всички по-нови CCSA, CAXA, CDAA, CCZA и CDAB нямат EGR.

Съответно няма причини и да се добавят нови инжектори за да мият несъществуващ нагар.

Публикувано

Ами маслените пари,забравихте ли ги ;) И те също са причина за натрупване на нагар,а те не са премахнати.И не е премахнат АГР-а,а е в главата. И за 1.8 се отнася.

Октавия 2 РС тси беше с двулитров двигател с ремък,а 1.8 беше с верига.После всички станаха с верига.Сега всички са верига и 2.0 и 1.8.

Публикувано

Ами маслените пари,забравихте ли ги ;) И те също са причина за натрупване на нагар,а те не са премахнати.И не е премахнат АГР-а,а е в главата. И за 1.8 се отнася.

Октавия 2 РС тси беше с двулитров двигател с ремък,а 1.8 беше с верига.После всички станаха с верига.Сега всички са верига и 2.0 и 1.8.П

Погледнах преди малко моята. Не видях инжектори в колекторите, но може да не съм догледал. :sorry:

Публикувано

Тук говорим за 1.8 и 2.0тси.

 

Какво ти трябва повече :)skoda-octavia-rs-rs3-img.jpg

Публикувано (Редактирано)

В много интересна посока е тръгнала темата!

Това са много оптимистични и хубави новини.

 

Само за 2.0 мотора ли е информацията или важи и за 1.8 ?

 

Важи с пълна сила според мен и за 1,8. Ето един интересен линк за новостите при 1.8 въпреки, че е за Ауди и е на английски:

http://www.autoblog.com/2011/08/05/meet-audis-new-engine-the-1-8-tfsi/

 

Това за всички TSI ли се отнася или за определени?

Защото при всички по нови TSI е премахнат EGR, който на практика е единствената причина да се цапат входящите клапани.

Само по-старият BZB има EGR, всички по-нови CCSA, CAXA, CDAA, CCZA и CDAB нямат EGR.

Съответно няма причини и да се добавят нови инжектори за да мият несъществуващ нагар.

:eusa_naughty:  - не е премахнат ЕГР, а се намира в самото турбо и главата! - ако някой иска да прочете повече, мога да пусна линк, но е на английски

Сами, гледам че при 1,8 има и друго нововъведение - променлив ход на клапаните - мисля че важи и за 2,0?? 

:cheers:

Редактирано от t5onko
Публикувано

Да,променливия ход на клапаните си го има още при първите тфси 1.8 при Шкода от 2008-ма май бяха въведени.

Публикувано

Тези от АБТ - голми магюсници, вдигат мощноста с 70 коня, но елисиите съшите... резипрочно и разхода?!?! А максималната скорост замо с 5км/ч повече ?

Публикувано

:eusa_naughty:  - не е премахнат ЕГР, а се намира в самото турбо и главата! - ако някой иска да прочете повече, мога да пусна линк, но е на английски

Пусни линка,ще е интересен за колегите.Нищо че е на английски.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.