Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Яките Шкоди по Чехия всичките са със тая джада. 130 евро не е много, не е и малко, но тва решава проблема кардинално и завинаги. По-скъпите модели могат да щракат и 4 бобини, което изхвълля и делкото. Ето цялата продукция на чехите:

http://imfsoft.com/hardware/products.asp

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

Публикувано

Яките Шкоди по Чехия всичките са със тая джада. 130 евро не е много, не е и малко, но тва решава проблема кардинално и завинаги. По-скъпите модели могат да щракат и 4 бобини, което изхвълля и делкото. Ето цялата продукция на чехите:

http://imfsoft.com/hardware/products.asp



Е, ти па. Елементаретен оптрон, подпрян с транзистор и някакъв разпределител, ползващ аванс коректор отпреди 20г. 
Публикувано

Е, ти па. Елементаретен оптрон, подпрян с транзистор и някакъв разпределител, ползващ аванс коректор отпреди 20г.



Ванка , съгласуването на всички използувани сензори за безконтактни запалвания към един изпълнителен механизъм
знаеш , че без микроконтролер просто не става! :)
Публикувано

Преди няколко години, бях се зарибил да слагам на Явата такова запалване. А до колкото за Шкодата ,ще ми е една от последните грижи.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Днес ми остана малко свободно време, и свалих 135 ака, дори направих снимки. Измислил съм как да приспособя стартера-планетен редуктор на 120 ковата кутия. Също така ще ползвам формановия феродов диск.

 

032140001-big.jpg?r=0

032140002-big.jpg?r=0032140003-big.jpg?r=0032140004-big.jpg?r=0

032140006-big.jpg?r=0032140007-big.jpg?r=0032140008-big.jpg?r=0032140010-big.jpg?r=0

Публикувано

Като го гледам какъв е отвън, не ми се мисли в какво състояние е отвътре. Успех ти пожелавам и ни дръж в течение как се развиват нещата, за да помагаме, ако се наложи!

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Както казах , че ще си карам с формановия феродоф диск. Преобразен е ,а снимки по-късно.

 

032206269-big.jpg?r=0032206270-big.jpg?r=0032206272-big.jpg?r=0

Публикувано

Как ще ме посаветвате, относно олекотяването на маховика ? Да го пилна ли на струга , или така да си остане?

Публикувано (Редактирано)

Какво искаш да имаш - по-добър респонс или тяга,инерция?

Редактирано от lent
Публикувано

Какво искаш да имаш - по-добър респонс или тяга,инерция?

Ако търсиш обективен баланс м/у двете , не прекалявай с повече от 1/3 от общата му маса. ;)

Публикувано (Редактирано)

По-скоро нещо между двете.Но се опасявам да не загуби максимална скорост и тяга по нагорнище.Ами ще трябва ли да се балансира след олекотяването му?

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано (Редактирано)

По-скоро нещо между двете.Но се опасявам да не загуби максимална скорост и тяга по нагорнище.Ами ще трябва ли да се балансира след олекотяването му?

Задължителен баланс. Не прекалявай , ще загубиш кинетична енергия по трапа :) , иначе си приготви и 4 степенна 4 ,44 кутия от 1000МБ или С 100.

Или най добре не пипай за начало , съсредоточи се в/у моторния тунинг.

Редактирано от fulcrum
  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Проекта върви бавно но славно. Ето и преобразения термостат.

 

032350815-big.jpg?r=0032350816-big.jpg?r=0032350817-big.jpg?r=0032350823-big.jpg?r=0

  И да задам няколко въпроса: Може ли да сложа термостат от Форман или само от 120? А водна помпа от 120 с обикновенна турбита става ли? Щом ще ползвам 136 бутала колко да отнема главата 1мм, добре ли е ?!

