Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Прав си така е , но, ако трябва да ги сравняваме ,като автомобили.. нещата съизмерими ли са ? Мисля,че не .. 

Може би с новия Суперб там вдигнаха летвата много, но и парите за луксозното изпълнение са близо 90к .

Тук става въпрос ,че според колегата, шкодата е най.. а премиум колите са боклуци. Смешно и абсурдно твърдение, което не може да се обоснове с доводи. 

 

Зависи от гледната точка, за мен са напълно съизмерими, явно за теб не са :)

А това, че колегата толкова много се кефи на неговите Шкоди си е изцяло негов проблем и не смятам, че се налага да го убеждаваш него или който и да било друг в противното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жива да не бях някой да сравни Шкода с лайно, тук просто ще спра да коментирам. Мобиле.бг е 24/7 , халал да ти е ;)
Поздрави! Сашо!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох много внимателно промените, но никъде не забелязах за какви нарушения ще се сваля номера на ППС-то?!?.....

 

Да, това са само новите глоби. Колко ще се бръкнем. Така пише и в началото на цитата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има едно голямо "НО",някоя наточена 120рс , би правила  ретро удоволствие от шофирането, но това е кола която не можеш да използваш всеки ден

 

Няма такъв модел Шкода, но по подразбиране се досещам. Това изречение измива до някъде срама от лицето ти. Иначе рискуваш този форум да остане чист ВАГаджийски. Буквално - "за малко да си осереш пътеките" ;)

 

 

Има една много хубава поговорка...лайно да е,ама мое да е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, остави го човека да спи спокойно, очевидно е, че  мрази шкодите, дори и своята Шкода мрази и си иска неговата кола, но все пак като малък е чувал нещо за легендите по време на соца. Вероятно е виждал Шкода S100 някога и затова е запомнил какво е хубава кола.

 

Той човека си е написал - Бмв , мерцедес или ауди и при това го иска ново. Не е имал пари за луканка човека и си е купил локум, сега не харесва всички, който смятат че локума е сладък. :)

 

Ясно е че е искал да каже 130RS но доколкото знам в България го имат 3ма човека, едната лично съм я виждал и съм седял в нея и е с ладов мотор от Лада 1600 ,(Студентски град - гаража на Димитър Дунев) другата е по стара загора, за нея не знам какво стана и 3 тата е на кранки (krankenstein)  и не е довършена ... И онази Шуменската 130RS дето е толкова зле ...че не я броя като автомобил...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е добра кола за парите, които струва. В момента никоя марка не предлага нещо по-добро като цена/качество. Това, че е добра сделка от практична гледна точка, обаче... не я поставя на едно ниво с премиум марките. Мисля, че Bondo искаше да каже това.

 

Единственият случай, в който Шкода е по-добра от премиум автомобил, е този, в който за едни и същи пари Шкодата е чисто нова, а от другата страна имаме нещо измъчено с БМВ / Ауди / Бенц емблема на капака и Бог знае каква история. При всякакви други обстоятелства и ако оставим практичността настрана, Шкодата отстъпва - винаги, по всички показатели. Премиум марките просто са на съвсем друго ниво. Да се твърди, че една 120-ка превъзхожда БМВ (от което и да е поколение), е доста смело, впрочем.

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е добра кола за парите, които струва. В момента никоя марка не предлага нещо по-добро като цена/качество. Това, че е добра сделка от практична гледна точка, обаче... не я поставя на едно ниво с премиум марките. Мисля, че Bondo искаше да каже това.

 

Единственият случай, в който Шкода е по-добра от премиум автомобил, е този, в който за едни и същи пари Шкодата е чисто нова, а от другата страна имаме нещо измъчено с БМВ / Ауди / Бенц емблема на капака и Бог знае каква история. При всякакви други обстоятелства и ако оставим практичността настрана, Шкодата отстъпва - винаги, по всички показатели. Премиум марките просто са на съвсем друго ниво. Да се твърди, че една 120-ка превъзхожда БМВ (от което и да е поколение), е доста смело, впрочем.

Точно за това става на въпрос,но не фелисията за 700 лв.е най-проходимата и най-добрата кола на света.. все пак е шкода.

И по-горе съм написал,че шкодата е прекрасен автомобил за парите си,но очевидно според собственика на легендарната фелисия,аз мразя колата си и хейтвам всички шкоди..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е добра кола за парите, които струва. В момента никоя марка не предлага нещо по-добро като цена/качество. Това, че е добра сделка от практична гледна точка, обаче... не я поставя на едно ниво с премиум марките. Мисля, че Bondo искаше да каже това.

