Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия проект; от 742.12X към 781.136


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

Чувал съм хора да споменават , че бензин 98 след замерка с октаномер излизал към 93 . Така , че да не вярваме какво пише на колонката на която зареждаме. Аз го имам и това в предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

Чувал съм хора да споменават , че бензин 98 след замерка с октаномер излизал към 93 . Така , че да не вярваме какво пише на колонката на която зареждаме. Аз го имам и това в предвид.

Maлий , то ако се съберат повече от 10 мнения (клепа :D ) за това , кво правим - добавка .Най добре е и аз да се убедя лично , и на мен ми предстои.

да си сложа и настроя бензина , няма да зачитам маркетинговия трик за добавките я. :)

Mи ако е реално 93 - те ти булка Спасовден :D

Ванко , я си сложи 95  , та и добавка някаква там  и си направи една прилична настройка на аванса.И си направи и едно упражнение за сгъстен мотор - постави една степен по студени свещи от стоковите RC 9 Y за 135 мотор , демек за 136 /136 X

по каталог да си в пълен унисон , но това е за вървенето и горенето.

 

Добре , че 781 мотора носи много на пропан - бутан

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като прочетох всички доуточнения относно сглобката на мотора аз лично не мога да дам никакви идеи , защото това няма нищо общо с нито едина фабрична изработка т.е. колега , работиш на принципа проба-грешка .

По каталог за повечето 135 и 136 (58 коня) мотори дават RC12YC , за 136L (60 коня) RC9YCC (двойно меден електрод) и RC9YC за 136Х и за най-старите (до '92) C9YC.

Може да пробваш да залепиш палеца за остта , провериш колко разхожда аванса и да обереш лфтовете в делкото ако има нужда и да си играеш на стробоскоп да си нагласиш аванса в някакъв разумен компромис и забрави каталожните данни , защото в случая те не ти вършат работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, за да не се подразбира, че всеки трябва да ползва добавки, ще внеса корекция:

Жоро, проблемът при него е, че е шлайфал главата много и степента на сгъстяване се е повишила много.

 

Тоше, не става въпрос за твоето мнение. Имах предвид поста на колегата Шкода 130LR/h за детонациите и добавките, което е цитат отнякъде. Извинявам се, че се получи такава двусмислица.

Да, степента на сгъстяване се повишава, когато се намаля горивната камера. В конкретния случай не виждам да е намалена повече от на стоков 136 мотор и обясних каква ми е логиката.

 

.... да се получи нормална компресия както при стоков 136 X мотор. Тя е  10 , 5 атмосфери....

 

Искаш да кажеш - степен на сгъстяване. И тя не се мери в атмосфери! Бъди точен, щото колегата преди няколко поста питаше как може да си измери степента на сгъстяване и току виж боднал манометъра в цилиндъра и познай каква стойност ще извади :)

 

 

 

Чувал съм хора да споменават , че бензин 98 след замерка с октаномер излизал към 93 . Така , че да не вярваме какво пише на колонката на която зареждаме. Аз го имам и това в предвид.

 

Това са тъпи инсинуации, машинации и манипулации /не от теб, а от хората които ги разказват/ Кажи ми тогава бензин 95 към колко ще излезе? Аз също карам коли на бензин и не ме правете на луд! Слагай каквито искаш бъркочи в резервоара. Не ме интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A aa , Жоро не съм си редактирал поста - знам разбира се , просто и при моя 136X e 10, 5 атмосфери и степента на сгъстяване и тя е 10 ,5

 

За всякакви манипулации по запалването - с чешкото съм приключил. :D

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради вдлъбнатите бутала на 135 мотора( на 136 и 136 X са равни) е логично както казва Жоро да се получи нормална компресия както при 

стоков 136 X мотор. Тя е  10 , 5 атмосфери.

 

Добре, ще извадя целия цитат. Тук какво пише? Жоро говори за степен на сгъстяване.

 

п.п. освен това няма зависимост между компресия и степен на сгъстяване. На нов 136 мотор, компресията трябва да е поне 12 атм.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет към колегата от Разград е да пробва да настрои колата с 98-100 октанов бензин,който ще му позволи по-лесно да постигне нормална работа на мотора.А оттам насетне може да пробва и с по-нискооктанов бензин - 95 и ще разбере с колко и как да коригира нещата.Просто няма как при толкова изменения от заводския вид някой да му даде точно становище за аванс и т.н.Но при 95 колата ще загуби откъм динамика.Но това е реалността - спорта изисква жертви.Ако има намерение да изкарва мощност от колата трябва да я кара с високооктанов бензин или с добавки.ако не е това целта му - слага 95 и дано успее да я нагоди да работи що-годе нормално с него.Че при тези цени на горивата си е направо ЛУКС да се кара с високооктанов бензин,който гони 3лв./литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. На нов 136 мотор, компресията трябва да е поне 12 атм.

Mит , химера е Жоро. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире на една 136 ориджинал задномоторна й мерихме компресията - показа 14 атм.

Ти си почти на долната граница. Вземай мерки. Бегачка е все пак. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кaтaложни данни - 15 бара на нов 136.За ремонт след като падне под 11 бара.На 120 нов мотор е 12 бара,под 9 -ремонт.

Редактирано от lent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много ви моля, всички мнения извън темата, да си ги споделяте на лични съобщения !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много ви моля, всички мнения извън темата, да си ги споделяте на лични съобщения !

 

Да, поувлякохме се в коментари :blush:

Ама то са навързани нещата и все за 136 мотора. Споделят се разни данни. Мисля, че ще има някаква полза за автора на темата. Ако желае, може да се разчисти темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против изказванията на колегите. Поне всеки научава нещо от някого , последно сложих 100 октана на шел почти нямаше детонации ,съвсем леки. Днес сложих 95 , вървежа отслабна и на празен ход обортомера "шаваше" между 1000 и 600 рпм. Така , че според мен слагам 100 так и аванса на слух и нещата ще се нормализират. Ще държа в течение нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Само трябва да му купя вакуумен регулатор , че неговия е скъсан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ще стане зaцепвaнето към вaлa на мaсленaтa помпа и колелцето на рaзпределителния вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как ще стане зaцепвaнето към вaлa на мaсленaтa помпа и колелцето на рaзпределителния вал

Яси , технологията е следната - избива се щифта , сваля се зъбното колело , развъртат се 4 - те болтчтета на чашата и сензора на Хол барабар

с центробежния регулатор и оста на делкото излиза навън.

 

Корпуса се захваща м/у два центъра и се стърже на струг до шкодови размери .Има място за монтаж на привода , диаметрите на отвора

и оста са абсолютно едни и същи. Позицията на ваккуум реглера на чешкото и немското съвпада напълно , посоките на палците също. :)Оста на привода се отрязва също на струг до размер на чeшкото.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми това фаворитовото е "брада" . Види ли баир подам ли средна газ започва да прекъсва. И се чуди, какви ли пружини не му ли слагах на къде ли не го въртях. А иначе на пълна газ заминава ..

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.