Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

А защо не се свържеш с предишния собственик и не го попиташ? Дори и на тебе, да не ти е от полза, на него може да му трябва.

Публикувано

Щото е един г-н в Австрия, на който и името му нямам вече. Фичнах сервизната книжка. Ако я бях взимал от България, да го намеря човека, ама...

 

п.с. - Ски багажника също не е вариант. На тоз автомобил монтажа му е почти невъзможен. А като стане възможен е само Тюле за МНОГО пари. Ключа не е на Тюле със сигурност.

Публикувано

Като мнаваш покрай некой ключар го питай.

Най-малко ще ти каже авто ключ ли е, некъв друг ли е.

Публикувано

Колеги, някой има ли впечатления от Форд Фокус мк2 фейслифт, като най-вече ме интересува такъв с мотор 2,0л. 145кс.? Много ми хващат окото комбитата и напоследък взех да се замислям нещо...

Публикувано

Колеги, някой има ли впечатления от Форд Фокус мк2 фейслифт, като най-вече ме интересува такъв с мотор 2,0л. 145кс.? Много ми хващат окото комбитата и напоследък взех да се замислям нещо...

 

Имам познат с 2-3 служебни такива. Не знам с какъв мотор са. Брутален кошник, но здрав със смешна поддръжка. Колата е от рода на старите кучета като Октавия 1, Вектра A, Астра F и др. Колкото повече я биеш, толкова по-силна става. Но пак повтарям, кошник е. Ако ще заменяш Октавия 1 за тоя Фокус - по-скоро не.

Публикувано (Редактирано)

ДобАр ден - за Орландовци, моля!

Ма те.. дисковете са чАрвени! Ако такоа, аз ше се опраа, ма няма кой да закопчай Пепино :)

Малкия и до Вакарел да го беха откарали, пак е нещо! :)

Редактирано от Алекси Георгиев
Публикувано

Имам познат с 2-3 служебни такива. Не знам с какъв мотор са. Брутален кошник, но здрав със смешна поддръжка. Колата е от рода на старите кучета като Октавия 1, Вектра A, Астра F и др. Колкото повече я биеш, толкова по-силна става. Но пак повтарям, кошник е. Ако ще заменяш Октавия 1 за тоя Фокус - по-скоро не.

Благодаря за отговора. :)

Като казваш кошник, имаш предвид че е кофти сглобка, скърцащи пластмаси, неудобни седалки и тн., или имаш предвид нещо друго?

Публикувано

Благодаря за отговора. :)

Като казваш кошник, имаш предвид че е кофти сглобка, скърцащи пластмаси, неудобни седалки и тн., или имаш предвид нещо друго?

 

Баща ми кара такъв (пре фейс) три години без никакви ядове. Колата за мен е супер сполучлива.

Купето е осезаемо по широко от Октавия 1, а возията е далеч по-комфортна.

Честно казано ми е любопитно какъв смисъл влага sauber, понеже моите впечатлени от фокус 2 са супер положителни.

Прецизно и директно управление, добър комфорт и пространство, не скъпа поддръжка.

Относно мотора - астматик от старото поколение с всички плюсове и минуси (здрав, но муден и неикономичен).

Няма база за каквото и да е притеснение от гледна точка на здравина и недомислици.

Публикувано

Благодаря Ники.  :cheers:

Публикувано

Колеги, писал съм и по други теми. Задните вентилационни отвори са ми потрошени и искам да ги подменя. Единственият вариант, който имам за сега е нови-оригинални. Чакат се 20 дена, струват към 200 кинта.

Намерих това в Али-то - https://www.aliexpress.com/item/3BD819203-Black-Center-Console-Rear-AC-Air-Conditioning-Outlet-Vent-For-Volkswagen-VW-Passat-B5-06/32889538645.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.261.151e3c00CYWnsH

 

Имам въпрос. На снимката са ЕДНО КЪМ ЕДНО с мойте. В описанието са за Пасат Б5, който въобще няма такива. Б5.5 има, но не са като при Супърб. Като чукнеш парт номера в Гугъл, излизат предните центални за Супърб, като отново е от Алиекспрес кадъра и отново пише, че е за Пасат (а не е).

