Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Ахахаха, е нееее :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти кажа пишлемета :D

Имам няколко приятели болни на тема офф роуд с много подготвени джипове, те ме запалиха, започнах да ходя по състезания, покрай мен прихвана един приятел и решихме да ставаме офф роудъри. След като пропадна сделката ми за Патрола, приятелчето си купи G-класа 300 CDI, смени гумите с All terrain, джипа стана танк, за който нямаше препятствия. Събрахме се 4 идиота без какъвто и да е опит и офф роуда и отидохме да го пробваме в планината над Боснек. Беше голям кеф докато не цопнахме в едно блато и няма мърдане, обхват на телефоните няма, GPS няма не е ясно къде сме. Едната умна глава реши, че малко ще изровим под джипа, ще го бутнем и той ще излезе, да ама не. Станахме мокри, хайде един час си сушим дрехите и обувки и то така времето си лети и стана следобяда, започна да мръква, собственика на джипа не иска да го остави, защото някой ще го открадне от гьола. След всичките тези перипети най-накрая тръгнахме пеша по следите към Боснек. В Боснек багер нямаше, поне обхват имаше та се обадихме да ни приберат. Това всичко става края на Януари джипа до извадиха началото на Април :D

Сега го чета и ми е смешно, но в онзи следобед не спирах да псувам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Сега го чета и ми е смешно...  :D

 

Хаха, верно от страни си е бая смешно  :D  :D  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааххахаха!!! Верно е смешно отстрани, ама и аз разбирам какво е... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги се ходи по 2ма или 3ма заедно. Най-добре там където си да има и доста по-опитни оттеб. 

 

Единствения път, в който реших че субаруто ми става за нещо беше на Бъдни вечер или по-скоро следобеда. Тръгнахме с един приятел, жена ми и кучето до Алеко. Ама аз реших да се кача до Черни връх по пътеките. Правил съм го с Патрола преди години, грижи не съм имал. На сухо и с Витара и с Фронтера, и няколко пъти с Форестера. Обаче имаше сняг :) . И малко под метерологичната станция, от навалявания на едни тераси и изравнено отгоре като равно колата пропадна до рамките на прозорците. Добре че имаше люк да излезнем. Викнах един приятел с Дискавъри. Той закъса по-надолу, вече валеше много силно сняг и стана ептен трудно. После дойде баща ми с неговото Паджеро дълга база, и той закъса по-надолу. После Викнахме още един приятел с Паджеро къса база, и той закъса! В 3 посред нощ слезнахме пеша до долу и си взехме такси. На следващият ден на помощ дойде един "биг фут" Форд, ама и той закъса, много сняг. Та добре, че бившия съдържател на Алеко ми беше съсед, да помоли да дойде Рактрака на спасителите и да ни извади всичките(много се дразниха че с коли ходим натам и даже викаха, че щели да ни остават докато не се разтопи снега, да се научим ;) ) . Станахме за смях и ми излезе дебело това, на 5 семейства развалих и Бъдни вечер и Коледа... :( ). Оттогава Офроуд на Рила с чичо ми и горския :) каквото и да стане ме вадят! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха ти бая си с "окопал" :D

Не мога да разбера, защо всеки който кара Субару си мисли, че има супер уникална 4х4 система, с която без никакъв проблем ще изкачи Еверсет? Нищо лично към теб само си разсъждавам ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има една максима, колкото по-истински джип караш, толкова по-дълго ходиш пеш (от по-далеч се връщаш пеш). Истинският джип винаги закъсва рано или късно, щото почваш да си вярваш и рано или късно прекаляваш :)

 

 

субаруто си е лека кола, както и шкодата, да си се карат в града като валне малко сняг и тва е. Да се качват по разни платформи, бордюри и тем подобни. И двете имат много малко общо с офроуд, проходимост и тн. 

А коя е по-добрата от двете ... тази с по-добрите (подходящи) гуми :) Мисля, че някъде имаше снимка на Йети с някви АТ-та, ако верно влизат такива гуми там, ще скъса всяко субару обуто с евридейки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субару е особена кола. Нито е достатъчно бърза, нито достатъчно здрава, да не говорим колко е непроходима. Както и повярваш и става фал. Мъка ми беше да я имам, толкова пари набих в нея, че не ми се говори. Относно потъването - беше жестоко! Не ме питайте дали жена ми ми дава докато е в колата да изляза и на поляна на сухо! Що ми се е карала... 11ч седяхме на -10 за начало до -18 накрая. До Ивановден не можах да оздравеем после, но поне калихме кучето, то беше на 5м ") и оттогава за него няма студ! Хубаво е да си спомняш с усмивка и да не повтаряш! В гората само с 4х4 с блокажи и поне още една кола с теб(такава). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има една максима, колкото по-истински джип караш, толкова по-дълго ходиш пеш (от по-далеч се връщаш пеш). Истинският джип винаги закъсва рано или късно, щото почваш да си вярваш и рано или късно прекаляваш :)

 

 

субаруто си е лека кола, както и шкодата, да си се карат в града като валне малко сняг и тва е. Да се качват по разни платформи, бордюри и тем подобни. И двете имат много малко общо с офроуд, проходимост и тн. 

А коя е по-добрата от двете ... тази с по-добрите (подходящи) гуми :) Мисля, че някъде имаше снимка на Йети с някви АТ-та, ако верно влизат такива гуми там, ще скъса всяко субару обуто с евридейки.

