Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект: Mean Green


siromaha

Recommended Posts

Браво, поздравления. Но наистина фаровете и халогените са задължителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • siromaha

    59

  • bega4kata

    18

  • masterOne

    15

  • Цецо75

    15

Най-много писали в темата

:eusa_clap:  Много добре! Обаче още има какво да правиш по външния вид. Освен това което си предвидил, помисли за LED халогени от Фабиа 2 RS, ще стане уникална!

 

Eхеее,МНОГО ГОТИНА СТАНАЛА! Поздравления. Все едно не е същата кола.Гледай как няколко дреболийки,коренно променят визията.

Следващата стъпка след ре-ремапа трябва да са фарове от Скаут и халогени от Фабия рс.Може и едно спойлерче тип "патешка опашка" на задния капак.

Много хубава е станала браво още веднъж.Само на бронята решетките трябвало да са черни.Те лесно се свалят от бронята.Като е сгрешил майстора,да ги пръсне сега черен лак и готово.

 

Браво, поздравления. Но наистина фаровете и халогените са задължителни.

 

Мда, помислил съм и за тях.

Засега съм се спрял на вариант със преправяне на моите фарове, че оригинални с лупи се намират трудно и са много цифра.

Ще сложа лупи и ксенон (амаааа, не от селските изпълнения със angel, devil, demon eyes, а нещо семпло и елегантно) и ще боядисам хромираните части(до колкото може) във много тъмно-сиво, антрацитено.

Същото ще стане и с халогените, а ако останат пари, ще им сложа и лед... ако не... ще сменя крушките да се доближават до цвета на ксенона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брaво колегa, проектa върви стрaхотно! Колaтa стaвa все по-отличителнa и определено е случилa нa собственик :) Следя темaтa с интерес и ти желaя успех със "следвaщите" в списъкa дорaботки ;)

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко снимки от новите накрайници на ауспуха... сложих ги преди няколко седмици, но все нямам време да ги кача :P

post-1392-0-70816800-1397114149_thumb.jpg post-1392-0-96771700-1397114155_thumb.jpg post-1392-0-29073100-1397114162_thumb.jpg post-1392-0-06471100-1397114143_thumb.jpg post-1392-0-36047500-1397114168_thumb.jpg

 

Харесвам си ги много и точно това търсех - семпли, с лееееко нестандартна форма и да не са прекалено големи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но все пак темата е затова, да се сподели мнение. На фона на добавките, джантите и мерака с която правиш тази кола.....това са МЕГА грозни накрайници. (лично мое мнение, без да ангажирам никого)

 

Накрайниците са тип "селски ремус", дебелички с грозна форма..

 

Шкода имат накрайници като оригинален аксесоар, защо не се насочиш към тях?

За мен тези стоят като подарени...или просто само това е имало в "гарга" тунинг магазина.

 

Но, важното е на теб да ти харесат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам правото ти на мнение и затова няма да го оспорвам... :)

 

"гарга" магазинът е "Ем Комплект 33", където има достатъчно голям избор от накрайници. Избрах точно тези, защото точно тях исках и точно точно те ми харесват.

Оригиналните от Шкода ми простеят, изглеждат стандартни, пък и всички слагат от тях (или подобни)  :derisive:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко от Steroid-X ми доставиха новите тампони  :D/

 

post-1392-0-34967300-1397124994_thumb.jpg post-1392-0-98190600-1397124999_thumb.jpg post-1392-0-46780900-1397125004_thumb.jpg

 

Взех ги от тук - http://steroid-x.com/skoda/octavia-04.html

 

Всичките заедно ми струваха 110 лв.

Възможно е и да не са толкова качествени колкото Powerflex-овските (няма как да се разбере според мен), но не ми се даваха толкова пари, пък и имам 1 година гаранция за тях.

 

Ще ги монтирам тези дни и ще коментирам. Дано да не ми се натрошат камъните в бъбреците от тях :D

Редактирано от siromaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

020994012.jpg

Виж двете червени стрелки - сочат местата в които са завити двата "болта". Те натискат рейката към опорите за да стои плътно. Ако случайно свалят рейката да натъпчат вътре грес. Ако стягат на място само да притегнат 10-15 градуса, не повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но все пак темата е затова, да се сподели мнение. На фона на добавките, джантите и мерака с която правиш тази кола.....това са МЕГА грозни накрайници. (лично мое мнение, без да ангажирам никого)

 

Накрайниците са тип "селски ремус", дебелички с грозна форма..

 

Шкода имат накрайници като оригинален аксесоар, защо не се насочиш към тях?

За мен тези стоят като подарени...или просто само това е имало в "гарга" тунинг магазина.

 

Но, важното е на теб да ти харесат!

Всъщност на живо си стоят много добре (въобще не се набиват на очи) ... на мен поне комбинацията с тез джанти и добавките по броните си стоят много добре ... е ако джантите са една идея по-тъмни няма да навреди , ама това е въпрос на време мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не хейтвам,но ЕМ комплект и тунинг.....все едно ...тунинг с части от Евро 07- не е сериозно. Гена,на живо или на снимка, самата им форма е........,но както казах: Важно е siromaha да си ги харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За накрайниците на ауспуха ли говорите , бре ? Не мога да разбера на кое викате накрайник! :)  Ако е за тях - днес поне 20 мин ги гледах , на всички снимки , под различни ъгли ...ми нещо не ми допадат. Сякаш не са за това място, стоят припряно.

Мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки от новите накрайници на ауспуха... сложих ги преди няколко седмици, но все нямам време да ги кача :P

 

attachicon.gifPhoto 29.03.14, 18 35 34.jpg attachicon.gifPhoto 29.03.14, 18 35 45.jpg attachicon.gifPhoto 29.03.14, 18 35 57.jpg attachicon.gifPhoto 29.03.14, 18 35 12.jpg attachicon.gifPhoto 29.03.14, 18 36 03.jpg

 

Харесвам си ги много и точно това търсех - семпли, с лееееко нестандартна форма и да не са прекалено големи :)

Отврат са.Чесно. Защо не си купи оригинални от Шкода? Те са много красиви. Махай ги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че с единичен овален ще е най-красиво

И друго което не ми харесва е, че долните решетки на предната броня са боядисани

Прекалено в много идва зелената боя

Инак не е лоша колцата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен накрайниците ми харесват и няма да ги сменям, освен ако някои други не ми харесат повече...

 

За предните решетки... ако/когато някой ден боядисам рефлекторите на халогените, мога да помисля да им върна черния цвят и на решетките

 

 

:derisive:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво му е нужно време? Човека си прави колата както на него му харесва! Всеки има различно виждане за нещата. Аз лично не мога да кажа че накрайниците са толкова зле колкото другите казват. Да, сигурно има и по-хубави, но и този стои добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво му е нужно време? Човека си прави колата както на него му харесва! Всеки има различно виждане за нещата. Аз лично не мога да кажа че накрайниците са толкова зле колкото другите казват. Да, сигурно има и по-хубави, но и този стои добре :)

Мимо,ти като нямаш никакви накрайници,кво се обаждаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мимо,ти като нямаш никакви накрайници,кво се обаждаш :)

 

 

Като почна да фръгам огин пред задна лява гума ше видиш  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съм с новите тампони  :crazy:

 

Първо да кажа, че със смяната на тампоните и със затягане на единия от болтовете на кормилната рейка, тропането в предницата изчезна! И слава богу, щото ми отпадна рециклирането на рейка и доста разходи... надявам се за дълго време.

 

За тампоните... почвам с "лошото", щото е по-малко, преодолимо и най-важното - очаквано :) - возията осезаемо се втвърди, но е на границата на допустимото, пък и от вчера като че ли посвикнах и вече намалявам малко повече преди легнали полицаи. По-лошото е, че вътре потропват някои кори и пластмаси, когато минавам по разбити участъци, а мен тропанията малко ме изкарват от равновесие. Надявам се поне до известна степен да намаля тропанията по-нататък, като има време (и пари) за обезшумяване на купето.

 

И сега хубавото... предницата (само за отпред продават тампони засега) стана значително по-стабилна. Първите няколко километра ми се струваше, че е по-ниска и все едно нещо я дърпа към пътя, после свикнах.

Има подобрение при спиране... вече не забива предницата като преди и ми се струва, че спира по-"директно". Може и да е илюзия...

Пробвах няколко километра по магистралата да сменям рязко платната - нищо общо с преди. Колата завива много по-прецизно, мести се бързо, без разлюляване и без да трябва да коригирам много-много.

Но! Най-важното, и това, на което се надявах най-много е, че при ускорение почти изчезна превъртането на гумите на 2-ра и 3-та. Преди, ако дам много газ, особено след ремапа, ASR-а почваше да мига още от към 2500 оборота, да подскача предницата и задължително трябваше да отпусна газта, за да захапят гумите. Майсторите обясниха, че старите тампони са позволявали на гумите да се "разчекват" при рязко ускорение, от което е страдало сцеплението. Сега няма нищо общо!

 

Та, като цяло съм доволен и смяната си заслужава! При мен е още по-лесно да се усети разликата, понеже заницата още си е със заводските тампони.

 

С това мисля, че съм готов за stage 2 и на 21-ви ще има официално посещение при Самито да я "оправи" и да се порадва на новите ми накрайници  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) ще ги видим...

 

Със стегнати тампони на окачването ,колата става друга-много по послушна.Запазва си сходимостта при ускорение и спиране,както и в завои не се усуква и не реагира с леко закъснение.

Браво че си ги усетил тези неща.....аз от кога ги разправям....ама не ми вярват.

А при теб със старите тампони и с тези изнесени джанти ,се усеща още повече разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) ще ги видим...

 

Със стегнати тампони на окачването ,колата става друга-много по послушна.Запазва си сходимостта при ускорение и спиране,както и в завои не се усуква и не реагира с леко закъснение.

Браво че си ги усетил тези неща.....аз от кога ги разправям....ама не ми вярват.

А при теб със старите тампони и с тези изнесени джанти ,се усеща още повече разликата.

 

"Послушна" е думата, която търсих... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.