Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект: Mean Green


siromaha

Recommended Posts

  • Отговори 157
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • siromaha

    59

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    15

  • Цецо75

    15

Най-много писали в темата

Не би трябвало?... ако сложа 225/45 R17 няма абсолютно никаква разлика в диаметъра

Ама в теглото има голяма :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега какво да очакваме ...... - генерацията ли?

По-скоро, мисля че идва ред на турбинката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Нещата започват да стават сериозни. Наистина едни 17-ки ще и застанат добре, после някой друг тампон по окачването и ще стъпваш по-стабилно на пътя.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама в теглото има голяма :crazy:

 

Проблемът ще го решим във Stage 2 с чипчето :P

 

 

По-скоро, мисля че идва ред на турбинката :)

 

Четеш мисли ти :)

 

 

Браво! Нещата започват да стават сериозни. Наистина едни 17-ки ще и застанат добре, после някой друг тампон по окачването и ще стъпваш по-стабилно на пътя.

 

Вече точа лиги по powerflex-четата. Само още се чудя какво точно да гледам, щото по техния каталог има 100 различни тампона.

 

 

Сега какво да очакваме ...... - генерацията ли?

 

И на нея ще и дойде времето заедно с новото турбо...

 

 

Между другото днес имах възможност да покарам малко по магистралата и мога да кажа, че съм изключително доволен и приятно изненадан от Eibach-четата. Колата нито друса, нито се люлее като преди, държи се доста по-стабилно, а комфорта въобще не е пострадал!

Съединителя ми се струва че поутихна, но може и аз да съм посвикнал :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......мога да кажа, че съм изключително доволен и приятно изненадан от Eibach-четата. Колата нито друса, нито се люлее като преди, държи се доста по-стабилно, а комфорта въобще не е пострадал!

 

 

Затова не пипай амортисьорите, щото ще стане драма :)

 

 

 

 

Вече точа лиги по powerflex-четата. Само още се чудя какво точно да гледам, щото по техния каталог има 100 различни тампона.

 

 

 

Тука Bega4kata може да ти даде съвет, но според мен търси най-меките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те попитам.

Имаш ли ясна концепция за в бъдеще какво искаш да постигнеш и с какви чаркаля.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите на съединителя ти са 1:1 с мойте... лошо. Надявах се аз да съм частен случай.... Явно на О2 минаването на твърд маховик не е толкова безпроблемно както на по-старите...

 

Аз почвам да се оглеждам за връщане на демпферен маховик...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те попитам.

Имаш ли ясна концепция за в бъдеще какво искаш да постигнеш и с какви чаркаля.

 

Без концепция въобще нямаше да се захващам :) Идеята е да си остане ежедневка, но да знам, че като натисна газта получавам това, което търся. Няма да се състезавам...

 

 

Симптомите на съединителя ти са 1:1 с мойте... лошо. Надявах се аз да съм частен случай.... Явно на О2 минаването на твърд маховик не е толкова безпроблемно както на по-старите...

 

Аз почвам да се оглеждам за връщане на демпферен маховик...

 

Покарах доста на дълго последните дни и мога да кажа, че при равномерна скорост въобще не може да се разбере, че е друг съединителя и маховика. Шум се чува (и то не винаги) само когато се настъпва повечко педала.

Разликата обаче при всички положения е в полза на новия сетъп - по-плавно ускорение, скоростите се поемат по-директно, няма приплъзване... като цяло съм доволен!

 

Не бързай да се връщаш към демпфера, преди да покараш мойта машинка ;)

Редактирано от siromaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем случайно, така някак си, днес преглеждах сайта на superskoda и видях, че предните и задните добавки за броня на milotec са на разпродажба, та си ги поръчах.  :blush:

И понеже картинката трябва да е пълна, минах "случайно" и през сайтченцето на milotec да си поръчам и страничните добавки.  :fiu:

 

Вече поизчистих концепцията за външното оформление и като се посъберат всички чарколяци, направо ще се боядисват наведнъж.