Йетито с АТтата е моето, от изложението, но не мисля че е ОК за трансмисия и тн. Тая кола не е за сериозен офроуд. За лека поляна или сняг и кал да, ама с тоя клиренс си за никъде! Субаруто само ако е прежалено е по-проходимо! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а, вярно ... то и на аватара ти май е с този сетъп :)

при продължително каране и натоварване със сигурност ще замине една камара карантия от карета, главини до цялата трансмисия, но исках да кажа, че гумите имат огромно значение при подобни експерименти, и дори едната система да е по-зле от другата, добрите гуми ще компенсират и поведат даже. Въпросът е с какви ще дойде и субаруто (чак такива там със сигурност няма да влязат).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а, вярно ... то и на аватара ти май е с този сетъп :)

при продължително каране и натоварване със сигурност ще замине една камара карантия от карета, главини до цялата трансмисия, но исках да кажа, че гумите имат огромно значение при подобни експерименти, и дори едната система да е по-зле от другата, добрите гуми ще компенсират и поведат даже. Въпросът е с какви ще дойде и субаруто (чак такива там със сигурност няма да влязат).

Има къстъми и като "биг фут" ама и те се трошат. Иначе те не са за толкова големи като Йетито. Да се оправат с тия субара. Аз с тях приключих. Днес едно приятелче ми рева от майсторите им. За сваляне и качване на глави на Н6 1500лв за труд в цяла София е проверил по техните профилирани сервизи. Без ремонта на клапани и челосване и гарнитурите това. С тях сметката отивала межу 2500 и 3200лв. Имат ги за извънземни коли и само космонавти ги ремонтират. Хаха. По мое време беше наполовина всичкото това. Аз за 4600 подковах 2,5ца с АЦЛ лагери и Висеко бутала, смяна клапани, челосване, косуърд гарнитури и 1ви ремонт на вал(гаранция и нещо изпускам) и ми искаха 1000лв за труд, който влиза в тия пари. Сега това удоволствие ще е над 7х лв. Кога ще си взема пак такова не се сещам! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дианчето , ей сега е в Карлово, обади се , да ми каже,че ми е намерила дъвки "ТУРБО" като онези от соца , каза че не са супер дървени, като оригинала, помните ги ,  едно време през 1990 бяха едни розови, като подметка, и идваха с лепенка на някаква мацка, още имам една лепенка на бюрото

post-396-0-25723100-1477160845_thumb.jpg

 

чакам с нетърпение да видя "новото пройзводство" .. :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, дъвки "Турбо", имаше далеееч преди 1990 г. /което впрочем, не е Соц/, бяха сочни, а картинките бяха с автомобили...;)

 

А, думата "производство", се пишеше с "И", а не с "Й" !

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , Боре, знам че това са най - добрите дъвки от соца , сега някой е купил марката и пак ги прави, но явно не са много разпространени, в София ги няма, Имаше картинки на разни ферарита и болиди , но още си спомням как казвам на тате - гола какичка, тате мога ли да си я залепя :D Виж от малък съм знаел къде да гледам ... :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............

А, думата "производство", се пишеше с "И", а не с "Й" !

Според мен той с Й-то го пише нарочно - да ни дразни ............ :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

събирайте помощи за мен, за учителка да ме научи кога се пише И/Й само гледайте да не е някоя пухкава мацка, че няма да се научим на нищо ... ;) Да не дава господ да си няма гадже , и да има книжка, само ще ходим по Шкода срещи и ще се е**м. ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, пак се чух с нея и тя потвърди, че найстина през соца дъвките ТУРБО са идвали със снимки на колички... Тогава кои идваха със снимки на мацки ? То 1990 год имаше 2 модела дъвки...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо забивам нета явно е зле.

Редактирано от diana_kraice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше човек не може и да се скрие от някого и да иска. Защото все някой ме предава къде съм .

Да купих ти дъвки, че все ме хапеш и са коли и малката намаза покрай теб.

Радвам се че си ми ги купила и ги чакам с нетърпение. Шкода клуба сме си една малка общност и то е като фейсбук, похвалиш ли се, те има в нета. Малката се радвам че ги е опитала, може би тя ще е последното поколение , което го прави ... Дето се вика , аз когато завърших 12клас и лудях с Шкодата, тя тогава се е родила...2006 началото... незнае нищо за картинките от соца, нито за тръпката - сега коя ли ще ти се падне ;)  Беше време , още бях малко шошонче,1997-8 , седях пред касетофона и чаках да пуснат "Черната овца" по радио Тангра, (тогава нямаше друга станция за истинска музика), сега си я пускам в тубата... ;)

 

Знам, че за тебе, тоя див траш дето го слушам сега, е все едно си изтървала тенджерите по стълбите, ама ... то си е въпрос на вкус, аз тенджерите ги изпускам по десетина пъти на вечер.. :D

 

Аз бях на 10 когато тате си взе Шкода, още имам 120ка, знае ли човек, може малката като порастне, да сложи 200коня мотор в "детската" си Октавия и да си я кара с кеф, да си ходи с нея на работа, разбира се без това грозно табло... Туко виж се е родила новата Ива Русимова и след време да видим как се дрифти Октавия 1 от жена... :) (Пак ще я бия със 120ката, но ще и стистна ръката от уважение.. )

 

Преставям си го отвън - супер олющена,тогава вече,  30 годишна Октавия1, дошла на Шкода събора, вътре мацка със сенки и червило ни прави смешни и усмивката и е до ушите...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо спешно да попитам...

 

Мивка в кухня с диспозер insinkerator мога ли с прахче да отпуша? Някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, прахчето е в голямата си част натриева основа, но после измий добре с гореща вода.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, прахчето е в голямата си част натриева основа, но после измий добре с гореща вода.

Мерси, чакам модерното устроиство тип помпа, ако не проработи, ще рискувам. Малко ме е страх да не я развала, един приятел си викал водопроводчици и не ми препоръчва да пробвам, ама аз не мога да чакам... Мерси Саше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.