Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Превеждам:

 

Г60 махвика не е съвместим... монтира се и всичко изглежда наред, но е възможно главите на нитовете на притискателя да "изядат" оребрението на ск. кутия (предполагам на камбаната) - може да не се усети, че съединителя "изяжда" оребрението, но в някои случаи блокира.

  • Отговори 157
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • siromaha

    59

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    15

  • Цецо75

    15

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

Това е въпрос за Самуил. Аз не се чувствам компетентен да отговоря, не съм го слагал аз и не знам как и дали притискателния може да опре в корубата на кутията.

 

Като се замисля.... какво предлагат те - по-тънък маховик? Или друг притискателен? По скоро първото, а?

 


Направо не знам какво да правя  :wacko_1:

 Просто не бързай!

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Стува ми се, че по телефона като гороих с тях, ми споменаха нещо за по-тънък диск, стига да съм чул правилно.

 

@Сами - ти можеш ли да дадеш акъл?

Публикувано

С каква плоча го поръча? Рейсинг или нормална?

Публикувано

С каква плоча го поръча? Рейсинг или нормална?

 

С нормалната... racing е още 200 GBP над тази цена.

Препоръчаха ми, естествено, racing-овата, но според мен и с тази ще е повече от достатъчно.

 

Тази я дават за до 300Ft/Lbs+, което би трябвало да е достатъчно

Публикувано

Много държа да кажеш дали наистина е сайлент! :)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Дойде време за предколедно подаръче... днес поръчах Eibach ProKit-чето (E10-79-004-02-22) и го чакам да пристигне. Вълнението е голямо... :)

 

Мисля да поизнеса джантите с 15 мм. Някой да знае къде могат да ми направят алуминиеви фланци на добра цена?

В момента ми предлагат 4 фланеца за 130 лв + 20 дълги болта за 60 лв., но ми се струва солено...

Редактирано от siromaha
Публикувано

Направо си намери 17-ки с правилно малко ЕТ и не се занимавай с фланци :PDT_Armataz_07:  За фланци аз дадох 120 заедно с дълги болтове и секрети. Ама по-добрия вариант си е изнесени джанти.

Публикувано

Мислех за изнесени джанти, но това доста ограничава избора.

Твойте фланци алуминиеви ли са? Къде ги поръча?

Публикувано

Алуминиеви са и ги взех 2-ра (даже 3-та ръка :D) от колега от форума. За цена на нови ми бяха обявили нещо от сорта на 45лв с 5 болта за бройка. Моите са и малко специални - 12мм отпред със едни втулки и 20мм отзад.

Публикувано (Редактирано)

Ако иде реч за 15ки-те... зарежи. Дръж си ги за зимни и си купи едни 16 или 17 за лятото.

 

Аз съм лятото с 16ки ET35 и седят много добре.Но не са фабричните, те с такъв офсет не се предлагат май. Взех ги от известния колега от Обявите, за 350 кинта в перфектно състояние. За чии да се занимаваш с фланци?

 

Тоя ейбах, как пък реши баш преди зимата.... ще го играеш снегорин ли? :)

Редактирано от Цецо75
Публикувано (Редактирано)

Алуминиеви са и ги взех 2-ра (даже 3-та ръка :D) от колега от форума. За цена на нови ми бяха обявили нещо от сорта на 45лв с 5 болта за бройка. Моите са и малко специални - 12мм отпред със едни втулки и 20мм отзад.

 

Ясно, значи цената, която са ми дали е що-годе прилична :)

 

 

Ако иде реч за 15ки-те... зарежи. Дръж си ги за зимни и си купи едни 16 или 17 за лятото.

 

Аз съм лятото с 16ки ET35 и седят много добре.Но не са фабричните, те с такъв офсет не се предлагат май. Взех ги от известния колега от Обявите, за 350 кинта в перфектно състояние. За чии да се занимаваш с фланци?

 

Тоя ейбах, как пък реши баш преди зимата.... ще го играеш снегорин ли? :)

 

Не е за 15-ките, за следващите ще е. Решено е, че напролет щя се слагат нови джанти. ЕТ35 колко изнасят? Доближават ли ръба на калника? (все едно не съм питал... проверих - 31 мм изнасят, което ме устройва :) )

Иначе, за Eibach-а - реших от сега да го поръчам, да не стане така, че парите за него да изфирясат :)

Редактирано от siromaha
Публикувано

Поздравления за пружините! Не вярвам да имаш проблеми зимата с тях, няма да стане толкова ниска /предполагам са -20 мм/ Фланци не бързай да купуваш ако нямаш джанти за тях. Даже те съветвам след като сложиш пружините, да накараш няколко души да седнат в колата и да видиш задните гуми, колко се доближават до калниците! Чак след това преценявай за фланци и джанти. Също ако слагаш по-големи /изнесени/ джанти, първо пробвай как ще стоят на колата с гуми и тогава купувай. А за фланците, не е сега момента, даже може и да не ти трябват.

 

 

:cheers:

Публикувано (Редактирано)

Мдам, попрочетох, направих сравнение и се оказа, че ако отида на 16-ки или 17-ки, трябва да са със 35 офсет, което ще ги изнесе с 31мм, а това ми е повече от достатъчно. Демек... отказвам се от фланците.