Публикувано (Редактирано)

По принцип термостата от Форман-а ще пасне в тялото,но той е за 87-88 градуса,което е  нормалната работна температура за този двигател.Обаче охладителната система е друга,а сега ти ще ползваш охладителната система на 120-ката.Затова постави термостата на 120-ката,който е за 80 градуса,понеже охлаждащия радиатор е сравнително отдалечен от двигателя.Относно водната помпа - препоръчвам да поставиш 120-кова с голямата турбина.Така ще си осигуриш една прилична циркулация,а термостата ще свърши останалото.Фаворитова също може да поставиш,но пък тя няма щуцера за кръга на отоплението.Относно буталата от 136 - като ги поставиш отиваш на степен на сгъстяване 9,7:1 при заводско 8,8:1,ако,разбира се,главата не е пипана.На 781.135 с глава,която не е пипана сме сваляли 2.5мм,което е ужасно много,но имаше язви и шлайфиста се беше поолял.това със 135 бутала.После се наложи да дръпнем аванса доста - май отиде към 10 градуса.Моя 136-так му шлайфаха главата  0.3мм,а преди  това също е била шлайфана незнайно колко.После със стробоскопа закрепихме аванса на празен ход на 9 - 10 градуса,за да няма детонации.Та според мен ако не знаеш дали и колко е сваляна главата може да я свалиш с 0,5мм или макс. 1мм да кажем и после при всички случаи ще трябва да дръпнеш аванса.

Редактирано от lent
Публикувано

Комбинацията бутала с равни чела , бърз вал и смъкната глава върви с 12 +/- 2 градуса аванс и бензин най-малко 98 октана (със смъкването на главата степента на сгъстяване ще иде към 12:1).

Колкото до маховика - разумен компромис е маховик от инжекцион ... теглил съм двата маховика и инжекционния е близо 3 кг. по-лек и е фабрично балансиран .

Публикувано

Много добре се е получило тялото на термостата. Задължително ползвай термостат от 120, защото при по-екстремни условия, почти сигурно е, че ще прегрява, ако ползваш Фаворитов. Относно маховика, идеята на Гената е най-оптимална. Аз ползвам олекотен маховик от 120ка. Свалени са към 2кг, но не усещам някаква коренна разлика. Не е балансиран след олекотяването и няма някакви странични ефекти. Може би защото не са свалени местата, където са заводските баланси.

Публикувано (Редактирано)

Сега остава да си намеря халуминиева плоча за карба.Но нещо ги няма в Разград,продължавам да търся.

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано

Най-добре някой майстор да ти изработи по чертеж. Не вярвам да намериш готова плочка.

Публикувано

Или да отрежеш  плочката на карба от колектора , да стържеш и след заварка да докараш новия нивел на карба при задномоторен наклон

на Фаво/Фела мотор.Струва си :)

Публикувано

Aбе кранки и досега си кара с наклона, пък си е ок, карай си без плочка, като се намери сложи я.

Публикувано (Редактирано)

Aбе кранки и досега си кара с наклона, пък си е ок, карай си без плочка, като се намери сложи я.

:eusa_naughty:

На  ляв завой при спортно динамично каране придърпва от нарушаване на нивото на бензина

Редактирано от fulcrum
Публикувано

Ще си позволя, мързеливата, да взема линка от важните теми и да го постна тук http://www.rapidity.cz/motor.php по надолу има чертеж за изработка на плочката

Публикувано (Редактирано)

Да уточня само ,че ще карам с SEDR 32 или с WEBER 32 Ако си намеря и осевен ,че плочката ще бъде за наклона ще бъде преходна. Имам нужните машини за изработката на плочката но материала го търся из предприятията в Разград. А за тия сегменти какви , трябва да са ,че тези чешките заминават много бързо каква марка да търся?

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано

Kolbenschmidt

Публикувано

А за тия сегменти какви , трябва да са ,че тези чешките заминават много бързо каква марка да търся?

Тук не съм съгласен ... 2005 взех ремонтен комплект в картонен тубус , с него съм навъртял над 80 000 км. и при последното отваряне на главата (и първо след ремонта) нямаше никакви следи от износване (компресия дал господ , масло не харчи и върви ... абе колко може да върви един Форман) :sorry:

Според мен всичко зависи от консумативите - филтъра да не е менте и маслото да е свясно.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.