Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

На няколко места съм срещал за 2,0 TDI Bi-turbo но само АВ са дали някакви мощности. Надявам се че източникът им е надежден, че вече си харесах следващия двигател и трансмисия  :D

 

Милене и сега Шкода ти предлагат изтребител: Octavia купе и Combi RS 230, TSI 169 kW/230 k.c. или искаш следващата генерация? 

Правих тестово каране на спортната Октавия и после бившия ми Баварец ми се струваше като каручка бавен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше човек не може и да се скрие от някого и да иска. Защото все някой ме предава къде съм .

Да купих ти дъвки, че все ме хапеш и са коли и малката намаза покрай теб.

 

А на мене Дианче какво купи от Карловско? :banger_2:

Редактирано от Vinci74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милене и сега Шкода ти предлагат изтребител: Octavia купе и Combi RS 230, TSI 169 kW/230 k.c. или искаш следващата генерация?

Правих тестово каране на спортната Октавия и после бившия ми Баварец ми се струваше като каручка бавен. ;)

Вече се отказа нот дизелите :D

Следващата ще е 2,0TSI, но няма да е 230к.с. ;)

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се отказа нот дизелите :D

Следващата ще е 2,0TSI, но няма да е 230к.с. ;)

 

След като дизела на бившия ми Баварец ме предаде на магистралата при 170 км/ч и повече, по-точно неговата турбина се пръсна като на двигател от F1, реших поне за известно време да си почина от дизелите. Точно за това и предпочетох Монте Карлото да е с бензинов мотор, уви отново има турбина, но вече си знам че не карам 230 коня Шкода.

Виждам че в гаража имаш и още една Шкода: Фабия, като мина първоначалното разработване на двигателя на моята ще направим ли едно надбягване на късо разстояние пред НИМ? :running:

Редактирано от Vinci74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На "Турбо"-то картинките от първата серия от 1 до 50 бяха като еднорози. Играли ли сте зук (може да се казва различно в различните краища - слагат се 2 картинки една върху друга обърнати с лицето надолу и с леко присвита ръка се удрят отгоре - която се обърна си я прибираш)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като дизела на бившия ми Баварец ме предаде на магистралата при 170 км/ч и повече, по-точно неговата турбина се пръсна като на двигател от F1, реших поне за известно време да си почина от дизелите. Точно за това и предпочетох Монте Карлото да е с бензинов мотор, уви отново има турбина, но вече си знам че не карам 230 коня Шкода.

Виждам че в гаража имаш и още една Шкода: Фабия, като мина първоначалното разработване на двигателя на моята ще направим ли едно надбягване на късо разстояние пред НИМ? :running:

На мен нищо не ми се е чупило, но с цялата екология много се скопява колата и DPF много ме дразни.

Ти Фабията DSG ли си я поръчал? Аз ще имам предимството на по-леките гуми и джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен нищо не ми се е чупило, но с цялата екология много се скопява колата и DPF много ме дразни.

Ти Фабията DSG ли си я поръчал? Аз ще имам предимството на по-леките гуми и джанти.

 

Не. Поръчах я с двигател TSI 81 kW/110 k.c., с 6М. Така и не свикнах с автоматика: февруари тази година правих един тест с бензиново Йети автоматик, но трудно се отпуснах да го карам може би защото за първи път карах с автоматик. После направих тест с едно дизелово Йети, но с ръчни скорости, и ми беше толкова конфортно че ме помолиха да отпусна малко газта, докато се чудеха как толкова бързо превключвам скорости. После направих едно тестово каране и на спортния изтребител на Октавията, който беше автоматик и накрая малко преди окончателно да реша каква Шкода искам да карам, избрах Фабията с по-слабия двигател, но отново с ръчни скорости. Ако докараш пред НИМ Фабията с автоматика ще ми е интересно да видя как се държи, а тя с какъв двигател е?

Точно заради DPF предпочетох бензинова Фабия, не съм сигурен, но мисля че филтъра и автоматик излизат по-скъпо за поддръжка и смяна?

Редактирано от Vinci74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя на Фабията е същия като твоя.

А  гумите и джантите какви са ти, защо мислиш че ще имаш предимство? Аз на моята Фабия и смених фабричните 16" джанти с 17" ки още докато имаше възможност да го направя, по съвет на някои от колегите тук. Сега за зимните гуми малко съм в двуомение, но и за тях имам вече взето решение.

Редактирано от Vinci74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А  гумите и джантите какви са ти, защо мислиш че ще имаш предимство? Аз на моята Фабия и смених фабричните 16" джанти с 17" ки още докато имаше възможност да го направя, по съвет на някои от колегите тук. Сега за зимните гуми малко съм в двуомение, но и за тях имам вече взето решение.

 

Моята е с 15-ки, исках да сложа 16-ки, но жена ми каза, че ако и' сложа 16-ки няма да кара колата :D

А предимството е в по-леките гуми и джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя на Фабията е същия като твоя.

 

Имах в предвид, че направих тестовото каране на Фабията с по-слабия бензинов двигател, но я поръчах с по-мощния от двата - този с 110-те коня.