 

Единственият случай, в който Шкода е по-добра от премиум автомобил, е този, в който за едни и същи пари Шкодата е чисто нова, а от другата страна имаме нещо измъчено с БМВ / Ауди / Бенц емблема на капака и Бог знае каква история. При всякакви други обстоятелства и ако оставим практичността настрана, Шкодата отстъпва - винаги, по всички показатели. Премиум марките просто са на съвсем друго ниво. Да се твърди, че една 120-ка превъзхожда БМВ (от което и да е поколение), е доста смело, впрочем.

Твърдо подкрепям това мнение. Просто в този форум сме се събрали хора, които обичаме практичността. И не нападайте Bondo, лековато звучат коментарите срещу него.

Иначе Шкода 105-130 са интересни и впечатляващи автомобили, в която и да е разновидност, отличими за предлаганото в Соц. блока, но пословично известни с проблемните си мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв модел Шкода, но по подразбиране се досещам. Това изречение измива до някъде срама от лицето ти. Иначе рискуваш този форум да остане чист ВАГаджийски. Буквално - "за малко да си осереш пътеките" ;)

Айде само да не казваме кой какво ще осира,че много станахме интернет професори, ако някой ще ме банва оттук за това,че съм казал,че шкода не е премиум автомобил, което е така , като гледам това не си ти, има си админи за тази цел. Нищо лошо и невярно не съм казал..

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фелицията ми не е легендарна и далеч не е в добро състояние, няма серво и клима, бавна е, отскоро и вие скоростната кутия, това си е кола на фенче работар, който няма други задачи, освен да ходи да бачка по цял ден, за да изкара някой лев. Взех я, за да имам същата кола като бившата и дали се прееб*х, дали с времето спечелих, само господ знае, самия знак че първата ми има Шкода, може би е показателен за мен.

 

По - натам дали ще си вземеш друга , е въпрос на избор,но това е Шкода клуб, тук си уважаваме Шкодите, може някому страничната кола да е от друга марка, но за това сме се събрали тук.

 

Аз лично ако си бях взел трабант по принуда, нямаше да се регистрирам в 2ТPower.com и да обяснвам колко много ме дразни новия ми трабант, защото не съм могъл да си купя друго.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде само да не казваме кой какво ще осира,че много станахме интернет професори, ако някой ще ме банва оттук за това,че съм казал,че шкода не е премиум автомобил, което е така , като гледам това не си ти, има си админи за тази цел. Нищо лошо и невярно не съм казал..

 

нищо не си разбрал от това, което написах. съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един колега ме пита каква нова кола да си купя за 35000лв и без да се замислям отговорих Октавия. Аз поне така бих направил. Ако ме питат за 90000лв - отговорът няма да е Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен за 90 000 лв , отговора ще е апартамент, но що се отнася до колите, фелата си ме води на работа и си ме връща, само климатика и липсва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един колега ме пита каква нова кола да си купя за 35000лв и без да се замислям отговорих Октавия. Аз поне така бих направил. Ако ме питат за 90000лв - отговорът няма да е Шкода.

Много точно и ясно казано.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един колега ме пита каква нова кола да си купя за 35000лв и без да се замислям отговорих Октавия. Аз поне така бих направил. Ако ме питат за 90000лв - отговорът няма да е Шкода.

Именно. Шкода е логичният избор, когато бюджетът е ограничен и когато, образно казано, искаш да получиш най-много и най-добра като качество кола срещу всяко от левчетата си, които в повечето случаи не са ужасно много. Марката е така позиционирана на пазара.

 

Ако можеш да си позволиш чисто ново Ауди... ами, купуваш си чисто ново Ауди, не Октавия. Хората с новитe Аудита със сигурност не са просто сноби, които плащат двойно и тройно заради едните 4 преплетени кръга на решетката. Срещу парите си получават материали, изработка и технологии, които ще видим в Шкода (евентуално, защото не всичко стига до нашата бюджетна марка) след години.

 

Та така, Шкода е оптималното за парите, които струва, обаче има много на брой и страшно по-добри коли :)

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един колега ме пита каква нова кола да си купя за 35000лв и без да се замислям отговорих Октавия. Аз поне така бих направил. Ако ме питат за 90000лв - отговорът няма да е Шкода.

Ако го устройват екстрите за тази цена, но важното е че, има нова кола. За 90 бона Пасат.

Редактирано от maisuda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477492377004595&slink=1eq6l3

Момчето от събора си продава коНбито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно и ясно казано.. :)

 

Да. Не като мен.

Бондо, прочети си внимателно изреченията в твоите постове за старите Шкоди! Имай елементарно уважение към тази марка. Към нейната история.

Съгласен съм, че 120ките не стават вече за ежедневна употреба. Това е морално остарял автомобил. Виж - за ретро да го лъскаш за кеф - да.

Както и ти го написа и подкрепих това твое изречение в моя цитат. Никой няма да ти слага Бан. Този бан беше по-скоро за мен, защото виждам, че ценителите на марката тук намалят и остават само едни ползватели на Шкода. Тук има и второ и трето поколение Шкодаджии.

