Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Колеги, привет!

Дайте читав автоключар за този проблем - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/49269-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2/

 

Хората, които ми правиха колата предния път (http://maximumkeyservice.com/) не могат преди 10ти. Всички останали, които твърдят, че са автоключари ме карат, да съм си намерил брава сам ?!

Дайте някой, който ще свърши работа, няма да ми прецака вратата, ще си платя и ще си тръгна! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора... имам нужда от малко помощ.

 

Къде в София мога да намеря температурен предпазител за резистора на вентилатора на парното със следните параметри:

SF214E

216 °C

214±2 °C

189 °C

350 °C

10A

 

Трябва ми за тая "чикийка":

19009.jpg

 Има го и тук,но по-скоро виж каква е причината за да изгори този датчик .https://vikiwat.com/termopredpazitel-g4a00-216gradusa-4a-250vac-4mm-l14mm.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии, по-горе пише каква е причината по принцип :)

 

"Ръжда по оста на мотора спира мотора на първа степен да не се върти и изгаря играчката. Резистора е пред мотора, обдухва се и се охлажда /топлината се “отвежда“ от него/." - оста на моторчето ръждясва и не му дава да се върти на първа и втора (на втора се въртеше колкото на първа сега) и затова изгаря. Смазах го - всичко е шест вече :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,много ли е смешно човек да си купи  ситроен ксантия 99 набор...комби ?Ами...смейте ми се бре. :nea:

Както и да е...колата е в перфектна форма за годините си.Изключително поддържан автомобил , но  според моите нужди има нужда от монтаж на ГИ.

И тъй като лично мисля да се заема със задачата се двоумя между тези двата кита.Става въпрос за мотора 1.8/16V/81KW

 

https://www.olx.bg/ad/gazov-inzhektsion-agis-m210-atiker-sr09-albien-preden-kit-ID6iATA.html#fb9b2413ef

 

https://www.olx.bg/ad/pomotsiya-do-kraya-na-mesetsa-gazov-inzhektsion-stag-300-ID4OKzO.html#4c654aa3fd

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набора не е смешен, ама марката - да :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kсантията е ок, но ако си мислиш Бисо, че ще си купиш ГИ за 250 лв, ето на това ще се смея ... Приготви си минимум 700лв. или просто карай на бензин, като мен. Ако имаше ГИ за тея пари, нямаше да карам вече 13 000 км на бензин! ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,много ли е смешно човек да си купи  ситроен ксантия 99 набор...комби ?Ами...смейте ми се бре. :nea:

 

аз няма да ти се смея.

Комфортен автомобил. Несравнима возия. Всички останали са на ниво "каручки". /стига хидравликата да е изправна/

Що не взе дизел? Моторите HDI са добри. Нямаше да мислиш за ГАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситроен из основи е велика марка, а Ксантия е един от последните им читави модели. Марката е въвела изключетелно много нововъведения като предно предаване, завиващи фарове, хидравлично окачване, които са били изпреварили времето си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яяя, Попаднах на видео което много добре визуализира какво ми се случи миналата неделя на едни от последните завои преди Мальовица. Приказката, че човек се учи докато е жив е много вярна ;) 



...Та карам си значи към Мальовица след някакъв джип, който очевидно е пуснал на бавни скорости и си се влачеше, но видимо стабиУен ...а аз не смея да го изпреваря защото усещам , че под пресния сняг на места има доста лед. И на един по-остър и усоен завой намалихме бая след което ESPто(или по-скоро traction control-a) БУКВАЛНО СПРЯ КОЛАТА :dash:  - добре, че нямаше никой зад мен. Оказа се (не знам как е по дебелите книги), че когато караш върху лед с бавна скорост TCSа по-скоро пречи от колкото да помага (т.е. трябва да е TCS off) :( Тъй като за първи път попадам в такава ситуация ми отне около 5мин и малко проби докато осъзная , че трябва да изключа TCS , да смъкна 2 завоя надолу и след това с 80-90 скорост на километража (реална около 15-20) успях да преборя въпросните няколко завоя и следващите без TCS до върха.   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Марката е въвела изключетелно много нововъведения като предно предаване....