 

Този сайт - http://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2006/ ми беше доста полезен. Отделно проверих и няколко онлайн калкулатора за офсета - http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#Results

 

Иначе, Eibach-а снижава с 30 мм и май няма друг вариант. По каталог излиза този - E10-79-004-02-22

 

Силно се надявам тези 2 варианта да не опират дори и при натоварена кола, щото ги дават, че са съвместими:

215/55 R16 7.5x16 ET35 5x112 M14 x 1.5 57.1

225/45 R17 7.5x17 ET35 5x112 M14 x 1.5 57.1

 

По-нататък ще мисля и за смяна на амортисьори, но това ще е едно от последните неща.

Редактирано от siromaha
Публикувано

Няма да имаш нужда от амортисьори, повярвай ми! По скоро някой тампон по носачите + ниски гуми и ще си залепен за пътя  :moto:

Публикувано (Редактирано)

Ти се замисли за това което казва Мастера!

 

Щото аз хубаво ти казвам ЕТ35, ама имай предвид, че аз карам със стокови пружини! Тоя Айбах ако слезне с 3см и ако седнете 5 човека в колата с багажа... Да не почнеш по дупките да белиш гумите!

Та най-добре е както ти казва той. Туряш пружините, натоварваш яко колата и гледаш със стоковите колко мегдан има, после горе долу може да си представиш с ET35 дали ще е проблемно.

Редактирано от Цецо75
Публикувано (Редактирано)

Няма да опират 17ките, мисля дори и на 8J джанти не опират! :PDT_Armataz_07: Аз карам с H&R на -45 с 225/45/17 7J ЕТ34 и няма проблем.

Редактирано от z3f1r40
Публикувано

Няма да опират 17ките, мисля дори и на 8J джанти не опират! :PDT_Armataz_07: Аз карам с H&R на -45 с 225/45/17 7J ЕТ34 и няма проблем.

:PDT_Armataz_07:

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Коледа дойде по-рано, а и явно съм късметлия, щото и маховика+съединителя и пружините ми пристигнаха навреме.  :D/

Аз, разбира се, не издържах и отидох днес да ми монтират всичко.

 

Ето и снимки...

 

Новите маховик и съединител:

Photo%252021.12.13%252C%252009%252051%25 Photo%252021.12.13%252C%252009%252051%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252009%252051%25

 

...и старите:
Photo%252021.12.13%252C%252015%252035%25 Photo%252021.12.13%252C%252015%252036%25

 

дискът е видял бая зор, по мойте скромни разбирания :)

Photo%252021.12.13%252C%252015%252036%25

 

Още е рано за пълноценни отзиви, щото съм карал малко, но на първо четене:

- омекна малко педалът на съединителя

- вибрация има при работа на място, но е толкова пренебрежимо незабележима, че се чудя, дали не ми се струва само ;)

- трябва да свикна при потегляне да отпускам съединителя малко по-бързо, защото при бавно отделяне леко претриса (което ми се случва, като се кача на по-стара бензинова кола)

- увеличиха се леко вибрациите и шума при повечко подаване на газ и най-вече м/у 2000 и 3000 оборота. Не знам дали е "много шумна", защото нямам база за сравнение. Също не съм сигурен дали не му трябва малко време и работа на диска, за да "слегне"???  :eusa_think:

- ускорението се подобри, колата ми се струва малко по-директна, ако мога така да се изразя  :sorry:

 

ще покарам и ще пиша по-подробно

Редактирано от siromaha
Публикувано

Снимки на пружините и снимка в профил и анфас да и видим стойката ! :)

 

И честито и кога ще ми я покажеш :dance:

Публикувано

...ето ги и Айбахчетата:

Photo%252021.12.13%252C%252009%252054%25 Photo%252021.12.13%252C%252009%252054%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252010%252025%25 Photo%252021.12.13%252C%252010%252025%25

 

 

Колата ПРЕДИ:

Photo%252021.12.13%252C%252009%252053%25 Photo%252021.12.13%252C%252009%252053%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252009%252052%25 Photo%252021.12.13%252C%252009%252052%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252009%252053%25

 

 

Колата СЛЕД:

Photo%252021.12.13%252C%252015%252027%25 Photo%252021.12.13%252C%252015%252027%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252015%252027%25 Photo%252021.12.13%252C%252015%252027%25

 

Photo%252021.12.13%252C%252015%252028%25

 

Първоначални отзиви:

- осезаемо по-ниска е, усеща се дори и като се седне в колата

- комфорта си остава почти непроменен

- трябва да внимавам повече с дупките :)

- не люлее като преди

 

...по-нататък ще има и по-подробни отзиви ;)

Публикувано

С тези 15-ки навътре пак изглежда много висока :sorry:

Публикувано (Редактирано)

Кита сваля с 30 мм отпред и отзад, пригоден е да се монтира и на стоковите амортисьори.

Поръчах си го от Руди-96 - http://www.rudy96.com/ - които са вносител на Айбах (или поне един от вносителите)

На мен ми излезе към 310 лв. но това е с отстъпка, иначе е около 400.

За монтаж ми взеха 100 лв.

:)

Редактирано от siromaha
Публикувано

С тези 15-ки навътре пак изглежда много висока :sorry:

 

Говори ми, говори ми... нямам търение да дойде време за летни гуми, та да я обуя със 17-ки  ;)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.