Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Мда, защото жилищата са от “гипсокартон“. В Париж е същото. Бях на гости у приятел и всички комшии се чуваха кой-какви ги върши. Кой режеше “салам“ върху дъска и как тропаше с ножа и т.н. Къпане, сране, всичко се чуваше пределно ясно.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото точно този шум като строяхме гледахме да елиминираме!! Мен лично страшно ме е дразнил!

Успяхме едва на последните кооперации!

И тогава при продажбите точно това ни беше плюса: и да се бият в съседната стая ти няма да чуеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа... а при нас знаеш ли как е - "берат се", акат, къпят се, карат се и всичко се чува. 

 

И една истинска история, докато живееха комшиите до нас (сега го дават за една месечна заплата под наем на всякаква измет /счупиха им всичко/). Главите/спалните са ни разделени от тънка стена, явно... защото докато работеха майсторите, жената на майстора му вдигна супер скандал по телефона и всичко се чуваше - какво тя му говори, той какво отговаря и т.н. В празната стая много зраво се чуваше.

 

Таа.. спят си комшиите и комшията хърка. Жена му го буди, като му казва името по 100 пъти непрекъснато и лично за мен много дразнещо. Ако съм аз да съм я гръмнал. Явно не са били на едно легло, защото не вземе да го срита, ами му крещи. Нямам идея. И една нощ към 1ч пак се почва с повтаряне на името му, да се събуди... и на мене ми писна, защото това беше с месеци-година през 3-5 дни едно и също :) И от моя страна се чу "айде стига вече с тоя /еди кой си/, ебаси, писна ми!" и тя отговаря "Ама, хърка бе!".

 

И аз си сложих възглавницата на главата. 

 

Та... и други комшии се оплакват, например тренера ми по бокс вечерта си удари 2-3 бири от 2 литра и като си легне отваря цеха за мебели. Яко дърводелстване (хъркане) и комшията му беше излезнал на хотел, за да се наспи, че имал важна среща :) Доста често ми е казвал, че хъркането много здраво се чува и няма заспиване... 

 

По едно време си мислех, докато се ремонтираше/довършваше шпакловката да накарам майсторите да направят изолация в комшията, без той да знае, ама 10см ще си личат много, че се е скъсила стаята... :D

 

Няма оправия :) Залепих ламперия на стените (не истинска, а пресовани боклуци/хартии/стърготини) и малко по-тихо стана :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eee чак толкоз много ли да се чува при вас в Софията бре?!

То все едно няма стена?!

По принцип при новото строителство повечето клиенти сами си избират да се чува повече (повечето от незнание).Когато попадна на такъв клиент отначало обяснявах ама после с удоволствие му го набутвах

Ама все пак трябва да има някакви граници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми... у нас е така. :) Легнеш си в тихата стая и оттатък зазвъни телефон, ако е на вибрация доста често поглеждам, дали не е моят в стаята :) Чувам как отговарят и какво говорят и т.н. И това е, защото главата ми е на 3-5см от стената - ако съм по-далеч е по-трудно, разбира се. :)

 

На долния етаж реве бебе, чувам го все едно е в съседната стая на 5 метра на затворени врати. 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре?!

Чак пък толкоз?

Понякога направо се учудвам защо повечето хора (клиенти) не искат да си направят проучване на какво се дължи това ами карат "изпитания начин"

Ама то ако е тъй както казвате какво жилище е това?! Никаква усамотеност няма.Направо ме срам да кажа тогава че дъщеря ми се качва на бягащата пътека в 10-11 посред нощ. Хем сме в жилище дето не съм взел изолиращи мерки!

Ако ли пък взема.. съвсем ще е тихо и спокойно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, прав е :) Там, където има указателни знаци, че може да се кара в аварийната лента - там се кара. Тоест, нямаш право да караш в аварийната лента, ако се е образувала тапа от 2км преди ремонта, например :) Ама все пак, всеки ще го разбере супер криво сега и ще стане уау :)

 

Ако от 2 ленти за движение, най-дясната е свободна и разрешена - аварийната също може да се използва за движение - това е ясно и явно това е искал да каже този индивид. Обаче не и в нашите случаи - 2км опашка, "чеки да влА'а в аварийната, защото има ремонт". Смях в залата.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за да не те разберат криво, трябва да говориш право :)

 

Е винаги съществува възможността, неграмотните журналя да се предали криво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да...така е. Иначее... не си представям, че може да кажат глупостта, че може да се използва аварийната, както сега го правят :D Верно, че не глобяват никого и не са го оставили на магистралата без номера, ама все пак... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

„В участъците на магистралите, които са в ремонт, е позволено да се кара в аварийната лента, за да се облекчи трафикът, ...”

