Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

В сайта на "BRISKODA"  се заформи спора за цвета на две новополучени RS-ки с цвят " Rio Red ", с мнения от ... :eusa_clap:  до ... :eusa_naughty:  .

http://prikachi.com/images.php?images/876/6840876k.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/887/6840887l.jpg,

което означава, че ако "преместят волана и скосят задницата", може и да пратят нещо към България(примерно Коледен подарък).

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Публикувано

Пусни линка,ще е интересен за колегите.Нищо че е на английски.

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/muupublic/share/18TFSI.pdf

Много е интересно охлаждането на мотора!  Сами, измислили са го това дето те притеснава. 

Публикувано

На този пдф филе се вижда какъв път мина ангренажната верига... с тези обтегачи и малките зъбни колела в долната част...

Публикувано (Редактирано)

Part 2 - Mixture formation, combustion method and turbocharging:

https://www.dropbox.com/s/nytn3jgncvv9swu/The%20new%201.8l%20TFSI%20engine%20from%20Audi%20-%20Part%202%20-%20Mixture%20formation%2C%20combustion%20method%20and%20turbocharging.pdf

 

---

 

Оказва се, че поне за 1.8 TSI двигателите в Шкода все още се използват само Gen 2.

Даже и в Октавия 3, независимо, че са вдигнали мощността от 160 на 180 к.с.

Редактирано от chavdarlk
Публикувано

Октавията е най-красива :flag_skoda:

Публикувано

Абе, що им мърдат така стрелките на горивото бе  :plate_sorry: 

 

 

 На мойта не съм и виждал така да пада стрелката, .........и то за един рън 0-250   :moto:

Публикувано

Егати, бензина на еластичност направо го размаза.... а доскоро се имаше за правило, че дизела вървял по-добре в ниските...

Публикувано

Егати, бензина на еластичност направо го размаза.... а доскоро се имаше за правило, че дизела вървял по-добре в ниските...

Все пак турбото много променя нещата, а и 6-та на бензина е по-къса.

Публикувано

Абе да ти кажа,не е много по-къса.Със 100 е на 2100 оборота бензина! Дизела е с 1700об. 400 оборота-разлика.

Признай си,че новия ТСИ е страхотен мотор за кубатурата си и мощността си ;)

Публикувано

Един познат поръча RS дизел веднага след като я листнаха в ЕТ. Уж щеше да дойде за Коледа, сега му казали ...още поне 2 месеца.  :wacko_1:

Публикувано

На мен най-сетне ми излезе седмица на производство - последната на януари. Надявам се до средата на февруари да е при мен новата красавица. :)
Поръчал съм я на 5 октомври.

Публикувано

Е,БРАВО

Аз на 11 октомври съм я поръчал,да видим... :moto:

Публикувано

Здравей Gencho, да попитам имаш ли поръчан Адаптивен темпомат (ACS - "PLI"), защото аз съм я поръчал на 17.09.2013 и в понеделник още нямах седмица на производство.

Публикувано

Здрасти Iliya,

Не, не съм поръчвал активен темпомат.

От Еуратек ми казаха, че точно той и навигацията бавят колите, поръчани с тях, около месец. :(

Публикувано

Днес на Кръстовището пред Спиди в Горубляне видях една синя RS-ка.

Явно вече има доставени коли.

Публикувано

 

Много,готино направено клипче и представяне на модела.Качеството е супер също.Приятно гледане.

Публикувано

Обърнете внимание на това какво казват в 17:50 от времетраенето на клипа.

244 к.с. ли казват? И 395 nm.

Публикувано

От клипчетата които гледам,забелязвам,че Автомобилите ТСИ с ръчна кутия,имат доста по-дълги скорости от тези с ДСЖ!

100км с ръчна кутия се правят на 2-ра ,а с дсж на 3-та.

На 2-ра предавка ДСЖ кутията с 6000 оборота е с 80км. На 3-та с 6200об. е със 140км.

На 2-ра предавка механичната кутия с 5900об. е със 100км. На 3-та 6100 е със 150км. На 4-та със 6100об. е със 190км.

Публикувано

Ще се научите и Вие ,че истината е в бензина и винаги е била там.Относно новата Октавиа-хубава кола,но при прекачване от моята на новата ,не усетих адската разлика.Първо килограмите -Октавиа 2рс тежи 1420 кг с половин резервоар с гориво и с резервна гума 16 цола стоманена 205/55/16,усилвател и предна линия на 18ки.Теглото с пълен резервоар на новата за Германия е 1425,като резервоара събира 50л тоест 40кг.Двигателят е различен -алуминиев блок,на ниска степен на сгъстяване-загрява доста по-бързо и там е предимството в разхода,но за сметка ма издръжливостта.Веригите бяха проблемни,сега уж са оправени,основната разлика е в разгръщането на мощността-ТФСИто прави пик на 2300 оборота,новия мотор е доста по-плавен и една идея по силен във високите -за сметка на ниските обороти.Относно шасито -усеща се диффа,но всеки път когато тръгна да я натискам включва ЕСП и от там хубавите спирачки и хубавото шаси са по-дяволите-като малко Мерцедесче

Публикувано

Европейците в миналото винаги са имали за цел да правят издръжливи двигатели и въобще превозни средства.Сега обаче са притиснати с тези емисии да намалят обемите,да усложнят електроника и периферия.ЕА888 генерация 3,според мен е сериозна стъпка надолу най-вече с намалянето на дебелината на стените на цилиндрите изпускателен колектор вграден в главата,намаляне на големината на основните лагери и тн.

Публикувано

Октавията (РС-ТДИ) на Аутолукс Благоеград (на колегата pandaliev) вече се движи из БГ пътищата!

 

П.С: Даже има и шпионски снимки!

Публикувано (Редактирано)

Мисля ,че я засякох един ден . Незнаех че е печка  :smoking_1: , иначе е голяма красавица облечена в черно ...

Редактирано от a4tech

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.