Те гледат по друг начин на нещата и затова не можем да се разберем. Това е.

Не говоря за новите автомобили. Всеки има право да си харесва и купува каквото иска. Разбира се. Това си е въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Не като мен.

Бондо, прочети си внимателно изреченията в твоите постове за старите Шкоди! Имай елементарно уважение към тази марка. Към нейната история.

Съгласен съм, че 120ките не стават вече за ежедневна употреба. Това е морално остарял автомобил. Виж - за ретро да го лъскаш за кеф - да.

Както и ти го написа и подкрепих това твое изречение в моя цитат. Никой няма да ти слага Бан. Този бан беше по-скоро за мен, защото виждам, че ценителите на марката тук намалят и остават само едни ползватели на Шкода. Тук има и второ и трето поколение Шкодаджии.

Те гледат по друг начин на нещата и затова не можем да се разберем. Това е.

Не говоря за новите автомобили. Всеки има право да си харесва и купува каквото иска. Разбира се. Това си е въпрос на личен избор.

 

Aз имам уважение към човешки същества, към ламарини нямам. Аз съм просто консуматор на метал, който се амортизира и обезценява. Докато ме устройва начина по който ми служи,ще се грижа за него , когато спре да ме устройва го продавам.. В този форум членувам и го следя, за да съм запознат с последните иновации, технически въпроси и съвети за автомобила който карам,и не само за него. Нищо повече. Харесва ми да идвам на сбирки и да приказвам за коли с хора които имат сходни или подобни на моята и да си даваме взаимно акъли на по биричка.

Не мисля,че трябва да издигам в култ купчина метал,където не блести от красоти.. 

Aз имам уважение към човешки същества, към ламарини нямам. Аз съм просто консуматор на метал, който се амортизира и обезценява. Докато ме устройва начина по който ми служи,ще се грижа за него , когато спре да ме устройва го продавам.. В този форум членувам и го следя, за да съм запознат с последните иновации, технически въпроси и съвети за автомобила който карам,и не само за него. Нищо повече. Харесва ми да идвам на сбирки и да приказвам за коли с хора които имат сходни или подобни на моята и да си даваме взаимно акъли на по биричка.
Не мисля,че трябва да издигам в култ купчина метал,който не блести от красоти..
П.П. Съжалявам за двойното съобщение , но съм такъв индианец,че няма накъде.
Редактирано от Mishelle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bondo, след 2рата Шкода или след 10-20год ще имаш сантимент към марката и въпреки, че е стар модел ще ти се иска да имаш една о3ка в гаража, да си я търкаш и рвзглабяш събота или неделя. Тогава ще разбетеш и Макса и Жоро. Границата от "консуматор" до "любител" е тънка и прекрачиш ли я, ще откриеш другото измерение на отношението към "ламарините"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bondo, след 2рата Шкода или след 10-20год ще имаш сантимент към марката и въпреки, че е стар модел ще ти се иска да имаш една о3ка в гаража, да си я търкаш и рвзглабяш събота или неделя. Тогава ще разбетеш и Макса и Жоро. Границата от "консуматор" до "любител" е тънка и прекрачиш ли я, ще откриеш другото измерение на отношението към "ламарините"!

На човек, който е (бил) само консуматор, това може да му се случи само когато мине 40-45г възраст, и както има една максима по германско "след 40-45г възраст трябва да започнеш да колекционираш нещо", ако няма други страсти - най-вероятно е тогава да се преобрази, евентуално... Иначе, на човек "чист консуматор", който купува от гледна точка на идеята "цена-качество" - вярвай ми, няма да му дреме и след 20 години какво е било "преди" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, и ти си прав...! Хора всякакви(Бондо, не се засягай) и всеки има право да харесва и прави каквото си иска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ясно е, че всеки влезнал тук и е активен, има отношение към марката. Въпроса опира до там, че някоя имат сънтиментални връзки, докато други прагматични. Бих определил ситуацията като любима песен. Когато чуеш от тийнерджърските години песен, на която си танцувал блус с някоя мома и ръцете бавно са ти слизали от кръста на доло, то тази песен ти остава за цял живот. Аз лично, преди 20-и години се учих да карам на БМВ Е30. Тогава нямаше ни една западна кола и повярвайте ми тези моменти ще ми останат за цял живот. На хората и момиченцата им се развъртаха очите като е виждаха тази кола. Ако имах възможност да взимам 15-20К евро месечно, бих си купил мечтаната къща с три гаража и в единия от тях щеше да стои едно Е30 М Power. В другите две клетки, не съм сигурен, че щеше да е Шкода. Не ме разбирайте погрешно. Обичам си колата, харесвам си я и я пазя като очите, но на този етап апетита идва с възможностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.