Та, в тази връзка, препоръчайте добър "бояджия" в София, дето няма да ми одере кожата...

 

 

П.С. Почвам да се притеснявам за себе си...  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бустметър.

 

нека да сложа новото турбо, де :)

 

 

E,то както е тръгнало,ще има цялостен тунинг.

 

ооо, да!

Между другото добавките, които си поръчах, са същите като на бившата ти bega4ka :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди половин час рязко прекратих дилемата дали джантите да са 16-ки или 17-ки... в полза на 17-ки, 5x112 , ЕТ40 7J от колегата ogidog.

 

Взех ги направо с гумите, мишленки пилот :)

 

032335042.jpg?r=0

 

032335050.jpg?r=0

 

Нямам търпение да дойде време за летни гуми!!! До тогава ще си кротуват в мазето :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф оф оф нямам търпение да я видя лятото !!!! Якото е че лятото на събора, като ги паркирате двете зелени бегачки ще има малка рязлика в тях и ще изглеждат ..... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления , колега!

 

Като ги сложиш, ще споделиш впечатления. Тежички са тези (Грандтуризмо) джанти- с гумите ще отидат 20 (+)кг. и тогава вече трябва да се минава на следваща фаза.

 

П.С: А за концепцията, аз много добре си зададох въпроса, не е разбра....но да не влизам в полемики, да не създам впечатление, че се заяждам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления , колега!

 

Като ги сложиш, ще споделиш впечатления. Тежички са тези (Грандтуризмо) джанти- с гумите ще отидат 20 (+)кг. и тогава вече трябва да се минава на следваща фаза.

 

П.С: А за концепцията, аз много добре си зададох въпроса, не е разбра....но да не влизам в полемики, да не създам впечатление, че се заяждам!

 

Не създаваш такова впечатление, спокойно :)

 

Още от самото начало концепцията е 170 к.с., подобрена стабилност, "изчистване" на недостатъците и пречките и не на последно място... освежена визия.

Следващата фаза, както ти спомена, е неизбежна. Във Варна ме чака едно турбо, което ще се монтира март-април. Заедно с него ще мина и на stage 2, като се надявам Самито да изстиска 170 коня, без да подменяме дюзите. Покрай турбото ще се оправят и турбо пътищата, ще се махне и катализатора, вероятно и егр-а.

 

Отвън ще се боядисват черните елементи, обмислям вариант за RS-овски спойлер и ксенони с лупи, хвърлил съм око и на led-овете, дето Самито ги прави.

Плюс още други дреболии...

 

При всички положения целта е да се прави safe tuning, за да може колата да изкара, така да се каже, дълги години, без да грохне от претоварване...

Това е "концепцията"... пък какво ще стане и как ще се развие... зависи само от фантазията и финансовите възможности ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с начинанието! Дано всичко мине гладко и безаварийно!

 

П.С: като стигнеш желаните резултати, има варинат 50/50 (да го сложим на кантар) да искаш да продължиш да развиваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

П.С: като стигнеш желаните резултати, има варинат 50/50 (да го сложим на кантар) да искаш да продължиш да развиваш!

 

Ще продължи със сигурност!

 

Относно джантите, хубави са, но само имитират рейсинг! Изобщо не са леки! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готини са джантите. Смелчага си ти, ежедневка на такива търкалета в София... Като знам как последния път на машината при Маджо мойте бяха по-близо до зарчетата... :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще продължи със сигурност!

 

Относно джантите, хубави са, но само имитират рейсинг! Изобщо не са леки! 

 

Направих сега едно сравнение...

 

Сегашните 15-ки Orion тежат по 9.73 кг

OZ-ките са по 9.4 кг, демек 300 грама по-леки от сегашните 15-ки.

 

Не знам при гумите разликата каква ще е, но предполагам трябва да е минимална.

Надали общо теглото ще се покачи с повече от 1-2 кг. Не знам, може и да бъркам  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.