Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за закупуване на Rapid


angel40

Recommended Posts

Хардуерните сензори и огледалото няма как да добавят с VAG Com, ако ги нямаш. Coming home/Leaving home използва сензора за светлина, така че и той няма как да се активира при липса на съответния хардуер.

Реално погледнато нито едно от тези опции не използвам на моята Октавия, освен ахроматичното огледало, така че не виждам кой знае какво е загубил рапида дотук, като ги няма.

И сензора за дъжд ли не ползваш?!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

  Най-добре автомобилът сам да си шофира. Имам ръце, не съм инвалид. Точно пък сензорът за дъжд е толкова безсмислена "екстра". За мене, де, другиму може и да се струва необходим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сензора за дъжд не използвам, чистачките ми са на off. Направих го така след няколко фалшиви тревоги ;)

Сензорът за светлина го използвам само като пътувам на дълго пътуване, из града фаровете ми се включват много рано, дори и когато настройката е на late. Така, че в града гаровете също са на off.

Leaving/coming home не я използвам, защото съм с гараж, няма нужда, пък и събаря акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сензора за дъжд не използвам, чистачките ми са на off. Направих го така след няколко фалшиви тревоги ;)

Сензорът за светлина го използвам само като пътувам на дълго пътуване, из града фаровете ми се включват много рано, дори и когато настройката е на late. Така, че в града гаровете също са на off.

Leaving/coming home не я използвам, защото съм с гараж, няма нужда, пък и събаря акумулатора.

    :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е въпрос на човек, аз си ползвам всички опции и не виждам нито една от тях да ми е излишна  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е въпрос на човек, аз си ползвам всички опции и не виждам нито една от тях да ми е излишна  :sorry:

:PDT_Armataz_07:

само сензора за дъжд не съм ползвал....казват ,че надрасква стъклото,защото се включва при прашно стъкло,което не е намокрено добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Да де, точно така е, въпрос на потребност е. Когато вали дъжд шофьорът има потребност от почистване на предното (и по-рядко - задното) стъкло. Затова са измислили чистачките и лостът за управлението им. Задоволяват потребността. Другото за мене е излишен лукс и "грешни пари". Всяко нещо около нас има смисъл. Смисълът на това да притежаваш автомобил е да се придвижваш в пространството комфортно, сигурно и по възможност - с по-малко средства. Останалото е свръх потребностите. Поне аз така разсъждавам. Но всеки има гледна точка. Примерно, вчера, на село вече се е разпространила новината, че съм закупил нов автомобил. Коментарите бяха от сорта: "Ама защо не купи едно Ауди за 20 х. лв. и да го стегнеш за 10 х. лв.?"; "Ама защо не взе навигация, то без нея....не кола" и най-фрапиращото: "Белият цвят е супер, но да го беше взел металик". Първото няма изобщо да го коментирам. Относно навигацията - не ми е необходима, а при нужда - имам достатъчно бърз таблет, който е с вграден GPS и с качествен IPS дисплей, на който съм инсталирал безплатна не лоша навигационна програма. Слагам една стойка на стъклото и съм готов. Фабричната навигация, първо, че струва безбожни пари. Второ, инсталирана е долу в панела. Трето, винаги ще съм ограничен от това, което "спускат" от VAG като ъпдейти, нещо като при на Apple продуктите, поради което и тях не използвам. А за белия цвят металик...... не се притеснявам, че бялото ще "избелее" след време. Като избирах Рапид-а имаше и стъклен таван. Да, добре стои, осигурява ти светлина в купето, но и това си има недостатъци. Височината на тавана намалява, намалява и свободната площ за главата. И по-лошото - не знам какво е използвано като материал. Не дай Боже една яка градушка да удари..... Пък и тази "екстра" струва не малко пари, които са ми "каско"-то, ГО, Винетен стикер, взети заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

  Точно пък сензорът за дъжд е толкова безсмислена "екстра". 

 

 И аз винаги така съм мислил, докато не почнах да го ползвам. Завали дъжд - чистачките се пуснат. Усили се- забързват. Стане пороен - почват да махат като луди. Излезеш от облака - спира да стърже. Много съм доволен. Същото е положението с автометичните фарове. Не мисля, дали съм включил дневните светлини, вляза в тунел-светне, изляза- угасне, разтоварва ме да мисля за нещо, което може да функционира без моето участие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те измислиха и асистент на спирачките , ама никой не дава 100% гаранция , че ще сработи ... с толкоз много асистенти вече се чудя за какво мисли човека зад волана :eusa_think:

 

П.П. Вчера гледах една серия по NG  за авиосакатлъци , та най-модерния и автоматизиран самолет А380 се издънил нещо и на края спецовете заключиха , че въпреки всичката електроника най-важен е опитния пилот :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те измислиха и асистент на спирачките , ама никой не дава 100% гаранция , че ще сработи ... с толкоз много асистенти вече се чудя за какво мисли човека зад волана :eusa_think:

 

И асистент за паркиране има. Дайте на асистентите да карат и тва е.