 

Колко по право от това да се каже? С изключение на първите 5 км, където са 3 ленти плюс аварийна, навсякъде другаде са по две ленти. Масово на ремонтите при вкарване на двете посоки в една лента, платното е разделено по равно, вие може ли да се съберетв в половин лента? Почнаха да се мъчат да облекчават трафика и на места пускат две ленти в посока и една обратна. Тогава пак се кара в аварийната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де? На местата където колите се движат до ремонта, а не в аварийната на 5км от ремонта, за да избегнем задръстването и да пречим на пожарни, линейки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не е излязла някаква директива. От няколко дена се заглеждам по нови коли и почти всички отзад освен стопове имат и светлоотразителчета в най-различна форма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не е излязла някаква директива. От няколко дена се заглеждам по нови коли и почти всички отзад освен стопове имат и светлоотразителчета в най-различна форма.

 

То това е от много години, задължително е :) Всички коли са така. Някои имат вградени светлоотразители в стоповете, винаги е било изискване, според мен :) Нямам идея от кога, но коли и на 30 години са така :)  Например, нашия Москвич 1989г 21412 също има :) Идеята е, че през нощта или в тунел без пуснати габарити нищо не се отразява в задницата на колата. Затова трябва да има светлоотразители някъде, както по мантинелите и по пешеходните пътеки /едни малки триъгълничета поставени преди и след пешеходната пътека/ в по-напредналите страни, като Румъния, например.

 

ПП: Сега дизайнът на стоповете е по-крив, правят ги по-малки, по-тънки и т.н. Затова се слагат светлоотразители в бронята или другаде... Най-често в бронята.

ПП2: Ако се чудиш къде са ти на Фабията, ето ги:

rear_fabia3.png

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е убу де, на префейсовото комби нема в бронята, а на фейсовото има. А фаровете кат ги гледам на картинки с изключение на канта са еднакви.

Хечбека също има по картинки в бронята..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е убу де, ама на фейсовото няма в стоповете нищо, брато :) Еднакви са, стават и за преди фейса, без проблеми. Обаче, така Фабия 3 със стопове от Фабия 3 фейслифт ще стане нелегална в някои държави, защото няма светлоотразители отзад.

 

Това ще се получи (Фабия 3 пре-фейс с Фабия 3 фейс стопове и колата става невидима отзад в тъмното):

011.jpg.1780b1b7a042d5ff1cbab9098d2f2ed9

 

 

Ето какви са при фейса - матирана червена пластмаса и едно минимално светлоотразителче /ако изобщо е светлоотразителче, по-скоро не е/, което е крайно недостатъчно, явно, щом са сложили и в бронята:

fabia3fl.png

 

 

А при пре-фейса са си достатъчно големички:
 

fabia3.png

 

 

 

ПП: при Октавия 2 е същото нещо - в стоповете има посредата червен светлоотразител, който при Октавия 2 фейслифт го няма и е бяла пластмаса, но се появяват светлоотразители в бронята:

octavia2_rear.png

 

И фейслифта:

octavia2fl_rear.png

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз се чудя защо нямам честитка от април, когато се изпуках със 150 на ограничението 90 на Тракия:

https://trud.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано, ама надали :) Колегата ми чака 6 месеца за снимка от София. От Пловдив може да я чакаш и повечко. 
Но пък може да се обжалва на база тези проблеми на "супер камерите" :)

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше в старозагорския край, та е още по-далеч :) Но от Пазарджик ми дойде снимка на служебна кола за 20 дни. От Русе беше около 100 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз се чудя защо нямам честитка от април, когато се изпуках със 150 на ограничението 90 на Тракия:

https://trud.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82/

 

Аууууу, много гадно 

 

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да проучат, кой доставя оборудването за бариери по моловете. Снима колата и принтира билетче с номера на колата за 4 секунди, какви 100 дни, какви 5 лв?!? ;) (ама вероятно не са купени с обществена поръчка) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато средностатистическата класификация на служител в КАТ е ДЕБИЛ, няма как да очакваш нещо да се случи като хората. Те бастуните не могат сигурно три години да изготвят документи за тръжна процедура като хората. Смятай какви са били заданията и колко са набухани цените на тия "барбекюта". Всеки път когато имам някакъв досег с тях се обеждавам, че в тая структура абсолютно нищо не работи като хората.

Издаване на СУМПС - ненужно тежка процедура, която какво общо има с КАТ - не знам.

Регистрация на автомобил - По всяка вероятност няма държава, в която процедурата да е толкова тежка, колкото в България.

Реален полийсинг и контрол по пътя - Не ми се коментира

Купиха техника за десетки милиони левове, която да им върши работата - Епик фейл. Не може да снима, а там къдете е успяла да снима не е ясно дали някой е разбрал, че е сниман, а още по-неясно е дали тая глоба някога е платена.

Сега ще видя и колко държат актовете пред съда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Aвтомобил от марката Skoda отново спечели 12 то класик рали Родопи - 4 ти кръг от нац. шампионат . Подробности от

Митко ( Krankenstein)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой знае ли кога евентуално ще отворят новият шоурум/сервиз на ЕТ в София, жк.Дружба? Казаха ми началото на Октомври, но с датите там е нещо страшно, а уж трябваше първо да е през месец Май, после Юли и май все още не е отворен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.