Редактирано от Vinci74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се отказа нот дизелите :D

Следващата ще е 2,0TSI, но няма да е 230к.с. ;)

 

Хм ... намирисва ми на 4х4 с 280 кончета :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ... намирисва ми на 4х4 с 280 кончета :flag_skoda:

 

Много си прав, но не знам защо съм останал с впечатление, че при повечето автомобили 4х4 е за сметка на скоростта? Или ако не е за нейна сметка, то тази система на задвижване задължително върви с автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, но не знам защо съм останал с впечатление, че при повечето автомобили 4х4 е за сметка на скоростта? Или ако не е за нейна сметка, то тази система на задвижване задължително върви с автоматик.

 

И двете неща не са верни, както ги казваш :) Смисъл, нито 4х4-то е задължително да е с автоматик /изобщо няма значение/, нито е за сметка на скоростта при тези съвременни системи, които не са постоянно зацепени. Това не е реално 4х4, ами е със "съединител", който се активира и включва задният мост на определен процент, когато превърти някое колело и всичко това с оглед на скоростта на движение. 4х4 работи до 40-тина км/ч, ако не греша (мисля, че при някои беше 60км/ч границата, но не си спомням).

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ... намирисва ми на 4х4 с 280 кончета :flag_skoda:

Тая надеждата, че при ФЛ ще е 300 к.с. :)

 

 

Много си прав, но не знам защо съм останал с впечатление, че при повечето автомобили 4х4 е за сметка на скоростта? Или ако не е за нейна сметка, то тази система на задвижване задължително върви с автоматик.

Малко по-бавни са на старта, защото 4х4 си тежи и не върви с автоматик задължително, Супърба ми е 4х4нръчка.

 

.......Това не е реално 4х4, ами е със "съединител", който се активира и включва задният мост на определен процент, когато превърти някое колело и всичко това с оглед на скоростта на движение. 4х4 работи до 40-тина км/ч, ако не греша (мисля, че при някои беше 60км/ч границата, но не си спомням).

На СантаФето ти след 100км/ч изключва задното предаване, това до 40 или 60км/ч е когато имаш бутон за принудително зацепване на виското или халдекса и целта му е да не прегреш съединителя. На Халдекс 4 и 5 винаги имаш въртящ момент към задните колела.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

На СантаФето ти след 100км/ч изключва задното предаване, това до 40 или 60км/ч е когато имаш бутон за принудително зацепване на виското или халдекса и целта му е да не прегреш съединителя. На Халдекс 4 и 5 винаги имаш въртящ момент към задните колела.

Това за след 100км/ч не го знаех... Благодаря! При СантаФето пишат, че винаги има 95/5 предаване. При натиснат бутон става 50/50 със скорости до 40км/ч, да. В книжката му пише, че когато се ходи на технически преглед, задните колела трябва да се слагат на валячета и те, за да се избегне повреда на AWD системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете неща не са верни, както ги казваш :) Смисъл, нито 4х4-то е задължително да е с автоматик /изобщо няма значение/, нито е за сметка на скоростта при тези съвременни системи, които не са постоянно зацепени. Това не е реално 4х4, ами е със "съединител", който се активира и включва задният мост на определен процент, когато превърти някое колело и всичко това с оглед на скоростта на движение. 4х4 работи до 40-тина км/ч, ако не греша (мисля, че при някои беше 60км/ч границата, но не си спомням).

Примерите които имам в предвид са от шосейния изтребител/бомбардировач на Octavia Combi RS230 в следните модификации:

бензин, TSI / 132 kW / 180 к.c., 6DSG, 4x4, EU6

дизел, TDI-CR / 135 kW / 184 к.c., DPF, 6DSG, 4x4, EU6

 

За малкото Йети нещата са сходни, но говоря от гледна точка на това което пише в спецификациите различните модели на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, иначе прозвуча сякаш генерално е задължително за всички автомобили, а то не е така :) Това, което цитираш е само маркетингов трик и нищо друго :)

 

ПП: Принципно RS230 е бензиновата 230 коня (която от 220 става на 230к.с.), a не всяка - дизеловата не е RS230 :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Добре де нормално ли е  цените в Шкода Чехия да са толкова евтини ?
Storage box behind back seats  Шкода магазин Чехия - около 37лв vs Superskoda около 60лв  

Vertical nets Octavia Combi Пак шкода чехия около 48лв срещу Superskoda около 60лв,   даже малко отгоре е ЕТ София. 

ЕДИТ: Изпратих запитване на Супершкода , че ми интересно какво ще отгорят , че даже пише "You will save: 17.01 €"! Иначе от Шкода шоп имат примоция за безплатна доставка в момента ама само до Чехия  :D  

Редактирано от NightWalkeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и преди, след поръчката от супер шкода, ти казах, че много от аксесоарите са по-евтини в Еуратек. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Да от тогава винаги проверявам и в ЕТ , но в случая е още по-зле : 

DMA620003 / МРЕЖА БАГАЖНИК /  66.3 лв.

А кутията я нямаше вчера , днес излезе , но пък не  е налична :(

DMB620001  / КУТИЯ / 43.99 лв.

 

To аз имам доста близък човек, който пътува често до Прага , но само със самолет и да помъкне тая кутия хич няма да е удобно :) 

Редактирано от NightWalkeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФЛ на Октавията

 

Преди малко точно попаднах в един от българските сайтове: Vesti.bg на цяла статия за новият фейслифт на Октавията. Статията е интересна относно промените, които прави Шкода по средата на жизнения цикъл на последната модификация, но и придружена със снимки. Интересното е че не мога да копна целият адрес на страницата със статията тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахха, това е за рубриката "Отмъщението на дизайнера" - за жалост изглежда ужасно на пръв поглед! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.