 

Според вас на кое да се доверя какво ще стане ако ги поръчам:

а/ Ще дойде това от снимката

б/ Ще дойде това, което е като part no.

в/ Ще дойде нещо тотално различно

 

Хич не ми се разправя с диспюти, връщания и най-вече - китайски английски от сорта на "Hello dear sir friend, you be happy, thanks buying order our store, please feel satisfied". Хората, които са поръчвали от Али-то знаят...

Тая Уйниъ дойде. Оказа се, че китайците не са ме метнали и си е точно това. Пластмасата и качеството не са като при оригинала, но това не си личи след монтажа. Беше чудна инвестиция! :)

Публикувано

please feel satisfied

Публикувано

Екзакли :D

Публикувано (Редактирано)

Колеги колко % от стойността на автомобила е първоначалната вноска ,защото аз в момента имам опция да я взема без първоначална вноска и без нужда от одобрение .А месечната ми вноска при определени условия ( ако доведа 4 клиента ) може да падне над20%.Бих се радвал на ваш отговор !

Редактирано от Krasimir73
Публикувано (Редактирано)

Един малко реторичен въпрос... ама... политиците имат ли право да не сключват ГО? ;)

 

Понеже... без да искам попаднах на тази снимка от някакъв човек:

post-4447-0-86441800-1533623434_thumb.png

 

Тук е качено:

https://nova.bg/mynews/view/2018/08/02/78816/%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0/

 

Реших да видя, дали има ГО в Гаранционния фонд и... няма, а това работи, защото щом си напиша моя номер ми излизат всички ГО-та от 2008ма до ден днешен:

post-4447-0-10613500-1533623428_thumb.png

 

"Супер яко" :) И аз искам така. Ако някой знае как стават нещата - това е много добро "антирадар" действие.

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

Ако колата е на НСО, имат по няколко номера, а застраховката е само ма един. На мен по-скоро ми е чудно, ако участват в ПТП, как се обясняват после, че са с да го наречем камуфлажен номер?

Другото е, ако имат няколкостотин коли застраховани с общ договор, пак не излиза индивидуалната застарховка.

Редактирано от ID A
Публикувано

Интересно наистина как толкова нова кола е с регистрация "СА", а не "СВ". 

Какво става с номерата, които връщаме в КАТ при пререгистрация на автомобил от една община в друга. Могат ли да се използват наново (в общината където са издадени) или се унищожават и номера се губи от системата за в бъдеще?

Публикувано (Редактирано)

Не ми е ясно защо няма да излиза, ако са повече коли, но явно може. В една полица можеш ли да имаш повече от една кола? Понеже... при лизинговите на Еуратек си излиза всичко, а не вярвам да сключват договори за всяка една кола, по-скоро полицата трябва да е една и съща на всички коли, ако можеш да имаш повече от една кола в полица. В това не съм сигурен.

 

През Август 2014та регистрацията на Фабията ни е СА и завършва на ХС. Джипа ми е СА и завършва на МВ от 12.2007-ма.

 

Ясно, ако са на НСО нямат нужда от такива неща, вероятно, защото и на ББ е СА4806НА, този по-горе е СА4810НА:

d8747d3bbd0.jpg

 

 

Не съм чул НСО участвало в ПТП да си плати или да чака КАТ /а има доста случаи/ - винаги ти си виновен, че не си скочил сам от моста, като ги видиш на пътя, а трябва те да те бутнат   ;)

 

 

@stanley, доколкото знам се унищожават. Въвеждат си нови и нови комбинации от букви и цифри, сега искат да въведат още по-всеобхватни номера, като на Германия и т.н. Според мен не можеш да се сдобиеш със стария номер на някого.

 

В Англия е измислено доста добре. Сваляш си табелките и си ги слагаш на новата кола, ако искаш. Номерът се води на теб, а не на колата. Така ми е казвал англичанинът с когото работим... понеже го питах как смени O3 RS-ка с Кодиак и има същия номер... Можело, ако искаш. :)

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

Не би следвало да се използват тези номера, ако са върнати в КАТ. Би могло да има съдебни дела свързани с автомобила, които да се точат години след връщането. Трябва да си остава в историята за конкретния автомобил. Само разсъждения...