То за тия неща се иска извънредно много мислене. Техниката напредва и ни обезличава. Има хора, които ги кефят. Обаче губят форма, ако изобщо имат такава. Къде остана удоволствието от шофирането? Да си цъкнеш фаровете, да си смениш паузите на чистачките, щото ти искаш така, да прецениш тази кола ще влезе ли тука или не и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези упадъчни климатици/троници дето започнаха да ги слагат... Буржоазни предрасъдъци! Пфу!  :tongue_1: Друго си е да се препОтиш едно убуу и да навиеш маткапа, за да свалиш стъклото.  :D (шегичка, извинявам се за спама)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, Гоше има и полезни екстри. Климатици, парктроници, ел стъкла.

Подтекста на написаното по-горе е, че се отнася за управлението на автомобила. На времето се говореше, че да караш кола не е  само да въртиш геврека/волана/. Сега горе долу май вече е така. Вратите сами се отключват, сами се отварят, двигателя сам пали и гасне, скоростите са автомат, има темпомат - и газта не ти трябва, колата сама спазва дистанция - спирачки не ти трябват, сама може да прави маневри - паркира. Така, че остана един волан да държиш пътя. След време и това ще отпадне и в колата ще се возят само пасажери. Това шофер, няма да го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и екстри, но не при нашите марки, където следят осовата линия и си карат спрямо нея в платното. Ситроен имат такава екстра от години. Разбира се, в България тази екстра ще изпише на навигацията всякакви псувни, дори ще ги изрече, защото нЕма линии, батко!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и екстри, но не при нашите марки, където следят осовата линия и си карат спрямо нея в платното. Ситроен имат такава екстра от години. Разбира се, в България тази екстра ще изпише на навигацията всякакви псувни, дори ще ги изрече, защото нЕма линии, батко!

Поздрави

Пасата я има и в новия участък на Тракия работи без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата я има и в новия участък на Тракия работи без проблем.

Айдее... пропуснал съм го този момент.

 

Благодаря!

 

Значи, напълно шофьора е само за парлама, може да държи на женското до него бедрото с две ръце вече.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Значи, напълно шофьора е само за парлама, може да държи на женското до него бедрото с две ръце вече.

 

Поздрави

 

Може и да я изплющи даже! Не се сдържах. Това може да го изтриете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D  :D  :D Там е работата, че не се знае с тези нови технологии кой кого ще изплющи :wacko_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

Отдавна следя темата, тъй като сме решили с жена ми да си вземем нова шкода. До скоро обмисляхме да бъде Октавия 2.0 tdi, но заради финансови причини се преориентирахме към Рапид. Аз съм от Добрич и работя във Варна - следователно всеки ден пътувам по 100км долу-горе. Чудих се много за 1.6 TDI но след като прочетох мненията на колегата angel40 започнах да се двоумя за 1.2 TSI 105. Тук всички казват че разхода не е кой знае колко голям на 1.2 и че не си заслужавало да се слага газово, но пък ако ще ми излиза 2 пъти по-ефтино защо да не съм на газ? По принцип в момента карам Фиат Брава бензин, и разхода ми е оле мале..

Искаме хем да се поберем в бюджет от 30,000лв, хем новата ни шкода да не харчи много.

Какво бихте ме посъветвали вие?

 

Предварително ви благодаря :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.2 TSI 105 мотора виж и при октавиите, там се обсъди доста. Аз имам октавия с такъв и съм много доволен, вече имам близо 10К километра. При 140 км по магистрала гори близо 6 л. При 80-90 км съм падал до 4.5 извънградско. Градско нормално (леко енергично) каране е 7.5 до 8 л.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

Отдавна следя темата, тъй като сме решили с жена ми да си вземем нова шкода. До скоро обмисляхме да бъде Октавия 2.0 tdi, но заради финансови причини се преориентирахме към Рапид. Аз съм от Добрич и работя във Варна - следователно всеки ден пътувам по 100км долу-горе. Чудих се много за 1.6 TDI но след като прочетох мненията на колегата angel40 започнах да се двоумя за 1.2 TSI 105. Тук всички казват че разхода не е кой знае колко голям на 1.2 и че не си заслужавало да се слага газово, но пък ако ще ми излиза 2 пъти по-ефтино защо да не съм на газ? По принцип в момента карам Фиат Брава бензин, и разхода ми е оле мале..

Искаме хем да се поберем в бюджет от 30,000лв, хем новата ни шкода да не харчи много.

Какво бихте ме посъветвали вие?

 

Предварително ви благодаря :-)

   Здравейте, препоръчвам да изберете дизела, след като годишният Ви пробег е голям. 90 или 105 к.с. Спокойно се вмествате в определения бюджет.

 

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за себе си съм си я правил тази сметка и границата на рентабилността бензин/дизел излезе някъде около 20 000 км/година (включвайки експлоатационни разходи и т.н.  за 8 години). Ако си над тази цифра - бензин без газ не си струва. Иначе при каране до 90/100 1.2 tsi 86 си постига заводския разход. Между другото 1.2tsi 86 върви доста за мощността си (по скоро като 100-105 коня).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията! Ориентирал съм се към 1.2 105к заради 6те скорости, и също така от ЕУРАТЕК ми обясниха за "проблема" с газовото и TSI двигатели. Голяма дилема.. ще помислим и накрая ще се кача и на 1.6 tdi и 1.2 tsi да ги пробвам пък да видим коя ще вземем :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.