 

Само едно уточнение: Предното предаване е изобретено в САЩ. Първият автомобил с предно е американски.

 Ситроен са първите в Европа, които го прилагат в своите автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно уточнение: Предното предаване е изобретено в САЩ. Първият автомобил с предно е американски.

Ситроен са първите в Европа, които го прилагат в своите автомобили.

Като те видя, ще те черпя! Толкова неща научавам оттеб, мерси... Поздрави, Жоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл - единия ми смесител при вдигане на ръчката скърца зловещо. Знам, че има някаква паста за смазване на такива смесители, какво трябва да търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те видя, ще те черпя! Толкова неща научавам оттеб, мерси... Поздрави, Жоро!

 

Иво, едно кафенце на следващата среща в Първенец. :cheers:

Просто се интересувам от нещата, които са ми хоби. Съвпадение, че все пак сме в автомобилен форум. Не че съм някакъв всезнайко.

Знания и опит винаги бих споделил.

Както е при теб фотографията, при някои компютрите, финансите, икономиката, електрониката и т.н.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте акъл - единия ми смесител при вдигане на ръчката скърца зловещо. Знам, че има някаква паста за смазване на такива смесители, какво трябва да търся?

 

Купи си смесител на "Видима"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият ремонт е смяната. А за временно бих пробвал с WD40 :sorry:

Купи си смесител на "Видима"

Предишния смесител беше на Видима и се разскърца по същия начин. Пробвах с WD40 и запече тотално.

Този го напръсках днес със силиконова смазка, за сега скръцът намаля драстично.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Тогава на Видима, ама от по-скъпите! :D

 

В къщи нищо не скърца, а съм с такива от доста време. 5 г. им беше гаранцията, мисля. Отдавна им изтече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, всички смесители на "Vidima", са със сменяеми ядра, а и не са скъпи.

Отделно, за всички "ядра", се продават ремонтни комплекти от уплътнения.

Реално, са вечни.

Необходимо е, да да не си "с двете ръце в г..а", шестограм на 2 или 4 мм., и 15 минути свободно време.

Моите са 12 годишни, вярно, най-скъпата за времето серия "Офелио" /по-известна като "Порше"/, а все още са безшумни и безпроблемни !

Опитът ми, е с 15 годишни, от по-нисък ценови клас, но също с керамично ядро/глава.

 

Впрочем, "Видима Идеал' и "Идеал Стандарт", са 4-ти в Света по качество, цени и продажби /говорим за марки, не за "цин-цяу"/.

 

Новият Стадион "Уембли", е с арматура /В и К/ и санитария, именно на Севлиево !!!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са на Видима - на 7-8 години са. Няма скърцане, няма проблеми. :) не ги знам какви са, бяха ми сложени вече и не съм ги пипал никога...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Новият Стадион "Уембли", е с арматура /В и К/ и санитария, именно на Севлиево !!!

 

Не мога да се сетя дали на летището в Манчестър или на Хийтроу беше...Нахлух в една тоалетна (казвам нахлух, щото буквално се напикавах) и забелязах, че всичко е тяхно също :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеал Стандарт и Видима съм ги виждал на не малко места и извън Европа. Коя серия не знам, но дори пансиона в който ходих три години подред в Австрия беше с техни изделия. И не създаваха проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, Боре е прав. Главите се продават като резервна част. Спри водата (при водомера). Махни пластмасовата капачка, оцветена в синьо и червено, показваща коя вода си пуснал. Вземи шестограм, май 2мм беше, и развии болтчето зад нея. Навътре е, няма да го видиш веднага. Внимавай, малко е, да не го затриеш. Това ще освободи ръкохватката за пускане/спиране на водата, махни я. След което ще видиш как е захваната главата, демонтира се супер лесно. С нея отиваш в магазина и купуваш нова. Сглобяването е по обратния ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видима Лукс и Идеал Стандарт са едно и също. Керамични са и това са най-добрите серии на Видима и за външния пазар се брандират като Идеал Стандарт. Останалите са досто по-евтини и не стоят така масивно Аз се спрях на тази серия и нямам забележки вече 6та год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.