 

П.П. Старият трошляк е СА2***НТ регистриран за първи път в БГ през май 2009

Редактирано от Bugesto
Публикувано

Абе това е НСО, тия са държава в държавата. За тях правилата за простосмъртни не важат.

Публикувано (Редактирано)

Горе-долу в този ред на мисли:

 

"....Поръчката беше обявена през май и привлече внимание най-вече заради множеството екстри, които бяха заложени в изискванията за 13 автомобила за съдебния съвет. Така например като условие минимум беше поставено колите да имат не по-малко от 180 конски сили, поне шест скорости и 17-цолови алуминиеви джанти (включително и резервната гума).

Изискването за оборудването включваше сензор за разпознаване на умора на водача, кожена тапицерия в бежов цвят, система за подгряване на предните и задните седалки, GPS, минимум тризонална климатична система...."

 

https://m.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2018/08/07/3292936_avtomobilite_s_kojeni_i_podgriavashti_sedalki_za_vss/

Редактирано от Alexandar
Публикувано

Няма как да се обърка фирмата платила най-голям рушвет.
Особено, ако в изискванията е записано - дължина на колата 4861 мм / ширина 2031 мм
Ако питаш някого защо колата трябва да е точно толкова дълга, едва ли ще ти даде смислен отговор.
Или отговорът ще е:
"Трябва да превозваме принтери с размери 983 на 644 милиметра"... които естествено ще са на друга "правилна фирма".

Публикувано (Редактирано)

Нормално. После г-н #кой и г-жа #такси ще декларират 59 евро в чужда сметка. “Майка Ви деба... 59 евро ли, бе... за какво говорите, бе“ :-/

 

Жива подигравка право в лицата на всички! Обаче трибуквената институция, на която работата не й е да ми преценява, че Фабията ни за 19 000лв не била товарна, защото имала седалки отзад и нямала решетки, но е регистрирана такава от “по-компетентните“ институции и има всички сертификати...а Супърб 280 коня за 100 000лв минава N1 и няма никакви проблеми, щото е комби и хората карат картофи с нея сигурно...на кожата вътре...гледат в дребните риби само.

 

Това е... СХЕМИСТАН! Аман. :)

 

И аз ще декларирам около 2.90лева - изкарах ги, като продадох колекция картинки от дъвки Турбо, пуснах ги по Еконт и ме докладваха на трибуквените...

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

Дайте съвет за този Хюндай какво да му гледам и струва ли си този модел?

Сполучлив ли е, здрав ли е?

Ще ходя да я гледам за близки хора. Благодаря!

 

https://m.auto.bg/details/11527628346137759

Редактирано от Alexandar
Публикувано (Редактирано)

Еее Саше, не питаш в правилния форум. :D

 

Накратко - колата е здрава, няма кой-знае-какви проблеми, но си има детски болести и един по-особен проблем... и той е кормилната колонка. Прави проблеми понякога - небезизвестната "пеперудка" /светва лампа EPS/ и т.н.. Почва да чука при въртене на волана. Цялата колонка е много скъпа, половината кола е (3к лева), няма ги по моргите изобщо, защото първо това нещо се купува от тази кола... Има си и лечение, но трябва да се разглоби малко. 

 

Ако чука при въртене:

https://www.everythingmechanical.com.au/apps/blog/show/43672383-hyundai-i30-steering-knock-here-s-why

https://www.ashmorerwc.com.au/hyundai-i30-steering-knock/

 

Понякога се получава следното - както си караш колата, воланът става много твърд и доста трудно се върти (все едно няма серво). Отбиваш, спираш и се оправя. Това идва точно от тоя шит по-горе. Двигателят е здрав и няма проблеми - не са известни. Всички се оплакват от "пеперудката".  

 

ПП: Ето какво се чува:

 

ПП2: Още едно полезно видео:

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

До "shaft" - Не знам как е при "Superb"-ите за 100.000 Лева, но при 4-ри годишен, далеч по-евтин от споменатата с илюстративна цел сума, имах проблем с "N1"-то. След като Помолих Господин Началника на Каналите в "КАТ"-София, да напише писмено и да се подпише под написаното, че не признава Оригинален Документ на "TUV" - о каква изненада - взе, че го призна..

Редактирано от tuningmania

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.